Castigatoarele Vichy suuuunt....

Follow my blog with bloglovin


1. Superficial Doll
(superficialdoll[at]yahoo[punct]com);

2. Alexxa

3. Loredana

4. Gabriela 
(gabyparaschiv[at]gmail[punct]com);

5. Ninnetta
(siracuzapituka[at]yahoo[punct]com).

Felicitarile mele fetelor!:)

Astept un e-mail de la voi pe adresa: andazelenca_blog@yahoo.com pentru a imi spune inca o data ce fond de ten doriti si neaparat, ce nuanta (nu vreau sa se creeze confuzii) + adresa voastra, unde sa va livram coletul.

Daca nu primesc raspuns de la vreuna dintre voi in 24 de ore, voi alege o alta castigatoare.

P.S.: Daca vreuna dintre voi a mai castigat o data, o rog frumos sa imi spuna, pentru a putea alege o alta castigatoare. Asa mi se pare corect. :)

Deoarece Alexxa a mai castigat un premiu si pe un alt blog si a fost de acord sa dau sansa unei alte fete sa castige si ea un fond de ten, am hotarat sa aleg prin random.org:

Photobucket
Se pare ca aleasa are tot numele Alexa! :))
Deci a 5-a castigatoare este concurenta cu nr.20

Alexa (alexutza_diabolika[at]yahoo[punct]com)

Funny, huh? :)

Deoarece Loredana nu mi-atrimis e-mail in termenul stabilit de mine, am reacordat si acest premiu cu ajutorul random.org
In concluzie, Andra (concurenta cu comentariul nr.21), a castigat si ea un fond de ten Vichy. Draga mea, astept datele tale prin e-mail.

Pupici,
Anda.

Share:

23 comentarii

  1. da, a doua fata a mai castigat pe http://celebrities-checked-out.blogspot.com/2010/09/in-cautarea-tenului-de-portelan.html:)

    ReplyDelete
  2. Buna Anda,

    Sunt de-a dreptul uimita:O:O:O Nu ma asteptam la un asemenea noroc, msic mult ca mi-ai ales povestioara:D

    Am o mica dilema: banuiesc ca in mail trebuie sa-ti scriem aceiasi nuanta cu aia din comment:)) stii de ce intreb asta? Mi-a zis o prietena ca arat ca o fantoma cu nuanta 15 opal:| nu sh ce sa zic..daca mi s ar potrivi mai bine nuanta 25 nude:| eu am tenul usor masliniu, nu e f alb, dar parca nude e cam inchisa, sau asa mi s a parut mie in farmacie...
    Am nevoie de sfaturi=))

    Te pup:D
    IOiiiiiiiiiiiiii, sunt fericita:))

    ReplyDelete
  3. awww!! thanks ca ne-ai dat ocazia sa participam la concurs. merci mult de premiu, imediat iti trimit mail cu datele. te pup!

    ReplyDelete
  4. Alexxa H. - plz plz sa-mi confirmi daca ai castigat si pe acest blog:
    http://celebrities-checked-out.blogspot.com/2010/09/in-cautarea-tenului-de-portelan.html#comments
    Fata respectiva a postat inaintea mea.
    Vreau ca toata lumea sa aiba cate o sansa.
    Astept rasp. tau.
    pupici!:*

    ReplyDelete
  5. Ma uit acum cu atentie sa vad daca nu mai este si o alta Alexxa:)) e aiurea ca nu a scris mailul in paranteza cum ai facut tu:)
    Imediat iti spun:)

    ReplyDelete
  6. Alexxa H. - intr-adevar, putea sa faca asta.
    Mersi. Astept raspunsul tau. :)

    ReplyDelete
  7. Da, m am uitat cu atentie, cred ca pot confirma ca eu sunt castigatoare si pe celalalt:) Asa ca ii poti oferi sansa unei alte fete:D

    Si castigatoarea in locul meu esteeeeeeeee........:D:D:D
    Spune tu Anda:))

    ReplyDelete
  8. Da, pot sa confirm 100% acum, am primit un mail care ma anunta:D

    Ma bucur ca poate avea si altcineva sansa mea:D

    Pup:*

    ReplyDelete
  9. Vai, nu mai scrie adresele alea de mail asa!!! Se umplu fetele alea de spam. pune cu [at] si [punct] ...

    ReplyDelete
  10. Alexxa - gata, am ales! Vei fi uimita ce a iesit!:))

    ReplyDelete
  11. Moony - chiar n-am stiut!:))
    Am schimbat.

    ReplyDelete
  12. Monica - Pisica albastra14 October 2010 at 22:19

    multumesc ca mi-ai oferit sansa de a participa!
    eu nu am castigat aici, dar am castigat pe blogul Camelcutzei :) si ma bucur mult ca de obicei nu castig niciodata nimic!

    si a fost o idee foarte draguta a celor de la Vichy sa organizeze acest concurs.

    ReplyDelete
  13. Haha, ce dragutt=)) se pare ca numele asta e cu noroc:)) bine ca eu ma semnez cu 2 de x:))

    Felicitari Alexa cu un x:))

    ReplyDelete
  14. Merciii Anda :*
    E prima data cand castig ceva, sunt foarte bucuroasa. Chiar imi doream un fond de ten Vichy si nu-mi vine sa cred ca l-am castigat (eu care de obicei nu castig)
    Te pup si merci inca o data :*

    ReplyDelete
  15. Mersiii:*:*

    Ma bucur foarte mult ca am castigat:x

    ReplyDelete
  16. daca imi dai voie sa-ti fac o recomandare: nu mai face publice adresele de mail ale castigatoarelor;) poate ele nu vor asa ceva

    ReplyDelete
  17. Felicitari castigatoarelor!!!
    Eu, cum sunt incontinuu prinsa cu un program full nu am apucat sa particip decat pe ultima suta de metri pe "trucuri-pentru-femei" :))

    ReplyDelete
  18. Ella Suchardine - sigur ai sanse mari!:)
    Cu 30 de bloguri cu concurs in total, sunt cuprinse aproape toate concurentele. :))
    Pup.

    ReplyDelete
  19. A fost prima oara cand am castigat si eu ceva si nu am fost anuntata.Mi se pare aiurea faptul ca ti-am lasat mail-ul nostru tocmai pentru a putea fi contactacte.Din pacate nu am timp mereu , sa verific in fiecare zi cand postezi tu numele castigatoarelor.Iar daca stau bine sa ma gandesc trebuia sa se afiseze de pe 12 octombrie.Foarte dezamagita de organizare.

    ReplyDelete
  20. LOREDANA - daca ai fi fost mai atenta, ai fi observat ca eu am fost punctuala si pe 12 octombire am anuntat ca acest concurs s-a incheiat si ca am propus deja castigatoarele celor de la Vichy. Faptul ca le-am anuntat pe 14 deja nu a mai depins de mine. Puteai sa urmaresti blogul daca ai participat la concurs, sa vezi cand voi posta castigatoarele. Imi pare sincer rau, serios, te-am ales pentru ca mi-a placut foarte mult ce-ai scris.
    Dar mai ai inca sanse si pe alte bloguri, unde concursul este inca in desfasurare. Iti tin pumnii.

    ReplyDelete