Top 10 - My favourite necklaces

Hello!

Daca tot ne delectam cu discutii despre accesorii and stuff, astazi imi continui seria "Top 10 accesorii preferate" si am sa va prezint modelele de coliere pe care le iubesc eu cel mai mult. :) La aceasta categorie consider ca sunt cam in urma, am fost prea ocupata sa imi cumpar cercei si iar cercei. Ah, si am uitat ceva...cercei!:)) Mai nou imi plac lanturile masive sau cele lungi cu tot felul de pantantive haioase. Chiar trebuie sa recuperez!:) Si imi mai doresc atat cercei cat si pandantiv cu bufnita. :X Imi plac asa de muuuult!

Acestea sunt preferatele mele:

Loc special:
- un rozariu. Singurul pe care il am. Il ador pentru ca e micut si finut si dragut. :P

Locul 10:
 - pe acesta l-am achizitionat de la Meli Melo acum cativa ani. Inca imi place foarte mult. E lung si asta ma incanta. :)

Locul 9:
- achizitionat de la Avon. E foarte simplu, dar asta imi si place la el.


Locul 8:
- tot de la Meli Melo. Imi place foarte mult pandantivul. :)


Locul 7:
- ii ador culoarea, care de fapt e putin mai deschisa decat a iesit in poza. Este un o nuanta nude de fapt. :) Tot Meli Melo.

Locul 6:
- Lantisor H&M, primit de la o prietena.


Locul 5:
- este unul din primele bijuuri ce mi le-am facut din polimer clay. Il ador, este foarte de efect.  Foarte multa lume mi l-a laudat de-a lungul timpului. It stands out!

Locul 4:
- imi place ca e asa geometric, un model mai deosebit. Tot Meli Melo, normal. :))

Locul 3:
- l-am cumparat dintr-un magazin oarecare la doar 8 lei, dar imi place la nebunie. :X In capete avea niste pietre turcoaz care n-aveau nici o treaba cu lantul. Le-am scos, normal! Fac eu ceva cercei din ele. :))

Locul 2:
- il ador pur si simplu.

Locul 1:
- acesta chiar este iubirea mea. As putea chiar sa zic ca e vintage, il am de ani de zile, l-am primit si nici macar nu stiu cata vechime are. Cert e ca nu s-a deteriorat deloc. E foarte special pentru mine. Mi se pare rafinat.

Sper ca v-a placut mica mea insiruire de coliere.

P.S.: As avea o intrebare pentru voi si in viitor probabil voi adauga si un poll. V-ar interesa sa fac in viitor o noua rubrica intitulata "blog sale" cu accesorii handmade (in special cercei)?

Pupici,
Anda.

Share:

34 comentarii

  1. Foarte frumos lantul care ocupa locul 3 :D. Si da, fa blog sale ca nu ai nimic de pierdut. Pupici!

    ReplyDelete
  2. Intai raspund la intrebare ca sa nu uit :)) ar fi interesant un blog sale :D Mai ales cercei candelabruuuuu!!! :D

    Imi place in special colierul de la H&M :X si cel de la nr 3 e superb!!!

    Si eu imi doresc un lant cu bufnita :))) Dar n-am gasit inca nimic care sa-mi placa, sau care sa fie cum vreau eu :(

    pup :*

    ReplyDelete
  3. Locul 1 :X :X.
    Da, da si iarasi da, ar fi interesant sa ai blog sale cu cerceii hand made! :*

    ReplyDelete
  4. Superb locul 1, acum ca am vazut lanticul cu acea cruce mi-am adus aminte ca am avut si eu unul cand eram mica, am tinut mult la acea cruce, era pusa intr-o cutie superba veche, arata ca o medalie. ma intreb pe unde o fi:D

    ReplyDelete
  5. No.1 Sunt foaaarte frumoase colierele,desi nu port prea des,ma tenteaza sa imi cumpar ceva in genul Locului1 pe el cu siguranta l-as purta :X
    No.2 DA DA DA..vreau blog sale :)) :P
    Daca nu castig la Giveaway, cel putin asa am sansa sa am o pereche de cercei candelabru, pe care sincer am inceput sa ii recunosc ori de cate ori ii vad. ( " Heeeyy uite Cerceii Anda " eu asa le zic) :D
    Pupici:*

    ReplyDelete
  6. Ai lanturi chiar dragute si este foarte bine daca ai la ce sa le porti (spre deosebire de mine care n-am idee cu ce as putea combina).

    Ar fi super dragut un blog sale cu cerceii confetionati de tine, as fi foarte mandra sa port niste cercei marca Anda Zelenca :))
    Poti face rubrica blog sale si cu alte produse, cum ar fi cosmetice sau alte accesorii :D

    Te pup!

    ReplyDelete
  7. Monica - Pisica albastra19 October 2010 at 23:58

    am mai aflat azi ceva despre tine si ce te defineste ca stil! :) foarte interesante toate.
    mie cel mai mult mi-a placut colierul cu ciucure Avon. l-ai cumparat de mult? oare mai gasesc pe undeva?...tare mult mi-a furat ochii...am uitat sa dau scroll cand l-am vazut :))

    ReplyDelete
  8. Iulia - asa-i?:D Si pentru 8 lei, chiar nu-l puteam lasa acolo. :))
    Ok, am sa fac!:P

    ReplyDelete
  9. Lauren - ma bucur ca va surade ideea cu blog sale. :D
    Deocamdata nu am confectionat dinasta candelabru pentru vanzare, am alte modele, dar o sa pregatesc.

    ReplyDelete
  10. Zvetlana Z. - ador si eu colierul ala!:X:X:X

    ReplyDelete
  11. Bondarica - si eu patesc sa uit de chestii pe care le ador, iar apoi nici nu mai tin minte unde le-am pus...:D

    ReplyDelete
  12. Rotsin - cat esti de draguta tu!:):*
    O sa fac cercelusi candelabru pentru voi. :)

    ReplyDelete
  13. Dia - daca vreodata voi avea si cosmetice, poate voi pune. :)
    Sunteti prea dragute fetelor, rosesc aici de numa!:*:*:*
    Cercei marca Anda Zelenca...:P:))

    Pupici!

    ReplyDelete
  14. Monica - Pisica albastra - din pacate daaa!:(
    Nu stiu daca nu se implinesc acusi 5 ani de cand il am!:))))))

    ReplyDelete
  15. Toate sunt preeety :d

    si daa...fa sale :d vreau si eu cercei :)) pup:*

    ReplyDelete
  16. Hey:D!

    Superbe lantisoare:D imi plac no 4, n0 8 in special si no 1:x:D Si da, evident ca vrem sa pui creatiile la vanzare:D

    Cat despre dorinta ta cu cercei bufnita si colier, aici am gasit niste cercei bufnita (parca aveau si colier, dar nu l mai gasesc, oricum poti face comanda speciala, sa-i desenezi daca nu ti plac:))) : http://4.bp.blogspot.com/_cCQcUg_DFxw/SqdJwreQVDI/AAAAAAAABYU/SdOJUfUXIXc/s1600-h/P1040272.JPG blog ul este: www. nahoot.blogspot. com si o gasesti si pe breslo:D este foarte talentata, am gasit o la un targ din bucuresti si mai mi-am comandat diversi cercei:x : soricei, floricele, pisicute (din astea de copii;;):X), crabi:D:D:D sunt mult mai frumoase in realitate decat pe site:X:X:X :D
    Pup:*

    ReplyDelete
  17. Special K - thank you!:*
    MA bucur ca iti place si tie ideea cu blog sale. :D:D:D
    :*

    ReplyDelete
  18. Alexxa - glad u like them!:D

    Aaa nu asa vreau eu lant cu bufnita, din fimo imi pot face si eu. :P
    De fapt am un lant cu bufnita galbena, dar nu asa vreau.
    Vreau dinalea din metal:
    http://www.google.ro/imgres?imgurl=http://cn1.kaboodle.com/hi/img/c/0/0/6c/b/AAAADAfyb4UAAAAAAGy96Q.jpg&imgrefurl=http://forum.desprecopii.com/forum/topic.asp%3FTOPIC_ID%3D150993%26whichpage%3D7&usg=__FzXIy5dnY5Fw43iSroUav336clY=&h=300&w=280&sz=13&hl=ro&start=0&sig2=RwyR55VfXZ2lZC37KFf8mg&zoom=1&tbnid=_c_6L_jrcE6ORM:&tbnh=157&tbnw=122&ei=6qi-TJbxKMiEswb7kI3GDQ&prev=/images%3Fq%3Dlant%2Bcu%2Bbufnita%26um%3D1%26hl%3Dro%26sa%3DN%26rlz%3D1G1GGLQ_ENRO333%26biw%3D1366%26bih%3D617%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=rc&dur=274&oei=6qi-TJbxKMiEswb7kI3GDQ&esq=1&page=1&ndsp=20&ved=1t:429,r:6,s:0&tx=30&ty=80
    Asa ceva.:D

    ReplyDelete
  19. ;;) :D Cute rau bufnita din metal:X:X:X

    ReplyDelete
  20. Ar fi dragutz un blog sale cu cercei :D

    ReplyDelete
  21. Da da da :X cat mai multi cerceeii \:D/. Ar mai fi dragutz sa mai faci din cand in cand cv legat de unghiutze, un model cv :-". Daca ai timp, normal :D.

    ReplyDelete
  22. Oana - promit ca am sa fac curand.

    ReplyDelete
  23. Oh, f frumos locul 1, si Da, vrem blog sale!

    ReplyDelete
  24. Sunt foarte dragutze toate, mai ales cel nude!

    Sa le porti cu placere in continuare!
    Hugs!

    ReplyDelete
  25. foarte frumoase colierele :X si eu le ador pe cele cu pandantiv bufnita :X si DAAAA WE WANT BLOG SALES! pup

    ReplyDelete
  26. Daaa, chiar te rugam sa faci un blog sale;;)
    Superbe colierele:*

    ReplyDelete
  27. f cute colierele:X...iar ideea cu blog sale e geniala si ar prinde bine pt k esti f talentata:*pupi

    ReplyDelete
  28. ai ales extraordinar de bine locul I! si eu sunt de acord cu ideea de blog sale, dar as vrea sa vad cat mai multe machiaje! chiar te pricepi si mi-ar placea sa mai vad LOTDs etc

    >:D<

    ReplyDelete
  29. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:d cu siguranta mi-ar placea sa vad un blog sale:D

    ReplyDelete
  30. Fetelor, nu ma asteptam la atatea reactii pozitive. Multumesc! Cu siguranta am sa postez blog sale-uri. Nu o sa fie doar unul. Putin cate putin, in functie de cati fac.
    Oricum, primul am sa il postez cand termin cu giveaway-ul si o sa fie cu cei pe care ii am deja facuti, unii din polimer clay, unii din margelute. Apoi, pe masura ce fac, o sa postez si candelabru. Sper sa va surada ideea.
    Va pup pe toate si sunteti niste dragute!:*

    ReplyDelete
  31. Miss Jesse - LOTD-urile o sa fie mereu in prim plan, pentru ca asta imi place cel mai mult sa fac. :P

    ReplyDelete
  32. De-abia astept sa faci un blog sale :X
    Mi-am amintit ca aveai un blog cu accesorii si vroiam sa te intreb de el.Sunt foarte interesante si frumoase creatiile tale :X Astept cu nerabdare :* :)

    ReplyDelete
  33. @ Ella - am planuit sa postez duminica o sa postez un blog sale, sper sa ma pot tine de cuvant. :)
    Nu m-am mai ocupat de blogul ala, o sa pun de-acum aici tot cercelusii ce ii voi face pt voi.
    pup!*

    ReplyDelete