LOTD: Matte Mauve

Hello!

Pentru ca sunt total neinspirata si obosita si plictisita astazi (probabil si din cauza vremii ploioase), am pus titlul dupa trusa de la Elf pe care am folosit-o pentru a creea acest look. Nu suna rau oricum. :D
De data aceasta nu am un tutorial pentru voi, am facut acest look pe fuga (o sa mai fie si cazuri dinastea, sorry). Totusi, am zis ca merita sa vi-l arat si voua nu?
Here it is:







Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:




  • Quad Elf - Matte Mauve & Luxe;
  • Ultra Pearl Mania - Pearl - aplicat sub spranceana;
  • Liquid Eyeliner W7 Waterproof;
  • Eyeliner Jilian Dempsey for Avon - Charcoal;
  • Jumbo Eyepencil - Milk;
  • Max Factor 2000 Calorie Mascara.
 Produse folosite pentru fata:
  • Vichy Normaderm Teint Foundation - 15 Opal; 
  • Pudra matidianta Elf Studio (v-am zis eu ca se termina repede?);
  • Bronzer Yves Rocher.
Produse folosite pentru buze:
  • my all time favorite: Oriflame Volume Lipstick - Nude.

Cam atat pe ziua de azi fetelor.
Revin luni cu un concurs sau giveaway sau cum vreti voi sa-i ziceti. Trebuie sa meditez putin la conditii. :)

Pupici,
Anda.

Share:

37 comentarii

  1. Wow! Imi place foarte mult! Culorile sunt superbe si imi place rezultatul enorm!!!
    Iti sta foarte bine machiata asa! :)

    ReplyDelete
  2. Ce bine iti sta Anda! Imi place cum ai pus nuantele de la 1 si 2 :D pup :*

    ReplyDelete
  3. pe fuga , nefuga - ti`a iesit super :X Imi place ! :*

    ReplyDelete
  4. it's so pretty ^_^
    nu pot decat sa zic 'vai ce drept e trasat eyelinerul' :))

    ReplyDelete
  5. Ca de obicei, e foarte frumos:)
    Ce talentata esti!:P

    ReplyDelete
  6. I love your look dar cel mai mult imi place rujul.Mi se pare nude-ul perfect.Trebuie sa mi-l iau si eu neaparat ca sa nu mai salivez la al tau :)).Stii cumva daca se pot da comenzi online?

    Hugs :P

    ReplyDelete
  7. that's sooo pretty!! ador cum iti sta! si combinatia de culori e superba, desi e cuminte si oarecum mohorata, parca tot e mai warm decat vremea de afara :D omg now i'm scared :-s pe tine nuanta de opal nu arata asa deschisa :-s la mine pare mult mai deschisa desi sunt destul de palida :-s dar am undertone galben pup

    ReplyDelete
  8. this is sooo pretty ♥ it looks gorgeous on u :P

    ReplyDelete
  9. Superb machiajul ,culorile foarte frumoase.
    Imi place ce vad :X
    pupici :*

    ReplyDelete
  10. Matte Mauve ca matte mauve dar eyeliner-ul este superb!!!!! :X:X

    ReplyDelete
  11. Shopperita - intr-adevar, Matte Mauve e o trusa superba. :D
    Multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  12. Lauren, Iguanitza - thank you ladies!:D

    ReplyDelete
  13. Cristina - ma straduiesc si eu. :P
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  14. ada90 - esti o dragutza, mersi! Mai am eu multe de invatat, dar important e ca sunt pasionata. :)

    ReplyDelete
  15. SWEET CRAZY LOLLIPOP - n-am cuvinte sa-ti spun cat imi place si mie. Daca il mai prind prin catalog (ca l-au scos) imi iau vreo doua, sa-mi ajunga.
    Are culoarea ideala, textura ideala, tot ce vrei. E cremos, hidratant, etc.
    IL IUBESC!!!!

    ReplyDelete
  16. Superficial Doll - da, e cumintel, ar intra si asta in categoria neutrals la care tot tind. :))
    Hmmm. Acum partea cu Opalul e mai complicata.
    Culorile difera la Normaderm Teint fata de Aera Teint.
    La Normaderm teint acum iarna mi se potriveste perfect 15 Opal pentru ca sunt nuante mai inchise decat la Aerateint, unde 13-opal m-ar face ca o stafie. La ala am 23- clair ivory.
    Chiar nu mi se pare asa deschis opalul de la normaderm teint. Da spre mediu.
    Si eu am tenul cu subtonuri galbene si asa e si nuanta de fdt, nu e rosiatic. :)

    ReplyDelete
  17. Koko, Nookie - va multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  18. Rotsin - ma bucur ca iti place ce vezi. :D
    Kiss u!:*

    ReplyDelete
  19. Anca Buzea - stiiuuuu. Singurul minus din partea mea e pentru pensula, care e stil carioca, iar eu nu le mai prea suport astea stil carioca. Dar este sueperb, e singurul tus negru ce il am cu finish lucios, negru-negru si pe deasupra e si waterproof. Clar, L-O-V-E!:))

    ReplyDelete
  20. ma omori cu cerceii aia!!!si codita e perfecta!!te pup andule!

    ReplyDelete
  21. Ce-mi plaaceee! Vreau si eu ruj ca ala. Asa e culoarea lui si in realitate? Sau e mai deschis? Bafta cu blogul si spor la machiaje1

    ReplyDelete
  22. suupeer..ce culori calde si placute8->

    ReplyDelete
  23. foarte frumos :x si cerceii sunt super

    ReplyDelete
  24. Buna Anda!

    Foarte frumos look:) si mai ales sunt impresionata de perfectiunea cu care aplici tusul, cum reusesti:)? Eu am un tus de la Jade, care nu e stil carioca si mi se pare cam greut de aplicat...asa ca il folosesc doar cand am maxima rabdare si maxim de calm:D

    Te pup:*

    ReplyDelete
  25. superb look-ul , foarte mult imi place. daca avea tutorial , uau era si mai fain. dar e foarte bine si asa :x. eu am trusa Luxe , imi place foarte muuult , mai ales rosul acela. Sper sa-mi iau cat de curand si Matte Mauve.Pupici

    ReplyDelete
  26. andra - i love them too!:X
    tnx!:*

    ReplyDelete
  27. Alexxa - nu am un secret anume sa stii! Practica e mama invataturii, pe bune! Nici mie nu mi-a iesit cand m-am facut prima data, dar am exersat si exersat si exersat...:)
    :*
    Daca te ajuta, am o postare in rubrica "how to", unde va arat cum aplic eu eyeliner-ul.
    Pup.

    ReplyDelete
  28. Anonim - promit ca am sa mai fac un look in genul asta si cu siguranta va fi sub forma de tutorial. :)

    ReplyDelete
  29. WhisperOfSecret - iti multumesc mult!:x
    Asa e si in realitate, e perfect, dar din pacate nu se mai gaseste in cataloage. Sper sa mai apara totusi.

    ReplyDelete
  30. Xella - daaa!:X Si mie imi plac!:D

    ReplyDelete
  31. gorgeous! de unde ai luat tusul? si ce nuanta este bronzerul ca m-am tot uitat pe la YR si am vazut mai multe variante. multumesc mult

    ReplyDelete
  32. Superb machiajul ! Exact nuantele mele preferate :) xoxo

    ReplyDelete
  33. alexandra - tnx!:)
    Bronzerul este nuanta Hale Leger. Tot timpul uit sa scriu acolo.:)
    Tusul l-am cumparat de pe un forum.

    ReplyDelete
  34. Anca, this is so well done, it looks lovely!

    xx
    Fashezine

    ReplyDelete
  35. Ioana Liliana Gheorghe - Anda. :P
    Mersi!:*

    ReplyDelete