120 Palette: Aquazure

Aloha! :D

Astazi va prezint in sfarsit look-ul pe care vi l-am promis acum cateva zile!:) Imi pare rau ca nu pot fi atat de activa pe blog in perioada asta, dar nu am incotro. Pozele sunt facute cu noul aparat, in afara de doua (close-up la ochi). Dar nici nu se observa diferenta, spun eu!:D
Acest look este inspirat de un pestisor tare dragut:

Si aceasta este abordarea mea:






Culorile folosite:



Dupa cum am mai spus, in aceste postari nu voi prezenta si celelalte produse folosite, dar pentru a satisface totusi curiozitatea unora dintre voi, am sa le insir:
  • Pentru fata: Fond de ten Vichy Normaderm Teint, bronzer Yves Rocher;
  • Pentru ochi: trusa 120, Nyx Jumbo Pencil - Horse Raddish, Eyeliner Farmasi nr. 104, white eyeliner Avon - Color Trend, mascara Max Factor - 2000 Calories;
  • Pentru buze: balsam de buze Tis cu propolis, Round lip gloss Nyx - Pink.
Vreau sa va mai spun ca intr-un final am gasit si eu renumitul Colossal. L-am folosit azi si sunt foarte multumita. Daca de la prima utilizare, cand e cel mai lichid imi place, dupa vreo 10 aplicari o sa fie magnific!:)

Inca ceva: 
- am mai vazut la oferta si noul mascara Rimmel Lash Accelerator cu 13.80 lei (sau ceva de genul), tot in Auchan. In caz ca va intereseaza. Pe mine categoric ma tenteaza. :D
- as vrea sa profit si de oferta de la L'oreal si sa imi aleg un mascara si de la ei. Voi ce ati alege?
Care va place cel mai mult de la aceasta firma?
Eu oscilez intre Volumissime si Volume Milions de cils.
Astept si parerea voastra.

P.S.: Sa stiti ca nu am uitat de promisiunea mea. De acum voi posta fiecare look pe pasi, ca un tutorial. Vor mai fi si exceptii totusi, sper sa ma iertati. :)

Urmatorul e un tutorial, l-am pregatit deja. :)

Pupici,
Anda.

Share:

52 comentarii

  1. Superb! Daca nu ma insel, seamana putin cu un look de-al meu colorat (de parca as avea si multe look-uri :)) ). Ai descoperit cate ceva la Canon?? :D

    Kisss

    ReplyDelete
  2. Adina - da, tin minte ca aveai si tu ceva de genul.
    Mai, mie imi place foarte mult. N-am probleme din nicio privinta. Machiajele ies bine, totul e ok.:D
    Astazi mi-au venit acumulatorii. Pana acum nu am apucat sa il butonez cu adevarat pentr ca aveam la el doar niste baterii alkaline si s-ar fi descarcat.
    Zilele astea o sa-l butonez sa invat si functiile manuale.:D
    Pup.

    ReplyDelete
  3. Dar ma uit la pozele tale si se vad clar culorile... la mine nu se vede asa. Si nu cred ca tine totul de editat, e importanta si camera...

    ReplyDelete
  4. Adina - eu le fac cu blitz intotdeauna. Nu-mi place de nici o culoare fata. In orice lumina as sta.
    Apoi il pun pe P si il setez pe macro. Si dau putin zoom. Nu mult. Cam atat. :)
    Dupa aceea le reglez contrastul in photoshop.
    Tu cum faceai cu el?

    ReplyDelete
  5. Poza 1 si poza 3 sunt facute cu Sony-ul. Restul sunt facute cu Canon-ul. :)
    Eu zic ca e insesizabila diferenta. :)

    ReplyDelete
  6. Frumos look ^_^ E colorat, dar nu pare atat de extravagant incat sa nu poti iesi din casa on a non-halloween day ;)) Colourful, but wearable :D

    ReplyDelete
  7. Foarte frumoasa combinatia de culori :D L-as incerca si eu sa vad cum imi sta.
    Referitor la MAC, da, ai dreptate. Eu am avut noroc cu tatal meu care calatoreste lunar aproape si mereu ii dau lista cu ce sa imi ia :)

    ReplyDelete
  8. Cristina - you're funny girl!:))
    Non-halloween day!:))
    Asa e, a iesit purtabil.
    te pup!

    ReplyDelete
  9. Blossoms - mersi! Sa-l incerci, sunt curioasa cum iti iese. :D
    Mda, chiar ca ai noroc. :D
    Pupici!

    ReplyDelete
  10. Eu la fel fac... numai ca nu bag zoom. Tocmai am facut niste poze la look-ul din seara asta daca vrei ti le trimit pe mail as vezi cum au iesit. Fiind intuneric, le-am facut cu blitz majoritatea. :*

    ReplyDelete
  11. imi place foarte foarte foarte tare :D abia astept sa incerc si eu... :">

    ReplyDelete
  12. foarte frumos!!!! :) ce-mi place pestisorul, e super cute! :)

    ReplyDelete
  13. Se vad nemaipomenit culorile! Mai clar de atat nu cred ca se poate. E foarte fresh machiajul, ma face sa ma gandesc la inghetata :))

    Apropo: fetele trebuie sa stie ca mai gasesc Colossal si Lash Accelerator in Carrefour la reducere.

    Te pup!

    ReplyDelete
  14. Foarte draguta si jucausa abordarea ta :)

    ReplyDelete
  15. It´s perfect!i'm in love with this make up

    ReplyDelete
  16. Superb!!! Foarte buna combinatie, incepe sa ma tenteze si pe mine paleta 120 in defavorea 88 matte:))

    ReplyDelete
  17. E superb!!! Si chiar duceam lipsa de machiaje asa colorate, mai ales ca a venit toamna si nu prea mai vedem asa culori frumoase si vii >:D<

    ReplyDelete
  18. Foarte frumos.Imi place mult pestisorul :D si combinatia de culori. Faci o treaba buna.
    Pupici :*

    ReplyDelete
  19. arata super, ca de obicei:*. si eu mi-am luat collosal dar nu am apaucat sa il folosesc, insa sunt sigura ca voi fi multumita. Eu de la L'oreal iti recomand volumissime... e foarte bun, din toate punctele de vedere. Cat costa? eu l-am vazut la 26 de lei la reducere 50%

    ReplyDelete
  20. aahh...kt entuziasm si bunadispozitie emana machiajul taau;))..pup

    ReplyDelete
  21. Pfff, ce ma enervezi...postez si eu unu super aseamanator luni :))) Doar ca pe mine m-a inspirat alta poza :))

    pup, e f pretty si'ti sta super ♥

    ReplyDelete
  22. ce bine te prind nuantele astea

    ReplyDelete
  23. e superb! iar combinatia de culori iti lumineaza perfect privirea! :X te pup

    ReplyDelete
  24. Adina - da, trimite-le. Vreau sa le vad!:)
    Pup.

    ReplyDelete
  25. happy accesories - iti multumesc!:)
    Sa-l incerci si tu si sa-mi arati cum a iesit!:*

    ReplyDelete
  26. Anca Buzea - si mie, e foarte frumos!:D
    Si toti astia colorati sunt frumosi, o adevarata sursa de inspiratie in machiaj.:D
    Pup.

    ReplyDelete
  27. Dia - mersi mersi!:D
    Da, sunt o gramada de magazine, nu nmai Auchan si Carrefour. Se mai gasesc la B&B, DM, Real si in multe alte magazine care nu le mentioneaza ei in reclama. Depinde de oras. La noi in Timisoara se gaseste si la Mon Parfum.

    ReplyDelete
  28. Iulia - thank you sweetie!:*
    Astept cu nerabdare un nou look si la tine. :D

    ReplyDelete
  29. Lola - thank you! I'm so glad u like it!:D

    ReplyDelete
  30. Alexxa - ti-am spus eu ca e foarte versatila!:D

    ReplyDelete
  31. Lauren - eu asa fac. Iarna ma apuca sa ma machiez colorat, sa port haine colorate. :D
    Macar asa port vara in suflet. :)

    ReplyDelete
  32. Rotsin - pestisorul e adorabil!:D
    Iti multumesc mult!

    ReplyDelete
  33. Ionny - multumesc!
    Sigur o sa iti placa Colossal. :)
    Am auzit din nenumarate parti ca e bun Volumissime, dar parca sunt mai tentata de volum milions de cils din cauza ambalajului si a periutei.
    Parca 23 de lei era Volumissime in Auchan.

    ReplyDelete
  34. Xella - in zilele astea mohorate, chiar prinde bine!:))
    Pup!

    ReplyDelete
  35. Special K - sunt sigura ca o sa fie superb, no worries!:)
    Al meu n-a iesit chiar perfect, dar am zis ca e purtabil totusi. :)

    ReplyDelete
  36. buna,Anda!am aflat ca maine imi sosesc paletele avon lace edition,iar peste 2 saptamani trebuie sa merg la o nunta...ai putea te rog sa ma ajuti cu un tutorial-makeup de seara cu paletele acestea si mai am ceva tonuri de auriu!multumesc anticipat!:*
    stiu ca esti foarte ocupata,daca nu ai timp e in regula:)

    ReplyDelete
  37. Ale - Salut!:)
    Cum sa nu, o sa incerc saptamana asta, sau la incepututul saptamanii viitoare, in cel mai rau caz,daca nu reusesc. :)
    Sa-mi spui cum ai rochia, sa imi fac o idee. :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  38. pai rochia e din voal alb ,croiala babydoll cu un cordon negru in talie...eu am par saten deschis,ten deschis si ochi verzi.Multumesc mult mult muuult:*

    ReplyDelete
  39. Ale - o sa incerc sa fac ceva frumos!:D
    Rochia iti permite multe.
    Pupici!

    ReplyDelete
  40. Michelline - multumesc domnisoara!:*

    ReplyDelete
  41. Alina - multumesc! Esti prea draguta!:)

    ReplyDelete
  42. Hey Anda! E foarte reusit machiajul ,felicitari!
    In legatura cu trusa 120..as vrea sa imi achizitionez si eu una...dar sunt in dubii cu firma!...sunt multe firme mari care produc aceiasi trusa!!
    A ta de la ce brand e??

    ReplyDelete
  43. Anonim - paletele sunt facute de acelasi producator si apoi vandute la diferite firme. :)
    A mea e Freulein38.
    kiss.

    ReplyDelete
  44. Deci practic,e cam tot una de unde imi iau,nu??
    Si ti-ai comandat-o de la noi ,sau din afara?

    ReplyDelete
  45. Da, asta era ideea. :)
    Eu am luat-o de pe Okazii pe a mea. :*

    ReplyDelete
  46. Buna! Spune-mi te rog, in ce proportie sun farduri mate/stralucitoare in trusa ta?
    Multumesc!

    ReplyDelete
  47. LLAAVVIINNIIAA - toate trusele sunt la fel, au aceeasi proportie. Chiar n-am stat sa le numar sa vad...

    ReplyDelete
  48. Nici nu as fi indraznit sa-ti cer sa le numeri, ma interesa daca asa ''la ochi'' majoritatea sunt sidefate sau jumatate mate -jumatate sidef sau what ever....
    Multumesc!

    ReplyDelete
  49. LLAAVVIINNIIAA - cam 60% ar fi mate, iar restul sidefate. Mie asa mi se pare.

    ReplyDelete