Tag: What's in my bag

Sooo, i'm back!

Pentru cine nu stie, am fost intr-o mica escapada pana in frumoasa zona a Maramuresului. Sunt foarte trista ca a durat atat de putin, dar recunoscatoare ca macar am avut ocazia sa vad acel loc minunat. O sa incerc sa va povestesc si sa pun niste poze intr-o postare separata saptamana aceasta (care se anunta una foarte plina).
Dar astazi vreau sa ma ocup de altceva...mai exact de un tag cu care am ramas cam in urma. L-am primit de la Special K si vreau sa-i multumesc ca a fost draguta si s-a gandit la mine.

Aceasta este geanta pe care am avut-o cu mine in "mica excursie" (restul lucrurilor le-am pus intr-o geanta mai mare):

Si asta am avut in ea:







  • cartea pe care o citesc in momentul de fata: "Fata cu portocale" de Jostein Gaarder;
  • cele doua telefoane: un Samsung S5230 Star pentru Vodafone si un Nokia 6600 slide pentru Cosmote;
  • portfard;
  • chei;
  • ipod shuffle;
  • husa ochelari + ochelari;
  • agenda programari cliente;
  • agenda pentru random stuff;
  • portofel;
  • parfum (de obicei cel cu care ma dau in ziua respectiva. In cazul acesta 212 Sexy by Carolina Herrera. De obicei tin si mostre la mine, pentru situatiile in care uit sa ma parfumez);
  • servetele intime;
  • balsam de buze;
  • stick de memorie;
  • aparatul foto + husa.
Si in portfard:
  • Shine Erasers - Elf;
  • Blush Elf - Coy;
  • Pudra de fata Color Trend;
  • Oglinda;
  • Quad Brownstone Elf - pentru sprancene;
  • Pensula Elf;
  • Fond de ten Vichy Nromaderm Teint;
  • Crema de fata Vichy Tri-activa Normaderm (review soonish);
  • Ruj - Oriflame;
  • Baby buffer Tanf;
  • Mascara Colossal Myabelline.
Cam atat am avut eu prin geanta zilele astea. Bineinteles, continutul ei si a portfardului se schimba mereu. Chiar si geanta o schimb aproape zilnic, in functie de cum ma imbrac.

Dau mai departe acest tag catre toate fetele din blogroll-ul meu (cele care nu l-au facut inca).

Kisses,
Anda.

Tags:

Share:

27 comentarii

  1. Geanta este superba!!!

    ReplyDelete
  2. Nice bag! Si lucruri folositoare in geanta! Bravo! :P

    xoxo

    ReplyDelete
  3. Alexandra - multumesc, incerc sa nu pun o gramada de chestii nefolositoare in ea. Subliniez INCERC!:))

    ReplyDelete
  4. Accesoriul ala negru de la telefon e ca un pufulete :-? Daca da, e adorabil :D.

    ReplyDelete
  5. Oana - daaa!:))
    Il am de un an si inca nu s-a stricat. E asa fluffy! Ma joc cu el mereu fara sa-mi dau seama. :))

    ReplyDelete
  6. Si mie imi place f. mult geanta ta. Am vazut ceva asemanator pe YT - tipa respectiva avea o geanta cam de aceeasi dimensiune, care se putea plia cand dorea s-o poarte ca geanta de umar sau o putea transforma int-o XL hand bag, sa zic, cand avea mai multe lucruri de luat. Mi se pare f. practica geanta ta. De unde ti-ai luat-o? La ce pret?:)

    ReplyDelete
  7. ps: Abia astept postarea despre vizita ta in Maramu'.:) Imi place acea zona a tarii tare mult, imi plac oamenii si vorba lor...:) Sper sa pot ajunge si eu acolo in viitorul apropiat.

    ReplyDelete
  8. Ada.A - multumesc!
    Intr-adevar este extrem de utila, o ador.
    Am cumparat-o din Croatia, Split anul trecut in vara. Nu este din vreun magazin anume. Am dat aproximativ 70 lei pe ea.
    Pupici.

    ReplyDelete
  9. Heyyyy:D Fata cu portocale, ce dragut:D, este foarte frumoasa, am citit-o pe drumurile inspre facultate (destul de repede):D
    Este cea mai simpla carte pe care am citit-o..nu credeam ca poate sa-mi placa o carte asa simpla, dar mi s-a parut adorabila:D!!1
    Si ca sa trec ca taranu' de la una la alta: E ceva de capul rimelului Colossal Maybelline:))?

    Pup:)

    ReplyDelete
  10. Welcome back abia astept poze,pareri and stuff :)Foarte frumoasa geanta.
    Hmmm..in legatura cu crema de fata Vichy Tri-activa Normaderm, m-ai facut curioasa.
    App, am si eu o mica intrebare : Samsung-ul ti-a facut probleme pana acum? Pentru ca mie mi se mai blocheaza, nu se mai inchide conversatia si trebuie sa ii scot bateria mereu. Chestia asta se intampla mai rarutz,dar nu mi se pare normal sa faca asha.Ti se intampla chestii de genul asta?
    Merci :*:*

    ReplyDelete
  11. Alexxa - abia am inceput cartea, si mie mi se pare o lectura usoara. Dar e asaaa draguta. Am primit-o cadou de la o prietena.
    Si despre Colossal: IL ADOR!:D

    ReplyDelete
  12. Rotsin - sa vezi ce poze superbe am!:D
    Sunt incantata de crema, ii fac review curand.
    Daaa, patesc si eu asta cu Samsungul, foarte rar, dar mi se intampla. Nu m-a deranjat f tare, tomcai de asta. Se intampla o data pe luna sau mai rar.
    Eu il am de un an si 3 luni telefonul.
    Pup.

    ReplyDelete
  13. ce dragut e accesoriul acela de la telefon ^_^
    Din motive tehnice (rareori port geanta si blogul meu nu e make-up/fashion oriented) o sa 'skip' this tag, if that's not a problem :)

    ReplyDelete
  14. cam asta gasesti si la mine-n geanta :)) imi place mult coperta cartii :D iar titlul este atat de abstract incat ma atrage! mi-ai dat o idee :)) dar nu pt acum, tot asa un tag cu ce se afla in geanta/bagajul nostru cand trebuie sa plecam undeva. pup :*

    ReplyDelete
  15. Superficial Doll - ohh, nuuu, ala ar fi prea solicitant!:))))
    Mai degraba make-up bag pentru cand plecam in vacanta.
    E foarte nice cartea.:D

    ReplyDelete
  16. Geanta e superba, de mult timp imi doresc una asemanatoare, pe umar asa, dar sa poata fi purtata si in mana.. si sa aiba si forma asta :x Foarte frumoasa :D Iar telefonul cu pufulete :X Love it! pup si welcome back >:D<

    ReplyDelete
  17. lovely bag :P Se pare ca si tu cari multe dupa tine:))

    pup!

    ReplyDelete
  18. Special K - 10x!
    Nu ma pot abtine...:))
    Pup. :*

    ReplyDelete
  19. Am și eu agendă ambition ;;) :)))
    Frumoasă geanta! Și brelocurile de la chei :X:X

    Pupici! :*

    ReplyDelete
  20. imi place geanta muultttt!!am si eu ochelari ca ai tai,ii iubesc:)te pup
    p.s. am citit postul asta de cand l`ai postat dar nu am avut timp sa si comentez at,de asta am comentat azi:))

    ReplyDelete
  21. Michelline - e agenda studentului, cred ca toti am primit!:))
    Dar mie mi-o place, e neagra si shiny.
    Multumeeesc!:*

    ReplyDelete
  22. Andra - imi pare rau ca parca in poza n-a iesit la fel de frumoasa ca in realitate (geanta). Anyway, o iubesc, e preferata mea.
    Si ochelarii la fel!:X eu i-am luat de la Takko anul trecut.
    Nu-i nimic, ma bucur ca ai comentat acum.:)

    ReplyDelete
  23. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  24. @ un barbat - cred ca iti dai seama ca iti voi sterge comentariul, nu?
    Nu accept pe blogul meu jigniri. Punct.
    Si cred ca ar trebui sa te informezi putin inainte sa iti dai cu parerea. Bye!

    ReplyDelete