Informatii despre concursul Vichy


   Doresc sa va anunt ca ieri s-a incheiat concursul cu fondurile de ten Vichy pe acest blog. Eu am propus deja cateva povestioare de-ale voastre, iar acum urmeaza sa stabilesc impreuna cu cei de la Vichy, care vor fi castigatoarele si mai important, cate vor fi.
Au fost in total 54 de participante doar pe blogul meu, iar contorizarea se face pe toate blogurile, probabil pentru a nu se repeta premiile, sa nu castige o persoana de doua ori. Asa ma gandesc ca e corect pentru toata lumea.
   Inca putina rabdare fetelor. Va urez succes la toate! Si pentru cele care nu s-au inscris inca, aici puteti afla care sunt blogurile care inca au concursul in desfasurare.

Va pup,
Anda.

Share:

18 comentarii

  1. Buna Anda!Am fost si eu 2 zile la rand pe la farmacii sa vad de mostre de la Vichy in leg cu fdt,da de unde ca nu au avut nici una sa'mi dea din dita mai Iasul de mare.In fine l'am testat putin pe mana sa vad nuantele si mi s'a parut ca miroase a spirt:( contine alcool?Eu momentan folosesc toleriane de la Roche Posay...dar m'ati facut mai toate curioasa si as vrea cat de curand sa'mi iau fdt de la Vichy Aera Teint.

    ReplyDelete
  2. Adriana - te sfatuiesc sa le ceri farmacistelor direct, pentru ca de multe ori nu le tin la vedere (mostrele).
    Daca nu, cumpara orice revista de pe piata (Cosmo, Joy, Bolero, Avantaje, Marie Claire, Elle, Beau Monde), in toate gasesti luna asta mostre ale fondurilor de ten Vichy. Te sfatuiesc sa le iei sigilate, sa fi sigura ca sunt acolo mostrele.
    Te pup!:*
    Am auzit si eu numai lucruri bune despre LRP. Vreau sa il incerc si eu!

    ReplyDelete
  3. Marie Claire-ul meu n-avea decat rimelul de la Deborah, nu si mostre de fond de ten :(

    ReplyDelete
  4. Al meu a avut. Numai ca eu l-am luat fara nici un cadou.
    Au avut si cosmo si elle si joy si bolero.
    Toate le-am luat luna asta.

    ReplyDelete
  5. Hum, ne tii in tensiune, huh? Eu una cred ca m-am inscris aproape pe toate blogurile (recunosc, am postat cam aceeasi povestioara -nu ca as fi lipsita de imaginatie, dar nu am avut atata rabdare-, putin adaptata pe alocuri, insa la tine pe blog am postat prima data:D=)) dar ce nu fac pentru fondul meu de ten preferat:X:X:X?
    Dar premii de consolare nu dau? demachiantul ala purete thermal este absolut genial:X:X:x

    Cu drag, Alexxa:D

    ReplyDelete
  6. dorez ... cred ca ai vrut sa spui 'urez' si te`ai gandit la 'doresc' si a iesit un alt cuvant hihi :*

    ReplyDelete
  7. Iguanitza - lol! cred ca asta am vrut sa fac, da! A iesit un hibrid!:))
    Mersi de atentionare. Kiss

    ReplyDelete
  8. Alexxa - eu nu v-as tine, dar astea sunt regulile!:P
    Nu stiu inca exact cate premii vor fi, ramane sa aflam, atat eu cat si voi. :P
    Pupici!

    ReplyDelete
  9. Aham...am cerut direct farmacistelor si nimic.Da nu mi'ai spus daca contine alcool,pt ca eu am testat putin pe mana daca mostre n'am gasit si mi s'a parut ca miroase a spirt sau asa ceva cierto sau mi se pare mie?Ceea ce nu cred...sigur contine alcool si eu am tenul mixt si nush daca e ok tu ce spui?

    ReplyDelete
  10. Adriana - din cate stiu eu nu au alcool. Eu din pacate am aruncat cutiile si nu mai pot verifica. Dar oricat le-as mirosi eu nu simt miros de alcool sau de spirt...
    Mai ales Normaderm Teint sau Aera Teint pure fluide, care sunt facute special pentru tenul cu probleme si mixt, nu ar avea cum sa-ti faca rau.
    Mie mi se pare ca Normaderm mi-a ameliorat putin problemele tenului. L-am folosit doar pe el o perioada.

    ReplyDelete
  11. Am fost ieri la farmacie si m'am uitat pe cutie la Aera Teint sa vad ce contine si am vaz alcool...si m'am uitat pt tenul mixt cum il am eu...si mie imi miroase a alcool.Inca ceva...prima nuanta 12 opal am impresia e oare alba tare?Ce e nasol a doua nuanta parca e prea inchisa 32 trebuia sa o faca o leaca mai inchisa ca prima nuanta.eu am tenul alb si nush care nuanta ar fi mai potrivita fara sa arat ori a cadavru ori sa am masca pe fata;)) Please un sfat:P pup:*

    ReplyDelete
  12. Adriana - da, intr-adevar nuantele difera la Aera Teint si Normateint. La cel din urma sunt mai inchise.
    13-opal la aera teint e foaaarte deschis. Probabil ti s-ar potrivi 23- clair ivory. Mie 23-ul imi vine ca o manusa. :)

    ReplyDelete
  13. Hmmmm deci 12 opal ar fi prea deschis...fac si astai nuante asa deschise de spui ca mori su nu alta.Repet eu am tenul alb si 23 mii ca e prea inchis:( ,in orice caz tre sa testez la baza maxilarului sa vad exact...cu toate ca pe mana cand s'a uscat mi s'a parut cam inchis pt tenul meu...plus ca mai pun ceva pudra pe ten se inchide un picut si mai tare.Vreau foarte tare acest fdt da mii ciuda pe nuantele astea :| Dar tu ai tenul tot alb sau e normal ca oamenii?Nu ca al meu:))N'am imperfectiuni doar ca e alb si atat!:*

    ReplyDelete
  14. Adriana, al meu nu e asa alb, eu de obicei am a doua nuanta la fonduri de ten, si am subtonuri galbene. intr-adevar 12 opal e deschis, dar 23 e chiar ok, nu e tare inchis. Acum adevarul e ca nu stiu cat de alb ai tenul sa te pot sfatui. Deci 13-le e prea deschis? Eventual le combini cumva. Vezi care se apropie mai mult, 13-le sau 23-ul si dk nici unul nu se potriv si e undeva la mijloc eventual combini cu un alt fond de ten mai inchis sau mai deschis, in functie de care il alegi. Altceva nush ce sa te sfatuiesc.
    Normaderm teint nu iti place? Eu ma inteleg super bine cu el (tind sa cred ca mai bine decat cu Aerateint), iar 15-opal de la normaderm teint cred ca ti s-ar potrivi mai bine pt ca e mai inchis.
    Pupici.

    ReplyDelete
  15. Deci ca sa inteleg...este si nuanta 13?Adica este 12,13 si 23 plus celelalte care nu ma int inchise?Iar tenul meu e destul de alb ca sa ma intelegi mai bine.Iar despre normaderm nu ma atrage...nu cred ca imi va place...sigur imi va placea mai mult aera teint plus ca eu plec de la toleriane care e super si fondul acesta de ten.Scuze daca te-am plictisit cu atatea intreb;)) mi-a facut placere si astept sa-mi rasp sa-mi spui te rog exact ce nuante sunt.:*:*

    ReplyDelete
  16. Adriana - scuzee, cred ca te-am bagat in ceata. Eu am retinut ca e 13 - opal, dar de fapt este 12-opal. Nu exista si 12 si 13. Doar 12. Apoi vine 23 clair ivory.

    ReplyDelete
  17. :D Gata m-am lamurit in sf.;)) Ms mult de tot te puup :*:*

    ReplyDelete
  18. Sa stii ca Aera Teint contine alcool,pt tenul normal-mixt.M-am uitat pe cutie special ca am vaz discutia pe aici.Plus ca am intrebat-o pe farmacista si a vaz si ea si mi-a spus ca n-ar fi trebuit sa contina alcool.Nu stiu la ce s-a gandit astia,sa usuce tenul mai tare poate :| pacat!

    ReplyDelete