GIVEAWAY - 2000 followers (CLOSED)


Hello!

Deoarece ne apropiem de minunatul prag de 2000 followers pe blog, m-am grabit putin si m-am gandit sa va fac o mica surpriza din partea mea: un giveaway cu produse  de la doua brand-uri pe care le cunosc si le iubesc.

Vreau sa va multumesc din toata inima ca sunteti alaturi de mine si ca imi cititi blogul, sper sa pot sa fiu alaturi de voi in continuare pentru o perioada cat mai lunga de timp, pentru ca imi face cu adevarat placere!

Love you all!




Ce contine acest portfard?

- In primul rand: portfardul Christian Lacroix Absynthe;
- Avon Solutions Winter Cleanser;
- Planet Spa Mediterranean Olive Oil Conditioning hair mask;
- Avon Naturals Herbal Nourishing Hair Mist (urzica & brusture);
- Mascara Avon Mistake Proof Black;
- Flormar True Color 037;
- Flormar Terracotta Double Effect Eyeshadow Nr.10
+ un accesoriu surpriza!


Ce trebuie sa faceti pentru a castiga?

1. Sa ma urmariti prin Google Friend Connect (GFC);
2. Sa imi lasati un comentariu cu numele cu care ma urmariti prin GFC si o adresa de e-mail, ca sa va pot contacta in cazul in care castigati.


- aveti dreptul la un singur entry;
- open just for my romanian readers (sorry!).

Deadline: 14 februarie 2012, ora 23:59.
Castigatoarea o voi alege cu ajutorul random.org.



Bafta,

Share:

0 comentarii