Giveaway - 200 followers (CLOSED)

Hello!

Iata ca a venit momentul mult asteptatului giveaway. Cand am inceput cu blogul nici nu imi imaginam ca voi ajunge atat de repede la 200 de followers si la peste 31.000 de vizitatori unici intr-o perioada atat de scurta. Ma bucur enorm si va multumesc din suflet voua, cititorilor mei, ca va place ceea ce scriu.

Dar va las cu sentimentalismele mele si trec la lucruri mai importante, cum ar fi premiile:

- stiu ca va plac si voua foarte mult cerceii candelabru, asa ca m-am pus pe treaba si am facut special pentru voi doua perechi, pentru doua premii;
- initial am vrut sa fie 3 premii, totusi pana la urma am hotarat sa fie doua, dar mai consistente.
*drum rolls*
...
..
.
PREMIUL 1


  • o pereche de cercei candelabru facuti manual de subsemnata;
  • un set format din lotiune de corp + spray de corp parfumat - Bali Bliss Avon.
  • + inca 3 perechi de cercei (surpriza). Tot handmade;
  • un set de mostre Gerovital.

    PREMIUL 2


    • o pereche de cercei candelabru facuti manual de subsemnata;
    • lotiune de corp Oriflame;
    • + inca 3 perechi de cercei (surpriza). Tot handmade;
    • un set de mostre Gerovital.

    Si acum regulile:

    - Sa imi urmariti blogul si sa imi spuneti cu ce nume, ca sa va pot gasi ulterior;
    - Sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa-mi spuneti: 
    1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?De exemplu pentru mine sunt cerceii. 
    2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?
    3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?
    4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? (intrebare optionala)

    Inca nu sunt sigura daca voi alege sau nu cu ajutorul random.org. Voi hotari pe parcurs.

    Concursul dureaza de astazi pana pe 1 noiembrie inclusiv.
    Sper sa va placa premiile oferite de mine si sa participati intr-un numar cat mai mare.

    Pupici,
    Anda.

    Share:

    96 comentarii

    1. Felicitari pentru followers si pentru blog! Faci o treaba minunata! Succes tuturor fetelor la concurs! Kiss

      ReplyDelete
    2. 1. Ceasul se pune la socoteala? :)) Daca nu, alte accesorii fara de care nu conceeep sa ies din casa, sunt bratarile.. De ce? Am fost foarte mult timp innebunita sa am cat mai multe bratari pe o mana, mai ales in liceu. Acum am mai renuntat la ele din aspecte estetice :))) Dar tot mai am 6 pe care nu le dau jos niciodata si fara ele nu cred ca as pleca undeva, nici macar pana la vecini :D
      2. Am incercat dar recunosc.. I'm praf! :))) Am incercat sa-mi fac un cercel mare, pe care sa-l port combinat cu unul mic, in cealalta ureche, dar nu am avut curaj sa ies pana acum cu el :))) Prietenele mele spun ca e dragut si ar trebui purtat dar m-as simti aiurea sa ies cu el undeva :)) Am mai incercat sa-mi fac bratari, dar la fel, planul meu a esuat.. La lucru manual am chiulit :))
      3. Nu pot sa aleg intre Reviews si LOTD.. Mi-ar fi imposibil. Imi plac reviewurile tale pentru ca ai parerei sincere si cand nu-ti place ceva, spui direct si aia e, indiferent daca altcineva iti spune ca produsul e excelent, tu ramai la parerea ta personala. That says a lot about a person :X Iar LOTD.. apai de unde m-as mai inspira pentru machiaje naturale? :D

      Mi-ar fi placut sa mai pui o intrebare :-" Ce ne-ar placea sa mai vedem pe blog.. dar profit eu de ocazie si-ti spun ca mie sincer mi-ar placea sa incerci sa faci si Outfit of the Day. Sunt sigura ca machiajelor pe care le faci le asortezi hainute pe masura! :D

      Te urmaresc sub numele de Lauren.

      Te pup :* si multumim de sansa unui concurs cu premii asa frumoase, imi plac la nebunie cerceii!!! Mai ales cei albi :-" Pup >:D<

      ReplyDelete
    3. si daca te urmaresc via feed? pe google reader? ca eu nu am blogspot ca sa dau follow asa :) asa ca unul din cei 24 cititori din counter sunt eu :)
      1. accesoriu esential..ceasul, nu pot sa ies din casa fara el si o bratara pe mana stanga deobicei din sticla e(aia e preferata mea)
      2.http://www.adizzy.ro/2009/08/26/cercei/ :)
      3. make-up avon si haul-urile :)

      ReplyDelete
    4. adizzy - e bine si prin feed. :)
      Pup.

      ReplyDelete
    5. Lauren - am adaugat in text ce mi-ai propus tu, ca intrebare optionala. :)
      Se pun si ceasurile, orice accesoriu. :)
      Si acum referitor la OOTD, poate o sa ma ocup si de astea in viitor, who knows...:D

      ReplyDelete
    6. Felicitari!!!!!!!!!!! La cat mai multi readers :)

      ReplyDelete
    7. bunaaaaaaa!!!!! eu cred ca te urmaresc prin google, cu numele de Little Princess sau Printzi :-?.
      1. hmm..as alege tot cerceii, iti schimba total aspectul, mai ales cei mari:D
      2. DAA!! o bratara din ata si margelute in clasa a 5a!:D sper ca se pune :))
      3. LOOKS!! iti ador machiajele..:D nu ma inveti si pe mine ?:">
      4.Hmm...poate un wishlist:D

      ReplyDelete
    8. Felicitari!!!!! Sa ai din ce in ce mai multi cititori pentru ca esti o fata talentata! :)

      1. Fara cercei nu ies din casa!! :D
      2. Nu mi-am confectionat niciodata bijuterii. Nu ma pricep. :P
      3. Make up inspired by...
      4. Imi place blogul tau asa cum este. :)

      ReplyDelete
    9. Eu te urmaresc de ceva vreme folosind RSS-ul si google reader, mi se pare cel mai uÅŸor. Am adaugat si google friend connect, Simona.
      1. esarfa
      2. am transformat o geanta, i-am aplicat niste nasturi , in rest sunt antitalent :-)
      3. LOTD- nu ma machez foarte mult dar îmi place să mă inspir din creaţiile tale
      4. tutoriale video

      ReplyDelete
    10. Omg ptr cerceii candelabru i am in!!!

      1. Sincer...am zile in care nu port absolut nimic. Grumpy days! Dar imi place sa am ceva la gat sau un inel.
      2. Oh daaa :)) Bratari impletite, coronite din flori cand eram mica...se pun?
      3. Imi plac mult review-urile...ptr ca sunt un shopping maniac si imi place sa aud 2-3 cuv inainte sa cumpar un produs
      4. Mai mult handmade! Vreau sa vad ce mai realizezi...

      ReplyDelete
    11. Vaaai Anda ce imi faci cu cerceii:)) Of of of...
      Ca sa raspund la intrebari, pentru ca am o vaga senzatie ca ar fi mai bine daca nu m-as baga in giveaway....daaar NUUU POT...cand vad superbitatile de cercei:X:X:X

      1. Mor dupa cercei, ma topesc dupa ei...dar am mai iesit din casa fara si nu mi-au lipsit atat de tare. In schimb, cand am plecat fara inel am fost ca apucata:(Obisnuiesc sa bat ritmul cu inelul in volan sau sa il invart pe deget de plictiseala si parca sunt handicapata daca l-am uitat acasa:))
      Ca sa nu mai mentionez crizele si isteriile pe care le-am facut cand am crezut ca l-am pierdut...

      2.Imi caut taletul, intre timp am descoperit magazinul de unde pot lua tot felul de materii prime, cand voi gasi insa timpul si banii pentru toate ideile mele...asta nu stiu

      3. Foarte tare imi place LOTD. Se vede cum si cat evoluezi si cat de bine stii sa iti pui in evidenta trasaturile.
      Mi-ar placea sa vad mai multe tutoriale pas cu pas.


      Pusssssssiiiiiiiiiiii!

      ReplyDelete
    12. Buna
      te urmaresc sub numele de Camelia Andrasescu.
      1. Cu siguranta nu ma despart de cercei, mi se pare ca nu sunt completa fara ei,si trebuie sa-ti spun ca fetita mea care are un an si jumatate cred ca ma mosteneste ,pentru ca e foarte incantata de cerceii ei (evident ca sunt pe masura ei )iar cuvantul cercei ,desi stalcit , a fost printre primele rostite.
      2.Pentru hand-made nu am insa nici o valenta din pacate.
      3. Imi plac machiajele realizate de tine ,desi in ultima vreme pentru ca stau acasa cu fetita mea ma machiez destul de putin.Oricum , ma documentez temeinic pentru cand voi reincepe serviciul.
      4. Poate alaturi de make-up ai putea sa introduci si prezentarea unor tendinte ,sau ce ai alege tu din tendintele actuale din moda.
      Oricum ,felicitari pentru blog, este senzational.
      Te pup,
      Camelia A.

      ReplyDelete
    13. Felicitari pentru followers si pentru blog! La cati mai multi cititori!

      1. Cerceii!
      2. Nu mi-am confectionat niciodata bijuterii pentru ca nu ma pricep si nici nu prea am timp,
      3. LOTD
      4. Imi place mult continutul blogului tau.


      Pupici!

      ReplyDelete
    14. Particip si eu! :)
      Vreau sa zic ca sunt bestiali cerceii, sunt foarte frumos lucrati! Cred ca ai un talent nemaipomenit si ar trebui sa mai confectionezi de-acum incolo.
      Te urmaresc cu acelasi pseudonim Dia, zi de zi de cand te-am descoperit. :P
      Pentru mine tot cerceii sunt esentiali, pot sa ma lipsesc de lanturi si bratari, dar de cercei nu ma pot desparti, pentru mine este cel mai important accesoriu pentru ca pot fi observati cu mai multa usurinta de o persoana si nu numai, ma simt mult mai feminina cu ei.
      Nu am confectionat niciodata pana acuma accesorii din metal/margele/pietricele, n-am avut niciodata inspiratie, dar imi amintesc ca mi-am confectionat niste bratari cand eram mai mica, din fire pentru goblen. Vazusem la niste colege astfel de bratari confectionate din fire de mai multe culori si n-am mai ezitat si mi-am incercat talentul. Am pastrat bratarile si mereu cand dau de ele imi aduc aminte de copilarie. Tot din astfel de fire imi mai confectionasem o husa pentru telefon pe care am adorat-o mult timp, dar la care ma chinuisem zile la rand pentru ca nu era usor, trebuia sa fac nodulete pentru a putea crea modelul. Tin minte ca ma incurcam prin firele alea lungi de vreo doi metri, dar cu rabdare si meticulozitate am reusit sa realizez husa aceea micuta cu care ma mandream apoi la toate fetele. :))
      Imi plac mai multe rubrici pe blogul tau, cele de machiaj in special pentru ca sunt foarte frumoase, simplu si usor de realizat; review-urile imi mai plac pentru ca aici in mare parte pot sa merg pe incredere, ma ajuta foarte mult parerile despre cosmetice si asa ma las convinsa ca sunt bune si isi merita banii. Swatch-urile sunt un bonus binevenit, pentru imi dau seama mult mai bine de nuante.
      Ce mi-ar place sa vad la tine pe blog? Ei, ca tot am aflat ca stii sa confectionezi cercei, vreau sa iti incerci talentul si imaginatia si sa ne arati cat mai multe modele. Pe langa asta as mai vrea sa faci review-uri despre produsele care fac parte din rutina ta zilnica de ingrijire/infrumusetare.
      Pup! :*

      ReplyDelete
    15. Buna!
      Te urmaresc sub numele de Andreea♥ .
      1.Cerceii sunt nelipsiti pt mine! Nu ies din casa fara ei!
      2.Nu mi-am confectionat nicodata singura acesoriile! Nu ma pricep.
      3.Imi plac foarte mult machiajele pe care le faci! Esti foarte talentata!
      4.Mi-as dori ca din cand in cat sa mai citesc cate ceva despre fashion!

      ReplyDelete
    16. Felicitari :*:*:*

      Succes tuturor participantelor!

      pup:*:*:*

      ReplyDelete
    17. Koko - mersiii! esti o draguta!:*

      ReplyDelete
    18. fff frumos cerceii...bafta participantelor :)

      ReplyDelete
    19. felicitari! si la mai multe persoane interesate! bafta fetelor ! cerceii sunt superbiii!

      ReplyDelete
    20. 1. Dacă ar fi să aleg, aş alege cu siguranţă cercei ;x !
      2. Când vine vorba de bijuteri handmade, eu şi talentul nu ne prea întâlnim.
      3. Cel mai mult îmi plac reviewurile.
      4. Îmi place şi aşa cum este.. dar parcă nu ar strica o rubrică de diy.
      Te urmăresc sub numele de Bibu.

      ReplyDelete
    21. Unika & A.M - va multumesc din suflet!:*

      ReplyDelete
    22. Bianquaaa' - articole Diy am deja. Am uitat sa pun categorie pe ele. Modific indata. :P

      ReplyDelete
    23. Heyyy:*
      Te urmaresc cu numele Ally.
      1. Daca ar fi sa aleg doar un accesoriu...hm ar fi greu ca am 2 inele pe care le port mereu + cerceii, pe care ii schimb zilnic, dar cred ca as ramane la un inel ca ma joc mereu cu el si as innebuni fara:))
      2. Nu mi-am facut niciodata accesorii singura pentru ca sunt absolut neindemanatica :"> Cu toate ca mereu cand vad ca ai facut o preche noua de cercei m-as apuca si eu, dar cand ma gandesc serios la asta, imi dau seama ca nu am nici macar o sansa...
      3. Pfff, doar una?! Pai nu stiu, mie imi plac toate...cele in care ne vorbesti despre oje, modele de unghii le ador:X; review-urile, nu mai zic:X, dar fiindca tocmai mi-am luat revista In Style pt acea geanta superba(la fel ca a ta) o sa spun ca rubrica in care ne povestesti despre reviste.
      4. Nu vad nimic lipsa la acest blog;;)

      ReplyDelete
    24. 1. Pentru mine cerceii sunt cei mai importanti, fac colectie :D
      2.Bijuterii handmade nu prea am facut, dar le-am personalizat pe cele care le am :)
      3. Cel mai mult imi place rubrica 'How to' dar si haul-urile si review-urile ma incanta.
      4. Poate ar trebui mai multe postari in rubrica 'How to' :D

      Te urmaresc cu numele : Ada
      Felicitari pentru followeri!

      ReplyDelete
    25. Exact ieri ma gandeam la acel set Bali Bliss de la Avon, care e roz, cu sclipici, si pe deasupra si de inspiratie indiana, asa ca pentru el merita sa ma inscriu, dar mai ales pentru cercelushii tai adorabili! ^.^

      Te urmaresc prin Google cu Alexandra Z.

      Iar acum raspunsurile:
      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?
      R: Si pentru mine sunt tot cerceii! Mai ales ca nu port lanturi si bratari, iar ceasuri foarte rar. Fara cercei ma simt aproape cheala! =))
      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?
      Sigur ca da, tot timpul! Cercei, bratari, brose, agrafe, gentutze... Tot felul! :P
      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?
      Sincer, imi plac haul-urile! Dar si LOTD.
      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? (intrebare optionala)
      Mai multe machiaje mai indraznetze! :D

      Felicitari pentru followeri, Anda, si la mai mare! Ii meriti! ;)

      xoxo

      ReplyDelete
    26. ]n primul rand felicitari:-* pentru followers si pentru blog.Eu te urmaresc sub numele de Anabela,prin contul de twitter deoarece blog nu am.
      1)un accesoriu important sunt inele pentru mine.pot sa ies nemachiata din casa dar cu un inel neaparat pe deget:X in special pe cel primit de la iubitul meu cand am facut un an de relatie:X.
      2)mi-am confectionat eu accesorii in sensul ca de la unii cercei am mai scos o parte componenta si am pus in locul ei alta parte componenta de la alti cercei sau am lasat asa.dar nu am facut nimic de la zero .
      3)make-up looks:X,imi place foarte mult cum te machiezi.esti foarte talentata!
      4)as dori sa vad mai multe handsmade`uri si tutoriale video:X.mi`ar placea sa te vad exact cum aplici tu culoarea pe pleoapa desi si asa se intelege.dar mie personal mi`ar placea mai mult sa vad si tutoriale video:*

      te pup

      ReplyDelete
    27. Buna Anda! Este pentru prima data cand postez un comentariu pe blogul tau. Review-urile pentru produsele ELF m-au adus adus pe blogul tau. Felicitari pentru toate articolele! Te urmaresc prin RSS si astept cu nerabdare inca o postare de-a ta :D
      Si acum sa raspund si eu la intebari:
      1) Cerceii sunt accesoriul meu nelipsit.
      2) Mi-am confectionat ca accesorii cateva brose. Momentan sunt in pauza de inspiratie :))
      3) Cel mai mult imi plac review-urile de pe acest blog.
      4) N-as putea sa spun ca vreau ceva anume pe acest blog, ci cat mai multe postari :)

      Cred ca m-am intins cam mult cu acest comantariu, asa ca te pup si sa ai o zi frumoasa chiar daca vremea o contrazice! :)

      ReplyDelete
    28. buna,in primul rand vreau sa te felicit pentru blogul tau,de cand te-am descoperit intru mereu sa vad ce machiaje sau nails tutorials propui.Te urmaresc cu numele de albastrikmik.1 accesoriul esential pentru mine sunt inelele,am preferatele mele care nu lipsesc never.2 da am facut o bratara din panglica cu margele si un colier refacut.3 imi place mult rubrica tutorial.4 as dori sa vad si o rubrica cu tutoriale la accesoriile confectionate de tine,asa ne dai idei pt noi fetele mai nepricepute si tutoriale video la machiaje.succes in continuare

      ReplyDelete
    29. Buna Anda, ma numesc Nikoll si te urmaresc inca de la inceput. Felicitari pentru blog!
      1. Cel mai important accesoriu pentru mine sunt :cerceii.
      2. Nu mi-am confectionat nici un accesoriu pentru ca nu sunt foarte indemanatica dar imi place sa port si sa admir minunatiile handmade.
      3. Imi plac toate rubriciile din blogul tau pentru ca in toate pui suflet si explici atat de bine incat este imposibil sa nu ne atragi cu descrierile tale.
      4. Mi-ar placea sa vad in continuare: blogul minunat de care m-am atasat impreuna cu machiajele tale, sa nu se schimbe nimic, sa ne scrii in continuare cu drag si sa ne surprinzi asa cum numai tu stii sa o faci.
      Felicitari.

      ReplyDelete
    30. Buna. Te urmaresc cu numele Diana.

      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?

      Cerceii clar!!!

      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?

      De multe ori. Am o satisfactie extraordinara cand port ceva facut de mine si mai ales daca primesc si vreun compliment...

      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?

      Pentru ca iubesc make-up o sa spun LOTD.

      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog?

      Mi-ar placea sa vad Outfit of the Day/Night!

      Te pup!

      ReplyDelete
    31. Particip si eu:)
      Te urmaresc prin google sub numele de Bondarica:)

      Si acum sa raspund la intrebari:
      1. Daca ar fi sa aleg un accesoriu esential as alege inelul de logodna de la prietenul meu.
      2. Am facut cercei handmade intr-un timp, ma relaxam enorm si aveam o satisfactie enorma atunci cand vedeam ce cercei dragutzi puteam sa fac. Am avut si un blog sale cu cercei handmade, dar in ultimul timp l-am neglijat de tot.
      3. Rubrica de make up, dar si cele de review pt k pe mine ma ajutat mult in luarea deciziilor asupra achizitionarii unui produs nou:)
      4. Ceva de fashion, dar cu haine accesibile:)

      Kissez:*

      ReplyDelete
    32. Buna! Urmaresc blogul cu numele Cris.

      *droooling*
      cat de faini sunt cerceii pe care i-ai facut pentru giveaway

      1. CERCEII...mici, mari nu conteaza, ii ador pe toti.
      2. La capitolul indemanare nu stau deloc bine. As putea spune ca am doua maini stangi, asa ca nu am incercat niciodata sa imi fac singurica vreun accesoriu.
      3. La inceput m-ai fermecat cu review-urile Elf, dar cel mai mult si mai mult mi-au placut postarile din "Make-up inspired by...". Chiar cand mai faci?
      4. Poate un tutorial pentru cercelusi

      ReplyDelete
    33. Cris - chiar acum, cand iti raspund la acest comentariu, pregatesc make-up inspired by beyonce part 2. :)
      Stiu ca am ramas in urma cu rubrica asta. O sa recuperez, promit. :)

      ReplyDelete
    34. Ca sa incep si eu cu sentimentalismele: felicitari pt blog si la cat mai multi vizitatori! Trebuie sa recunosc, blogul tau este unul din cele cateva pe care le urmaream inca de la inceput! Iar premiile sunt to die for! Ador cerceii facuti de tine, nu stiu cum de ai atata rabdare, insa thanks God ca ai rabdare pt ca iti ies superb.

      Si acum intrebarile:

      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?
      Daca inainte riscai sa ma vezi pierduta intr-un maldar de bratari, nestiind pe care s-o aleg (asa ca le luam cam pe majoritatea damn, aveam mainile pline), acum pot sa spun ca nu stiu ce m-as face fara cerceii mei :| e adevarat am si multe gauri in urechi (4 in stanga, 1 in dreapta) si sincer iti spun ca ma simt "goala" fara ei la urechi, recent am pierdut vreo 2 cercei (pt ca eu niciodata n-am toti cerceii la fel, toti sunt diferiti) si am zis ca turbez. (scuze de romane, dar nu ma pot abtine :"> )
      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?
      Hmm, cand eram mai micuta imi faceam bratari impletite.
      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?
      Pe langa LOTD/Inspired by (orice legat de make-up), care e preferata mea pe majoritatea blogurilor pe care le urmaresc, ador postarile legate de accesoriile handmade :X
      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog?
      Desi predomina make-upul si fashionul, mie-mi place sa cred, ca blogurile noastre nu sunt bloguri de make-up/fashion, pt ca in fond cineva se afla in spatele postarilor, asa ca mi-ar placea sa vad si postari mai personale, legate de viata de zi cu zi (fara detalii prea multe sau date strict personale)

      I'm Superficial Doll!

      Te pup si bafta tuturor

      ReplyDelete
    35. Iti urmaresc blogul cu numele: maddailade.
      Daca ar fi sa aleg un accesoriu si numai unul pe care as vrea sa il port, cred ca as alege cerceii, deoarece sunt zile in care chiar sunt singurele acesorii pe care la port.
      Mi-am confectionat de mai multe ori diverse coronite sau accesorii pentru par, dar si inele si bratari. Din pacate locuiesc intr-un oras mic si nu am aces la prea multa materie prima.
      Imi plac foarte mult review-urile tale, unele dintre ele chiar m-au facut sa cumpar produsul respectiv.

      ReplyDelete
    36. Hey !! Felicitari pentru performanta atinsa! Sunt sigura ca nu te vei opri aici, odata cu trecere timpului vor fi din ce in ce mai multi! Iti urmaresc blogul cu mare drag sub numele EllaSuchardine (deja cred ca stii) desi nu am timp mereu sa las commenturi.

      1.Accesoriile fara de care efectiv nu pot sa traiesc sunt cerceii, am mai discutat noi despre acest subiect, ma bucur tare mult ca avem aceleasi gusturi, prima pereche o iubesc mai mult avand in vedere ca am si eu o pereche pt care iti multumesc si acum!!!
      2.La acest capitol chiar nu am incercat niciodata sa mi-i confectionez singura, nu am rabdarea necesara, dar le apreciez pe cele care fac acest lucru si chiar ies niste minunatii din mainile lor.
      3. Ca si rubrica preferata ar fi Look-urile dar si review-urile foarte detaliate si explicite.
      4. O rubrica interesanta care ai putea sa o introduci in blog este despre intreg procesul de confectionare al accesoriilor

      Congrats again!
      kisses,
      Ella

      ReplyDelete
    37. Salut, iti urmaresc blogul cu numele Sunshine, blogul http://cris-buli.blogspot.com
      - As alege in mod evident cerceii, dar depinde de tinuta, o nota mai trendy poate sa fie si un ceas sau un colier mare/lung.
      -Imi confectionez mai mereu singurica accesorii, sa-mi stimulez creativitatea
      - Cel mai mult imi place rubrica LOTD
      -Si blogul tau cred ca are tot ce are nevoie, esti tare dragutica si creativa:)

      Te pup,
      Miss S

      ReplyDelete
    38. Felicitari Anda la cat mai multi followers :* .
      In primul rand iubesc cerceii pe care ii oferi la giveaway :X:X mai ales culorile. In al doilea rand mi-a starnit curiozitatea lotiunea de corp de la Oriflame :-?
      Te urmaresc sub numele Rotsin. Iar acum , raspunsurile mele :D

      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?
      Pentru mine, nelipsiti sunt cerceii, de preferat ce mari in nuante argintii (rotunzi,cu tot felul de zorzonele,cu bilutze etc ) dar si cei colorati.
      Port cercei foarte des si simt ca ei ma completeaza,iar atunci cand nu ii port, simt ca lipseste ceva din mine.
      Coliere,bratari ,inele (chestii de genu) nu prea port desi am cateva.
      Pot spune ca mereu cerceii mei au fost admirati de prietene iar lucrul asta ma face sa ma simt mandra. Vara asta mi-am marit colectia semnificativ. (proud again :D )

      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?
      Hmmm..cand eram micutza imi faceam inele din poleiala de la ciocolata si coliere din tulpina de la papadie :)) Ce vremuri 8->
      Acum, nu pot spune ca imi fac singura accesorii, dar pot spune ca le-am transformat un pic daca au inceput sa ma plictiseasca (le-am schimbat culoarea).

      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?
      Cel mai mult imi place rubrica LOTD pentru ca ma ajuta mult atunci cand intru in pana de idei in legatura cu urmatorul make-up, ma inspira si ma invata cum sa pun culorile,unde anume,ce produse sa folosesc pentru un efect cat mai indelungat si cum sa imi pun in evidenta ochii.

      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? (intrebare optionala)
      Mi-ar placea sa vad in continuare rubrica despre revistele glossy si despre cadourile oferite de acestea. ( P.S : iubesc geanta cu franjuri :X:X )

      ReplyDelete
    39. Felicitari! La cat mai multi followers! Faci o treaba buna cu blogul tau :*

      ReplyDelete
    40. Felicitari!Eram sigura ca o sa ai mare succes cu blogul tau. Te urmaresc cu Google Friend Account, ada90.
      1. La fel ca tine, am si eu o pasiune mare pentru cercei:)
      2.Da, ultimul accesoriu e lantisorul metalic cu floare de pe un alt blog drag mie:)
      3. Toate imi plac,dar cum trebuie sa aleg una, LOtd.
      4. Multe postari de gen LOTD, rewiew-uri:)

      ReplyDelete
    41. Felicitari !

      Soo... te urmaresc sub numele de Sugar Kane.

      1. Cerceii :X. Mi-am comandat 2 perechi de la Dragonfly , mi-am mai luat 2 perechi-candelabru de la un targ..:d am devenit obsedata :)).

      2. Mi-am confectionat 2 bratarici din pietricele :-??. Nu a iesit mare lucru :)).

      3. Cel mai mult imi place lotd pt ca mai vad si eu machiaje diferite ca sa am idei de cum sa ma fac pt scoala si iesit &co. :d.

      ReplyDelete
    42. ce maini ai,ies minunatii din ele:)si sa`mi incerc norocul si eu...nu pot iesi din casa fara ceas,e un must pt mine,nu`mi fac accesorii singura,dar who knows,pe viitor si rubrica preferata...tutorialele pt make`up:)mi`ar place sa vad si pe blog`ul tau ootd!te pup andule!

      ReplyDelete
    43. felicitari:* sa te "urmareasca" cat mai multa lume:D
      Si acum sa imi incerc si eu norocul si anume:
      1.cerceii,am o colectie impresionanta de cercei,nu pot sta fara ei,ma simt goala daca nu ii am in urechi:) altceva nu port.
      2.nu mi-am confectionat nimic niciodata,sunt anti talent,nu am imaginatie :(
      3.Cel mai mult imi plac make-up-urile tale,imi place ca folosesti produse "normale" ,nu foarte scumpe si la care avem acces toate.
      4.La tine pe blog mi-ar placea sa vad mai multe culori de oja,sa ne arati cum iti faci tu unghiile,ce culori folosesti.
      Te urmaresc ca fiind Extramicuta,mai exact Roxana.
      O seara cat mai sweet sa ai:*

      *

      ReplyDelete
    44. Felicitari pentru numarul de followers atinsi si iti doresc ca el sa mai creasca cu un zero in coada (cel putin), adica 2000 :)

      ReplyDelete
    45. Felicitari! Ma bucur tare mult pentru tine!

      1.Nu as putea iesi niciodata din casa fara cercei(mereu am o pereche in portofel in cazul in care uit sa imi pun)
      2.De un an am inceput sa fac accesorii din Fimo (polimer clay)
      3.Cel mai mult din acest blog imi place de tine :) pentru ca esti foarte dragutza ,sincera,inteligenta si intotdeauna ti cont de parerile cititorilor tai.
      Rubrica mea prederata este LOTD, pentru k intotdeauna ma inspira :D

      ReplyDelete
    46. In primul rand vreau sa iti zic ca iti urmaresc blogul de vreo 2 luni [poate mai bine], dar nu am comentat niciodata..nu stiu de ce :)). Imi place foarte tare tot ce faci, dar mai ales, mi-i drag sa intru la tine ca si eu sunt tot din Timisoara ;;)

      Acuma sa o luam pe rand.
      1. Daca ar fi sa aleg un singur accesoriu, acela ar fi lantul cu pandantivul. NU suport sa nu am ceva la gat, mi se pare ca sunt dezbracata daca nu am asta.
      2. Daca prin bijuterii intelegem bratari din ata, iar a confectiona inseamna a impleti niste ate pe acolo [aia pe la 10 ani], cred ca da :)). Altfel, sunt antitalent la asa ceva, desi marturisesc ca mi-ar placea sa stiu sa fac cercei&co.
      3.Hmm, rubrica..Oscilez intre lotd si reviews..As alege totusi reviews, pentru ca mi se par foarte folositoare si chiar ma determina sa cumpar sau sa nu cumpar ceva.
      4.Sincer? As vrea sa vad si ce stil de imbracaminte ai :D. Sau daca nu, niste sfaturi despre cum sa ne ingrijim unghiile, poate si niste nail tutorials, ceva pe acolo.

      Te urmaresc cu numele rozza :).
      Bafta muuulta cu blogul si la cati mai multi subscriberi :D.
      Te pup si sa ai o saptamana faina :*.

      ReplyDelete
    47. 1. Oscilez intre bratari si inele, dar dat fiind faptul ca de muult n-am mai purtat nicio bratara, optez pentru inele. Nu tare multe, doua ajung (unul pe fiecare mana). Dintre inelele pe care le am, doua imi sunt cele mai dragi (din otel [cica] medicinal, but i adore them :X )

      2. Nu. Cand eram in clasele mai mici imi placea sa impletesc bratari la orele de lucru manual, dar ceva wearable (gen..ce veazi pe site-urile de handmade) n-am confectionat pana acum :( Lipsa de timp si materiale (oras mic, nu gasesti mercerie calumea..)

      3. Cel mai mult imi plac tutorialele lookurile pe care le realizezi :) Nu sunt foarte complicate, sunt purtabile, sunt dragute, ce mai... au acel 'ceva' ;))

      4. Mi-ar placea sa mai vad review-uri. Nu putine sunt momentele cand am dubii cu privire la cutare sau cutare produs, de aceea sectiunea de 'review' de pe bloguri are un special place in my heart ;))

      era sa uit :)) Te 'urmaresc' via Google Friend Connect cu numele Cristina. :)

      ReplyDelete
    48. Buna Anda!

      Eu te urmaresc pe mail:-"(hirdaualexandra[at]yahoo.com), sper ca sunt eligibila:D 31000 de vizitatori unici, waw:D
      Superbi cercei pusi in jos, asa ca nu ma pot abtine sa nu particip:X

      1. Si pentru mine cerceii sunt indispensabili si imi place sa am perechi unicat, hand-made, ii ador:x
      2. Din pacate nu am avut rabdarea de a-mi crea singura cercei, nu stiu cat m-as descurca, e migalos si complicat: sa cauti tortite, materiale din fimo, sa le combini, sa cauti margelute si sa le insiri cu indemanare astfel incat sa capete forme bine definite,..cred ca e prea mult pentru mine
      3. Clar rubrica de concursuri:)) glumesc: rubrica 120 palette make up (cred ca in ordinea asta=)))
      4. Despre pensulici si intrebuintarea lor, am vazut ca la M.A.C. sunt pe numere, exista o tona de pensule:O am si eu o obsesie:))

      Te pup si multumim pentru concurs:*

      ReplyDelete
    49. Citesc demult blog-ul tau, insa abia acum am dat follow. Te "urmaresc" ca yrys_irene pe contul meu Twitter.

      Si acum, raspunsurile la intrevari:
      1. Si eu fara cercei ma simt "goala". Mai ales ca mi-am facut gauri in urechi tarziu, pe la 18 ani abia si mi-am dorit tare mult sa port cercei. Am foarte multe perechi si in fiecare zi port alta. Dar pe langa cercei mai port si cel putin un inel.

      2. Foarte demult am insirat niste margele si am creat coliere. Nimic complicat insa a fost distractiv. Acum nu mai am chef de asta.

      3. Cel mai mult imi plac posturile cu machiajele tale. De acolo ma inspir si eu si ma mai "joc" cu tipuri de machiaje.

      4. Ce mi-ar mai placea sa vad pe acest blog? Pai deocamdata sunt multumita de ce gasesc, nu simt ca ar lipsi ceva! :) Felicitari pentru el.

      ReplyDelete
    50. Alexxa - esti eligibila, don't worry. :P
      Eventual as putea face o postare cu toate pensulele pe care le detin si in ce fel le intrebuintez. Ce spui?

      ReplyDelete
    51. Citesc demult blog-ul tau, insa abia acum am dat follow. Te "urmaresc" ca yrys_irene pe contul meu Twitter.
      Ador blogul tau,il citesc de 2 luni, insa abia acum am dat follow. Urmaresc blogul sub numele de i_see_nashpa_people, de pe contul Google. Mailul este i_See_nashpa_people@yahoo.com (please don`t laugh :D ) :))

      Iar acum,raspunsurile la intrebari :
      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?De exemplu pentru mine sunt cerceii. As alege cerceii,sunt slabiciunea mea,recunosc. Am muuulte perechi si toate au o valoare pentru mine. NU pot sa ies din casa fara cercei,pur si simplu ma simt incompleta fara ei.

      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii? Da,am cochetat putin si cu latura asta,de "handmde". Mi-am confectionat cateva brose,care chiar au fost apreciate.

      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog? Cel mai mult imi plac LOTD`urile, ador machiajele tale,si mi se par simplu de realizat. Mi-am perfectionat si eu putin tehnica in ultima vreme,datorita lor :D

      4. Sincer,nu stiu. Mi se pare un blog complet.

      Premiile sunt super,mai ales cerceii (:X:X), mi-ar placea foarte mult sa castig. Sper ca ma vei alege. :)

      ReplyDelete
    52. Heeey!:*
      Iti urmaresc blogul deceva vreme si spun sincer ca faci o treaba super buna. Inspiri si prin make-up si prin super-cerceii-tai .
      La cat mai multi readers & followers.

      1.Ceasul si cerceii sunt indispensabili.
      2.Da. 3 bratari. Din plastic, le-am trasformat in super bratari din stofa cu butoni si lanturi. Dar repar cam orice e stricat (accesorii).
      3.LOTD
      4.Mi-ar placea sa vad tinuteeeee.:*

      Succes in continuare!:*

      ReplyDelete
    53. Dap, ar fi super:X:X:X

      ReplyDelete
    54. Nu stiu ce s-a intamplat cu comentariul meu,de a aparut asa. Prea multe click`uri,i guess :-??

      Rectific:

      Urmaresc blogul sub numele de i_see_nashpa_people, de pe contul Google. Mailul este i_See_nashpa_people@yahoo.com (please don`t laugh :D ) :))

      Iar acum,raspunsurile la intrebari :
      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?De exemplu pentru mine sunt cerceii. As alege cerceii,sunt slabiciunea mea,recunosc. Am muuulte perechi si toate au o valoare pentru mine. NU pot sa ies din casa fara cercei,pur si simplu ma simt incompleta fara ei.

      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii? Da,am cochetat putin si cu latura asta,de "handmde". Mi-am confectionat cateva brose,care chiar au fost apreciate.

      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog? Cel mai mult imi plac LOTD`urile, ador machiajele tale,si mi se par simplu de realizat. Mi-am perfectionat si eu putin tehnica in ultima vreme,datorita lor :D

      4. Sincer,nu stiu. Mi se pare un blog complet.

      Premiile sunt super,mai ales cerceii (:X:X), mi-ar placea foarte mult sa castig. Sper ca ma vei alege. :)

      ReplyDelete
    55. Eu m-am hotarat, vreau premiul 2=)) acum mai ramane hazardul sa decida:))
      Te tot stresez cu pensulele pentru ca vreau sa mi cumpar si eu unele noi, ca ma descurc cam greu cu astea pe care le am (am un set de la avon si inca vreo 3 cumparate separat tot de la avon). Deci sunt dezorientata, cred ca mi ar trebui una de precizie, cu care sa trasez fardul negru (nu prea am rabdare cu tusul) si una de blending mai ok...a si una pentru "C":)) :D Asa ca abia astept sa vad ce minunatiii ai:))

      ReplyDelete
    56. Alexxa - eu am pensule de la Davinci, un set de la oriflame, cateva de la avon si restul de la elf (pe care le folosesc cel mai des). Ti le recomand cu toata caldura pe toate de la ei, sunt minunate. Si cu un asa pret, nu mai gasesti in alta parte. Poate in alte parti gasesti si mai scumpe si mai proaste.

      ReplyDelete
    57. Da, stiu, am vazut la Sephora cat sunt, mi-au sarit ochii din cap=)) poate cand o sa fiu pe salariul meu o sa ma indur sa dau 70 de lei minimum pe o pensula:O Sincera sa fiu cand am vazut produsele Elf atat de ieftinele nu credeam ca sunt si bune, dar vad ca multa lume confirma calitatea lor, ceea ce e super:D

      ReplyDelete
    58. Alexxa - pe banii aia iti iei pensule DaVinci. Merita mai mult decat cele de la Sephora.

      ReplyDelete
    59. te urmaresc sub numele de Schummy

      accesoriul meu preferat este un inel cu turcoaz pe care il port de fiecare data cand am ocazia. Dar totusi nu m-as vedea iesind din casa fara ceas si fara cercei.

      mi-am confectionat cercei si bratari pe vremea cand era un magazin de margele in Cluj si se faceau la fata locului. cerceii ii mai am si acum si ii mai port.

      imi place mult LOTD ca ma mai inspir si eu cu ce sa ma machiez... :D

      ReplyDelete
    60. Buna, Anda! Ce premiu minunat si personalizat :D Te urmaresc cu acelasi nume cu care postez (Madutza).

      1). Si in cazul meu, marea dragoste sunt tot cerceii!!! Cu ceva vreme in urma, eram intr-o goana febrila dupa cercei in diverse nuante de verdeee, fiind culoarea mea preferata (am zeci de perechi!) :X Acum, m-am mai temperat putin si au inceput sa-mi placa si inelele (vintage) foarte mult :D
      2). Nu mi-am confectionat niciodata cercei de la cap la coada, fiindca nu-s asa de indemanatica. Dar am mai intervenit, pe alocuri, la unele perechi si le-am facut sa-mi placa mai mult :)
      3). Rubrica mea preferata este "LOTD", dintr-un motiv simplu: ai un chip foarte expresiv si jucaus si faci ca realizarea oricarui machiaj sa para floare la ureche :)
      4). Propun si eu sa inaugurezi o rubrica despre outfit-uri asortate la make-up, precum si alte ponturi (cum adaptezi tendintele la tine insati, magazine nou descoperite, fashion crimes etc) :D

      Keep up the good work, mereu ma binedispun cand te vizitez :*:*

      ReplyDelete
    61. Felicitari pentru cei 200 de followers:x:x:x:)

      Te urmaresc cu numele Dedeea:)
      1)Nu as putea trai fara lanturi:-?La..cred ca da.Mereu trebuie sa am cate ceva la gat.Fie ca este finut cu valoare sentimentala sau foarte lungi:x Imi plac la nebuniiie..
      2)Niciodata nu mi-am confectionat singura bijuteriile:) Sunt o fire mai vulcanica,nu am deloc rabdare,iar daca mai observ ca ceva nu imi iese bine....E clar:))) ma spar si jur ca nu voi mai incerca niciodata
      3)Rubrica mea preferata este LOTD:D deoarece reusesti sa creezi niste machiaje cu adevarat:x impresionante folosind doar produse accesibile.
      4)Nu as schimba nimic la blogul tau ,sincer:d Este foarte bine structurat:d:)

      Felicitari tuturor fetelor>:d<

      ReplyDelete
    62. Felicitari Anda si la cat mai multi followers!
      Iti urmaresc si eu blog-ul, sub numele de ”noi fetele” :D
      Si acum sa raspund la intrebarile tale:
      1. Cred ca accesoriul esential pentru mine sunt cerceii. Imi plac tare mult si ma pot lipsi de orice, numai de cercei nu” In plus, cu un machiaj si o coafura potrivite, they make you look wonderful! :X
      2. Sincer, am avut tentative de a-mi confectiona propriile mele bijuterii insa totul a ramas in stadiul de idee in...capul meu! :P
      3. Ador blogul tau si cel mai mult imi plac machiajele pe care le postezi. Asa mai incearca si cele mai putin pricepute ca mine sa se inspire si sa fure meserie...
      4. As dori sa ai o rubrica dedicata persoanei tale, in care sa ne povestesti pasiunile tale, intamplari din viata ta, amintiri placute sau mai putin placute, care insa te-au schimbat/maturizat. Cred ca ai inteles ce vreau sa spun. :)

      Succes fetelor!

      ReplyDelete
    63. Hey, felicitari pentru followers :*
      Te urmaresc cu numele de Irina :)

      1. As putea trai fara accesorii, cred, dar nu prea ies din casa fara cercei. Daca totusi ii uit, asta e, nu mor o zi :D

      2. Am incercat anul trecut sa facem un targ handmade la scoala si ne-am chinuit noi cu fimo :)) Doamne, nu vrei sa stii ce a iesit.

      3. Imi place foarte mult blogul tau. Si cel mai mult imi place rubrica de machiaje cu paleta 120 :d ca asa o pot exploata la maxim :X

      4. Hm.. nu stiu ce mi-ar placea :)) Orice, nu s mofturoasa :D Si mie imi place si ideea cu blog sale :>

      ReplyDelete
    64. buna
      te urmaresc cu numele de valentina.

      1. cercei, cercei, cercei, cercei, cercei....
      2. majoritatea cerceilor pe care ii am sunt confectionati de mine... dar lucru asta nu ma opreste sa tot cumpar!
      3.lectiile tale de make-up si review-urile tale (cu ajutorul tau m-am decis sa cumpar produse elf)
      4. as vrea sa vad o rubrica de outfit's

      succes tuturor!

      http://frumusetelowcost.blogspot.com/

      ReplyDelete
    65. buna!
      te urmaresc cu numele de alina trc :)
      pentru mine cei mai importanti sunt cerceii
      si imi confectionez singura cercei :)) am "o lada" cu cercei
      imi plac toate rubricile tale , insa,cel mai mult imi plac review-urile
      as vrea sa vad rubrici cu tutoriale cu bijuterii

      ReplyDelete
    66. Hey !

      Te urmaresc cu “ city woman. “
      Acum raspunsurile:
      1) Cu siguranta, cerceii! Inele port foarte rar iar cu lanticurile nu ma inteleg absolut deloc !
      2) Nu, nu mi-am confectionat niciodata accesorii dar mi-ar placea, sunt o persoana linistita si cred ca m-ar relaxa.
      3) Mie imi place rubrica “ how to” , mi se pare foarte utila din toate punctele de vedere.
      4) Blogul este foarte informativ asa cum este, idei ai, esti originala tot ce trebuie sa faci este sa ramai concentrata pe ceea ce faci.

      Te pup ! Bafta si celorlalte concurente !

      ReplyDelete
    67. Pentru mine esentiali sunt tot cerceii. Mi se pare ca imi reintregesc intreg look-ul si imi pun in valoare machiajul. Nu imi place sa port aceeasi pereche doua zile consecutiv si de multe ori nu ii pun la locul lor si apoi nu ii mai gasesc. Si intru in panica... Dar nu am reusit sa pierd nicio pereche din cei mari, caci cei mici sunt blestemati :)). Acum imi caut o pereche micuta, finuta si cu cristale. Sa fie mai classy, sa ii pot purta la tinutele mai sobre.
      Singura nu mi-am confectionat accesorii si nici nu ma incumet pentru ca am doua maini stangi la lucru manual. Ma si enervez repede si nu am rabdare. Iar cum eu sunt fixista si totul trebuie sa iasa ca la carte ma lasa nervii.
      Cel mai mult imi plac machiajele tale, mai ales cele colorate pentru ca te prind de minune. Ah, si haul-urile Avon din fiecare luna. Asa putem sa stim si noi la ce sa ne asteptam de la produsele din catalog. Drept urmare mi-am luat si eu un quad pe care l-ai vazut in ppt-ul de azi :).
      Mi-ar placea sa nu alegi castigatorii prin random pentru ca asa e "mana" programului iar eu una nu sunt deloc norocoasa. Poate daca le citesti pe fiecare in parte am si eu un gram de noroc la o zi dupa ziua mea de nastere. :))

      Te pup si e cel mai dragut giveaway de pana acum la care particip! Ai vazut ca si pe forum am fost fascinata mai ales de prima pereche de cercei :D.
      Pupici!

      ReplyDelete
    68. Iulia - o sa ma gandesc bine ce sa fac, inca nu stiu. Dar daca nu aleg cu random.org o sa imi fie extreeeeem de greu, pentru ca toate comentariile sunt frumoase. :))
      Pup.

      ReplyDelete
    69. Da, stiu ca e greu :)). Dar mi se pare mai frumos ca asa sunt premiate oarecum comentariile. Prin random e destinul :)).

      ReplyDelete
    70. Ai dreptate Iulia! O sa incerc, promit!:))

      ReplyDelete
    71. Cerceii, bineinteles. Nu concep sa ies din casa fara sa port cercei, ii asortez mereu la tinute si la machiaj. Chiar mi se pare ca schimba mult infatisarea unei femei, ii "indulcesc" trasaturile. I really feel naked without them! :)
      Pana acum nu am mers mai departe de ajustarea unor accesorii cumparate, in sensul de a le adauga sau a le scoate diverse componente. Nu m-am "aventurat" in a mi le confectiona singura cap-coada. Dar nu se stie niciodata. Never say never! :)
      Preferatele mele sunt rubricile "looks", "Make-up inspired by..." (am adorat machiajul inspirat de Alicia Keys, chiar l-am reprodus de cateva ori) si "Nails" (NOTD). Aici trebuie sa-ti multumesc, pentru ca, inspirata de postarea ta, am purtat modelul "passionate flames" recent, la o nunta si am primit o multime de complimente.
      Mi-ar placea sa gasesc mai multe postari de tipul DIY, cum au fost cele legate de oje sau de cutiute de depozitare pictate manual, pentru ca ma inspira si, de ce nu, o rubrica outfit of the day.
      Te pup si tine-o tot asa!

      Madalina

      ReplyDelete
    72. Buna. Te urmaresc cu numele Amalia
      1.Daca ar fi sa aleg un singur accesoriu, desi mi se pare mult prea greu sa fac asta, as alege in mod sigur cerceii
      2.Mi-am confectionat singura cercei, coliere, bratari si chiar mi-am accesorizat cateva gentzi si vreo 2 perechi de cizme
      3.Mi-a placut foarte mult la tine pe blog rubrica de make-up inspired by..., mai ales Make-up inspired by: Princess Tamina. Foarte reusit look.

      ReplyDelete
    73. Te urmaresc prin google sub numele onutza_24
      Cerceii si ceasul sunt accesoriile de care nu ma pot desparti.
      Mai demult imi confectionam diferite accesrii. De exemplu,era o perioada cand se purtau caciulitele tricotate. Ei bine,cred ca le-am facut tuturor prietenelor mele cate una,iar eu aveam aproape toate culorile.
      Ce imi place mie pe acest blog? Review-rile si swatch-urile. Ma inspir din ele si am incredere in parerea ta.
      Ce as vrea sa vad? Tutoriale video. Mi se pare ca ar fi foarte utile.

      ReplyDelete
    74. Buna Anda! :*
      1)Un accesoriu ?Doar unu ?;)) Pai..Cercei! fiindca daca intr-o zi nu am timp sa ma fardez,sau prefer sa imi strang parul intr-un coc sau o coada ,cerceii imi infrumuseteaza look-ul .Acum sincere sa fim,cand vezi o fata draguta pe strada care are niste cercei superbi cu greu te abtii sa nu o intrebi de unde ia cumparat.
      2)Da! ;)) o bratara cand eram mai mica din ata ,imi placeau tare mult,le numeam bratarile prieteniei .
      3)Rubrica mea preferata este LOTD .
      4)Mi-ar place tare mult un blogsale cu cerceii tai ;))chiar daca nu castig, macar sa imi pot cumpara uni la fel:X !

      Te pup !
      Apropo te urmaresc sub numele Kuskuslady

      ReplyDelete
    75. 1. Daca ar fi sa aleg un accesoriu, si doar unul cu siguranta m-as limita la inel:D si nu la oricare ci la cel de logodna. Daca se intampla vreodata sa il uit ma simt goala efectiv:)) nu mai zic de ziua in care l-a uitat din intamplare acasa si credeam ca l-am pierdut.:)) nu stiam cum sa ajung mai repede acasa sa vad ce-i cu el...saracul.. a stat singur o zi intreaga:))

      2. Sincer, mereu am fost o pacoste la ceea ce inseana lucru manual..deci nu imi amintesc sa fi margelit ceva.


      3. Rubrica mea preferata, in afara de cea cu machiaje pe care evident o ador, si cred ca este piesa de rezistenta a blogului, este cea de swatchuit:D imi place cu iti expui parerile despre produse:P


      4. Mi-ar placea sa vad o rubrica cu tinute.. sa nu iti vad doar ochisorii, sa te vad in toate splendoarea..:)) stiu ca la cat esti de talentata la combinat culorile, esti si la hainute. Sa ne prezinti si ultimele achizitii in materie de shopping de haine..:D

      ReplyDelete
    76. 1.INELELE!!! le ador pur si simplu 8-> ma simt incompleta fara ele.din pacate,la noi nu se prea gasesc modele mai deosebite.( http://img808.imageshack.us/img808/9595/feather11.jpg )
      2.Da,am incercat sa imi confectionez cercei si a iesit un dezastru total:))Prefer sa ii cumpar.
      3.Review-urile. Imi place mult cum prezinti produsele si faci in asa fel incat sa nu fie plictisitoar.Si numai bine stiu ce sa imi comand de la Avon sau Elf.

      Andreea.

      ReplyDelete
    77. Am voie si eu?:">
      1. Cercei-mereu am cercei, insa cred ca de vreo 3 ori am uitat in ultimii 4-5ani, deci cerceii sunt mereu in urechiusele mele, chiar daca am probleme de la orice nu e aur sau argint(si aurul nu-mi place:P).
      2.Da, faceam tot felul de bratari din margele, insa intr-o vreme "comercializam" bratari facute din atat, pe suport de plastic, care aveau numele posesorilor pe ele:P
      3.Imi plac machiajele tale:X cel mai mult;)) apoi rewiev-urile;))

      ReplyDelete
    78. Buna!
      1.Cel mai purtat accesoriu la mine este ceasul.
      2.Nu mi-am colectionat bijuterii pentru ca nu ma pricep, insa am insirat pe guta diverse bilutele si le-am folosit ca bratari sau ca lant.
      3.Cel mai mult imi plac review-urile, dar si tutorialele de machiaj.
      4.Mi-ar placea sa vad un review la corectorul in 3 culori de la Oriflame.Multumesc, Adriana

      ReplyDelete
    79. Buna! Felicitari pentru numarul de follower-i atins si la cat mai multi :p

      Te urmaresc cu numele de Adila.
      1.Nu ies niciodata din casa fara cercei. Desi nu am multe perechi si nici nu prea port decat cercei micuti ziua, ii port intotdeauna.
      2.Nu mi'am confectionat niciodata nimic :p Nu am nici rabdare, nici imaginatie, nici indemanare...asa ca nu stiu daca ar iesi ceva din mainile mele
      3.Cel mai mult imi place LOTD - imi place cum imibini culorile si cat de bine arata :D

      Adila.

      ReplyDelete
    80. Felicitari pt. followeri!!!

      Te urmaresc cu GFC (Alexa1202)

      1. categoric cerceii. Imi plac la nebunie :)
      2. Am incercat o data sa imi fac singura o bratara.. din margelute mici.. m-am lasat. Sunt antitalent :))
      3. Cel mai mult imi plac noile posturi cu tutoriale makeup.. mi se par excelente
      4. cat mai multe tutoriale de machiaj.. si NOTD :)

      Mersi,
      Alexa
      alexa12_02[at]yahoo[dot]com

      ReplyDelete
    81. Felicitari pentru blog...e super si foarte util pentru mine (userul meu e DeeDee-Google). Referitor la intrebari accesoriul pe care il am mereu cu mine e ceasul...daca nu il am ii simt lipsa :). In ce priveste confectionarea de bijuterii mi-am facut foarte multe si pentru mine si pentru altii cochetand cu activitatea asta acum de cand sunt studenta...cel mai mult mi-am facut cercei pentru ca am o pasiune si pentru bijuterii. Cel mai mult imi plac machiajele de pe blog pentru ca ma inspira si ma fac sa indraznesc si eu.
      In rest mi-ar placea sa ai si o rubrica despre carti interesante pe care sa le citim si noi(asta daca nu exista deja pentru ca sunt noua pe blog si nu am apucat sa citesc tot).

      ReplyDelete
    82. Urmaresc bolgul via gfc (theo)

      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi? Cerceii
      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii? Da, am incercat si am esuat.
      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog? Review-urile
      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? Outfit-urile cu care asortezi machiajul.

      ReplyDelete
    83. hey.. asta chiar a fost un giveaway asteptat! :) Felicitari pentru ca ai ajuns in acest punct si iti urez sa ajungi si mai departe de atat! atunci emotii.. :)

      1. Esentiali pentru mine sunt cerceii. Doar ei:)
      2. mmm.. ma batea un gand da` am renuntat repede la el.. nu cred ca am talent..
      3. Mie imi plac rubricile How to si LOTD :)
      4. Hmm.. poate daca ai propune tinuta saptamanii? nu neaparat sa te pozezi tu.. sa faci un colaj :)

      Te urmaresc cu Miuri.:) Bafta fetelor!

      ReplyDelete
    84. in primul rand vreau sa te felicit pentru blogul tau,de cand te-am descoperit intru mereu sa vad ce machiaje sau nails tutorials propui.Te urmaresc cu numele de albastrikmik.1 accesoriul esential pentru mine sunt inelele,am preferatele mele care nu lipsesc never.2 da am facut o bratara din panglica cu margele si un colier refacut.3 imi place mult rubrica tutorial.4 as dori sa vad si o rubrica cu tutoriale la accesoriile confectionate de tine,asa ne dai idei pt noi fetele mai nepricepute si tutoriale video la machiaje.succes in continuare.Emailul meu:miruna.bombonik@yahoo.com

      ReplyDelete
    85. bunaa! te urmarescu cu numele de adelina e.p.

      1. accesoriul esential pt mine, ca si pt tine, sunt cerceii. mi se pare ca ne contureaza fata intr-un mod dragut ;;)
      2. nu am incercat pana acum decat sa schimb o curea de la ceas si m-am lasat batuta. nu cred ca sunt facuta pt asa ceva :))
      3. rubrica mea preferata e LOTD pt ca adopti machiaje usor de realizat si fff dragute
      4. pai ai cam de toate pe blog :) poate doar sa incepi sa faci tutoriale la machiajele tale :*

      ReplyDelete
    86. Buna, Anda!
      Te urmaresc cu numele Ale.

      1. Mi se intampla des sa uit sa-mi pun accesorii, mai ales cercei. Inele nu prea port pentru ca am degete subtiri. Dar fara ceas nu plec niciodata de acasa. Din fericire, am multe modele si culori si am de unde alege pentru fiecare moment al zilei.

      2. Nu mi-am facut niciodata singura accesorii, nu am imaginatie bogata pentru desenarea cerceilor din lut si nici pentru modelarea lor.

      3. Tag este categoria care imi place cel mai mult pentru ca afli lucruri interesante despre persoane si mai ales il poti trimite si altor prietene din blogosfera.

      4. Blogul este destul de complet, nu cred ca ii lipseste ceva.

      Bafta in continuare, girl :*

      ReplyDelete
    87. Buna,te urmaresc sub numele de Lestie.

      Daca ar fi sa aleg un singur accesoriu,acela ar fi cerceii.Ador cerceii,am foarte multe perechi,iar perechea mea preferata este una cu dreamcatchers,pe care mi-e cam frica sa o port,de teama sa nu pierd vreunul.Dar cerceii sunt un must pentru mine,nu tin asa mult la haine sau alte accesorii,doar la cercei:) Consider ca sunt un mod mai discret de a ma exprima si a iesi din anonimat.
      Da,mi-am confectionat singura accesorii,cel mai des bratari si am un fel de inel-verigheta-siret pe care mi l-am facut si pe care nu il dau niciodata jos.Imi plac foarte mult lucrurile DIY,poti sa le faci fix asa cum ti le doresti.
      Cel mai mult pe blogul tau imi plac rubricile cu look-uri si review-urile,look-urile pentru ca imi ofera mereu idei noi si imi permit sa observ si viziunea altora asupra combinarii culorilor*stiu ca suna pompon,dar sunt disperata ca niciodata nu mi se potrivesc culorile de la ochi*,iar review-urile sunt moartea mea,ador sa citesc despre diverse produse.

      Ce mi-ar mai placea sa vad pe blog?Pai..cat mai multe review-uri si look-uri ca mai diverse:D

      O zi cat mai frumoasa!

      ReplyDelete
    88. Te urmaresc cu MonicaG :)
      1.Accesoriul meu preferat sunt categoric cerceii; am o colectie impresionanta, toate culorile, toate marimile,din lemn,plastic,metal,fildes,bilute,margelute,cristale,etc...ii ador.
      2.Da, mi-am confectionat, dar nu prea mi-au reusit din pacate :( nu sunt prea indemanatica.
      3.LOTD
      4. Mi-ar placea sa vad o rubrica Blog Sale only for earrings, in care sa creezi cercelusi si sa-i vinzi, sa putem avea si noi acces la operele tale de arta. Eu mi-as dori catva perechi, cat mai maaaari :)
      Bafta si la cat mai multi followeri! La anu' sa ai cel putin 1000!

      ReplyDelete
    89. Buna Anda! Numele cu care urmaresc blogul e Elena Serban. :)
      1.Accesoriile mele preferate sunt cerceii. Am destul de multi, atatia incat din cand in cand mai uit de unii din ei pentru ca sunt depozitati in tot felul de cutiute si cutioare :)) Oricum, cert este ca fara cercei nu ies din casa. :D
      2. Nu am incercat, nu prea ma pricep la "lucru manual" :D
      3. Cel mai mult imi plac makeup look-urile, mai ales cand postezi fotografii cu toate etapele.
      4. Mi-ar placea sa ai pe blog o rubrica in care sa vinzi cercei facuti de tine, mi se par SUPER!! Cei mari, candelabru, de la premii si alte perechi pe care le-ai mai prezentat in TOP 10 - or sth like that - dovedesc ca ai talent, e pacat sa nu il fructifici. :)
      Mult succes in continuare cu blogul!

      ReplyDelete
    90. Ciao, imi place tare mult blogul tau, te urmaresc cu numele koozeg.
      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?De exemplu pentru mine sunt cerceii. si pt mine sunt cerceii : D

      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii? da, eu am facut bratari de mai multe ori, totusi cerceii sunt accessoriile mele preferate, dar sunt mai dificil de facute, dupa parerea mea si de aceea inca nu am incercat sa fac cercei
      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog? reviews!! sunt foaaarte de folos pt mine
      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? (intrebare optionala) rexiews :)

      ReplyDelete
    91. Hey !
      Te urmaresc cu numele de: Andreea Ioana
      1 Ca si accesoriu as alege cu siguranta centurile pentru talie, sunt foarte versatile,le poti folosi la majoritatea outfiturilor si cred ca evidentiaza si face mai supla fiecare silueta.
      2 Am reusit pana acum sa modific anumite accesorii, am adaugat cateva materiale pe centuri, genti iar in prezent incerc sa`mi confectionez trandafiri din material textil (tafta) si un colier..sper sa revin pe bloc cu poze , cand le voi termina.
      3 rubrica mea preferata : review and swatch... le ador!!! ma ajuta foarte mult parerea celorlalti, cand decid sa achizitionez un anumit produs...deci este o rubrica foarte constructiva.
      4 Mi`ar place poate sa citesc parerea personala, un review al unei carti...

      ReplyDelete
    92. *urmaresc blogul cu numele katjes..
      (scuze dar as vrea sa sincronizez google account ul meu cu google friend connect account ul si nu prea merge.. grrrrr

      ReplyDelete
    93. Hello,Anda! Asa,pe ultima suta de metri particip si eu. Asadar:
      1. Daca ar fi sa alegeti doar un fel de accesoriu, care ar fi acela?Care este esential pentru voi?De exemplu pentru mine sunt cerceii.
      Mie imi plac mult inelele...in special inelul meu ca un arc, mi se pare mise ca imi face mana mea mica si lata sa arate mai feminin. Cercei am multi mici cu surub (am 6 in urechea stanga)si cativa "agatatori"sa le spun asa.
      2. V-ati confectionat vreoada singure accesorii?
      Da, cand ma apucase boala margelutzelor. O bratarica. Bratari si cercelusi.
      3. Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog?
      Toate ,toate!
      4. Ce v-ar placea sa mai vedeti pe acest blog? (intrebare optionala)
      Multe multe multee machiaje. Si mai multe!
      Te pup, sa ai o zi frumoasa(ce-a mai ramas din ea)
      Te urmaresc cu numele WhisperOfSecret

      ReplyDelete
    94. buna. te urmaresc sub numele de foxy_kory

      Daca ar fi sa aleg doar un fel de accesoriu, acela ar fi COLIERUL.Imi place la nebunie sa imi accesorizez tinuta cu diverse modele de lantisoare sau coliere. Am vreo 11 lantisoare cu tot felul de medalioane pe care le schimb zilnic.Insa am un preferat , pe care l-am primit cadou de ziua mea , si anume un colier de argint cu perle care merge foarte bine la o ocazie mai deosebita.
      V-ati confectionat vreodata singure accesorii? Raspunsul este da .Chiar de curand mi-am confectionat 2 bratari , una din argint pe care am impopotionat-o cu tot felul de medalioane micute si margelute si inca una pe care am, insirat-o pe o ata cu bilute finute negre , combinata cu pietricele mov si lila.A iesit super!
      Ce rubrica va place cel mai mult de pe acest blog? Normal , rubricile de make up si nails tutorial. Te pup

      ReplyDelete