Make-up Avon: Purple & Teal (Requested)

Hellooo!

Astazi va prezint un look care mi-a fost cerut de catre Ale, una din cititoarele mele. Sper ca nu este prea tarziu si ca am reusit sa il fac in timp ca sa ii fie util.

" Buna,Anda!am aflat ca maine imi sosesc paletele avon lace edition,iar peste 2 saptamani trebuie sa merg la o nunta...ai putea te rog sa ma ajuti cu un tutorial-makeup de seara cu paletele acestea si mai am ceva tonuri de auriu!multumesc anticipat!:*"

Ale, acesta este look-ul propus de mine:








 Produsele folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoapa:




 
- Eyeliner Color Trend White & Silver;
- Eyeliner Color Trend Black & Green;
- Eyeliner Jilian Dempsey - Charcoal;
- Anew liquid eyeshadow - Mocha
- Liquid Eyeliner Color Trend - Black;
- Quad Lace Edition - Lace Luxe;
- Quad Lace Edition - Lace Hues;
- Supershock Mascara (pentru volum);
- Super Magnify Mascara (pentru alungire); 


Tutorial (click pe poze pentru marire):

1. Mi-am pregatit ochii cu fond de ten, pudra si primer, iar apoi am aplicat eyeliner alb sub spranceana si in coltul interior al ochilor.
2. Am intins uniform albul si apoi am aplicat pe toata pleoapa fard crema de la Anew, nuanta Mocha uniformizandu-l bine. Acesta a creat o baza lipicioasa, pentru o mai buna aderenta a fardurilor.
3. Am aplicat nuanta 1 pe toata pleoapa:
3. Apoi am aplicat in pliul pleoapei nuanta 2:
3. Am blenduit bine, aplicand culoarea 3, pentru o trecere mai naturala intre culoare inchisa si culoarea cea mai deschisa:
4. Am aplicat culoarea cea mai deschisa (4) si am blenduit bine, din nou:

5. Am aplicat culoarea 5, in coltul interior al ochiului:

6. Apoi am pus scotch in coltul exterior, ca sa iasa o taietura mai curata si un efect mai dramatic. :)

7. Am aplicat eyeliner verde, dupa care am aplicat nuanta 6. Apoi am blenduit culorile cu o alta pensula:
8. Am aplicat pe waterline nuanta charcoal din gama Jilian Dempsey for Avon:
9. Tus:
10. In final am aplicat mascara si mi-am facut sprancenele. Si am terminat cu ochii! :)


Restul produselor folosite:

Pentru fata:
- Ideal Shade Foundation - Natural Beige;
- Color Trend Concealer - Light;
- Loose Powder - Light Medium;
- Blush Cool Shimmers - Light and luminous.
Pentru buze:
- Ultra Color Rich Lipstick - Pout.


Cam atat pentru azi.
Va urez weekend placut fetelor!

Kisses, 
Anda.

Share:

65 comentarii

  1. My cup of tea, face ochii hazel sa para verzi si e una din putinele culori care imi pare ca ma avantajeaza si contureaza.O folosesc atunci cand ma plictisesc de negru.
    Pas cu pas mi s-a parut foarte inchis si dramatic dar in pozele fool face nu mi se mai pare asa intens.

    ReplyDelete
  2. e superb:X chiar arata foarte bine fardurile astea de la Avon, trebuie sa le incerc si eu :P

    ReplyDelete
  3. imi place foarte mult cum ai facut pozele...f profi :P

    si machiajul este foarte reusit...

    ReplyDelete
  4. Monica - Pisica albastra22 October 2010 at 22:33

    e absolut superb! eu am o obsesie cu movul zilele astea, sunt la a treia paleta care include nuante de mov cumparata numai luna asta :)
    cumva am ajuns la concluzia ca aceasta e culoarea care ar flata cel mai bine ochi mei albastri (desi teoretic movul pe ochi verzi merge cel mai bine)
    tare mi-as dori sa pot realiza si eu asa minunantie...din pacate, desi tutorialul tau e foarte usor de urmarit, am ajuns la concluzia ca-mi trebie neaparat niste pensule de baza fara de care degeaba ma chinuiesc eu...de exemplu: una de blending!!
    (bad bad kitty! doesn't have a blending brush!), una de crease si una angled pentru conturarea ochilor

    ReplyDelete
  5. niiiiiice! ce misto e. Si culorile din quadurile alea sunt chiar dragute. Uite ca ai Pout. Si SuperMagnify - in seara asta sau maine ii voi face review.

    Kiss kiss

    ReplyDelete
  6. Cat de mult iti intensifica privirea! Frumos!

    ReplyDelete
  7. offtopic ai avut dreptate prin repetitie imi va iesi si mie eyeliner-ul :) mi-am luat unul gel ca am zis ca e mai simplu si chiar e :) ty de how to

    ontopic..hmm cred ca imi voi comanda si eu paletele astea ca au culori tare frumoase si arata tare bine ce ai facut tu cu ele

    ReplyDelete
  8. Ramona J - intr-adevar nu e atat de dramatic pe cat parea initial. Mi se pare numai bun pentru o nunta. Nici prea prea nici foarte foarte, cum s-ar spune. ;))
    Sunt sigura ca iti sta bine cu genul asta de culori, la ochii taaaai!:X:X:X

    ReplyDelete
  9. Alexantza - si mie imi plac mult!:X
    Puuup!:*

    ReplyDelete
  10. larisa_cristina - multumesc mult, ma straduiesc. :*

    ReplyDelete
  11. Monica - Pisica albastra - eu recomand tuturor personelor pensulele de la elf. Eu le folosesc zilnic si chiar si in tutorialul asta, majoritar sunt de la elf.
    :D
    Din fericire movul si derivatele sale se potriveste la orice culoare de ochi. :D That's good.:D

    ReplyDelete
  12. imi place tare mult tutorialul tau si ti-as iesit,intr-adevar-de minune!:):*:*:*:*iuuuuubesc movul ala pentru machiajul ochilor..te puuuup cat pot eu de dulce..si tine-o tot asa,sweety!;)

    ReplyDelete
  13. Special K - intr-adevar e mai greu cu tutorialele, dar ma voi obisnui. :)
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  14. Iguanitza - multumesc! Da, am luat rimelul cu o luna inainte sa apara, iar rujul il am de vreo 2 luni. Sunt curioasa care e parerea ta despre ele. Mai ales despre rimel. Mie imi place, dar doar pentru alungire.

    ReplyDelete
  15. adizzy - de unde ti-ai luat gel linerul? si eu imi doresc. Tare ma bucur ca iti iese bine acum, ti-am spus eu. :P Iar cu gel liner am inteles ca e cel mai usor.
    Sunt super paletele, imi plac tot mai mult. :)
    Si iar apar nuante noi. Sper sa ma pot abtine. :))

    ReplyDelete
  16. Raluka Afronie - iti multumesc din suflet, esti o draguta!
    Si eu te pup dulce dulce!:*

    ReplyDelete
  17. Imi place foarte mult :)
    O sa imi achizitionez si eu in curand cateva palete de la Avon.
    XOXO

    ReplyDelete
  18. Rotsin - i'm glad u like them. Eu am 4 si chiar le ador. kiss.

    ReplyDelete
  19. ce`mi place make`upul si mai ales k i`ai facut tutorial:X:X...vroiam sa te intreb daca stii ceva despre tratamentul pt buze,cel aparut la avon,gama anew...ei spun ca mareste buzele,bla bla,dar vroiam sa`mi spui daca are efect sau nu,daca il recomanzi:)te pup

    ReplyDelete
  20. Andra - o sa incerc ca 90% din look-urile prezentate pe blog sa fie insotite si de un tutorial. :) din pacate nu am avut produsul respectiv, dar am o parere f.buna despre produsele de make-up de la anew, deci ma gandesc ca si ala o fi bun. kiss

    ReplyDelete
  21. Tocmai mi-am mai pus un ruj pe lista...Pout e gorgeous!

    ReplyDelete
  22. Ti-a iesit tareeee dragut :X Poate il incerc si eu la o iesire in oras!! :D Pup :*

    ReplyDelete
  23. Super! Sper ca te vei inscrie la concursul meu, daaa?? :D:D :*

    ReplyDelete
  24. Anda - iti sta minunat cu aceste culori! La cat mai multe LOTN!:*

    ReplyDelete
  25. wow,super tare Anda!Imi place tare mult cum iti sta cu make-upuri mai heavy,iti scoate ochiisorii aia frumosi in evidenta!:P
    te pup

    ReplyDelete
  26. Gel liner am luat de pe site-ul elf, gama studio, si e atata de rezistent la transfer, nu stiu daca sa ma bucur sau nu :)) ca sta asa bine acolo :) si are si mini pensula(cel negru), care e practica, dar am comandat una mai mare sa fie mai usoara viata mea

    ReplyDelete
  27. OMG trebe sa incerc asta! :D Arata mega fain.

    ReplyDelete
  28. superb! :X si intr-adevar initial, imi parea super inchis si dramatic, insa in pozele full nu-i deloc atat de inchis. pup

    ReplyDelete
  29. e absolut superb machiajul!!

    ReplyDelete
  30. splendid:) nu mi-am mai cumparat demult fadruri de pleoape de la avon, dar ma faci sa vreau paletele astea so bad :))

    ReplyDelete
  31. super!!! foarte bun tutorial :D

    ReplyDelete
  32. Ador look-urile mov, iar asta e nemaipomenit. Sa stii ca se intelege mai bine pe pasi explicat! :D

    ReplyDelete
  33. Monica - Pisica albastra23 October 2010 at 21:23

    Anda, voiam sa te intreb daca stii ceva de bine (sau de rau) despre niste produse Avon - stiu ca esti reprezentant.
    E vorba de noua gama de produse de styling din gama Advanced Techniques - gama rosie/roz.
    Am vazut intr-un catalog doua produse care mi-au facut cu ochiul: un spray-gel pentru volum si o crema modelatoare.
    Crezi ca sunt bune de ceva? Sau incarca parul si cam atat?
    Iti multumesc anticipat!

    ReplyDelete
  34. Waaw, arata foarte frumos! :D
    Imi place mult felul in care ai asortat culoarea fardurilor la culoarea rujului, este a perfect match. Eu mereu am o problema cu asta, nu reusesc sa pun toate culorile in armonie.
    Btw, ce gene luungi ai :D :*

    ReplyDelete
  35. Anca - si mie imi place muuult pout. Sunt cateva nuante superbe la rujurile UCR de la Avon. pup

    ReplyDelete
  36. Lauren - abia astept sa-l vad. :*

    ReplyDelete
  37. Adina - mersi, as participa, dar mi se pare mai corect sa le las pe fetele care nu au blog sa participe, sunt multe extrem d talentate. pup.

    ReplyDelete
  38. Deea's Beauty - multumesc, esti o draguta!te pup!

    ReplyDelete
  39. Adizzy - pe cel de la Elf Studio il am si eu, exact ca al tau, dar nu e gel liner, e cream liner. eu imi doresc gel si as vrea sa stiu care e bun. eu de asta de la elf nu sunt asa multumita. e intens si frumos si super usor de aplicat, dar nu e atat de rezistent la transfer in comparatie cu altele pe care le am(astor,w7) si pt mine chestia asta e primordiala deoarece imi cam lacrimeaza ochii in coltul interior uneori si mi se strica tot. pup u!

    ReplyDelete
  40. Ale (Pearly Peach) - ce ma bucur ca mai dai p la mine (a se citi prin blogosfera). :) Apropo, cu blogul tau cum ramane? we miss u!:p
    Cred ca ar arata minunat machiajul la culoarea ochilor tai, ma bucur ca iti place. pup!

    ReplyDelete
  41. Superficial doll - mersiii! :D In sfarsit fac si eu ceva mai dark pe blog, tot timpul tindeam spre lookuri neutre,dar incepe sa-mi treaca. am adorat sa port machiajul asta. :D kisses!

    ReplyDelete
  42. Aqua Shell - daca e sa alegi vreodata farduri de la avon, alege quad-urile. isi merita toti banii (in afara de cea smokey eyes, care nu e asa stralucita). pup

    ReplyDelete
  43. Anca Buzea - tnx, ma straduiesc!:p

    ReplyDelete
  44. Dia - ma bucur enorm ca va e mai util asa. incerc sa fac totul cat mai util pt. voi. pup.

    ReplyDelete
  45. Monica - Pisica albastra - acum sunt in masina, ma intorc de la baia mare. nu ÅŸtiu sa-ti zic exact despre produse pana nu ma uit in catalog. spray-ul gel stiu ca-l am si eu, are efect fain, volum nu mi se prea pare ca ar da, dar parca fixeaza fain parul, il face mai usor de modelat,etc. despre crema modelatoare nu stiu mare lucru, nu am folosit-o. in general sunt bune produsele totusi, dar nu o sa te faca sa zici wow. pup u! HTH!

    ReplyDelete
  46. Ginger - mersiii! adevarul e ca am noroc cu genele. nu sunt foarte pretentioase. eu n-am treaba cu asortarea rujului cu machiajul, cred ca uneori e chestie de obisnuinta si aici. te pupacesc!

    ReplyDelete
  47. Foarte frumos! Îmi place la nebunie cum faci codița aia :X

    ReplyDelete
  48. Din pacate,abia astazi l-am vazut!nu-i nici o problema,o sa ma machiez asa si cu alte ocazii!mie mi-a iesit ceva asemanator,putin mai aprins pentru ca am folosit si paleta electric lace!iti multumesc foarte mult ca ti-ai facut timp!

    ReplyDelete
  49. Ale - imi pare rau ca l-ai vazut tarziu. Dar adevarul e ca si eu am postat abia vineri, cu o zi inainte. Sorry. :)
    Sper ca ti-a placut totusi.
    Kiss!

    ReplyDelete
  50. Anda, nu numai ca mai dau prin blogosfera, dar am si postat! Si nu doar asta...dar m-am si mazglalit dupa tutorialul asta! hehehhe

    Si btw, stii ca citesc, dar nu comentez ca sunt logata cu alt cont google pe browserul de unde va citesc. Si ca uneori nu am ce zice, ofc.

    xX

    ReplyDelete
  51. Ale (Pearly Peach) - nu pot sa cred!!! Intru acum sa citesc. :D
    Bine ai revenit printre noi si sper sa postezi mai des acum, esti in alta civilizatie, ai ce ne povesti!:*

    ReplyDelete
  52. wow! Arata foarte bine si ai descris pasii mai mult decat super-explicit! ^.^ Felicitari!

    Kiss!

    ReplyDelete
  53. Alexandra - tnx, esti o draguta!:*

    ReplyDelete
  54. ce frumos ai trasat linia de tus!

    ReplyDelete