Finally a NOTD!!!

Hello!

Pentru că v-aţi dorit atât de mult sa mai vedeţi postări cu unghiuţe, m-am hotărât să vă arăt ce model mi-am facut acum o saptămână. După doua luni de pauză, mi-am pus iar gel pe ele. Îmi era dor!
Postez acest model pentru că se poate face şi cu lacuri de unghii fară absolut nicio problemă.




Cred că aţi prins şi voi ideea. French cu ce culori vreţi voi si apoi puteţi aplica pietrele în lac. Atenţie! Trebuiesc date minim 3 straturi de lac transparent peste ele pentru a le fixa perfect si să nu cadă.

Am cumpărat recent acest carusel cu pietricele, la doar 10 lei. Îl ador!:D El m-a inspirat să îmi fac floricelele. Voiam de mult french cu albastrul acela şi când am văzut că am şi pietricele pe care le pot asorta imediat mi-a venit ideea cu french alb pe două degete şi să aplic floricica albastră acolo.

Sper sa va placă modelul si să vă inspire!

Cand îmi vor mai creste unghiile scot floricelele şi am să pictez un model practic şi frumos pe care am de gand să vi-l prezint şi vouă, normal. 

Pupicei,
Anda.

Share:

56 comentarii

  1. Foarte dragute!! :D

    ReplyDelete
  2. Ce unghiute frumoase! Sunt naturale, nu?

    ReplyDelete
  3. huh, ai gel pe unghii ? Nici nu imi dadeam seama daca nu`mi spuneai. Arata foarte dragut ce ai facut tu pe acolo. I like;;)

    ReplyDelete
  4. Shopperita, Alexa1202 - va multumesc!

    ReplyDelete
  5. Dia - actually, sunt false pentru ca le aveam in micute micute. De luna viitoare imi pun pe unghiile mele, cum fac de obicei. Arata natural asa-i?:D
    Asa imi place mie sa le fac, sa se apropie mult de niste unghii naturale. Nu dinalea lungi de 1 km. :)

    ReplyDelete
  6. Iguanitza - ehhh, ma straduiesc si eu. :D
    Dap, e gel.

    ReplyDelete
  7. Vai, ce forma frumoasa ai la unghii! Perfecte! :P
    Si super manichira!

    xoxo

    ReplyDelete
  8. Alexandra - mersi mult!:*
    Dar nu sunt chiar perfecte ele. Anyway, nu ma plang, e bine asa. :)

    ReplyDelete
  9. heh, ce unghiutze dragu` ai:X..iar acel turcoaz e lovely8->

    ReplyDelete
  10. Foarte dragute ungiile :D
    Imi plac la nebunie.Chiar sunt cu gel?Nu se vede absolut deloc!!!Par foarte naturale.
    Mi-am pus si eu odata gel la salon si am iesit de acolo cu niste unghii de elefant :)) Nu erau lungi si modelul chiar era frumos,dar mi le facuse bombate..adica mult mai groase decat sunt ele in realitate,si mie nu imi place deloc asa.
    Am mai incercat odata la un alt salon si tot la fel.Asa ca m-am lasat pagubasa.

    ReplyDelete
  11. glumesti nu? :| puteam sa jur ca-s naturale :)) arata foarte bine :X

    apropo sper sa nu fiu insistenta sau nesimtita, cum a ramas cu premiile? :D nu de alta dar am terorizat-o pe verisoarmea =)) o sun zilnic sa-ntreb daca a ajuns ceva pt mine :"> pup!

    ReplyDelete
  12. Ce frumoase sunt :X. De abia astept sa vina vara sa-mi pun si eu:d.

    Cum e gelul ala? Ti-l poti pune si sg sau trebuie la salon> :-? Ca am vazut cum se fac unghiile naturale dupa ce le scot pe alea false :-s si nah`.. mi-e cam frica :)).

    ReplyDelete
  13. Foarte frumoase unghiile..vreau si euuuuuuu :D
    Gata,acum stiu ce vreau sa imi achizitionez : un carusel :X
    Merci de idei:*

    ReplyDelete
  14. Imi place foarte mult modelul, dar mai ales forma unghiei e superba! :*:*

    ReplyDelete
  15. ce frumusele suntttt!!!love them!!te pup

    ReplyDelete
  16. rar văd unghii cu gel care chiar arată bine. peste tot văd numai din acelea oribile se vede de la o poştă că sunt fake.

    ReplyDelete
  17. Xella - daaaa, ador si eu culoarea!:X:X:X
    Mutlumesc!:*

    ReplyDelete
  18. SWEET CRAZY LOLLIPOP - da, sunt cu gel si pe langa asta sunt si false ca le-am avut micute tare cand mi le-am facut. :))
    Mie asa imi place sa le fac, atat mie cat si clientelor. Asta le place si lor. Ca arata natural.:D

    ReplyDelete
  19. Nu vii si in Bucuresti sa pui? :((.

    ReplyDelete
  20. Superficial Doll - da, sunt cu gel!:)))))

    A ramas ca eu sa primesc premiile voastre si apoi sa le trimit mai departe inspre voi. Nu au ajuns inca, dar iti trm mail cand le trimit, ca sa nu stai sa astepti aiurea.
    Se misca ei cam incetisor....dar o sa vina ele, don't worry.
    Le mai trm un mail in seara asta sa vad cum sta treaba.

    ReplyDelete
  21. Oana - eu mi le pot pune singura pentru ca am facut curs si ma ocup de chestia asta de aprox. 3 ani.
    Dar asa, doar pentru tine sa-ti faci necesita o investitie de minim 10 mil. (cu produse profesionale nu de pe ebay).
    Intr-adevar unghiile se subtiaza dupa ce au gel, din mai multe cauze, ori din cauza pilitului, ori din cauza ca va smulgeti gelul de pe unghie dupa o luna, etc.
    Oricare ar fi cauza, unghiile isi revin odata ce cresc, problema este doar la suprafata, nu si in interior.
    Kiss u!

    ReplyDelete
  22. Rotsin - e foarte util caruselul. :D
    Kiss u!

    ReplyDelete
  23. Lauren - mersiiii! Sunt destul de norocoasa ca am o forma draguta la unghii. Nu sunt perfecte, dar imi permit sa fac aproape tot ce vreau pe ele.
    Pup.

    ReplyDelete
  24. Camy - mersi! Right back at you!:*

    ReplyDelete
  25. Alina - ma straduiesc!:D
    Urasc unghiile prea groase, prea lungi, prea false, prea late, etc. :)
    De cand m-am apucat am evitat chestiile astea. :P

    ReplyDelete
  26. stai calma nu-i nicio graba! am intrebat mai mult ca nu mai auzisem nimic legat de asta si + ca mai astept un colet (o comanda) si de-aia. te pup

    ReplyDelete
  27. Oana - sa stii ca uneori imi pare rau ca nu stau in Bucuresti. :P

    ReplyDelete
  28. Superficial Doll - te cred ca esti nerabdatoare. Si eu as fi!:D
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  29. Acum si mie :(. Sper sa nimeresc totusi la una care sa mi le faca normal, pt ca desi imi plac alea lungi datorita faptului k modelele se vad asa bine, arata atat de fals .. :( Pur si simplu, groaznic :|.

    ReplyDelete
  30. Oana - pot fi si lungi si sa arate bine, atata timp cat nu-s groase si late. :)
    Nu stiu pe nimeni din buc. ca ti-as fi recomandat. Dar poate vreo cititoare de-a mea stie vreo manichiurista buna si o sa ne zica. :)

    ReplyDelete
  31. sunt superbe! nu m-am gandit sa-mi pun unghii cu gel, nu m-a atras prea tare, desi le rontai pe ale mele:)) dar...ale tale arata superb:D asa as vrea si eu:P
    se vede ca lucrez, nu?:)) n-am timp sa las comentarii..:(

    ReplyDelete
  32. Si eu imi faceam foarte des floricele asa cum le-ai facut tu pana am patit-o... daca incerc sa fixez strasurile doar cu lac nu stau nici macar 5 minute. Trebuie sa insist putin cu lipiciul ca sa stea macar o zi, maxim 2. Acum cativa ani, eram si eu mica :)), mi-am facut o floricica exact cum ai facut tu pe degetul mare, am pus lipici sub strasuri si putin si peste. A doua zi mi-a cazut un stras, l-am pus la loc si am mai pus putin lipici, sa fie!!! Dupa o saptamana strasurile erau tot acolo. Cred ca iti imaginezi cat m-am chinuit sa le dau jos si ce "gaurica" era in unghia mea. Bine... exagerez cu gaurica dar era subtiata rau. De atunci stau cuminte, mi-a mai venit mintea la cap :)). Tu cum le aplici?

    Oana, eu mi-am pus unghii false la Perfect Nails in Unirea si am fost si in Plaza. Mi-au placut mult fetele si lucrau foarte bine.

    Kisses

    ReplyDelete
  33. Sunt un pic cascata... am vazut ca le aplici doar cu lac ceea ce inseamna ca nu folosesti lipici. E logic:)). Eu nici cu 5 straturi de lac nu le fac sa stea. Oare chestia asta difera si de la unghie la unghie? Sau poate unde tu le ai false... ? :D

    ReplyDelete
  34. AlexantzA - ti-ar prinde bine daca le rontai. :D
    Ai sta macar o luna departe de ele.

    ReplyDelete
  35. Adina - eu le fixez exact asa cum am zis mai sus si chiar imi stau si cate o saptamana. :)
    Acum sunt fixate in gel, normal. N-au nici o sansa sa pice. :))

    ReplyDelete
  36. Adina - poate era lacul de vina! Sau poate nu le aplicai destul de repede, cand lacul nu era uscat deloc, ca sa se prinda bine.
    Cand le aplic cu lac nu am gel pe ele.
    Iar cand am gel nu ma mai complic cu lacul, le bag in gel si n-au sanse sa cada.
    Sau mai e o varianta, poate le puneai prea jos, aproape de varful unghiei, unde e mai flexibila unghia, mai predispusa la "accidente". :)
    Sunt mai multe variante.
    Eu asa faceam. Dadeam un strat peste ele. Apoi lasam sa curga o bulina de lac direct peste piatra/floricica, ca sa o acopere bine si apoi mai adaugam inca 2 straturi.
    Kiss.
    HTH.

    ReplyDelete
  37. Hey Anda :P! :x am postat o intrebare in legatura cu make-up'ul pe blogul meu : mi'ar place sa raspundeti cat mai multe :D

    pup

    ReplyDelete
  38. Cute manicure ^_^
    By the way, unde se pot gasi seturi din acelea cu pietricele? :-??

    ReplyDelete
  39. Michelline - o sa incerc sa fac intr-un mod constant, macar o postare cu unghii pe luna. Pasiunea mea cea mare e makeup-ul, dar nu voi uita de unghiute, promit. Kiss

    ReplyDelete
  40. Cristina - nu stiu sa-ti zic, ma gandesc ca tu stai in bucuresti nu?
    Eu le iau din piata. :D

    ReplyDelete
  41. Da, arata foarte natural. :) Pup!

    ReplyDelete
  42. Daca a sta la vreo 600 km de Bucuresti inseamna a sta in Bucuresti, atunci da :))
    acuma serios, sunt din Salaj :D Ma gandeam ca poate le-ai comandat de pe net (din cate am vazut eu,prin magazine, singurele pietricele se vand la pungulita sau in ceva sticlute... pe cand cele cum ai tu sunt 'more in one')

    ReplyDelete
  43. Cristina - sorryyyy, imi imaginasem ca esti din Bucuresti. La noi se gasesc in piata si intr-un fel de complex comercial care se cheama Euro...nu stiu ce sa-ti spun unde ai putea sa gasesti la tine. :(
    pup.

    ReplyDelete
  44. fooooarte frumoase tiau iesit! as vrea sa ma pricep si eu ca tine... da.. mai am de invatat. asa ca ma limitez la stampilute(tot eu tiam tr si mail) si.. intrebare. ce lac trebuie sa folosesc pt ele ca mie nu mi se prind de unghie si stampila deloc? :(

    ReplyDelete
  45. am si eu carusel din acela cu pietricele:D eu am dat vreo 3 lei pe ele;)) dar nu prea stau pe unghii ...voi da mai multe straturi k sa stea .app super ideea:* te pup.Madalina-bz

    ReplyDelete
  46. Madalina - da, incerca cu mai multe straturi!:*:*

    ReplyDelete