Review & Swatch Avon: Eyeshadows & Blush

Hello ladies!

Stiu ca mi-ati cerut sa fac un review si niste swatch-uri la quad-urile Lace Edition mai de mult, dar abia acum am apucat sa ma ocup si de ele. Recunosc, inca nici nu am reusit sa le folosesc, dar o sa va spun asa, o prima impresie despre ele. In schimb blush-ul il folosesc foarte des de cand l-am cumparat, deci imi pot spune parerea despre el din toate punctele de vedere.

Ok, incep cu trusa Eye Artist (prezentanta si ea in haul) - Naturally Neutral:
Photobucket

Photobucket
- nu prea am o parere buna despre trusa asta. Am incercat sa fac swatch cu nuantele pe mana si nu pe degete, sincer va spun, aproape nu se vedea nimic;
- culorile sunt frumoase totusi, poate le gasesc eu o intrebuintare si poate pe pleoape n-or fi asa dezastru, macar ca nuante intermediare.
- nu imi place ca are numai nuante deschise. Daca ai doar trusa asta la dispozitie nu poti face mare lucru cu ea. Diferenta intre cele doua marouri nu este mare, deci nu prea se poate vorbi de contur and stuff; 
Pe scurt, nu o recomand, desi nuantele sunt dragute.

True Color Quad Lace Edition:
Ambalajul:
Photobucket
Cute, nu?:D

1. Lace Hues
Photobucket

Photobucket

2. Lace Luxe
Photobucket

Photobucket
Despre trusele acestea in schimb am o cu totul alta parere. Imi plac la nebunie. Culorile sunt superbe si abia astept sa fac un look cu ele. :)
- fata de trusa cealalta cu marouri, acestea sunt mult mai pigmentate;
- quad-urile sunt cele mai calitative farduri de la Avon dintre toate modelele pe care le au in prezent, deci le recomand din toata inima. Probabil as putea sa adaug si cele de la Anew ce au aparut acum, cu primer sub ele, desi nu le-am incercat inca. Dar tot ce am avut din gama Anew pana acum, mi-a placut.

Blush Jilian Dempsey for Avon - Celestial
Photobucket

Photobucket
A devenit blush-ul meu preferat inca de cand l-am cumparat. Este atat de discret, da un aspect foarte natural si se potriveste de minune cu nuanta tenului meu.
- un alt plus este ca nu e prafos si rezista mult pe fata.

Puteti vedea AICI cum arata si pe fata.
Ce sa mai spun, it's love!:))

Cam atat despre ele, sper sa va fie de folos si acest review!

   In alta ordine de idei, trebuie sa spun IAR ca blogspot-ul ma dispera, nu pot sa inteleg ce are de atata timp. :| Astazi am fost nevoita sa incarc pozele pe PhotoBucket, nici macar n-am putut uploada direct, nu a mai fost cazul de incarcat greu, de data asta nici macar nu mi se dechidea casuta unde trebuie incarcate pozele. x(


Pupici,
Anda.

Share:

24 comentarii

  1. Thanx pentru review. Ai fost tare rapida. :*
    Imi voi cumpara si eu blush-ul! :D

    ReplyDelete
  2. Shopperita - era in plan sa-i fac review de ceva timp. Abia acum am apucat. :D Dar tu ai nimerit perfect momentul.:)
    Te pup!

    ReplyDelete
  3. Mi se pare mie sau aceste quad-uri imita stilul Chanel? :)

    ReplyDelete
  4. Special K - da, sunt foarte dragute!:D

    ReplyDelete
  5. Anca Buzea - am observat si eu ca au aceeasi forma. :))

    ReplyDelete
  6. Daca Naturally Neutral ti se pare putin pigmentat, stai sa le vezi pe cele albastre:)).Mie astea imi plac,iese un machiaj neutral dragut(chiar si fara primer).Cele roz mi s-au parut foarte pigmentate.Si in legatura cu asemanarea quadurilor cu cele de la Channel....incepeam sa ma ingrijorez ca am ajuns la stadiul de obsesie..:D
    take care

    ReplyDelete
  7. ma bucur sa citesc review-uri avon :)
    eu sunt reprezentant de multi ani si, oricat as vrea, chiar nu reusesc sa incerc pe pielea mea toate produsele :)))

    ReplyDelete
  8. Adrianna - hmmm, nu cred ca mi-as mai lua Eye Artist astea. M-a cam dezamagit trusa.
    Intr-adevar seamana bine cu cele de la Chanel.:)

    ReplyDelete
  9. Camy - si eu sunt reprezentanta de aproape 5 ani si am nenumarate produse de la ei. De aceea mi-a venit ideea cu rubrica asta. :)
    Stiu ca multa lumea comanda si e utila. :)

    ReplyDelete
  10. Da, Anca, e un Dslr :D
    Canon EOS 5D este denumirea lui completa ;)) si arata cam asa http://www.milescollins.com/wordpress/battery-grip-for-canon-5d-review
    E maaare si greeu ;))

    ReplyDelete
  11. Blossoms - Anda... :P
    Ooo e superb!:D
    Imi inchipui ce minunatii ies cu el. Al meu o sa fie mic copil pe langa al tau, dar macar are si el functii manuale complete. :)
    Pupici.

    ReplyDelete
  12. Ah scuze ca te-am rebotezat, ii raspundeam si Ancai in acelasi timp si m-am incurcat in nume ;)) Imi cer scuze.

    Da, ies minunatii :D nu m-as desparti de el.
    Apropo, e bine ca tu faci la par degradat, sa nu ne repetam :D
    :*

    ReplyDelete
  13. Blossoms - nu-i nimic. Astept un miel, cum s-ar zice!:))
    Am inteles ca o sa fie 40 de bloguri. Deci probabil aceeasi nebunie ca la Vichy. :))

    ReplyDelete
  14. Probabil ca da, iar o sa fie un val de reviewuri la un singur produs ;)), dar eu tot is entuziasmata, nu am mai participat niciodata la asa ceva :D

    ReplyDelete
  15. Mi-am achizitionat si eu trusa Eye Artist.
    Nu este stralucita..culorile sunt sterse...nici nu e mare diferenta intre tonurile de maro..Tin sa precizez ca l-am achizitionat la pretul de 10 lei. ( a venit in plus la comanda unei prietene)
    Sincer..nu as mai cumpara trusa a doua oara. :D

    ReplyDelete
  16. Monica - Pisica albastra4 October 2010 at 19:29

    am si eu blushul Jillian Dempsey for Avon si momentan e blushul care imi place cel mai mult!
    and i'm a blush-aholic! exact cum ai spus si tu: culoarea e superba, sheer si naturala, foaaarte usor stralucitoare, ceea ce pentru mine e esential - nu suport blushurile mate.
    e usor prafos, insa pentru tenul meu cu tendinte grase nu e absolut nici o problema: odata aplicat se aseaza foarte frumos pe fata.

    ReplyDelete
  17. ma uit in fiecare zi la swatcheurile astea!datorita lor mi-am comandat si eu toate trei paletele din colectia lace edition insa din pacate le primesc dupa 20 octombrie!astept cu nerabdare lookurile tale cu aceste quaduri!

    ReplyDelete
  18. Blossoms - eu sper sa nu fie chiar asa...dar si asa, si eu sunt bucuroasa. :D

    ReplyDelete
  19. Rotsin - e cam NO NO trusa aia! :))
    Pupici!

    ReplyDelete
  20. Monica - Pisica albastra - chiar e super fain!:D
    Mie nu mi s-a parut prafos, fata de altele pe care le am asta chiar e super ok. :)
    Nu e ca cele de la Elf de exemplu.
    Oricum, pe mine nu ma deranjeaza daca sunt prafoase nici alea de la Elf, sunt faine chiar si asa.:D

    ReplyDelete
  21. Ale - sa le folosesti cu placere!:D
    O sa fac look-uri cu ele, promit!:)

    ReplyDelete
  22. Mă cam tenta trusa Eye Artist, dar acum că am citit și părerea ta despre ea, parcă nu mai sunt atât de încântată ;))) În schimb blush ul arată taaare bine :x Nu l-am văzut în catalog :-s

    Pup! :*

    ReplyDelete
  23. Michelline - mda, nu e prea deosebita. Blush-ul il gasesti la pagina 46 din catalogul 14.
    Kisses!

    ReplyDelete