Tag day!

Hey!

 Imi pare tare rau, dar nu am avut timp azi sa ma ocup de review-ul Elf. Sper sa reusesc sa il fac maine-poimaine. Astazi voi posta ceva mai rapid si apoi ma voi duce la invatat din nou.
 Am primit zilele acestea un tag din partea lui: Larisa si Anca Buzea. Va multumesc fetelor, chiar e nice.

SUNT - mezina familiei. :) Sunt o mare iubitoare de animale. Sunt o prietena fidela. Sunt foarte ambitioasa.
AS VREA: sa fiu mai cu "tupeu" si sa spun tot ce am pe suflet in anumite momente;
PASTREZ - sticlutele goale de la parfumurile mele preferate;
MI-AS FI DORIT - sa traiesc in alta tara;
NU IMI PLACE - minciuna.
MA TEM - ca nu imi voi gasi adevarata menire in viata.

AUD - numai tampenii la televizor. De aceea aproape nici nu-l mai folosesc;
IMI PARE RAU - ca nu am si o pisicuta.
IMI PLACE - sa scriu pe blog pentru voi.
NU SUNT - in largul meu in cluburi.
DANSEZ - de cate ori am ocazia. Uneori si singura, in my room. :))
CANT - pe unde apuc in casa. Sau la karaoke.
NICIODATA - nu mi-a placut matematica. :D
RAR - mananc de la fast-food.
PLANG - atunci cand simt nevoia.
SUNT CONFUZA - in legatura cu viitoarea facultate pe care o voi urma.
AM NEVOIE - de un job. :))
AS PUTEA - sa stau o zi intreaga la cumparaturi;
AR FI TREBUIT - sa fac mai mult sport anul trecut.

------------------------------------------------------------------------------
  Day #24 - Your favorite food

Chinese food



P.S.: Nu uitati sa participati la concursul Cosmetic Plant.

Kisses,

Tags:

Share:

26 comentarii

  1. ah...si eu sunt disperata dupa manacrea chinezeasca si cea libaneza...

    ReplyDelete
  2. Ce bine arata mancarea, mi-ai facut pofta:P si eu adooor mancarea chinezeasca.

    ReplyDelete
  3. ioi ce vad eu acolo, Chinese fooooood???? ... gogaltz... :S pfai, ce scandal imi face stomacelul si mi-e o poftaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. larisa_cristina - libaneza n-am incercat niciodata. Dar suna bine!:D
    Difera mult?

    ReplyDelete
  5. Machiaj Ochi - eu as putea sa traiesc si de zi numai cu mancare chinezeasca. I LOVE IT!

    ReplyDelete
  6. Siginutz - oioioioiiiii! Ce imi chioraie si mie matele acuma!:)) Nu stiu cine m-o pus sa postez imaginile alea la orele astea tarzii in noapte. :))
    Trebuia sa pun si eu niste muraturi acolo...ca le detest. :))

    ReplyDelete
  7. hihi, dragute raspunsuri! dar treaba asta cu mancarea nu se face la ore din astea :D eu incerc sa fiu cuminte, am mancat numai tampenii de sarbatori.... :*

    ReplyDelete
  8. Anca Buzea - mersi!:D
    Hihihi, pai ce sa fac, daca asa era tag-ul, cu mancarea mea preferata. Eu am pus-o. :))
    Si eu sunt cuminte, sunt in aceeasi situatie. :))

    ReplyDelete
  9. Imi place lista! SI mi s-a facut o foame de la pozele acelea!

    http://de-vero.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. m-ai facut si pe mine sa vreau sa incerc mancare chinezeasca..pare asa delicioasa :):)

    ReplyDelete
  11. De Vero - ma bucur!:D
    Chinese food rules!:)
    pup.

    ReplyDelete
  12. Symmo - vaaai, nu pot sa cred ca n-ai mancat inca de la chinezesc.:D
    E mai delicios decat pare. :))
    te pup.

    ReplyDelete
  13. foarte simpatic tag-ul asta! l-am citit pe mai multe bloguri si, pentru prima data, m-am gandit ca mi-ar fi placut sa am si eu unul! :)) asta nu inseamna ca imi si propun asta!
    mi-ai facut o pofta de mancare chinezeasca, sunt fan! as manca pur si simplu cu ochii din imaginile postate; de cateva luni nu am mai ajuns la restaurantul chinezesc si vreau neaparat! nu stiu daca pot astepta pana la vreo ocazie speciala...:)
    pupicei! (ilda76)

    ReplyDelete
  14. pff.. nici eu n`am mancat inca mancare chinezeasca :)) imi propun pe anul asta sa o fac si pe asta :)) te pup

    ReplyDelete
  15. Hei , poti sa-mi recomanzi un eyeliner mai bun ?:D Dar unul care se gasesc usor pentru ca nu am rabdare sa fac o comanda .

    ReplyDelete
  16. ilda76 - si daca ti-ai face, eu te-as sustine. :)
    Nici eu n-am fost de mult timp si mi-e tare dor.
    Kisses.

    ReplyDelete
  17. Anonim - eyeliner lichid?
    Daca la asta te refereai ti-l recomand pe cel de la Astor - Eye Artist. E suuuuper si tine o vesnicie.
    Daca vrei creion iti recomand eyeliner gel Supershock de la Avon.

    ReplyDelete
  18. anda,ce frumos din partea ta sa spui asta, iti multumesc! stiam eu ca esti o fata pe cinste! retin oferta pentru vremuri mai linistite, mai limpezi, cu timp mai mult si minte mai relaxata - oare cand va fi asta?! :)
    pupicei! (ida76)

    ReplyDelete
  19. Da,eyeliner lichid.Sper sa-l gasesc pe cel de la Astor .(in orasul meu nu se gaseste mare lucru :D)
    thank you :*

    ReplyDelete
  20. Al 2lea fel de mancare arata atat de yummy!!!! ador baby corns ♥

    pup :*

    ReplyDelete
  21. ilda76 - asta pentru ca si tu esti o fata pe cinste!:*

    ReplyDelete
  22. oana - si eu sper sa-l gasesti. Standuri Astor sunt in multe magazine (gen Real, Auchan, Carrefour,etc.)

    ReplyDelete
  23. Lauren - eu n-am mai mancat baby corns, dar ma gandesc ca sunt buni. :)

    ReplyDelete
  24. Foarte frumos tag-ul. Ma asteptam sa nu te simti in largul tau in cluburi, pari o fata linistita, la locul tau, dar in acelasi timp o fata care are metode mai bune pentru distractie :D Sper sa nu iei in nume de rau ce ti-am zis, din contra, este o apreciere. Pup:*

    ReplyDelete
  25. Alexandra - nu o iau deloc in nume de rau!:)
    Inteleg ce vrei sa zici, asa e. :)
    Nu imi place pentru ca am impresia mereu ca e plin de pitzipoance, de cocalari si de fitze. Cahhhhh!

    ReplyDelete