LOTD: Jade

Hello!

Dupa cum v-am promis, nu voi mai posta look-urile asa cum v-am obisnuit pana acum, ci voi incerca sa le fac de fiecare data sub forma de tutorial, ca sa puteti vedea si voi ce pensule am folosit, cum si unde am aplicat culorile, etc. Cred ca astfel o sa fie mai util pentru voi. Nu promit ca nu vor mai fi exceptii, dar voi incerca sa postez look-urile asa aproape tot timpul.

Astazi va prezint unul tare simplu de executat. Am folosit doar 4 nuante de fard, dar din cauza culorilor folosite si a texturii lor machiajul iese in evidenta.

Acesta este rezultatul:

Acum sa o luam ca de obicei:
Produsele folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoapa:




  • Elf Eyelid Primer;
  • Nyx Jumbo Eyepencils: Milk, Horse Raddish, Iced Mocha;
  • Nyx Ultra Pearl Mania: White, Jade and Mocha;
  • Eyeshadow Annabele - Gold;
  • Liquid Eyeliner Astor Eye Artist - Brown;
  • Avon Arabian Glow Eyeliner - Gold;
  • Mascara 2000 Calorie Max Factor.

Tutorial (click pe poze pentru marire):
1. Dupa ce mi-am pregatit ochii cu fond de ten, pudra si primer, am aplicat pe arcada si in colturile interioare Nyx Jumbo Milk, iar pe toata pleoapa am aplicat Nyx Jumbo Horse Raddish.
2. Apoi am aplicat pe toata pleoapa, dupa cum se vede in poza, Nyx Pearl mania - Jade, iar in coltul interior am aplicat Nyx Pearl Mania - White cu o pensula mai micuta.
3. Urmatorul pas a fost sa aplic in pliul pleoapei Nyx Pearl Mania - Mocha cu o pensula de blending. Dupa aceea am blenduit bine din nou, dar de data aceasta cu o pensula curata.
 
4. Pe arcada am aplicat Nyx Pearl Mania White, blenduind cele doua culori impreuna pentru a nu lasa linii dure.
5. Acum sa trecem la pleoapa inferioara. :) Intai am aplicat Jumbo Nyx - Iced Mocha, pentru o intensitate mai mare si pentru o mai buna aderenta a fardurilor.
6. Apoi am aplicat peste cu o pensula dreapta si plata, acelasi Ultra Pearl Mania - Mocha.
7. Cu pensula de buze de la Elf (pe care eu o folosesc doar pentru ochi) am aplicat un fard auriu in coltul interior.
8. Apoi am aplicat pe waterline eyeliner auriu de la Avon Arabian Glow.
9. La final am aplicat eyeliner lichid cu aspect lucios de la Astor ( Eye Artist) pe pleoapa superioara.
10. Mascara. The end!









Restul produselor folosite:

Pentru fata:
  • Vichy Normaderm Teint foundation - 25 Nude;
  • Wet'n'Wild Liquid Concealer - Fair;
  • Yves Rocher Bronzer.

Pentru buze:

  • Nyx Round Lipstick - Indian Pink.
Si acum poze cu look-ul final:





Enjoy!
Astept feedback-ul vostru in legatura cu noua mea varianta de a posta LOTD-urile.

Hugs & Kisses,
Anda.

Share:

56 comentarii

  1. E foarte frumos si mi se pare o idee super sa le explici pas cu pas. Mai mult de munca pentru tine dar mai usor de reprodus look-urile :D. Eu nu as avea rabdare :))

    ReplyDelete
  2. Super ideea!! Mi se pare foarte util sa le postezi asa.. mai ales pt. persoane antitalent ca mine :)

    ReplyDelete
  3. Buna Anda,

    Da, este mai mult decat perfect sa arati asa detaliat:) Este de admirat cat de dedicata esti blogului:) Am dat subscribe, ca sa primesc noutati pe mail de la tine..din moment ce nu am blog (ma gandeam de mult sa mi fac unul cu fotografii si texte emo:))scrise de mine, dar am renuntat:))

    Pup:*

    ReplyDelete
  4. Ce verde indraznet! Dar a iesit foarte frumos look-ul!
    Mie imi este indiferent daca faci sa para ca un tutorial sau nu, imi dau seama destul de repede din numerotare. Dar intr-un fel e mai bine asa, este totul pus la punct. Frumos si apreciez rabdarea si meticulozitatea ta!
    Te pup!

    ReplyDelete
  5. Am uitat sa te intreb: cand ne incanti cu un smokey eyes:X:X:X (mi-ar placea din nuante de mov:D)

    Eu una ador smokey, dar mi se pare cam dificil si nu prea m am complicat:D

    ReplyDelete
  6. Adina - Mersi. Mie imi face placere sa le fac asa!:D
    Stiu ca ia mai mult timp, dar nu-i nimic, vreau sa fie cat mai util pentru toata lumea. :P

    ReplyDelete
  7. Alexa1202 - Multumesc!:D
    Eh lasa, sunt sigura ca nu esti anti-talent. Cu timpul si cu multa practica toata lumea invata.:*

    ReplyDelete
  8. happy accesories :) - ma faci sa rosesc! Tnx a lot!:*:*:*

    ReplyDelete
  9. Imi placeee cum ai facut tutorialul. Sa filmezi nu ti-ar surade? Imi place ca pentru primul tutorial complet, de genul asta ai ales un machiaj simplu ca sa te obisnuiesti si tu si noi cu noua varianta de LOTD.. E mult mai util asa!! :D

    pup:*

    ReplyDelete
  10. Alexxa H - multumesc!:D
    Vreau sa fac totul sa fie cat mai simplu pentru voi. Vreau sa fie un blog de pe care sa aveti ce invata. :) Cel putin incerc.
    O sa primesti pe mail de fiecare data cand postez, functioneaza. :P
    Eu te sustin si spun sa-ti faci si tu un blog.
    Kiss!

    ReplyDelete
  11. Dia - da, e turbat!:))
    Am iesit cu el pe strada si am auzit-o pe una cum zicea: "Ce verde avea aia la ochi!" :))))
    But I don't care.:))
    Asa sunt si eu, inteleg deja cand vad cum sunt plasate culorile, poate si fara sa fie numerotat.
    Dar sunt multe persoane incepatoare pe care le-ar ajuta, nu?:P
    Kisses!

    ReplyDelete
  12. Alexxa H - promit ca am sa fac cat mai curand si un smokey cu movuri, foarte dramatic. :)
    Am mai facut cu nuante de gri si cu negru. Daca te intereseaza, il gasesti in arhiva sau la categoria 120 palette. Kiss!:*:*:*

    ReplyDelete
  13. Lauren - poate in viitor voi filma. Trebuie sa mai meditez la chestia asta. :))
    Si imi trebuie un trepied, ca fara el n-am unde sa pun aparatul ca sa ma prinda ok.
    Da,e mai util asa, n-avea rost sa ne prindem urechile de la inceput cu un look pe 25 de pasi. :P:))
    Pup!

    ReplyDelete
  14. Imediat ce am deschis postul tau am primit si comment de la tine! Cata sincronizare! :D
    Iti multumesc mult de tot si cred ca e o idee buna sa explici pas cu pas. In felul asta ajuta pe mai multa lume. Arata foarte bine verdele asta!! :) :*

    ReplyDelete
  15. Foarte frumos machiajul.Pe mine chiar ma ajuta pasii pe care i-ai postat,in felul asta vad mai bine cum si ce trebuie facut.
    Pupici :*

    ReplyDelete
  16. ti-a iesit minunat si cred k tipa care s-a mirat asa era mai mult placut surprinsa cat de bine iti statea/machiajul impecabil decat de ideea in sine..:):):)te pupic!

    ReplyDelete
  17. Superb!! Nuanta Pearl Mania este divina iar rujul iti vine foarte bine! :*

    ReplyDelete
  18. E mare bataia de cap, presupun, dar e mult mai usor asa pentru noi, dupa cum ai considerat si tu.
    Multumim!

    ReplyDelete
  19. Anca Buzea - nu e prima data cand se intampla!:)))))
    Eu ador nuanta Jade in general!:D

    ReplyDelete
  20. Rotsin - iti multumesc!
    Ma bucur sa te ajuta, asta ma ambitioneaza sa continui sa postez look-urile asa. :)
    Pupici!

    ReplyDelete
  21. Raluka Afronie - esti draguta, dar ma indoiesc! :)) Oricum nu ma prea intereseaza. :P
    iti multumesc din suflet!
    Te pupacesc!:*

    ReplyDelete
  22. Sadie - ce nu fac eu pentru voi? :P:*

    ReplyDelete
  23. Cat despre fetele care inca se mai mira de machiajul altora, se pare ca inca nu au reusit sa jongleze cu culorile atat de bine incat sa puna in valoare chiar si cea mai turbata nuanta. Asta e, dar atata timp cat pui culorile la locul lor cred ca este bine, mai ales ca te poti intelege perfect cu ele, indiferent de cat de puternice sau palide sunt. Sa mai iei in calcul si faptul ca multe fete se mira pentru ca probabil nu au mai intalnit acele nuante. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  24. Ai dreptate, este mult mai util sa faci tutoriale :D
    Eu una nu ma pricep de loc sa ma machiez, asa ca ma ajuta mult (incerc sa invat).
    Multumim! :*

    ReplyDelete
  25. ffff frumos...Bravo Anda, de fiecare data ne uimesti...Felicitari ! :)

    ReplyDelete
  26. Felicitari Anda!

    ReplyDelete
  27. Ginger - cu mare drag! Ma bucur ca va ajuta mai mult asa!

    ReplyDelete
  28. unika - ma bucur tare mult ca reusesc sa fac asta. :)
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  29. E superb look-ul si iti sta atat de bine :X
    Foarte util genul acesta de tutorial ;)
    te pup:*

    ReplyDelete
  30. omg this is sooo cute! arata atat de bine combinatia :X si am vazut ca se poarta :X imi aminteste de peacocks (pauni? aaaahhh am uitat cum se numesc in romana :| - silly me) te pup :X :*

    ReplyDelete
  31. arata divin machiajul:X..ca sa nu mai zik de combinatia de culori care e superba..bv`o:*

    ReplyDelete
  32. Frumos look, iar ideea de a-l posta sub forma de tutorial e si mai frumoasa :D

    Ma tot gandeam sa comand pana la urma ceva de la Elf (dupa ce vor 'reumple' stocul). Primerul e undeva in lista :D Tu ce parere ai de el? Aa..si inca o intrebare: daca folosesti si fond de ten si primer rezista fardul mai bine?

    ReplyDelete
  33. sa faci in continuare tutoriale pt ca ajuta mult!si look`ul imi place mult!:*

    ReplyDelete
  34. Foarte tare...simplu si de efect! :D pup:*

    ReplyDelete
  35. Camy - bine ai venit pe la mine! nu stiam ca ai blog, o sa te adaug in lista.
    thank yooou!:*

    ReplyDelete
  36. Alexantza - mersiii! Asa de tare ma bucur ca va surade ideea cu tutorialele.:D

    ReplyDelete
  37. Superficial Doll - da da, pauni, ai nimerit!:))
    Si mie tot numele in engleza imi vine prima data.
    Mersi, kiss!:*

    ReplyDelete
  38. Cristina - ma bucur ca iti place ideea mea!
    Da, este foarte bun primerul elf.Il recomand.
    Eu tot timpul aplic pe pleoape fond de ten, pudra si abia apoi primer. Asa tine cel mai bine.
    Pupici!

    ReplyDelete
  39. andra - asa am sa fac, promit!:D
    Mersi!
    Te pupacesc!

    ReplyDelete
  40. Special K - asa e. Mega simplu, dar din cauza texturii si a culorilor fardurilor e f de efect. :))
    Pup u!

    ReplyDelete
  41. i love the green color
    come follow xoo

    ReplyDelete
  42. In ce magazine as putea gasi si eu produse nyx? am tot cautat si nu gasesc :(... merci...:*

    ReplyDelete
  43. Ana-Maria - INA Center. Dar sunt cam scumpe acolo. :(

    ReplyDelete
  44. Cam scumpe?:-s ai putea sa-mi zici un pret aproximativ? vreau niste rujuri...:X

    ReplyDelete
  45. Ana-Maria - nu stiu, pentru ca eu n-am fost sa verific, dar mi-au povestit fetele ca sunt scumpe.
    Pe site mai sunt cateva rujuri: www.makeup-shop.ro
    Cu siguranta la Ina Center pretul este dublu.

    ReplyDelete
  46. merci de ajutor Anda...esti o scumpa :*

    ReplyDelete