January Favorites

Hello!

It's been a while since I've showed you my monthly favorites and because last month I didn't organise my time properly, in the end it was to late for that post. Anyway, here I am, with my January favorites. Curious about the products?

A trecut ceva timp de cand am facut ultimul articol cu favoritele lunii, deoarece in decembrie mi-am organizat foarte prost timpul si nu am mai reusit sa postez. Insa am revenit in forta, cu favoritele lunii ianuarie. Sunteti curioase ce produse am iubit luna aceasta?


 Flormar Pretty Compact Quartet Eye Shadow P043
Ok, so I didn't use this the whole month, because it's kind of new, but I bought it in january and it counts, right?:)) I used it a lot even though it's new! I absolutely love the colors, they are the perfect matte eyeshadows in my opinion. I want all the colors they have!:)) LOTD using this palette coming soon. :)

Ok, n-am folosit acest produs toata luna, deoarece este destul de nou, insa se pune, nu? A fost cumparat tot in ianuarie!:)) L-am folosit destul de mult de atunci, chiar daca este nou. Pur si simplu iubesc culorile pe care le contine si consistenta lor. Sunt fardurile mate perfecte din punctul meu de vedere. Le vreau pe toate! :)) Urmeaza un LOTD in care voi folosi paleta aceasta, sper sa va placa.

L'oreal Color Appeal Trio Pro - For Blue Eyes
This was my "to go" eyeshadow trio. I use it just like in THIS POST. I love the colors, they are perfect for an everyday make-up!

Acesta a fost fardul care a stat mai mereu in portfardul meu. L-am folosit exact ca in ACEST POST. Iubesc culorile pe care le contine, sunt perfecte pentru un machiaj de zi.



Farmasi Stay Matte Mineral Enriched - 02
In the winter time, I love to use Farmasi Stay Matte foundation. I used it a lot this month and I almost finished it. I guess I will need a new one, because this is a product with high coverage and it  has to be in my make-up collection all the time! You never know!

Pe timpul iernii, mereu recurg la iubitul meu Farmasi Stay Matte founation. L-am folosit foarte mult luna aceasta si aproape ca l-am terminat. Se pare ca voi avea nevoie de unul nou, deoarece este un produs care trebuie sa se afle mereu in colectia mea de machiaj, datorita puterii mari de acoperire. :)


Deborah New Skin Wet & Dry Compact Foundation - 01
 Even though it's a compact foundation, I use it as a setting powder and the final result is amazing!

Desi este un fond de ten compact, mie imi place sa imi setez fondul de ten cu ea. Rezultatul este suuuper!



Urban Decay 24/7 Glide-on Eye Pencil - Zero
I use this practically every day!!! Great quality! I'm happy that I had the chance to try it, even though it's not the full size product.

L-am folosit practic in fiecare zi. Este foarte bun si ma bucur ca am avut ocazia sa-l incerc, chiar si intr-o vairanta mai micuta!



Oriflame Triple Core Lipstick - Love Nude
I think I have told you about this lipstick before. I loved it to death, and now it's finished. I will totally buy another one as soon as I can. Triple Core lipsticks from Oriflame are really good, you should try them! The quality is good, they are hydrating and they have really cool colors.

Cred ca v-am mai povestit eu cat de mult iubesc rujul asta si in trecut. Luna aceasta l-am terminat, mai am in el exact cat se vede in imagine. Va recomand sa incercati rujurile Triple Core de la Oriflame, sunt de calitate, hidratante, miros superb si au culori super.



Travalo
This is always in my bag/purse!

E nelipsit din geanta mea!



Yves Rocher Agriculture Bio Organic Vanilla Shower Gel
Smells amazing...but you already know how much I love vanilla scents! Besides, it's very concentrated, a little goes such a long way!

Miroase absolut minunat...dar voi stiti deja cat de mult iubesc aroma de vanilie, nu va mai innebunesc! In plus, cred ca este cel mai concentrat gel de dus pe care l-am avut pana acum. :X



Oriflame Pure Nature Organic Tea Tree & Rosemary Cleanser
I want to keep this as a surprise, because I will to do a review as soon as posible...but if it's in my monthly favorites post...it means something, right?:))

O sa pastrez surpriza si nu am sa va spun nimic despre el, pentru ca intentionez sa-i fac un review, insa daca se afla printre preferatelel lunii...inseamna ceva, nu?:))



What were your favorite products in january?
Care au fost produsele voastre preferate in luna ianuarie?



Kisses,

Share:

0 comentarii