Trip: Maramureş

Hello!

După cum vă povesteam ieri, în weekend-ul ăsta am fost plecată într-o mini-excursie neplanuită în frumoasa zonă a Maramureşului. Mi-am dorit de foarte mult timp să vizitez locurile acestea şi deşi nu am stat cât mi-as fi dorit, mă bucur că măcar am avut ocazia să văd cate ceva.
Am rămas foarte impresionată de tot, dar mai ales de peisaj şi de oameni, care sunt foaaaarte ospitalieri şi amabili. Şi în plus, îmi place enorm accentul lor.
Nu am vizitat multe locuri, am stat peste noapte la Ocna Şugatag şi a doua zi am mers să vizitam mănăstirea Bârsana. Pe langă asta am văzut mai mult în trecere Satu Mare, Baia Mare şi Sighetul Marmaţiei. Nu am apucat sa fac poze şi în aceste oraşe. :(

Aici am stat (Ocna Şugatag):


Şi pe geamul din cameră vedeam bisericuţa asta:

De verdele acesta m-am îndragostit. Mă şi vedeam întinsa acolo pe iarba, fară nicio grija...

Mănastirea Bârsana











Nu am să pun şi poze cu mine, nu am multe, iar cele pe care le am nu îmi plac, that's why!:)) Next time... :P
Oricum, la asemenea peisaje nici nu e nevoie de altceva.

P.S.: Am lasat pozele mari, le puteti lua dacă doriţi, sunt numai bune pentru desktop şi de facut reclama la ţărişoara noastră superbă.

Pupicei,
Anda.

Share:

39 comentarii

  1. Ce minunatii exista in tara asta! Pacat ca noi le "ingropam". :|

    ReplyDelete
  2. Shopperita - nu pot sa zic ca le ingropam chiar, dar nu stim sa le exploatam. Am putea fi o tara faimoasa pentru ca avem aproape toate formele de turism, dar degeaba. :(
    Cine stie, poate in vreo 10-20 de ani o sa se intample ceva.

    ReplyDelete
  3. Sunt superba pozele, Anda! Minunate!!! :D Multumim de share-uire :)) Ultima poza arata asa frumos pe desktopul meu! I'm glad you had a great time! :*

    ReplyDelete
  4. Lauren - Stiuuu! Si am pus pe desktop una dintre ele, iti dai seama. :))
    Ma bucur ca ti-au placut atat de mult!:*

    ReplyDelete
  5. uffffff superb...esti o norocoasa ca ai ajuns acolo !! Multumim ca ai impartasit cu noi aceste poze superbe!

    PS: stiu ca nu are legatura,atat voiam sa te intreb..ai telefon ca si al meu (Samsung star) si voiam sa te intreb daca tie iti merge sa intri pe internet fara sa platesti din credit,adica pe router,prin wireless..Uf,nici nu stiu sa ma exprim prea bine.Totusi sper ca ai inteles... :D

    Mersi !

    ReplyDelete
  6. Cristina - intr-adevar sunt norocoasa ca am ajuns pe acolo. <3

    Din cate stiu eu, telefonul nostru nu are wifi (sau wireless)... din pacate!:(
    Eu intru pe net ca am extraoptiune de la Vodafone...50 MB pe luna. Imi ajung pentru ce am de facut pentru ca nu downloadez and stuff de pe el.
    Kiss.

    ReplyDelete
  7. Ce poze suberbe! Sunt facute cu aparatul cel nou? :D Trebuie, ca o sa ai niste amintiri foarte frumos colorate!
    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Dia - multumesc!:)
    Da, sunt cu aparatul nou facute!:D Sunt incantata de el. :X
    pupici!

    ReplyDelete
  9. Superb! Am fost si eu pe acolo... parca :)). Ai prins vreme tare frumoasa :x

    ReplyDelete
  10. Adina - parca?
    Daaa, am avut noroc de vreme superba. Au fost aproape 20 de grade pe la pranz in Baia Mare.

    ReplyDelete
  11. superbe poze ♥ glad u had fun :*

    ReplyDelete
  12. oh, boy. your camera rules :)Da, si locurile ajuta :P

    ReplyDelete
  13. Ce frumosssssss!
    Foarte dragute fotografiile! Cred ca a fost superb in realitate...

    ReplyDelete
  14. super!! ce privelisti, ce poze peisaje misto ! :X

    ReplyDelete
  15. Intr-adevar sunt superbe locurile din tara noastra. Pacat ca nu stim sa le promovam...Felicitari ca ai ajuns acolo, esti o norocoasa si multumim pentru pozele minunate

    ReplyDelete
  16. Foarte frumoase fotografiile!!

    ReplyDelete
  17. Superbe pozele:X
    Deja m-am si vazut pe pajistea aceea,la soare,aer curat,iarba...eheee 8->
    Pupici:*

    ReplyDelete
  18. Ce mandra is ca`s morosanca! :)) Asta pt ca tot ziceai ca iti place accentul de pe aici. In Baia Mare in afara de cladirile din centrul vechi si de parcul mare nu e mai nimic de vazut, dar e un oras cochet numai bun pt cei care nu suporta aglomeratiile.. Sa revii la vara daca mai ai ocazia ca sa mergem cu mocanita:))

    ReplyDelete
  19. Iooooi tu, i-ai pocit numele la Satu Mare, vezi ca ne suparam :P

    Super pozele, si ma bucur ca ti-a placut :* Nu ai poze si cu fetite in costum traditional? Ca ai zis ca ai vazut.

    Apropo, si mie imi place accentul, mai ales la tipi, hehhe.

    ReplyDelete
  20. Maramuresul la fel ca si Ardealul sau Moldova sunt unele dintre cele mai frumoase zone ale Romaniei. Pacat ca n-ai apucat sa vezi si celelalte locuri din Maramu' :)) eu am fost pe acolo ultima oara acum vreo 3 ani, m-a fascinat zona. te pup si sper sa apuci sa vizitezi intregul Maramu'candva

    ReplyDelete
  21. Special K - asa-i?:D
    Mersi, a fost super!:*:*

    ReplyDelete
  22. siginutz - asa eeee!!!! Clar m-au ajutat si peisajele alea minunate!

    ReplyDelete
  23. Dorina - mai mult decat superb! I'm in love!:X

    ReplyDelete
  24. Iguanitza - asa e! Maramuresul e o zona de vis.

    ReplyDelete
  25. Luiza - i agree!
    Da, mare noroc. Dar vreau sa ma intorc, ca mai am multe de vazut.

    ReplyDelete
  26. Nikoll, Ella Sushardine - va multumesc!

    ReplyDelete
  27. Bloo Smile - daaaa! Vreau cu mocanita! Si la cimitirul vesel, si sa vad Oasul. Vreau o gramada. Categoric mai vin pe la voi!:)

    ReplyDelete
  28. Ale (Pearly Peach) - vai vai, my bad!:D Am reglementat problema!:D
    Nu am putut, ca le-am vazut din masina. La manastire n-am vazut fete mici si dragalase ca cele vazute din masina. :D
    Vaai, ce tare ai fost, si eu cred ca e cute accentul ala la baieti!:))

    ReplyDelete
  29. Superficial Doll - clar e in plan sa mai merg acolo. Si vreau sa vad si Moldova si cateva locuri din Transilvania, ca nu am avut ocazia inca. :)

    ReplyDelete
  30. n-am ajuns prin partea asta a Romaniei, dar clar e in planul meu... multumim de poze, sunt superbeee :x.

    ReplyDelete
  31. Ți-am furat câteva poze ;))) Chiar că sunt superbe :X

    ReplyDelete
  32. zona se vede ca este superba!!pe mine m`au linistit pozele,iti imaginezi daca merg acolo;))

    ReplyDelete
  33. Madyandra - cu mult drag! De aia le-am lasat mari, sa se bucure cat mai multa lume de ele. :X

    ReplyDelete
  34. Michelline - fura-le pe toate, nu-i problema!:))

    ReplyDelete
  35. Andra - asa eeee!:X:X:X
    Pupicei!:*

    ReplyDelete
  36. intr`adevar locurile astea sunt superbe si merita vizitate.. esti o norocoasa ca inca mai beneficiezi de mici excursioare pe criza asta :) te pup

    ReplyDelete
  37. fff. frumos:)
    am fost prin Maramu acum 1 an si a fost minunat

    ReplyDelete