A venit!!!

Photobucket
Photobucket
Mult asteptatul aparat foto a ajuns in sfarsit in mainile mele. Me sooo happy...mi l-am dorit foarte mult!!! Pana acum imi place enorm si sunt sigura ca pe masura ce il voi descoperi o sa imi placa si mai mult. Am facut un test si la machiaje si ies foarte ok. Acesta a fost principalul criteriu pentru care am vrut un aparat nou si numai al meu. Stiu ca designul nu este cel mai fancy, dar pe mine nu asta m-a interesat. Mai important e ce poate sa faca.

This is my baby in real life:
Photobucket

Photobucket

Photobucket
 Am sa incerc sa postez maine un look nou, iar pozele vor fi facute, bineinteles, cu acest aparat.

Pupici,
Happy Anda.

Share:

58 comentarii

  1. glad for you!!! sa`l stapanesti sanatoasa si sa faci poze muuulte su frumoase cu el:)

    ReplyDelete
  2. Sa te bucuri de el, Anda! Sa-l folosesti cu placere!

    ReplyDelete
  3. Sa-l folosesti cu placere! Abia astept sa ii dai de cap si sa imi spui si mie cateva secrete pentru ca eu de cand il am nu am avut rabdare sa umblu la nimic :))

    Kiss

    ReplyDelete
  4. il am si eu de cateva saptamani!mie nu-mi place cum ies in pozele facute cu el,dar cred ca e din vina mea:))

    ReplyDelete
  5. Ce frumos! Abia astept sa postizi un look fotografiat cu noua camera! sa-l stapanesti sanatoasa!

    ReplyDelete
  6. sa-l folosesti cu placere:)...
    mi-ar prinde si mie bine unul nou..dar tre sa ma multumesc cu ce am , decat deloc:D

    ReplyDelete
  7. Să-l folosești cu mult drag! >:D<

    ReplyDelete
  8. Sa te bucuri de el si sa ne arati si noua din fotografiile pe care o sa le faci cu el ! :*

    ReplyDelete
  9. Felicitari Anda.
    Sa il stapanesti sanatoasa. Abia astept sa vad pozele facute cu el.
    Pup :*

    ReplyDelete
  10. sa'l stapanesti sanatoasa! Si sa fotografiezi muuulte lucruri frumoase cu el ! Te pup :*

    ReplyDelete
  11. Yeeeeyyy!!! congrats!!! :) abia asteptam noile poze :)

    ReplyDelete
  12. Aparatele Canon sunt foarte bune!! Sa il stapanesti sanatoasa si sa faci multe poze frumoase cu el! :*

    ReplyDelete
  13. Sa-l stapanesti sanatoasa si sa te bucuri de el. Arata foarte profesionist aparatul. :>
    Te pup!

    ReplyDelete
  14. Andra, Camelia - va multumesc!:*

    ReplyDelete
  15. Adina - mai trebuie sa-mi iau acumulatori si apoi am liber la butonat asa cu adevarat. :))
    Machiajele imi place cum ies oricum. :D
    Pup.

    ReplyDelete
  16. Ale - mie pana acum imi place. El poate multe, trebuie butonat si citit manualul de utilizare. Il ai pe Cd pe tot cred. Pup!

    ReplyDelete
  17. Mademoiselle Christine -sper sa reusesc sa postez maine.:D

    ReplyDelete
  18. Bondarica - i know the feeling. :D
    Am asteptat si eu mult timp momentul asta. Imi pare rau ca n-am putut sa-mi iau ceva si mai profi, dar si asta ma multumeste. :)

    ReplyDelete
  19. Zvetlana, Rotsin - o sa vedeti majoritar poze facute cu el de acum. L-am luat in special pt blog. :)

    ReplyDelete
  20. Andreea's Blog - multumesc! Asa o sa fac, promit!:D

    ReplyDelete
  21. Shopperita - am auzit ca-s cele mai bune la aparate foto compacte. Mi-am pus mari sperante in el.

    ReplyDelete
  22. Dia, Special K - va multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  23. OMG! Ce fain e ! Sa-l folosesti cu placere si dupa cum ai zis si tu, un aparat foto nu conteaza ce face el, dar ce poti face tu cu el :)

    ReplyDelete
  24. Sa-l folosesti cu mare, mare placere!!! ^.^

    :*

    ReplyDelete
  25. Monica - Pisica albastra6 October 2010 at 15:44

    sa-l folosesti cu placere si multi-multi ani!
    si sa te ajute sa ne arati machiaje frumoase-frumoase si detaliate :)

    ReplyDelete
  26. ma bucur foarte tare pt tine! aparatul este de-a dreptul superb! sa-l stapanesti sanatoasa! mie design-ul mi se pare fantastic, fiind obisnuita cu mini camera mea foto, acesta mi se pare muuult mai profesional. te pup

    ReplyDelete
  27. sa-l folosesti sanatoasa, si la cat mai multe look-uri frumoase!!!

    offtopic-am aflat azi de o chestie, si iti zic si tie, in speranta ca tu nu stiai inca. produsele e.l.f in america costa doar 1$, toate, indifent ce produs...dezamagitor...

    pupici!!!o zi buna!

    ReplyDelete
  28. E foarte fain, l-am avut si eu pe lista, cu inca vreo 3-4. Designul e ok, ce nu-ti place? E cat de cat compact, dar are lentila bune totusi ( 10x zoom :D ) Si e foarte bun raportat la cat costa. Sa-l stapanesti sanatoasa!
    A...si un truc de la Jossette citire: cand faci poza cu flash tine aparatu cu fundu in sus - explicatia ce am gasit-o eu : cand faci normal, daca esti prea aproape, flashul nu trece bine peste lentila si lasa umbra peste poza ( ii greu de explicat, dar vezi tu cand faci)

    Ale M here. Te pup

    ReplyDelete
  29. Sa-l stapanesti sanatoasa si sa-l folosesti cu cea mai mare placere, Anda >:D<

    ReplyDelete
  30. Sa ne arati multe machiaje frumoase si sa-l folosesti sanatoasa!:*

    ReplyDelete
  31. Unika - ma bucur ca iti place asa mult. Chiar isi face treaba spectaculos de bine.

    ReplyDelete
  32. Alexandra, Monica-Pisica Albastra - va multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  33. Superficial Doll - eu sunt obisnuita cu cu dinastea, cea a prietenului meu e si mai mare!:))
    Inainte eram all about compacts, acum nu vreau sa le mai vad.
    Desi si al meu face parte din categoria compactelor, dar e high-zoom si astea-s mai mari. Simti ca ai un aparat adevarat in mana. :))
    Cand l-am comparat si eu cu mini Sanyo al meu cu care nu reuseam sa fac nici o poza calumea mi s-a parut asa ciudat, are obiectivul asa micut. :)
    Pup u!

    ReplyDelete
  34. Miss Sunshine - multumesc!:*
    Stiam inca de cand am comandat prima oara, anul trecut. :)
    Daca intri pe pagina lor de Facebook iti explica de ce au pus pretul de 8 lei. Eu zic ca e justificat totusi.
    M-am obisnuit cu ideea, la noi totul vine mai scump sau nu vine deloc. ASta e!:)):P
    Pupici!

    ReplyDelete
  35. Ale-m - mie imi place si designul. Doar ca nu e asa fancy si sleek. Dar dupa cum ziceam, nu anm cautat asta. Am vrut sa fie cu obiectivul cat mai mare, dar sa ma incadrez intr-o anumita suma de bani. :)

    ReplyDelete
  36. Ah, am uitat se mentionez, nu stiam de faza cu blitz-ul, n-am avut probleme nici pana acum, dar voi incerca si asa pentru ca imi place mult cum ii ies ei pozele. :D
    Pup u!

    ReplyDelete
  37. Lauren, AlexantzA - thank you ladies!:D

    ReplyDelete
  38. Felicitari, Anda! Sa ne bucuri cu poze frumoase facute cu acest aparat! :*

    ReplyDelete
  39. hehe, imi imaginez ce bucurie pe capul tau. sa ai parte de el. eu am 2 philipsuri, unul mai maricel si unul mic, am fost foarte multumita de ele, dar ar cam trebui schimbate. Nuj daca eu personal o sa pot sa imi iau chiar acu, sa vedem redactia, mai incolo... :)

    ReplyDelete
  40. Siginutz - da, sunt megz happy pentru ca mi l-am dorit de mult timp!:D
    Iti tin pumnii sa iti iei si tu unul nou in curand. Cu sau fara ajutorul redactiei. :P:)
    pup.:*

    ReplyDelete
  41. Sa-l folosesti fericita & iubita! Abia astept sa vad ce poze realizezi cu el :)

    ReplyDelete
  42. Iulia - thank you girl! Cred ca azi voi posta un look cu poze facute cu el.
    Pupici.

    ReplyDelete
  43. Sa-l folosesti cu placere :) Can't wait to see new looks ^_^

    ReplyDelete
  44. E frumu aparatul:)! si pentru fotografiat make-up cred ca e perfect:) Asteptam sa vedem ce stie sa faca!
    si poate si cateva tips-uri de machiaj;;):D!

    Pup!

    ReplyDelete
  45. De abia astept sa vad fotografii cu el :) Sa il folosesti sanatoasa si la cat mai multe tutoriale si machiaje fotografiate cu el :D
    O seara cat mai placuta! :*

    ReplyDelete
  46. Cristina - mersi! Le-am pregatit deja dar nu am avut timp sa postez!:(

    ReplyDelete
  47. Alexxa - multumesc! :D
    Tipsuri de machiaj gasesti in rubrica "how to" pe partea stanga. Kiss!

    ReplyDelete
  48. Blossoms - postez imediat cateva poze.
    Multumesc!
    Si tie la fel!:D

    ReplyDelete
  49. Sa il folosesti sanatoasa! Eu sunt fan Canon :)

    ReplyDelete
  50. Katrina - mersi!:D
    Acum sunt si eu!:D

    ReplyDelete
  51. Hey,

    Butonam fascinata prin blog si am ajuns la postarea cu aparatul :) Am avut bafta sa primesc Canon-ul asta de ziua mea de la prietenul meu, asta dupa ce cu o luna inainte mi se stricase un alt aparat.

    Si mie-mi place tare mult, zoom-ul e impresionant si daca faci poza, cu zoom sau fara, la rez maxima si apoi o maresti rezultatele sunt wow. Stateam si studiam fiecare firicel de par din barba de o zi a prietenului, se vedea unghiul la care erau taiate si daca erau ciobite. Deci wow :) Sa-l exploatezi cu spor :) Joaca-te cu setarile, modul meu preferat e P, subexpus cu -1/3 si culori vivid (pt exterior).

    Poti sa faci inclusiv poze cu expunere pana la 15 secunde adica pana si desene cu lumina - gen: http://www.24spoons.com/chashama/images/yuka003.jpg :D ceea ce pt mine a fost super tare.

    Gata,am scris cam mult. Oare se vede ca imi place? :))

    ReplyDelete
  52. Luana - wow!!! ai aflat despre el o gramada. Eu inca nu am apucat sa ma joc atat cu functiile manuale, timpul nu mi-a permis, dar o sa vreau sa stiu tot despre el. Si mie imi place mult cum ies pozele cu P.
    Aia cu desene cu lumina e super tare, desi nu ma prea pricep inca.
    Mersi de comentariul asta!:D
    Ma conving pe zi ce trece ca am facut alegerea potrivita!
    Te pup!

    ReplyDelete
  53. salut si eu sunt in cautarea unui aparat mai bun tot pt pozat machiaje !cat ai dat pe el?

    ReplyDelete
  54. Claudia - am dat parca 650 lei pe el. Dar cu tot cu acumulatori & card de memorie de 4G am ajuns pe la 800 lei.
    pupici. E foarte bun pentru machiaje.

    ReplyDelete