Gerovital - Week 2 - Samponul & Masca de par

Hello!

A venit momentul sa fac un review mai amanuntit produselor Gerovital. Astazi voi incepe cu samponul si masca, pentru ca am folosit strict doar aceste produse de cand le-am primit, sunt aproape pe terminate si va pot spune o parere clara si concisa.

De ce le fac review impreuna? Veti vedea! Sa incepem...

Samponul:
Ce spun ei?
"Extractele naturale (de brusture, coada calului, mesteacan, rosmarin si salvie) si keratina fac samponul potrivit intretinerii tuturor tipurilor de par ce s-au degradat in urma vopsirilor si tratamentelor zilnice de styling."

Ce spun eu?
PRO: Samponul acesta a facut minuni pentru parul meu dintr-un punct de vedere: se ingrasa mai greu! Yeeey! Nu pot sa cred ca am gasit samponul care poate sa faca asta. Lungeste procesul cu o zi, dar si asta inseamna ceva pentru mine. 
Imi place ca dupa ce il aplic parul scartaie, deci simti ca e curat. N-am intalnit asta la prea multe sampoane pana acum.

CONTRA: imi lasa parul ingrozitor de aspru si incalcit...

Dar aici intervine:

Masca de par:
Ce spun ei?
"Destinata ingrijirii intensive, masca hraneste si repara parul degradat de agentii poluanti (noxe, praf, raze UV) si aplicatearea repetata a vopselelor si a produselor de styling. Parul isi recapata elasticitatea, vitalitatea, devine usor de pieptanat, stralucitor, cu aspect sanatos."

Ce spun eu?
Am folosit-o la fiecare spalare, desi nu e recomandat lucrul acesta la o masca. Acest lucru a fost indispensabil din cauza samponului, care dupa cum ziceam, imi lasa parul aspru.
Aici nu va voi spune pareri pro si contra, pentru ca nu prea am pareri contra. Este un produs bun, isi face treaba, parul meu este matasos dupa ce o aplic, dar nu e cel mai wow produs pe care l-am incercat vreodata.

Per total parul meu arata bine, dar tot are nevoie de o tunsoare.
Pot sa va spun ca imi plac produsele, probabil le-as mai achizitiona, dar stiu ca o sa apara gama pentru par gras si o vreau pe aia, pentru ca e mai potrivita parului meu. :)

   Si acuuuuum, vreau sa adaug niste produse la GIVEAWAY-UL meu. Cum sunt o mare ametita am uitat sa mentionez si de aceste cadouri. Voi adauga pozele si in postarea respectiva.
Deci, cele doua castigatoare vor primi din partea mea si cate un set de mostre Gerovital, exact ca cele pe care le puteti vedea in poza:
Good luck girls!

P.S.: Pentru ca ati votat intr-un numar atat de mare L'oreal Telescopic Clean Definition, l-am cumparat azi si pe ala, doar cu 21 lei din Auchan. Dar e numai vina voastra! :)) Si mai vreau si Volumissime...damn!
Sper sa fie ceva de capul astuia, am incredere in voi!

Va pup,
Anda.

Share:

22 comentarii

  1. Eu am incercat de curand Phytocitrus (si mie mi se ingrasa repede) si cred ca a intarziat procesul de "sleire":)) cu mai mult de 3 zile..l-am spalat doar pentru ca nu mi placea cum se aseaza:) E fara exagerare cel mai bun sampon:x:X:X
    Hum, dar nu erau 3 castigatoare? sau am visat eu:-"?

    ReplyDelete
  2. Alexxa - doar doua erau!:)
    Cel putin de data asta. :P
    De unde gasesc samponul ala? Suna al naibii de bine!:))

    ReplyDelete
  3. Cred k o sa incerc si eu samponul .Eu am serul pentru varfuri deteriorate si pana acum am obs ca parul meu e mai moale. :*

    ReplyDelete
  4. Vesnica mea problema cu ingrasatul parului :) SUnt happy ca ma duc sa ma vopsesc soon si macar il mai usuca :))

    Great review :D pup:*

    ReplyDelete
  5. Andreea's Blog - cand termin tona de seruri & solutii & creme leave-in o sa mi-l iau si eu. Acum am prea multe. :))

    ReplyDelete
  6. Special K - mie-mi zici!:(
    Mi l-as vopsi si eu numai pentru asta, sa mi-l usuce, dar parca nu pot renunta la culoarea mea. Mi-e greu. :(

    ReplyDelete
  7. In farmacii se gaseste:X ;;) Eu am castigat un set de mostre la un concurs:x

    ReplyDelete
  8. Si eu am votat pentru Telescopic, dar mai mult pentru cel regular, pentru ca mie una imi face genele foarte lungi si le separa frumos, chiar de la baza... (ce reclama buna ii fac, ar trebui sa fiu platita=))

    Pe de alta parte, ador tot ce inseamna Farmec & co.! Sunt produse f. bune, de la oje la creioane de ochi si produse pentru ingrijirea parului!

    ReplyDelete
  9. deci acum vreau samponul ala >:) mai astept putin sa le mai consum pe cele 3 ce zac in baie:P la mine n-ar fi o problema sa-mi inaspreasca parul, il am foarte matasos, de aia n-are el nici volum:))
    te pup:*

    ReplyDelete
  10. Alexxa - mersi de informatii! ;)

    ReplyDelete
  11. Alexandra - te-am prins!:P
    Glumesc...ma gandesc ca asta Clean Definition se vrea a fi o varianta imbunatatita nu? Am auzit pareri bune despre el si uite ca si poll-ul meu a spus multe si m-o convins desi imi doream Volumissime. Sper sa reusesc totusi sa-l iau si pe acela.
    Eu nu am prea avut produse Farmec dar mereu mi-au placut, apreciez produsele romanesti, chiar sunt bune.
    Kiss u!

    ReplyDelete
  12. Alexantza - n-ar fi o problema ca-l aspreste, probabil face asta pentru ca curata parul in profunzime, don't know. Oricum rezolvi problema cu orice balsam sau masca. Kisses!:*

    ReplyDelete
  13. Ai È›inut să scoÈ›i în evidență cuvântul ”AmeÈ›iță” :)))) Stai măi liniÈ™tită. Nu eÈ™ti ameÈ›ită...poate doar puÈ›in îndrăgostită ;)))
    Foarte frumos din partea ta că mai adaugi câteva produse la giveaway :X Îți dai seama că pentru noi este o veste bună chiar dacă a venit puțin mai târziu ;))

    Pup!

    ReplyDelete
  14. ok, so sunt super curioasa de samponul asta si de cel mentionat de alexxa! thanks god ca azi ma vopsesc si eu si mi se mai usuca si mie parul. tocmai din cauza ca mi se ingrasa exagerat de tare si de repede parul, nu pot renunta la vopsit. te pup si sa folosesti sanatoasa rimelul :D

    ReplyDelete
  15. ai spus cuvintele magice..."se ingrasa mai greu" asa ca o sa plec la vanatoare,poate face minuni si la mine:)eu sa stii ca sunt la al doilea tub de telescopic,este superb din punctul meu de vedere:)te pup sweetie...si welcome back:)

    ReplyDelete
  16. Superb...tocmai ce am epuizat samponul si masca de par. O sa incep cautarile, la care mai adaug si serul pentru protectie termica.
    Abia astept sa le incerc. Pupici:*

    ReplyDelete
  17. Samponul si eu l-am folosit acum un an, am facut un tratament contra caderii parului cu el si supriza, a functionat!
    De curata chiar curata foarte bine, insa cum ai zis si tu, il lasa destul de aspru si incalcit. Insa daca mememoria mea nu imi joaca feste, mi imi facea parul sa se ingrase mai repede (din pacate)...
    Oricum, pentru ingredientele care le contine, numai de bine!

    ReplyDelete
  18. Michelline - :)))
    Chiar asa am fost, pentru ca planuisem sa pun si mostrele de cand am facut giveaway-ul, nu stiu cum am putut sa uit!:))
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  19. Superficial Doll - of ce m-as vopsi si eu numai pentru efectul asta, dar mi-e greu pe bune pentru ca imi place culoarea si n-as vrea sa renunt la ea.:(
    :*

    ReplyDelete
  20. andra - sper sa iti placa si tie samponul. Daca a aparut cel pentru par gras sa-l iei pe ala, sigur e si mai bun. Desi nu cred ca e inca pe piata. Il astept cu sufletul la gura. :))
    Imi place Telescopic :D

    ReplyDelete
  21. Rotsin - ma bucur ca iti plac si tie! kiss.

    ReplyDelete
  22. beautybazar - da, probabil ca efectul e diferit de la om la om. Pe mine ma bucura enorm ca se ingrasa mai greu. :))
    Te pup.

    ReplyDelete