NOTD: The perfect red!


Hello!

I've always loved red nails and I will say frankly, I've been searching for the perfect shade since forever! I wanted a real red (not too dark), with no shimmer in it, opaque, easy to apply and resistant! I did't ask for much, right? But it seems it's wasn't so easy to find! However, I am happy to say that I found one that is almost perfect. I'm talking about Maybelline Forever Pro, in the shade Passion Red. I haven't tried Maybelline nail polishes until now, but I am pretty impressed about them and I am happy I chose this color.

Mereu am iubit unghiile rosii si va spun sincer ca de mult timp sunt in cautarea nuantei perfecte. Un rosu adevarat (nu visiniu), fara sidef/sclipici, opac, usor de aplicat si rezistent! Nu cer mult, nu-i asa? Se pare ca nu e asa usor de gasit! Totusi, ma bucur sa spun ca am gasit unul aproape de perfectiune dupa indelungi cautari. Este vorba despre Maybelline Forever Strong Pro, in nuanta Passion Red si este unul din produsele primite din partea celor de la makeuponline.ro. Mi l-am ales singurica tocmai din dorinta de a gasi acel rosu perfect! Nu am mai avut de unghii Maybelline si mi-am zis ca oricum nu pierd nimic daca incerc...nu? Acum cu siguranta nu regret ca l-am ales!





Sooo pretty!♥



- I applied the nail polish in two coats, but if you don't have time, you can apply only one, it covers the nail perfectly;
- it dries in about 10 minutes;
- resistance: aproximately 3 days (on my fragile nails).

- am aplicat lacul de unghii in doua straturi, insa daca nu aveti timp, acopera unghia complet si dintr-un singur strat;
- se usuca in aproximativ 10 minute;
- rezistenta aproximativ 3 zile (tin sa specific ca am unghiile predispuse la exfoliere si sunt foarte fragile).


I'm curious, which is your favorite red nail polish?
Sunt curioasa, care este oja voastra rosie preferata?



 Kisses,

Share:

0 comentarii