Tag: 7 Deadly Sins / Pacatele mortale ale frumusetii


Hello!


Am primit acest tag din partea Andreei si mi s-a parut tare interesant, asa ca am decis sa ma ocup cat pot de repede de el. Multumesc!:)


1. Lacomie - Care este cel mai ieftin produs cosmetic pe care il ai? Si care este cel mai scump?
Cel mai ieftin - probabil paletele Baolishi.
Cel mai scump - paleta Urban Decay Book of Shadows III.

2. Manie - Care este produsul cu care te afli intr-o relatie de iubire/ura? Ce produs a fost foarte greu de gasit?
- paleta 120, mi se pare foarte utila insa o folosesc extrem de rar.
- un produs greu de gasit - unul dintre parfumurile mele preferate: Ulric de Varens French Sweets.

3. Pofta - Care este cel mai delicios produs cosmetic / ingrijire corporala?
Parfumul M by Marcel Marongiu de la Oriflame. Sunt absolut indragostita de el, m-am dat in fiecare zi (si noapte) cu el de cand l-am cumparat.

4. Lene - Ce produs neglijezi din cauza lenei?
Categoric lotiunile de corp. Insa de aproximativ o saptamana m-am dat zilnic sau o data la doua zile si am de gand sa fac din asta un mod de viata. Promit!:)

5. Mandrie - Ce produs iti da mai multa incredere in tine?
Fondul de ten.

6. Ravna - Ce atribute gasesti foarte atragatoare la sexul opus?
Offf, cum sa aleg aici? Hmmm...mi se pare foarte atragator un barbat care stie sa ma faca sa rad fara sa se straduisca. De asemenea, mi se par foarte atragatori barbatii destepti! Nu o sa ma intereseze vreodata un barbat extrem de frumos, dar fara nimic in cap. Prefer sa aiba un caracter puternic si ceva in cap, decat sa fie o papusa masculina. :)

7. Invidie - Ce produse ti-ar placea sa primesti cadou?
Intotdeauna imi place sa primesc parfumuri. Niciodata nu am destule! :))


Dau tag-ul mai departe catre oricine doreste sa-l preia! Iar daca va face placere, va invit sa raspundeti la intrebari in formularul de comentarii de mai jos. Ar fi super sa vad si raspunsurile voastre!



Va pup,

Tags:

Share:

0 comentarii