Haul Avon: C2 & C3 / 2012 (Ro only)


Hello!


Desi sunt putin intarziata, vreau sa pastrez traditia si va arat ce mi-am achizitionat de la Avon in campania 2 si campania 3 de la Avon. Produsele se gasesc in continuare si in urmatoarele cataloage, deci ma gandesc ca nu este totul in zadar. :)


Loving Moments Necklace

Pur si simplu ador ambalajul in care au venit aceste bijuterii! Sooo cute!♥
 Am purtat acest lantisor aici.
Pret: 34.99 lei (C3)

Loving Moments Earrings

Desi imi place mai mult lantisorul, cerceii sunt si ei foarte draguti!
Pret: 19.99 lei (C3)

Corinne Earrings & Necklace Set
In momentul in care am vazut acest set in brosura, am stiut ca trebuie sa fie al meu. E superb, nu-i asa?♥
Pret: 44.99 lei (C3 & C4)


Moisture seduction lip glosses
V-am vorbit despre ele deja, insa fac parte din ultimele cumparaturi, asa ca am decis sa le adaug in aceasta postare.
Review here!
Pret: 15.99 lei (C4)

Avon Shine Attract lipsticks
Review & swatch maine! :)
Pret: 18.99 lei (C4)


Agenda Avon 2012
Avon face cadou reprezentantiilor in fiecare an cate o agenda superba, insa asta le depaseste pe toate! Este o idee mai micuta si asta ma incanta, nu mai are spirala (yeeey!) si este muuult mai interesanta, veti vedea mai jos! Mi-o place atat de mult, incat am facut-o agenda generala, o iau cu mine peste tot si imi notez tot ce am nevoie in ea. Pentru ca este mai mica decat precedentele, nici nu mai ocupa atat loc in geanda. Astfel, imi notez tot felul de lucruri pentru a putea fi mai organizata! 
P.S.: sunt obsedata de liste!:))

Pe coperta, in partea interioara, are un vanity table, cu o oglinda. Mi-ar fi placut sa ma pot vedea clar in ea, dar ideea este oricum  super!

In primele pagini, detalii despre companie, la fel ca in agendele din anii trecuti...


In interior mai apar aceste inserturi, ca si cum ar fi niste capitole ale agendei. Foarte dragut!


Iar semnul de carte este parfumul Little Black Dress, pe care sunt lipite post-it-uri (asa le zice, nu?) pe care le poti dezlipi si pune in agenda, pentru un acces mai usor la paginile dorite. Eu le folosesc si pentru revistele pe care le citesc, pentru a tine minte sa imi notez in agenda filme, carti, machiaje sau articole care m-au atras. :P

Hailee Bag
Am prins-o la reducere (31 lei, campania 3). Vazut, placut, luat!:)) 
+ ca se potriveste cu cizmulitele mele gen UGG, sunt exact aceeasi culoare.



Voi ce v-ati cumparat de la Avon in ultima perioada?



Kisses,

Share:

0 comentarii