Haul Avon nr..2 + Fennel + L'oreal Volume Millions de Cils


Mdaaa, e perioada aceea a lunii. A venit coletul Avon! :))


De data asta nu mi-am comandat chiar atatea, am fost mai cumintica. Doar un fond de ten si un parfum, restul au fost cadouri. Pe langa asta, am fost si la un mic shopping si mi-am luat mult doritul Volume Millions de Cils de la L'oreal siiii... *drum rolls* my first body butter Fennel.
Dar sa va spun cateva cuvinte despre fiecare in parte. Incep cu Avon:

Rare Pearls EDP
Acesta a fost parfumul copilariei mele. Eram in clasa a 8-a si stiu ca atat de mult imi placea incat il recunosteam dintr-o mie pe strada. Totusi, nu l-am avut pe atunci pentru ca nu mi-l permiteam. Si acum, la varsta exceselor si cand a reaparut in catalog, am zis ca trebuie sa-l am, normal. :)
Nu imi mai place asa de mult ca inainte, dar tot are un loc special in sufletul meu si trebuie sa-l am in colectie. Pana nu dispare iar.

Ideal Shade Foundation - Natural Beige
Acest fond de ten, impreuna cu cel Perfect Wear mi-au schimbat parerea despre fondurile de ten Avon (care nu era deloc pozitiva). Am sa vorbesc mai multe despre ele intr-un review separat.

Si cadourile:
Niste cercelusi tare draguti. Desi eu port de obicei cercei mari, imi plac si astia, sunt asa de cuuute. 

Si lotiunea de corp Outspoken by Fergie. Love it! Am sa imi comand si parfumul campania asta.

Body Butter Fennel - Cucumber Melon
Eu simt numai mirosul de pepene si e yummy!:X Nu stiu ce m-a tinut atata timp departe de aceste unturi de corp, dar stiu ca acum mai am cateva pe lista, miros superb!!!! Ca sa descriu mirosul celui pe care il detin spun doar atat: guma de mestecat Orbit cu gust de pepene. That's it!

Mascara L'oreal Volume Millions de Cils:
Nu e chiar asa de wow precum vuieste lumea, dar totusi e un rimel bun. Nu-mi pare rau ca l-am luat. Cu siguranta dupa ce se mai usuca o sa imi placa mai mult (LE: dupa ce s-a uscat putin a ajuns preferatul meu!).

P.S.: Revin in seara asta cu giveaway-ul, asa cum am promis.


Kisses,
Anda.

Share:

43 comentarii

  1. Neaparat sa faci un review la fond de ten pentru ca sunt tare curioasa cat de bine se comporta la aplicare si pe fata. N-am avut niciodata curajul sa comand un fdt de la Avon, asadar am nevoie sa ma convingi. :P

    Sa-ti cumperi si untul de corp cu ulei de avocado, daca iti va place cum miroase. Pe mine cel putin m-am innebunit mirosul, care este si puternic pe deasupra.

    Te pup!

    ReplyDelete
  2. N-ai somn. :)
    Aştept cu interes reviewurile la fondurile de ten Avon (cu accent pe nuanţe! :) că le nimeresc greu doar văzându-le pe foaie), eu am avut foarte foarte demult unul calming effects care mi s-a părut foarte gras şi de atunci n-am mai luat fdt de la Avon. Dacă tu zici că ceva s-a schimbat în bine, aştept cu nerăbdare să aflu!
    Pupuici şi-o săptămână uşoară! :)

    ReplyDelete
  3. Dia - am avut ce-a fost mai rau de la Avon, primul meu fdt a fost Color trend, apoi calming effects. Astea de care spun acum sunt din categoria celor mai scumpe. Unui ten normal/uscat/mixt fara probleme nu vad ce le-ar putea face rau.
    Eu trebuie sa le testez mai bine, ca sa imi dau seama cum se comporta.M-am dat doar o data, de doua ori cu perfect wear si mi-a placut, dar cum in ultima perioada am avut problemute cu "monstruletii" am mers doar pe normaderm teint de la Vichy. De aia mai astept putin cu review-urile. :P
    Mai vreau de la Fennel cu: unt de shea, cu masline, cel albastru deschis si poate cu vanilie. Cel cu avocado nu l-am retinut dar am sa-l miros cu prima ocazie.
    Kiss!

    ReplyDelete
  4. Dia - mda, ma duc acum la somn. :P
    Nu, nu s-a schimbat ceva in forumula lor. Calming effects a ramas la fel, nici eu nu-l suport. Dar astea doua fac parte din alta categoire si sunt cu putere de acoperire medie/mare, fata de celelalte: Calming effects, magix, color trend si eu mai stiu care. :P
    pup.

    ReplyDelete
  5. Ca de obicei, tot noi suntem up la ora asta :))))

    te inteleg perfect cu "rare pearls" ..same feeling here :))

    pup:*

    ReplyDelete
  6. ce cute sunt cerceii!
    sa le folosesti pe toate cu placere!

    ReplyDelete
  7. Stiu cum e cu parfumurile...pentru mine a fost nebunie cu Volare de la oriflame...se dadea mama cu el de cand aparuse Oriflame'ul la noi, de prin '94, '95...acum nu ma mai omor dupa el, dar tot imi aminteste de cum stateam langa mama cand se machia si se parfuma 8->

    Sa folosesti toate produsele cu placere:*

    ReplyDelete
  8. Sa le folosesti cu placere. Mi-ai facut o pofta imensa cu untul de corp. Eu am avut cu aloe vera si imi placea mult.

    ReplyDelete
  9. Mmm... Arata tare bine haul-ul tau! Ispititoare produse! :D Azi imi depun si eu o comanda Avon and I can't wait! ;)

    xoxo

    ReplyDelete
  10. Eu m-am lasat de comenzi Avon, dar totusi o sa mi comand parfumul U de la Ungaro:D Imi place la nebunie:X in rest nu ma omor cu parfumurile Avon:| Rare Pearls parca disparuse intr-o vreme:))
    Si eu m-am indragostit de untul de corp, eu am tot de la Fennel, dar numai ca este aroma Shea Butter care mi se pare cea mai reusita, eu sunt deja la a 3 a cutie:)):D

    Pup :*

    ReplyDelete
  11. Abia astept review-ul la fondul de ten de la Avon! :D Iar unturile de corp de la Fennel sunt minunate :x sunt indragostita de ele :D

    ReplyDelete
  12. Astept cu nerabdare review-ul la fondul de ten. :)

    ReplyDelete
  13. La rimelul ala, parca nu imi place periuta. Iar fondul de ten cred ca e bun in sensul ca nu va creea efectul de masca, dar nici acoperie uriasa nu vei avea cu el, desi nici nu cred ca ai nevoie. Sunt curioasa daca o sa iti luceasca fata de la el.

    ReplyDelete
  14. Sa le folosesti cu placere.
    Tu n`ai somn la ora asta? O_o si Koko la fel. La ora aia eu visam deja:P

    Scoate aplicatorul rimelului si lasa`l putin vreo jumatate de ora afara sa se mai usuce putin.

    Chiar azi ma gandeam sa ma duc pana la Avon Shop, vreau rujul ala nou...

    ReplyDelete
  15. Cercei cum ai primit cadou imi caut si eu de luni bune! :X
    Imi plac la nebunie unturile de corp Fennel. Am facut si review si vreau sa-mi iau mai multe mai ales acum ca a venit vremea urata si pielea trebuie hidratata bine-bine.

    ReplyDelete
  16. woaaaa... Rare Pearls. Il tin minte, e asa pudrat,parca. Eu eram fan Rare Gold. Adio si n-am cuvinte,nu cred sa-l mai vad vreodata :)))

    ReplyDelete
  17. arata bn periuta rimelului...sper sa`l folosesti cu placere,nu cu draci:))te pup Anda!!

    ReplyDelete
  18. sa le folosesti cu placere;)) abia astept review la fondul de ten,desi presimt ca pt tenul meu gras nu e bun:(

    ReplyDelete
  19. Sa le folosesti cu placere :*
    Tin minte ca primul fdt cumparat a fost de la Color Trend nuanta aia super deschisa la culoare(ivory beige) :|
    L-am aruncat nou-noutz.
    Unt de corp am avut de doua feluri : unul cu shea si unul cu mango :X

    Off-topic : azi am colindat orasul dupa gentutza bej de la InStyle :-< Pe langa faptul ca am fost pe la vreo 30 de chioscuri inclusiv prin mall ( nu exagerez,chiar am numarat) vanzatoarele spuneau ca nu mai au decat una, pe rosu :((
    Am inteles ca revista a aparut de o saptamana si deja nu se mai gaseste la orice chiosc.
    In final,obosita am zis sa incerc la un ultim chiosc, am intrebat si nu mai avea decat pe rosu si negru. Am zis : " haide sa o iau pe asta neagra" si chiar ma bucur ca am luat-o e foarte frumoasa.
    Abia astept sa o port. Dar totusi, gandul meu va ramane la acea geanta bej:X:X
    Sa o porti cu placere norocoaso' :D
    Pupici :*:*

    ReplyDelete
  20. Special K - da, numai noi postam cu noaptea-n cap!:)))))
    kiss!:*

    ReplyDelete
  21. Irina - si mieee imi place Volare. Mi-l iau luna asta ca e la super oferta si nu pot sa rezist. :))

    ReplyDelete
  22. Alexandra - eu nu am avut Fennel pana acum, dar imi doream de mult. Tot uitam sa ma uit dupa el prin supermarketuri. Acum am pe lista mai multe pentru ca imi plac prea mult!

    ReplyDelete
  23. Alexandra - ce-ti comanzi de la Avon?:D

    ReplyDelete
  24. Alexxa - m-am indragostit si eu de cel cu shea butter, chiar mi-a fost greu sa aleg o aroma. :D
    Rare Pearls intr-adevar a lipsit ani de zile de prin cataloage. :D
    U by Ungaro iti place? Eu nu l-am avut inca dar imi place cum miroase.

    ReplyDelete
  25. Ada - am sa le fac review cat mai curand!:D
    Fennel rocks!:D:P

    ReplyDelete
  26. Katyna - l-am incercat azi, n-am avut probleme sa-mi luceasca fata, chiar a ramas mata pe tot parcursul zilei. That's good!:)
    Mie din contra, imi place super mult periuta de la rimel. De cand am dat de Masterpiece Max de la Max Factor care are periuta de plastic, sunt fana acestor periute.:D

    ReplyDelete
  27. Iguanitza - cum s-ar zice, tu aveau deja al 3-lea vis la ora aia!:))))
    Noi suntem pasari de noapte!:P:))))

    Care ruj? Cel cu luciu in interior?

    ReplyDelete
  28. Iulia - tu m-ai corupt cu unturile de corp Fennel sa sti!:P
    Sper sa-ti gasesti cerceii doriti.

    ReplyDelete
  29. sa le folosesti cu placere:P..cred ca cea mai mare bucurie a noastra e sa incercam noi produse:D...acel unt de corp imi face si mie cu ochiul, de fapt toate, dar va trebui sa ma abtin:(..sunt curioasa cum e fondul de ten, nu stiu de ce dar mereu m-am ferit de cele de la avon:-?

    ReplyDelete
  30. WhisperOfSectret - surpriza! In campania 17 apare in catalog Rare Gold. :P
    Deci mai ai sanse sa il ai inca o data. :P
    Probabil o sa ramana o perioada in catalog, la fel ca Rare Pearls.

    ReplyDelete
  31. Michelline - i knooow!:D:D Asa si eu!:P
    Rimelul a fost 23 lei si l-am luat din Auchan.
    Pup u girly!:*

    ReplyDelete
  32. Andra - mersi mersi!:)) Sigur o sa fie cu placere!:D

    ReplyDelete
  33. extramicuta - si eu am tenul gras, l-am folosit azi pentru prima data si nu am avut probleme.

    ReplyDelete
  34. Rostsin - imi pare tare rau ca n-ai gasit-o!:(
    Poate o sa dai de ea cand nu te astepti. :)
    Eu mi-am luat revista din prima zi, am fost la vanatoare. :)))))

    ReplyDelete
  35. Xella - asa e! Si eu ador sa incerc noi produse.:D
    :*

    ReplyDelete
  36. Iguanitza - pe mine nu m-a atras, nu stiu de ce.
    Astept parerile tale despre el atunci. Kiss!

    ReplyDelete
  37. Sa le folosesti sanatoasa! :* Acelasi unt de corp am si eu si de cate ori il folosesc imi vine sa ma mananc!!!! :X Love the melon! :X

    ReplyDelete
  38. Lauren - si eu ador za melon!:D
    Si fructul si produsele cu aroma asta.

    ReplyDelete
  39. eu mi-am comandat parfumul outspoken de la demo si vreau sa-ti spun ca e bestial! il ador!
    sa folosesti sanatoasa lucrusoarele astea frumoase :)

    ReplyDelete
  40. Camy - abia astept sa il primesc si eu!:D

    ReplyDelete