Avon blog sale!

Toate produsele sunt noi, neincercate.

Rujuri Moisture Seduction - 14 lei/bucata (pret catalog 18 lei)
Din pacate a trebuit sa le scot sigiliul ca sa va pot arata culorile, dar rujurile sunt neatinse.

Nude Perfection - VANDUT

Rose Ribbons

Soft Pink - VANDUT

Mascara SuperExtend - 10 lei
Este sigilata, am facut poza la periuta rimelului meu.

Masca de fata hidratanta cu ulei de masline - 9 lei - VANDUTA

Lip Gloss 24k Gold - Ruby Lustre - 12 lei (in campania 5, cand apare, va costa 16 lei); - VANDUT

poza din postarea de ieri

Parfum roll-on Percive - 6 lei - VANDUT

Cercei Felicia - 15 lei (pret catalog 25 lei) - VANDUTI

- regula de baza: primul venit, primul servit;
- as prefera sa primesc banii in cont daca este posibil, este mai simplu si pentru mine si pentru voi, plus ca asa este si transportul mai ieftin, doar 3 lei. Daca trimit cu ramburs, transportul este 7 lei;
- daca sunteti interesate de vreun produs puteti sa ma contactati pe adresa de e-mail (andazelenca_blog@yahoo.com) sau la sectiunea comentarii.

Share:

14 comentarii

  1. ce nuanta este ultimul ruj?

    ReplyDelete
  2. As dori eu masca de fata daca se poate :)

    lovelly_ank@yahoo.com

    Astept sa ma contactezi sa-ti bag banutii in cont.

    ReplyDelete
  3. ioana - am scris pe fiecare poza nuantele.

    ReplyDelete
  4. Anca - sigur ca se poate. Iti trm mail.

    ReplyDelete
  5. Buna Anda! As dori rujurile: Nude Perfection si Soft Pink.Eu sunt din timisoara, ma gandesc ca ne-am putea intalni. Anyway, mail-ul meu este: roxanne802@yahoo.com. Let me know, te pup.

    ReplyDelete
  6. as vrea eu glosul si roll-onul perceive daca se poate

    ReplyDelete
  7. Schumitza - ok, adjudecat. :)

    Sa-mi lasi mail cu adresa ta si cu felul in care preferi sa-ti trm. (transfer bancar sau prin ramburs)

    ReplyDelete
  8. anda vreau sa te intreb cum se pot trimite coletele prin transfer bancar (adica banii se varsa in cont, insa coletul cum se trimite???), ca eu primeam colete numai cu ramburs, la care plateam taxe postale de 8 lei. multumesc !

    ReplyDelete
  9. Anonim - tu imi trimiti banii prin transfer bancar si eu trimit coletul fara ramburs (la care platesc transport 3 lei), iar tu cand il ridici nu platesti nimic.

    ReplyDelete
  10. ce frumosi sunt cerceii :X:X demult stau cu ochii pe ei.poate suna aiurea dar vroiam sa te intreb, nu sunt grei? ca eu pot sa port doar cercei usurei, ca am niste probleme mai vechi :(

    ReplyDelete
  11. Avon Products - nu, chiar sunt foarte usori astia. Si eu m-am mirat. :D

    ReplyDelete
  12. Buna,
    vreau sa te intreb daca ai fond de ten iluminator, ptr ca in catalog nu mai apare.

    ReplyDelete
  13. Anonim - Salut!

    Din pacate nu-l am, probabil o sa apara in urmatorul catalog.

    ReplyDelete