Brand review: Astor (face & lips products)

* romanian olny.


Hello!


Stiu ca a trecut ceva timp de cand am facut prima parte a acestui "brand review" si este doar vina mea, deoarece n-am stiut sa ma organizez cum trebuie. Sorry about that! Totusi, revin astazi cu partea a doua, in care voi vorbi despre produsele pentru fata si pentru buze pe care le detin.


Astor Mattitude HD foundation
Il detin din iarna, insa din pacate am nimerit o nuanta putin inchisa pentru tenul meu (003 Nude Beige) si pana in luna mai, nu am putut sa-l folosesc si sa-mi formez o parere foarte clara despre el. Acum, ca m-a vazut putin soarele, este ok nuanta si am incercat sa il folosesc mai des, pentru a imi definitiva opiniile. In mare, nu pot sa spun ca m-a dat pe spate. Este un fond de ten ok, cu acoperire medie si potrivit pentru tenul gras, deoarece are un efect matifiant. Are un miros floral, care mie personal imi place, iar pompita cu care este prevazut ajuta la o aplicare mai igienica si la o dozare mai buna a produsului.


Astor Anti Shine Mattitude Face Powder
In schimb, pudra Mattitude Anti Shine mi-a placut foarte mult, iar in acest moment este pe terminate (poza am facut-o acum doua luni). Mi-a pastrat fata matifiata cu succes si imi place si finish-ul natural pe care il lasa,  nu incarca deloc fata. Am purtat-o in portfard zilnic si m-a ajutat in zilele in care am fost plecata o perioada mai lunga de timp si am avut nevoie de niste retusuri (fetele cu ten gras ma inteleg). :)


Concealer Age Vitality
Cu parere de rau, trebuie sa spun ca acest concealer nu mi-a placut. Poate nu este nici potrivit pentru varsta mea (este recomandat unui ten matur), insa si nuanta pe care o detin este mult prea deschisa si palida (001 Ivory). Totusi, acest produs ar putea sa fie potritit pentru fetele cu ten foarte deschis, de portelan, care gasesc mai greu nuante potrivite pentru nuanta tenului lor. Acoperirea este mica spre medie.


Ruj Color Last 
- Pop fizz -
Love, love, love it! Rujurile mate sunt preferatele mele, iar acesta se afla printre ele, bineinteles. Desi este mat, are o consistenta cremoasa si nu usuca buzele deloc. Culoarea o consider foarte potrivita pentru vara si chiar cred ca o voi purta foarte mult in urmatoarea perioada. 


Astor Perfect Stay Transferproof Lip Tint & Care
- 151 Blooming Rose - 
Imi place foarte mult ambalajul si ideea acestui produs, de a imita un marker. Se intinde foarte usor pe buze si poate fi aplicat in straturi. Puteti obtine un efect mai subtil, dar si unul mai intens, ca in poza de mai sus. Produsul are doua capete: unul cu lip stain-ul si unul cu un balsam de buze hidratant, iar daca doriti un efect mai mat, puteti sa aplicati doar lip stain-ul, mie personal nu mi-a uscat buzele. Rezistenta produsului este de aproximativ 3-4 ore.


Astor Soft Sensation Liquid Care Lip Gloss
- 101 Sweet Coral - 
Acest gloss este cu siguranta unul dintre preferatele mele dintre toate pe care le detin. Este extraordinar de hidratant, nu este lipicios, lasa o senzatie placuta pe buze si miroase foarte frumos. Il recomand cu toata inima!



Concluzie:
Consider ca brand-ul Astor are produse de calitate la un pret rezonabil. Ca si public tinta, l-as asocia cu produsele L'oreal (ambalaje mai elegante si sofisticate), la fel cum tind sa asociez Rimmel London cu Maybelline (produse indreptate spre un public mai tanar). 

Din tot ce am incercat pana acum, as face un top 5 cu urmatoarele produse preferate: 
2. Lip gloss-ul Soft Sensation;
4. Rujul Color Last,
5. Lip stain-ul Perfect Stay;


Voi ati incercat produsele marca Astor? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,

Share:

0 comentarii