Oriflame Haul - Campania 2/2012 (Ro only)

Hello!

Deoarece primul meu haul Oriflame a fost atat de bine primit, am decis sa continui si sa-l fac si pe al doilea, mai ales ca mi-am bifat cateva produse de pe wishlist. :) Iata ce mi-am achizitionat din campania 2:




Eau de parfum M by Marcel Marongiu 
Am impresia ca pentru parfumurile cu adevarat bune nu exista o cale de mijloc. Ori le iubesti, ori le urasti! Desi acest parfum a creat ceva controverse, pentru mine este perfect. Este un parfum cald, dulceag si sofisticat in acelasi timp. Mi l-am dorit din noiembrie si practic, m-am indragostit de el de cand am vazut sticluta, iar cand l-am si mirosit, am fost convinsa ca trebuie sa il am! Luna aceasta a fost din nou la reducere (69.99 lei) si nu am mai stat pe ganduri si l-am cumparat. M-am dat chiar si noaptea cu el, atat de mult il iubesc!:)) Cu siguranta se alfa in topul parfumurilor mele preferate si il voi cumpara de cate ori il voi termina. Congrats Oriflame!!! Gasiti mai multe informatii despre acest parfum aici.


Eau de toilette Ultra Glam
Sunt foarte placut surprinsa de design-ul sticlutelor Oriflame din ultimul timp. Pentru mine este un aspect destul de important. Cand am vazut Ultra Glam, am fost instant cucerita. Logic, nu l-as fi cumparat daca nu mi-ar fi placut mirosul, insa intamplarea a facut ca si acesta sa fie pe placul meu. Este un parfum tineresc, dulceag, dar potrivit pentru zi. Are 30 ml si a costat 35 lei. Gasiti mai multe informatii despre acest parfum aici.


Pure Nature Organic Aloe Vera & Arnica Extract Face Wash
Deoarece am fost absolut cucerita de gelul de curatare Pure Nature cu arbore de ceai si rozmarin cumparat luna trecuta, am decis ca vreau toate variantele din aceasta gama!:)) Din cate am vazut au si ingrediente ok, fara alcool, deci nu ma tem. 
In aceasta campanie au fost la oferta cel cu aloe vera si arnica, din poza de mai sus, si cel cu mere rosii si ovaz, din poza de jos. Fiecare la 12.99 lei. 
Cand le voi avea pe toate (imi lipsesc doua), am sa fac un review comparativ, cred ca este mai util asa decat sa fac un review separat pentru fiecare.


Pure Nature Organic Red Apple & Oat 2 in 1 Cleanser
Totusi, desi pe acesta scrie ca este un cleanser, este de fapt un demachiant crema 2 in 1, care se aplica cu dischete de vata. Nu ma deranjeaza, imi place si asa, desi preferam sa fie gel de curatare (am o obsesie pentru ele hi hi).


Strawberry & Cream Scented Hand Cream
 Ambalajul arata tare cute, in ton cu Valentine's Day, iar mirosul este si el pe placul meu! 
Pret: 4.99 lei.

Mostre fond de ten
Oriflame Beauty Oxygen Boost, Giordani Gold Mineral Therapy, Oriflame Beauty Matte Control, Giordani Gold Age Defying, Oriflame Beauty Urban Shield.
Pentru ca am fost curioasa sa incerc fondurile de ten Oriflame, am decis sa nu ma arunc cu capul inainte si sa cumpar mostrele intai. Astfel, voi sti exact ce imi place si ce nu!:) Nu au avut in stoc mostra pentru Giordani Adapting, dar o voi cumpara cu alta ocazie.
Care este fondul vostru de ten preferat de la Oriflame?



Hugs & Kisses,

Share:

0 comentarii