Campania Word Of Mouth - Gerovital Plant

Photobucket
Astazi am primit un e-mail care m-a bucurat tare mult. Cei de la trender.ro m-au ales si pe mine sa fac parte din campania Word of Mouth si voi primi un pachet ce va contine: sampon regenerant, masca pentru par degradat, lotiune regeneranta cu petroleum si un ser hidratant termoprotector. Eu am mai colaborat cu ei si in trecut, pe cand aveam blogul cu accesorii si chiar imi sunt foarte dragi. :)
Photobucket
In urmatoarele saptamani voi incerca sa va spun niste impresii despre aceste produse. Bineinteles, review-ul  o sa fie unul sincer. 


De ce sunt entuziasmata?
Pentru ca am ocazia sa reprezint o firma romaneasca, a caror produse chiar nu le-am incercat inca (gama Gerovital si Aslavital sunt recunoscute chiar si in strainatate), dar am auzit ca sunt foarte bune. Iar eu am parul destul de lung si chiar are nevoie de o ingrijire in plus.
Pe viitor urmeaza sa apara si o gama pentru par gras, lucru care ma bucura si mai tare. Am sa le cumpar si am sa le incerc cu siguranta si pe acestea din urma. Sunt sigura ca multe dintre noi avem aceeasi problema si toate asteptam sa intervina o minune care sa ne tina parul curat macar 4 zile. Nu-i asa? Chiar imi fac mari sperante cu aceste produse. :D

Revin cu impresii!

Va pup,
Anda.

Share:

31 comentarii

  1. Mi-am cumparat si eu acum ceva timp lotiunea regeneranta cu petroleum pentru ca imi cad smocuri de par, dar dupa doua utilizari inca n-am vazut un efect...

    ReplyDelete
  2. Dia - eu nu ma pricep inca, pentru ca, dupa cum spuneam, nu le-am mai folosit. Nu stiu daca lotiunea aia regeneranta e si pentru caderea parului.
    Eu de exemplu cand eram mai micuta, pe la 14 ani, dupa o dieta drastica (doooh!stupid me) am avut problema asta, incepuse sa-mi cada parul destul de nasol. Stiu ca am folosit tot asa o lotiune, pe baza de petrol, poate era chiar de la aceeasi firma, chiar nu mai tin minte,dar doar cu ea mi-am revenit si nu mi-a mai cazut parul.
    Eu zic sa te tii de ea. Asa, la o folosire-doua nu ai cum sa te astepti sa aiba rezultate. :) Eventual dupa ce ai folosit macar jumatate din sticluta o sa se vada si rezultatele.
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  3. Ce dragut, abia astept reviews! :*

    ReplyDelete
  4. Da, lotiunea cica combate caderea parului.
    In orice caz, sunt curioasa sa ne spui ce parere ai dupa ce le incerci. :D

    Te pup!

    ReplyDelete
  5. E bn de stiu ca nu's singura ca posteaza la ore de astea :))

    Super, de-abia astept sa vad daca functioneaza :D:*

    ReplyDelete
  6. Dia - eu nu am probleme cu caderea parului acum, dar ma gandesc ca o sa incerc si pe aia. Sigur are si efecte regenerante. Mi-ar placea sa-mi creasca parul mai repede!:D

    ReplyDelete
  7. Special K - mda...nu reusesc sa ma autoeduc si sa ma culc mai devreme!:))

    Si eu de abia astept!:D
    Pup!:*

    ReplyDelete
  8. ce ma bucur, chiar sunt curioasa!

    ReplyDelete
  9. abia astept un review:)te pup

    ReplyDelete
  10. Ma gandeam sa imi achizitionez solutia cu petrol :) Nu stiam ca exista si sampon in aceasta gama...

    ReplyDelete
  11. Am uitat sa te felicit. :D
    :* Felicitari si asteptam pareri. ;;)

    ReplyDelete
  12. De abia astept ceva pentru parul gras !!! K m-a zbat de mult:<

    ReplyDelete
  13. Eu le-am incercat in mare parte (lotiunea si samponu de par au ramas inca pe baricade in baie - mai ales samponul). Lotiunea este buna si ptr caderea parulului, dar nu face minuni dupa 2 utilizari, ci dupa vreo luna de utilizare. Dar va spun sigur ca intareste paru si il face superb! Numai ca pute ca naiba...

    ReplyDelete
  14. Ana Maria - multumesc. :)
    Cu siguranta am sa revin cu pareri.

    ReplyDelete
  15. Felicitari Anda :)
    Abia astept review-ul tau despre produsele pentru par degradat deoarece ma confrunt si eu cu aceeasi problema.
    Pot spune ca nici eu nu am incercat produsele de la Gerovital pana acum desi am auzit numai pareri bune despre ele.
    As dori sa aflu efectele pe care le au in special : masca pentru par si serul termoprotector, si poate de ce nu..sa le si incerc.
    Pup :*

    ReplyDelete
  16. Rostin - multumesc!:D
    Da, chiar sper ca imi vor prinde bine, am nevoie!
    Nici eu nu le-am incercat inca si sunt foarte curioasa.:D
    Pupici.

    ReplyDelete
  17. Anca - de miros mi-e frica si mie!:(

    ReplyDelete
  18. Bravo Anda,felicitari!
    Si am fost aleasa de cei de la gerovital si o sa primesc si eu produse sa le testez;)
    abia astept:D

    ReplyDelete
  19. Deaa's Beauty - ooo, ce fain, sunt curioasa sa aflu si parerea ta.
    Si tu primesti tot pentru par degradat?

    ReplyDelete
  20. Nu sunteti singurele :P
    Am dat de blogul acesta pe care il urmaresc de mult timp : http://xmakeupyourmindx.blogspot.com/
    :D

    ReplyDelete
  21. Lavinia - stim, o cunoastem pe Anca, chiar a comentat la aceasta postare. :) Ma bucur ca si ea face parte din campania asta.
    Dar totusi, ai dat de blog sau il urmaresti de mult timp? Sunt doua lucruri diferite. :P

    ReplyDelete
  22. Nu, il urmaresc de mult timp. Nu le am eu cu follow-urile si astea, am zis 'urmaresc' in sensul ca le deschid in fiecare zi :)) Si pe al tau, si pe al lui Koko, si cel de mai sus, am o lista intreaga :D
    Am vrut de multe ori sa ma apuc si eu de un blog, dar mereu gaseam scuze. Acum sunt a 12-a..chiar n-am timp :)). In fine, felicitari pentru noul aparat foto!! Canon-urile sunt super! :D Abia astept sa vad poze facute cu el :D
    Pupici :*:*

    ReplyDelete
  23. LAvinia - si mie imi place cum scrie Anca, are un stil aparte.
    Noi te asteptam cu bratele deschise si pe tine in blogosfera. :)
    Mersi ca ma urmaresti.
    Pupici.

    ReplyDelete
  24. Bunaa!!Sunt noua pe aici si as vrea sa va intreb daca aveti vreo sugestie pentru parul cret?Multumesc anticipat.Va pup,foarte frumos blogul,felicitari!

    ReplyDelete
  25. Anonim - daca imi spui ce te intereseaza mai exact in privinta parului cret, cu drag incerc sa te ajut.Si te rog, tutuieste-ma!:P
    Kiss.

    ReplyDelete