TAG: Frumoasele lumii (Ro only)


Hello!

Din cauza ca timpul nu imi permite sa fac ceva mai elaborat (maine am ultimul examen din aceasta sesiune), am decis sa ma ocup astazi de inca un tag, desi nu mai stiu exact cine mi l-a transmis (daca ati facut-o, please let me know). Mi s-a parut interesant inca de cand l-am vazut la colegele mele bloggerite, pentru ca nu cred ca m-am gandit niciodata care sunt cele mai frumoase femei din punctul meu de vedere si nici nu am facut vreodata un top. Nu o sa fac nici acum pentru ca mi-ar fi extrem de greu, insa am sa va prezint cateva dintre cantaretele / actritele / modelele care mi se par mie cele mai frumoase.

Beyonce
Poate o vad extrem de frumoasa pentru ca este una dintre cantaretele mele preferate, cine stie....insa mi se pare un om frumos inside and out, un om care ma inspira din toate punctele de vedere. Si in plus, ii ador zambetul. Mi se pare perfect!


Rihanna
Are o frumusete exotica, neconventionala, pe care nu toata lumea o vede. In plus, este o persoana destul de excentrica si multi ar spune ca este vulgara. Mie mi se pare superba, atat pot spune!:) Si da, ii ador absolut fiecare melodie!:)


Cheryl Cole
 Am remarcat-o inca de cand canta impreuna cu trupa Girls Aloud. Stiu ca eram destul de micuta si ca era mereu preferata mea in toate videoclipurile. :)


Jennifer Lopez
 Need to say more? Cred ca orice femeie ar da orice sa arate asa la 40+ ani!


Vanessa Hudgens
O cunoasteti din seria "High School Musical" sau din mai recentul "Beastly". Daca totusi as fi fost nevoita sa fac un clasament, ea ar fi fost in top 3 cu siguranta! Superba, superba, superba! De asemenea, este un fel de style icon pentru mine, ador felul in care se imbraca.


 Megan Fox
I just think she is gorgeous! Si sincer, o prefer post-operatie. Consider ca nu a exagerat si ca daca tot a facut acest pas, a facut niste schimbari cu adevarat reusite!


Leighton Meester
 Toata lumea o cunoaste din serialul "Gossip Girl". E so sweet, so classy, so pretty!:X


Rachel McAdams
 O frumusete clasica. A jucat in filmul meu preferat, "The Notebook", n-as avea cum sa nu o ador!


Miranda Kerr
 My favorite Victoria's Secret model! She is just perfect!


Emma Stone
 O roscata absolut deosebita!


Emma Watson
 I-am urmarit cu totii evolutia in filmele "Harry Potter". Mie mi-a placut de ea inca de cand era micuta. Imi pare rau ca s-a tuns, insa chiar si asa, tot este foarte frumoasa!


Adele
Ea este dovada clara ca beauty comes in all shapes and sizes. Nu mi se pare frumoasa, ci extrem de frumoasa! Are o fata cu adevarat deosebita, care o scoate din tipare. Nu mai zic nimic de voce, nu?


Scarlett Johansson
 Am adorat-o in absolut fiecare reclama pentru Mango si in fiecare film in care a jucat! She is so pretty!


Iar dintre romance...


Catrinel Menghia
Smashing beauty!



Care sunt "frumoasele lumii" din punctul vostru de vedere? 


Pupici,

Tags:

Share:

0 comentarii