Revistele Glossy

   Astazi vreau sa va prezint noua mea achizitie si anume o geanta superba primita cadou la revista InStyle. 
 
Numai ce a aparut la chioscuri, daca va place, nu va faceti griji, o veti gasi si voi!

Dupa cum vedeti, se gaseste in patru variante de culori: rosu, maro, bej si negru.
Eu mi-am luat pe bej pentru ca e singura culoare ce nu o detineam la o geanta. Nu puteam sa nu-mi completez colectia, nu?:)) 
O sa fie cam ciufulita cand o scoateti din punga, eu mi-am aranjat-o pe a mea cu placa. Da, cu placa!:)) Totusi, se poate si cu calcatorul. :P

Toata lumea stie ca de-a lungul timpului InStyle a aparut pe piata cu "n" numar de genti, dar pana acum nu m-a atras niciuna si nici nu mi-am cumparat vreodata revista asta, nu m-a atras. Dar rasfoind-o, am descoperit ca e chiar interesanta. Damn...inca o revista...promit ca nu o voi cumpara lunar...:)) Ar fi a patra deja...

In alta ordine de idei, luna asta chiar am facut exces, am cumparat prea multe reviste.
Nu obisnuiesc sa iau atatea, dar au fost prea multe cadouri frumoase.
De exemplu Bolero, cu demachiantul Ivatherm, pe care l-am mai avut si mi-a placut foarte mult. Chiar e o adevarata afacere revista + demachiantul la 10 lei.
Sau Prevention cu coarda digitala care masoara numarul sariturilor si al caloriilor arse:
Pe langa astea cumpar lunar: Marie Claire si Elle, pentru continut, indiferent ca au cadou sau nu, sunt o adevarata delectare. :)

Ce parere aveti despre geanta? Eu o ador. E asa de hippie!!!:D
Care sunt revistele voastre preferate?

Pupici,
Anda.

Share:

54 comentarii

  1. Multumim ca ne tii la curent cu aceste cadouri! :P
    Este frumoasa gentuta si culoarea ei. Cat a costat revista InStyle?
    In rest vad ca ai gasit numai cadouri interesante la aceste reviste.

    Eu nu prea cumpar reviste de felul meu ca nu ma pasioneaza, dar daca as vedea un cadou interesant probabil as fi nerabdatoare s-o cumpar. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  2. Foarte frumoasa geanta :) sa o porti cu placere.
    Si eu tot Marie Claire cumpar periodic :) iubesc articolele si interviurile lor, iar paginile de moda si machiaj ma inspira mereu :)
    :*

    ReplyDelete
  3. of cum esti :)) acuma trebuie sa ma duc la chiosc sa imi iau inStyle, prevention si clar bolero :)) ..esti molipsitoare :) iti zic maiu tarziu ce mi-am luat defapt :D

    ReplyDelete
  4. Si mie imi place geanta!! Si bejul e foarte frumos! :D Din ce material e? Ca eu am o geanta de la InStyle si ii urasc materialul, dar daca zici ca ai aranjat-o cu placa, plastic sau ceva de genul nu rced ca e :-?

    In materie de reviste, mai cumpar atunci cand sunt cadouri pe care le gasesc folsitoare, sau Comopolitan, atunci cand imi amintesc :D

    pup :*

    ReplyDelete
  5. Si eu tot pentru asta am cumparat revista, dar am ales pe rosu cu gandul ca daca imi place ma intorc si iau si bej. Pe negru si maro nu mai avea farmec caci franjurii nu se mai vedeau la fel.
    Pe reclama arata foarte bine dar sincer mie in relitate nu prea imi place. Nu stiu cum sa explic, nu are defecte majore, dar nu se aseaza si ea cumva. In principiu cred ca manerul ma nemultumeste,si fundul ei care ma asteptam sa fie dreptunghiular incat sa aiba un pic de volum,stii la ce ma refer,sa aiba bucata distincta inserata intre laterale...sa aiba sustinere sa stea dreapta atunci cand o asezi pe o suprafata plana, nu sa fie doar o cusatura a lateralelor ca la o plasa. Oricum nu-s chiar dezamagita pentru ca e material de lucru, ii fac eu ceva sa imi placa si momentan ma gandesc sa ii descos manerul si sa ii pun lant auriu pentru ca am probat de forma cu cel de la gentuta asos si da mai bine.Ma gandesc si sa o strang sus sa se inchida cu un siret, dar poate cand o vad cu lantul imi va placea si asa drepta ca acum.
    Hugs

    ReplyDelete
  6. Eu sunt fan Marie Claire si Psychologies. Chiar am trimis un mail saptamana asta la redactie( la M.C) pentru a participa la concurs.

    ReplyDelete
  7. eu nu cumpar deloc reviste :)) nu stiu de ce, poate ma apuc de acum :))

    f tare geanta, mi-as lua si eu pe rosu :D pup:*

    ReplyDelete
  8. Yeeey ti-ai luat geanta! :D
    Sa o porti cu mare placere, mi-ar placea sa mai postezi despre cadourile revistelor, care ti se par tie interesante, eu de obicei imi iau reviste doar pentru cadouri.
    Pupici :*

    ReplyDelete
  9. Bine ca va mai citesc pe voi, fetelor, ca n-am ochi sa ma uit pe tarabe:))
    E superba geanta, am o pereche de cizmulite din piele intoarsa de ac. culoare cu care ar merge de minune, asa ca o sa mi-o iau ei eu, daca mai gasesc!
    Totusi ma uit la cadourile noastre si sunt putin dezamagita...in UK au dat gloss Clinique la Elle parca...:(

    ReplyDelete
  10. Blossoms - mersi!:)
    MC chiar este o revista deosebita. Si imi placela nebunie noul format. :D

    ReplyDelete
  11. Adizzy - nu recunosc nimic! Nu e vina mea!:)))))

    ReplyDelete
  12. o sa imi cumoar coarda digitala de la prevention :x am una clasica fara sa-mi numere sariturile ;))

    ReplyDelete
  13. Imi place culoarea ei, forma dar franjurile nu-mi plac, nu-mi plac in general mie :-??.
    Sa o porti cu placere! :)

    ReplyDelete
  14. Am cumparat si eu revista cu demachiantul Ivatherm si nu-mi pare rau. Chiar imi place :)

    ReplyDelete
  15. Prevention...trece luna si nu am apucat s`o cumpar inca! Lunar cumpar Cosmopolitan si Prevention si, mai nou si Avantaje. Am cumparat si Marie Claire pentru rimelul Deborah dar n`am apucat nici in ziua de azi sa o rasfoiesc... Daca zici ca e interesanta, cred ca o sa imi iau si eu InStyle, luna trecuta era cadou inca o revista (nu mai stiu cum ii zice) si 3 produse de make`up.

    Sa porti geanta cu placere :*

    ReplyDelete
  16. Lauren - e dintr-un fel de piele intoarsa, e chiar ok materialul pentru pretul asta. :)
    A mers indreptata cu placa, dar am fost foarte rapida sa nu o ard sau ceva.
    Si cu calcatorul ma gandesc ca ar fi mers bine dar mie mi s-a parut mai rapid cu placa. :))

    Pupici.

    ReplyDelete
  17. Ramona J. - mie chiar mi-o place mult!:D
    Adica a fost peste asteptarile mele, la pretul asta nu am crezut ca o sa fie ceva de capul ei. Dar e mai multe decat ok. :)
    Pupicei!

    ReplyDelete
  18. Katyna - spre rusinea mea...nu stiu despre ce concurs este vorba la MC. Ma mir ca l-am ratat. :D
    Pup.

    ReplyDelete
  19. Special K - sa imi spui cum ti se pare daca ti-o iei.:D
    Pupici.

    ReplyDelete
  20. Gingerr - si eu m-am bucurat tare mult ca am gasit-o pe crem, asa cum mi-am dorit. :)
    O sa tin cont de parerea ta si voi mai posta cand gasesc reviste cu cadouri interesante. :D

    ReplyDelete
  21. Irina - acuma, ce putem sa cerem si noi, e bine si asa, decat nimic. :)
    Am vazut si eu treba cu gloss-ul Clinique si mi-a crescut tensiunea putin. :))

    Sigur mai gasesti InStyle, saptamana asta a aparut.

    ReplyDelete
  22. Shopperita - mie imi plac muuult astea cu franjuri!:X:X:X :D

    ReplyDelete
  23. Ema Stil, Brasov - ma bucur sa te vad pe aici!:*
    Si eu am luat-o, e a doua oara cand il am. E o adevarata afacere cadoul asta.
    Te pup!

    ReplyDelete
  24. iguanitza - sa rasfoiesti Marie Claire, pentru ca e o revista ce isi merita toti banii.
    Eu tocmai am primit numarul de noiembrie din America. I'm soooo happy!:D

    ReplyDelete
  25. hello:* o poza cu ea ca si cum ai purta-o se poate te rogggggggggggggggggggggg?:D vreau sa imi fac o idee cam cat de lunga ar fi.multumesc:*

    ReplyDelete
  26. l-am rugat pe al meu frate sa imi ia inStyle versiunea maro ca nu am maro..da se pare ca pana la chiosc a uitat si stiind el ca eu sunt cu negru mi-a luat negur...eh..acuma fain e si negru, merge cu orice..si e perfecta de shopping :D

    ReplyDelete
  27. Maine aveam de gand sa lenevesc, sa stau acasa...dar vazand ce cadouri ofera Bolero si InStyle trebuie sa dau o fuga pana in oras sa le iau :))
    Super gentile, abia astept sa incerc si demachiantul. Mai vreau sa vad genul asta de postari :X
    Pupici :*

    ReplyDelete
  28. Buna Anda,

    Si eu am pus ochii pe geanta sincera sa fiu, dar inca nu mi-am cumparat-o:)) sa o porti cu placere:D
    Mi as dori si mai mult demachiantul Ivatherm cu revista Bolero, am cautat azi, dar nimic:|

    Eu una nu ma omor cu revistele doar daca au cadouri generoase le cumpar:))

    Pup,

    Alexxa:)

    ReplyDelete
  29. extramicuta - n-am apucat sa fac poza, dar am masurat-o pt tine. Are 33 cm in lungime si 28 in latime. kiss!

    ReplyDelete
  30. adizzy - lol! m-am amuzat putin. :))
    Asa sunt baietii astia, uita detaliile.
    Dar ai dreptate, negru merge la orice.;))

    ReplyDelete
  31. Rotsin - geanta sigur o mai gasesti, dar cu demachiantul ma cam indoiesc, a aparut deja editia de noiembrie. :(

    ReplyDelete
  32. Alexxa - dupa cum ziceam, nu cred ca mai sunt sanse sa o gasesti. Eu am luat-o exact cand a aparut, cred ca s-au vandut super rpd.
    Dar geanta sigur o gasesti pentru ca sapt asta a aprut si revista.
    Kiss!

    ReplyDelete
  33. ai incercat coarda?cum e?ca in poza imi pare numa plastic...

    ReplyDelete
  34. E super draguta geanta!
    Sper sa o gasesc si eu!
    Si mie imi place tot bej...

    ReplyDelete
  35. Anonim - mie imi place coarda. Pai e de plastic...:D

    ReplyDelete
  36. Extramicuta - nu ai pentru ce!:*

    ReplyDelete
  37. dorina - inca ai mari sanse sa o gasesti!:D

    ReplyDelete
  38. Ce frumoasa e!!! Geanta este de umar/mana sau o poti purta si tip postas? Nu-mi dau seama daca bareta se mareste...

    ReplyDelete
  39. Anonim - din pacate doar pe umar. Dar e bine si asa. :D

    ReplyDelete
  40. Nu e un concurs anume, si e in fiecare luna. Trebuie doar sa le trimiti o scrisoare sau mail pe adresa redactiei, in care sa le spui cateva pareri despre revista sau anumite articole care ti-au placut in mod deosebit. Iar ei vor decide daca se preteaza pentru rubrica "scrisoarea lunii".

    ReplyDelete
  41. Katyna - ahhh! Stiu acum despre ce e vorba. Credeam ca am ratat eu vreun concurs!:))

    ReplyDelete
  42. super super super tare geanta :X maine dau fuguta si imi cumpar si eu o revista :D

    ReplyDelete
  43. lol, aia cu coarda digitala e mortala. tre sa caut si eu :P sa vad cum ma minte frumos ca ard calorii multe :P faine si celelalte produse, sa vaz cum ma lasa jobu maine sa ma duc la achizitii pt mine :)

    ReplyDelete
  44. Alina - sper sa o gasesti pe ce culoare doresti tu!:D

    ReplyDelete
  45. siginutz - sa te grabesti, ca nu stiu daca se mai gaseste. Eventual la magazinele Inmedio.
    Pup!

    ReplyDelete
  46. Eu am vazut doar pe rosu, mai caut bej :(

    Luna asta mi-am luat si eu Prevention cu ambele cadouri si Elle.
    Azi mi-am luat Look care avea cadou luciu de buze Avon pt doar un leu in plus si crema pt calcaie pt 2 lei in plus - am ales a doua varianta :)

    ReplyDelete
  47. Pixxie - mare noroc am avut si eu ca am gasit pe bej!:D Sunt asa happy. Daca nu imi luam maro sau rosie cred.
    Eu vreau Look cu mascara 200 calorie de la Max factor. Tb sa-l gasesc.

    ReplyDelete
  48. mi-am luat si eu geanta bej:X a aparut iar la Instyle:X si in plus e editia ianuarie-februarie:D. E super gentutza, trebuie sa ii calc frajurile. Mada-Bz

    ReplyDelete
  49. Mada-bz - ma bucur ca ai gasit-o si tu!:)
    Tot asa subtire e revista?

    ReplyDelete
  50. are 122 de pagini .Mada-Bz :*

    ReplyDelete
  51. Mada - omg! Extrem de putin. Si e si nr dublu. :|

    ReplyDelete
  52. da, asa e.Mada

    ReplyDelete