Book review: Apa pentru elefanti - Sara Gruen (+giveaway)

Hello!

A venit timpul sa va vorbesc despre o alta carte, iar de data aceasta este vorba despre "Apa pentru elefanti" de Sara Gruen. Mi-am incalcat regula in ceea ce o priveste si m-am uitat intai la film, desi mereu prefer sa citesc cartea pentru prima data. Am fost nerabdatoare, recunosc!☺Desi mi-a placut enorm si filmul, prima varianta se dovedeste a fi mai buna de fiecare data, pentru ca in film mereu se modifica sau se "uita" aspecte importante din carte. Lucrul acesta ma deranjeaza de obicei, mi se pare derutant pentru cititor.

Inainte de toate vreau sa va mai spun ca niciodata nu am fost atrasa de lumea circului si nu mi s-a parut interesant subiectul. Insa dupa ce am citit aceasta carte, o regasesc fascinanta, plina de farmec si sincer, mi-as fi dorit sa fi trait in acele vremuri sa pot asista la un asemenea spectacol de circ. Cu siguranta aveau mai mult farmec decat acum, cand nimic nu mai pare nou pentru noi.

Dar sa revenim la povestea acestei carti. Avem in fata un bestseller...si acum inteleg de ce. Actiunea se petrece pe doua planuri, unul situat in prezent si unul in anii '30 pe perioada marii recesiuni din America. Personajul principal este Jacob Jankowski, care acum are acum 90 sau 93 de ani (nu mai stie exact!(love this☺)), locuieste intr-un azil de batrani, pare ursuz si mereu prost dispus (pot sa va spun ca am savurat din plin putinele capitole din prezent si ca mi s-au parut pline de umor!), se plange de mancarea proasta si de faptul ca este tratat ca un copil mic. Insa in momentul in care afla ca un circ a poposit in oras, foarte aproape de azilul de batrani, incepe sa isi aminteasca despre frumoasa viata pe care a trait-o si el in lumea circului.

Nu vreau sa va spun tot, pentru ca v-as strica bucuria de a citi aceasta carte, insa veti avea ocazia sa cititi povestea acestui tanar, care a ajuns in lumea circului datorita unor imprejurari nefericite, insa tot aceasta lume i-a schimbat complet viata! Aici isi face prieteni adevarati, intalneste adevarata iubire (pe Marlena, dresoarea de cai) si o intalneste pe Rosie, un elefant care intelege doar poloneza, ii place sa bea gin si este extraordinar de desteapta. In acelasi timp, ajunge sa practice meseria pe care o iubeste si pentru care se pregatea la facultate: medic veterinar.

Mereu mi-au placut cartile care ma pot sa faca si sa plang si sa rad la distanta de cateva pagini, iar aceasta este una dintre ele! O lectura usoara si extrem de placuta, pe care o voi recomanda de cate ori voi avea ocazia!

Iar astazi va dau ocazia sa castigati si voi un exemplar din aceasta superba carte, oferit de libraria online Libris!

Ce trebuie sa faceti?

1. Sa fiti follower al blogului prin GFC ( click stanga la - "inscrieti-va pe acest site") si sa imi spuneti cu ce nume;