Jojo Disaster Inspired Make-up

Hello!


I received this request a long time ago from Adriana. I'm sorry that it took me so much time to do it, but I made a promise and I'm trying to keep it, even though I'm so late. Hope you will like it!

Am primit acest request acum foarte mult timp din partea Adrianei. Imi cer scuze ca mi-a luat atata timp sa ma ocup de el, insa am promis ca-l fac si am incercat sa ma tin de cuvant, chiar daca sunt intarziata. :) Sper sa va placa!


Here is the video and the inspiration pictures:
Iata clipul si pozele de inspiratie: 
I really like the song too!
Chiar imi place si melodia!




This is my version / Iata varianta mea:










Products used / Produse folosite:


Eyes / Ochi:


- Elf Essentials eyelid primer;
- Nyx Jumbo Pencil;
- Sleek Oh so special eyeshadow palette (The Mail-1, Boxed-2, Bow-3, Noir-6);
- Sleek Bad Girl eyeshadow palette(Intoxicated-5);
- Avon in-a-blink eyeshadow & pencil - Bronze Smoke (I used the eyeshadow for the lower lid - 4);
- Maybelline Lash Stiletto Mascara - Black;


Face / Fata:
- Oriflame Matte Control foundation - Natural Ivory;
- Garnier anti dark circles Roll-on concealer - 01 fair;
- Rimmel Stay Matte powder - 01 Transparent;
- Flormar Pretty Compact duo Blush-on - P116.

Lips / Buze:
- Nyx Round Lipstick - Summerlove. 



If you have any requests, feel free to leave them at: andazelenca_blog@yahoo.com or andazelenca.blog@gmail.com

Daca aveti vreun request, astept cu nerabdare sa mi-l trimiteti la una din urmatoarele adrese: andazelenca_blog@yahoo.com sau andazelenca.blog@gmail.com.


Kisses,

Share:

0 comentarii