LOTD: Autumn leaves

Hello!

Am observat ca multe dintre voi ati facut machiaje pe aceasta tema saptamana asta si cum e foarte in trend, vin si eu cu abordarea mea. :P
De mult am vrut sa fac un look in culorile frunzelor uscate din perioada asta (Adina mi-a dat ideea), imi plac foarte mult culorile si din nou, mi-a placut foarte mult cum mi-a scos ochii in evidenta. 
 
Acesta este ultimul look pe care il voi mai prezenta asa. De acum, am sa prezint fiecare look pas cu pas. Am avut cereri  pentru asta si sunt de acord cu voi, este mai util asa. Sper sa va surada ideea.
Mi-am comandat mult doritul aparat foto Canon, deci voi avea un aparat bun tot timpul si nu o sa mai fie vreo problema in privinta pozelor. Abia astept sa ajunga la mine si sa-l butonez pana nu mai pot. :)

Acesta este look-ul:





Am facut cateva si fara blitz de data asta, desi nu mi se pare ca s-ar vedea mai ok culorile...au fost mult mai intense si au iesit cam sterse oricum...




Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardul pe pleoape: 
- am aplicat primer de la Elf (pe care am uitat sa-l pozez), dupa care am aplicat ca baza Jumbo Milk de la Nyx;
- am aplicat fardurile in ordinea urmatoare:

- am trasat conturul cu eyeliner Cream de la Giordani - Oriflame, iar peste am aplicat putin sclipici (notat cu A) din trusa Nyx.
- am trasat conturul cu eyeliner Cream de la Giordani - Oriflame, iar peste am aplicat putin sclipici (notat cu A) din trusa Nyx.
- eyeliner nuanta Charcoal pe waterline;
- mascara 2000 Calorie Max Factor.

Produse folosite pentru fata:
- MagiX Cashmere Finish Foundation - Natural Beige;
- Pudra Yves Rocher & Bronzer Yves Rocher;
- Blush Jilian Dempsey Avon - Celestial.

Produse folosite pentru buze:
- Nyx Round lipstick Summerlove.


 Si cateva poze cu intregul look:





P.S.: In sfarsit mi s-au incarcat pozele in mod normal. Poate isi revine. :D

Va pup,
Anda!

Share:

44 comentarii

  1. e superb!:X si ce bine-ti sta:D prima poza o vazusem pe mess si ma gandeam ca e look nou:P si ultima poza e super;)
    la anu' imi iau si eu aparat :)) sper:)) ca-mi tot faceti in ciuda:P

    ReplyDelete
  2. ce cool e :X I like.
    ce aparat de la Canon ti`ai comandat? :)

    ReplyDelete
  3. AlexantzA - multumesc. Mi-a fost ciuda totusi ca nu s-au vazut culorile la machiajul asta la fel ca in realitate. Si n-a fost de vina calitatea aparatului. Dar na, ma gandesc ca se intelege ce-am facut pe acolo. :)
    Si dupa ce-ti iei aparat, iti face repede si tu blog, ca nu se mai poate asa. ok? Vrem sa te vedem :P
    Pup!

    ReplyDelete
  4. Iguanitza - thank you!
    Canon powershot SX120 IS. E super-zoom cu functii manuale complete. :D
    Abia astept sa vina.

    ReplyDelete
  5. Da da:)) imi iau aparat si farduri si pensule si "foande" de ten:)) ma inarmez cu de toate:P Dar mai este pana atunci. si mai invat de la cele care stiu mai mult;;) Acum sper sa ma angajez luni, am fost chemata la discutie, ca interviul a fost deja de ceva timp;))
    te pup:*

    ReplyDelete
  6. AlexantzA - abia astept sa ai si tu blog. Esti de-a noastra deja. :)
    Bafta la noul job!:D Daca esti chemata la discutie esti ca si angajata nu?:)
    Ma gandesc ca acum stabiliti salariul and stuff.
    Kiss.

    ReplyDelete
  7. Frumos, Anda! Si ti se potriveste de minune.

    ReplyDelete
  8. cream eyeliner giordani cum ti se pare?
    eu vreau sa-l achizitionez de ceva vreme insa nu l-am mai gasit in catalog\
    eu am un gel eyeliner de la coastal scents dar
    s-a uscat atat de rau ca abia mai pot sa-l folosesc

    ReplyDelete
  9. Multumesc:*
    Ma crezi ca nu stiu nici eu?:)) Ma sunase sa ma intrebe de cealalta vanzatoare care a cam disparut:)) Dar mi-a zis sa fiu pregatita ca poate raman sa lucrez. Sa dea Domnul!:)) cu disparitia ei(n-a mai venit la lucru, a lasat magazinul inchis fara sa zica nimic:))), ca inainte mi-a zis ca numai dupa data de 10 ne auzim, ca nu stie sigur cum e cu magazinul;))
    Te pup:*

    ReplyDelete
  10. Monica - Pisica albastra2 October 2010 at 21:41

    niiiice look! i love it!
    ce paleta de farduri ai folosit? e cumva Romance de la NYX??

    ReplyDelete
  11. sincera sa fiu nici nu stiu ce sa mai scriu in comentarii :)) mai mult decat superb sau wow nu prea mai am ce zice :))

    ai facut o treaba impecabila si de data aceasta si-ti sta foarte bine. te pup

    btw care dintre paletele de la nyx ai folosit-o? (nu-mi amintesc numele lor)

    ReplyDelete
  12. e suuper superr look'ul iar ultima poza e si mai super :)))

    ReplyDelete
  13. Camelia - multumesc din suflet! Asa ma bucur cand comentezi pe la mine. :P:)
    Te pup.:*

    ReplyDelete
  14. AlexantzA - o sa fie bine. Sigur te ia!:D

    ReplyDelete
  15. Monica - Pisica Albastra - mersiii!:D
    Da, e Romance. Sunt eu o ametita, am uitat sa trec in text. Rectific acum.

    ReplyDelete
  16. Superficial Doll - stiu, si mie mi se intampla!:))
    Iti multumesc!
    E Romance. :D
    Te pup.

    ReplyDelete
  17. Dragonfly - mersi! Ma bucur ca iti place.
    Mereu mi se intampla cand ezit sa pun o poza sa imi spuneti voi ca e faina. Am vrut sa o scot pe ultima sa nu fie prea multe, deci e bine ca a ramas totusi. :))
    Te pup.

    ReplyDelete
  18. Parerea mea e ca iti sta mult mai bine cu look-uri neutre :x:x. Sunt simple dar scot ochii asa frumos in evidenta :x. O sa ma apuc de cautat si vin cu propuneri de look-uri, ce zici?:D

    ReplyDelete
  19. foarte frumos, iti sta foarte bine cu genul asta de culori :*

    ReplyDelete
  20. Cat de frumos este! Recunosc, m-au fermecat culorile. Ai facut toamna mai frumoasa. :))
    Pana la urma te-ai hotarat sa cumperi Canon? Sunt curioasa de rezultat si de parerea ta.
    Te pup!

    ReplyDelete
  21. Adina - si mie imi plac look-urile neutre. Culoarea mele preferate in machiaj sunt chiar cele din trusa asta. :D
    Dar m-as plictisi sa ma machiez tot cu culori neutre si v-as plictisi si pe voi. Asta nu e chiar neutral pentru ca am pus culoarea aceea de cupru pe toata pleoapa. Dar pe acolo se invarte. :P
    Canon powershot SX120 IS. Are review-uri foarte bune si ma incanta ca are functii manuale complete, lucru mai rar intalnit la noile aparate si in plus are 10x zoom. Vreau sa invat sa fac chestii mai profesionale sa zic asa, sa invat cate ceva din arta fotografiei. Si aparatul asta chiar imi permite, desi nu e DSLR. Pe marti ajunge la mine. L-am comandat de pe Evomag ca era cel mai ieftin acolo. Abia astept sa-l butoneeeez.:D
    Pup u!

    ReplyDelete
  22. Adina - ah, am uitat. Vreau sa-mi propui look-uri. Vreau sa-mi propuneti toate. As vrea sa stiu parerea voastra. Kiss.

    ReplyDelete
  23. Andreea's blog - thank you so much!:D:*

    ReplyDelete
  24. Dia - iti multumesc. Si eu mor dupa toate culorile din paleta asta de la Nyx. Trebuie sa strang bani si sa mai fac o comanda, acum ca cei de la makeup-shop n-o sa le mai aduca. :(
    Sunt dependenta de firma asta si ma doare sufletul ca nu o sa mai avem ocazia sa le cumparam. Doh, traim in Romania! Totul e la pret dublu(in cel mai fericit caz) sau imposibil de gasit.
    Da, am ales Canon, am inteles ca sunt cele mai bune la aparate compacte.
    Si vazand pozele lui Deea si ale lui Lucia, care sunt facute tot cu Canon-uri si o multime de alte review-uri(de o luna tot ma uit pe net) m-am lasat convinsa. Si sunt sigura ca n-am gresit. Poate o sa ii dedic o postare. :D
    Pupici.

    ReplyDelete
  25. Hei, dar aparatul e identic cu al meu :D. Cand inveti sa-l butonezi trebuie sa imi spui si mie ce descoperi! In special ptr ca sunt la fel, imi dai voie sa fur de la tine ce descoperi? :D:D. Eu nu am rabdare sa il butonez si mi-e ca cine stie ce setare schimb si dupaia e mai rau :))

    ReplyDelete
  26. Acum am vazut comentariul. M-am inscris la finante si banci.

    ReplyDelete
  27. Hmmm.. cred ca o sa comand si eu o paletuta din asta de la NYX daca spui ca sunt bune ca farduri. Sper sa mai gasesc...
    Cat despre aparat, abia astept sa vad cum vor iesi pozele cu el.
    Te pup!

    ReplyDelete
  28. Enescu Sînziana - scuze ca iti raspund asa tarziu, abia acum mi-a aparut comentariul tau, nu stiu de ce...
    Nu recomand cream eyeliner-ul de la Giordani, nu e stralucit. Mai bine ti-l iei pe cel de la Elf Studio, e mult mai bun.
    In legatura cu uscatul, la toate se inampla asta la un moment dat...
    Pupici.

    ReplyDelete
  29. Adina - stiu ca mi-ai zis tu o data ca ai aparat Canon, dar nu mai stiam ce model. Ma bucur atunci, pentru ca imi place cum iti ies pozele cu el. :)
    Eu o sa vreau sa invat sa fac de toate cu el. Mai ales cu functiile manuale. :D
    Vorbim pe mess si iti pove ce descopar la el. Abia astept sa ajunga. :P
    Bafta la finante-banci, e o alegere buna pentru viitor!:)

    ReplyDelete
  30. Dia - si euuu abia astept sa vad cum ies pozele. Eu sunt multumita de aparatul cu care fac in prezent pozele, este chiar mai bun decat cel pe care l-am ales eu, dar nu e al meu si nu pot sa il tin intotdeauna la mine. De aia am ales sa imi iau si eu unul. Sunt sigura ca o sa imi fac treaba bine cu el. :D
    - inca mai sunt trusele Nyx the Runway Colletion in stoc, dar grabeste-te, ca se vand repede, sunt foarte faine. :)

    ReplyDelete
  31. Foarte frumos!! Sunt tare curioasa cum este blush-ul acela de la Avon? Ai putea sa ii faci un review?

    ReplyDelete
  32. Ce aparat ti-ai luat? Eu is o geek(a) cand vine vorba de fotografie si aparate de fotografiat :D
    Oricum mi se par ok si fotografiile pe care le ai momentan, sunt clare, se vad culorile bine si nu apare zgomot de imagine. Dar presupun ca nu ti l-ai comandat doar pt fotografiile de blog :)
    Esti pasionata? Scuze ca sar asa, dar ma bucur cand intalnesc oameni cu pasiuni comune.
    O seara placuta :*

    ReplyDelete
  33. Ah abia acum am citit comentariile, scuze de neatentie :D
    Sa il folosesti cu placere cand iti vine, si mie imi place sa butonez tot la un aparat pana descopar. Pe manual nu m-am uitat niciodata, e plictisitor :)

    Am citit ca ti-ar placea sa dam sugestii de lookuri. Stiu ca tie iti plac mai mult naturale si chiar iti vin foarte foarte bine, dar mi-ar placea sa vad un machiaj de sirena :D nu stiu ce mi-a venit sa iti propun asta, dar chiar is curioasa cum ai interpreta tu tema.
    Te pup si noapte buna!

    ReplyDelete
  34. Shopperita - in seara asta postez un review la niste produse Avon. Printre ele e si blush-ul. :P
    Pupici.

    ReplyDelete
  35. Blossoms - da, sunt mai mult decat ok pozele, e un aparat semiprofesional (Sony Cybershot H50), dar e al prietenului meu si nu-l pot tine tot timpul la mine + ca vroiam sa am si eu un aparat numai al meu.:D
    Si asa asta i l-am sechestrat de 2 luni deja.:))))
    Ador arta fotografica, nu ma prea pricep inca, dar sunt deschisa si vreau sa invat. Nu, nu e numai pentru blog, dar l-am luat in special gandindu-ma la asta, sa iasa machiajele bine, la fel ca pe cel al prietenului meu.
    Wow, e o idee super buna cu machiajul de sirena. Cu siguranta am sa abordez tema asta. Multumesc. :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  36. Anda, am uitat sa zic ;)) Nu sunt eu in poze, este verisoara mea de 14 ani :D careia ii place la nebunie sa stea sa o machiez si sa ii fac poze.

    Mi-ar placea tare mult sa te fotografiez si pe tine, pacat ca nu suntem din acelasi oras :)

    Mersi mult :*:*

    ReplyDelete
  37. Blossoms - mi se pare mie ca nu esti tu, dar sa sti ca semanati!:D
    Ehh, si mie mi-ar placea foarte mult. :D

    ReplyDelete
  38. Iti sta super bine..imi place:X:X
    Fiind cam incepatoare in domeniul asta al machiajului "cum trebuie" am incercat si eu sa realizez varianta ta.
    Dar..(apropo de aparate foto)calitatea pozei facute de mine nu este foarte buna.
    Nu stiu daca este un machiaj potrivit si pentru cele care poarta ochelari..dar totusi eu l-am facut..sa imi exersez "talentul" :D
    :*

    ReplyDelete
  39. Rostin - welcome pe la mine!
    Daca vrei, imi poti trimite pozele sa le vad. Tare m-as bucura. :P
    Eu zic ca merge si pentru cele care poarta ochelari, nu vad de ce nu. :) E un machiaj neutru, finut.
    Kiss u!

    ReplyDelete