Word Of Mouth Gerovital - sa inceapa testarea!

Hello!

A ajuns pachetelul de la Gerovital si la mine and I'm sooo happy! Cand m-am trezit azi-dimineata  ( a se citi astazi la pranz) ma astepta cuminte sa-l deschid. Ce surpriza frumoasa!

Vreau sa impart bucuria cu voi si am sa va arat cateva poze cu ce contine:


 Am primit:
  • Ser hidratant termoprotector;
  • Lotiune regeneranta cu petroleum;
  • Sampon regenerant;
  • Masca pentru par degradat.
* si multe mostre. :D

In seara asta am si incercat samponul & masca, nerabdatoare si curioasa fiind din fire,dar nu va spun inca nimic, nu a venit momentul. :) Castigatoarele concursului pe care il voi organiza saptamana aceasta vor primi si ele din mostrele ce le-am primit in pachet. 

Voi ce parere aveti despre produsele Farmec in general? Dar gama Gerovital? Le-ati incercat?
As vrea sa aflu si parerile voastre despre aceasta firma.


Multi pupici,
Anda.

Share:

37 comentarii

  1. Am incercat si eu samponul acesta si lotiunea cu petroleum. Samponul este preferatul meu si de vreo jumatate de an doar pe acesta il cumpar.Lotiunea la fel,este buna,are efect,dar nu am eu chef sa o folosesc mereu,asa ca nu am terminat nici prima sticluta pe care am luat-o prin mai. :))
    Am si oje farmec care sunt preferatele mele.Si argila din care imi fac masti pentru fata.
    Crema anti-ageing o are mama mea.
    Sunt produse foarte bune. :)
    Sa le folosesti cu drag si sa ne spui parerea ta! :) Asteptam nerabdatoare! :*

    ReplyDelete
  2. Inca n-am reusit sa respect tratamentul cu loctiunea cum trebuie, dar promit ca de-acum incolo ma voi tine serios de treaba!
    In general produsele Gerovital cred ca sunt bune, mai exact o crema de plaja pe care am folosit-o si care miroase fresh, cu o textura usoara si racoritoare.
    Dar uite ca m-ai inspirat si o sa caut samponul regenerant si masca, poate mi se maresc sansele de reusita si voi obtine un par generos si lucios! :))
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Nu-ti pot spune cum duhnesc cu lotiunea de petrol in cap:)) . Nici eu nu ma suport. Intr-o luna sper sa vin cu rezultate pozitive si sa fi salvat unul din cele 3 fire de par pe care inca le mai detin in cap. Astept impresii si de la tine. Spor si o fiere care sa tina cu tine :P

    ReplyDelete
  4. Am incercat doar o masca de par Gerovital, dar sincera sa fiu nu mai tin minte daca a fost buna sau nu.
    Astept cu nerabdare un review la serul termoprotector, as avea mare nevoie de unul :D

    ReplyDelete
  5. ohh...sa te trezesti la pranz, ce viata ♥ de fapt, sa dormi...ce viata ♥ :))))


    pup gagica, si eu sunt curioasa de seru' termoprotector :d pup!:*

    ReplyDelete
  6. Mie-mi plac produsele lor, mai ales gamele H3 şi Aslavital, ojele Farmec. Produsle acestea pentru păr nu le-am încercat că nu mi se adresează. Ţin minte ca avea mama mai demult (adică foarte demult) balsam Eolan care era fain :)

    ReplyDelete
  7. ce faine sunt si muuuulte :D....sa le folosesti cu placere, m-am inscris si eu , da nik :(...in fine, eu am mai incercat produse de la gerovital, am emulsia hidratanta demachianta 2 in 1, este buna, recunosc ca nu o folosesc de fiecare data si bineinteles pudra de argila pentru tratamente cosmetice, de care chiar sunt multumita :)...O dimineatza perfecta si o zi la fel :)

    ReplyDelete
  8. Hmmm de la Gerovital n-am incercat niciodata nimic, presupun ca AslaVital e firma diferita, de la ei stiu ca am incercat pudra de argila..
    Despre produsele Farmec nu am chiar cuvinte de lauda, nu folosesc decat dizolvantul de unghii de la ei si am incercat si crema depilatoare. That's it.. Au fost, sunt bune, dar nu le ridic in slavi :))

    Sunt tareeee curioasa si eu cum e serul ala termorotector. Oare ajuta daca folosesc placa in fiecare zi? Mi-ar placea sa faci un review la el, daca ai timp, cum se foloseste, cat, cand etc :D

    Pup :*

    ReplyDelete
  9. Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

    ReplyDelete
  10. Ohoo, ce pachet ai:->
    Parerea mea ca sunt destul de oki, am folosit o lotiune antimatreata cu ichtiol (ca ma trezisem cu niste cojite ca de bebe dupa ce ma vopsisem cu Alix Avien parca:-?) si in afara de faptul ca trebuie sa stai 4 ore cu el si ca duhneste, este ok, da rezultate.
    Am mai folosit si lotiuni tonice, creme din gama pentru tenul cu probleme, destul de bune:)
    Asteptam sa ne spui si parerea ta:)

    Pup,:)
    Alexxa

    ReplyDelete
  11. Mirosul lotiunii iese la spalat.Cel mai crunt e ca trebuie tinuta pe par 3 ore.

    Am scris si eu despre pachetul primit de la Farmec aici: http://cyanilla.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Abia astept reviews-urile. Cel mai mult sunt curioasa pentru spray-ul protector. L-am vazut in magazine cu 9 lei dar parca sunt sceptica..

    ReplyDelete
  13. Cristina - am auzit si eu numai lucruri bune despre ele dar nu am prea incercasem mai nimic pana sa primesc produsele astea.
    Acum ramane de vazut ce parere o sa am despre ele, trebuie sa le fol de mai multe ori ca sa imi dau cu adevarat seama de efectul lor. :D
    Lacuri Farmec am tot zis ca-mi iau...macar unul, sa vad cum e!:D
    Pup u!

    ReplyDelete
  14. Dia - sa te ti de ea 2-3 luni. Asa scrie pe sticla. Ma gandesc ca doar dupa perioada asta isi face efectul cu adevarat.
    Eu astept cu nerabdare gama pentru par gras. CLAR o incerc!:D:))

    ReplyDelete
  15. Libertat - ahhh, i'm scared!:))
    Dar trebuie sa o incerc. Si eu urasc mirosul ala, dar cred ca o sa imi prinda bine efectul ei. Sper sa reusesc sa o tin in cap 3 ore si sa o pot folosi de mai multe ori!:))
    Daca nu, o am pe mama, ea a zis ca o sa o foloseasca.:D

    ReplyDelete
  16. Gingerr - vine curand si review-ul!:D

    ReplyDelete
  17. Special K - daca te-ai culca si tu un piiiic mai devreme!:))))
    Lasa ca nu dorm atat, ziua de ieri a fost o exceptie, am zis ca o sa dorm ca o nesimtita si asa am facut!:))
    Ca de o saptamana tot la 7 ma trezisem. :|
    Pup u!

    ReplyDelete
  18. eu n-am incercat niciodata :(

    ReplyDelete
  19. Gaby - o sa mai apara 3 game: pentru par gras, pentru par vopsit si pentru par matur. Poate una din primele doua ti se potrivesc. :)
    Eu mor de nerabdare sa o incerc pe cea pt par gras. Poate chiar o sa aiba efect. Ar fi mana cereasca.

    ReplyDelete
  20. Unika - lasa, poate data viitoare!:D
    Eu n-am incercat niciodata masca de argila. Dar am acasa. Ar trebui sa vad cum e.:D
    O zi perfecta si tie!:*

    ReplyDelete
  21. Lauren - si Gerovital si AslaVital sunt game ale firmei Farmec. Spray-ul termoprotector miroase super. Eu cred ca e bun.

    ReplyDelete
  22. Concurs 50$ Bloguri - mersi de invitatie!

    ReplyDelete
  23. Alexxa - ooo, ai incercat destule. Eu nu incercasem mai nimic de la ei. :D
    Sunt bucuroasa ca le-am primit, chiar imi plac.

    ReplyDelete
  24. Cyanilla Latte - welcome pe la mine!:D
    Si mie mi se pare crunt sincer. :(
    Urasc sa-mi tin solutii in cap asa cu orele.

    ReplyDelete
  25. Shopperita - eu am mari asteptari de la el.:D

    ReplyDelete
  26. Andreea - asa eram si eu pana sa le primesc pe astea. :)
    Dar nu e timpul pierdut.
    Eu de obicei am incredere in firmele romanesti.

    ReplyDelete
  27. sa le folosesti sanatoasa. H3 evolution da-le mamei :P Noi inca n-avem nevoie :)

    ReplyDelete
  28. Inca nu am folosit produsele de la Gerovital..dar ma tenteaza cel mai mult serul termoprotector.
    Zilele astea o sa mi-l achizitionez si o sa il folosesc in speranta ca imi va proteja parul de " chinul" la care il supun din ce in ce mai des.
    Sa folosesti produsele cu placere si astept cu nerabdare parerile pe parcursul utilizarii lor.
    Te pup :*

    ReplyDelete
  29. sa le folosesti sanatoasa si sa ne spui si noua ce efecte au:P
    Eu am masca regeneratoare cu argila pentru par de la Aslavital, insa n-am vazut niciun efect dupa mai bine de jumatate de tub folosit. Sunt foarte curioasa cum e gama asta, ma tenteaza. Si serul imi face cu ochiul, l-am vazut in magazin. Astept parerile de la tine, mai ales ca si eu parul gras si n-as vrea sa se ingrase si mai tare :)) kisses:*

    ReplyDelete
  30. siginutz - am inteles sefa!:)):P
    Pup!

    ReplyDelete
  31. Rotsin - cu siguranta voi reveni cu pareri.
    Eu zic ca e si destul de ieftin serul termoprotector, aprox 8-9 lei.

    ReplyDelete
  32. Alexantza - sti tu ca si eu am parul gras si ca astept minunea!:))
    Sa vedem ce pot face produsele astea.
    Kiss.

    ReplyDelete
  33. De unde le-ai comandat?:D

    ReplyDelete
  34. mary - nu le-am comandat. Fac parte din campania Word Of Mouth si le-am primit pentru a le testa. Le gasesti in orice supermarket. Eu le-am vazut la Auchan.

    ReplyDelete
  35. Eu am de la Gerovital un gel pentru ochi. Imi place foarte mult textura lejera si felul in care miroase. De eficienta nu pot spune ceva concret, pentru ca nu prea l-am folosit in mod regulat. Oricum, cat l-am folosit a fost ok.

    ReplyDelete
  36. le-am incercat si eu si sunt chiar bune. am avut lotiunea regeneranta, samponul,serul ptr varfuri si masca.pe mine nu m-au scapat de varfuri despicate cum mi-as fi dorit dar chiar si-a revenit parul.arata mai sanatos si le recomand cu placere.te-am pupat!

    ReplyDelete
  37. Ina - eu sunt incantata deocamdata de sampon, masca si spray-ul protector.:X

    ReplyDelete