Haul + blog award + other stuff

Hello!

Fetelor, in sfarsit mi-am luat si eu un trepied. Sper sa reusesc sa filmez cat mai curand pentru voi. Sunt foarte entuziasmata. :)
L-am gasit  la oferta (cred) in Auchan, a costat doar 39 de lei si ma incanta ca e super versatil si ca se extinde pana la 130 cm.
Cred ca am avut noroc, pentru ca mai vazusem unul la Altex, mai scump ca acesta si mult mai mic. Chiar nu-mi planuisem sa iau trepied asa de curand, dar n-am putut rezista unei asemenea oferte. O sa ma ajute mult...si nu numai pentru video-uri. Chestia interesanta e ca am deja o camera de filmat, dar nu stiu cum sa o folosesc. :)) Si in plus, imi refuza cu desavarsire cardul de memorie. Va dati seama ca nu o sa incep sa filmez pe casete. Sper sa dezleg misterul, ca daca nu, voi fi nevoita sa filmez cu aparatul foto si nu imi prea place ideea asta:
1. Nu vad ce fac;
2. Nu are led-uri, ca si camera video;
3. Calitate inferioara. :(
In plus trebuie sa-mi gasesc un loc cu lumina buna unde sa filmez, etc. E complicat!:)) Dar voi rezolva eu cumva aceste problemute.


Pe langa trepied, am mai gasit o oferta draguta in Auchan, balerini la 20 lei, pe mai multe culori: bleumarin, negru, rosu, auriu, argintiu, alb, etc. Eu imi doream ori bleumarin ori rosu, insa numai pe rosu am gasit 36.
I think they are cute! V-am zis eu ca ma pregatesc pentru primavara deja. :))

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Postez si eu cu intarziere blog award-ul primit cu cateva saptamani in urma. Am uitat complet de el....sunt o ametita. Din pacate nu mai stiu de la cine l-am primit si mi-ar fi imposibil sa stau sa caut acum in urma pe toate blogurile. Oricum, va multumesc din suflet ca mi l-ati oferit.
Reguli:
Sa spun 7 lucruri despre mine. Am mai facut asta o data aici, but here we go again:

1. Nu suport muraturile. Nu mananc absolut nici un fel de muratura si le dau la o parte din orice mancare. :))
2. Sunt reprezentanta Avon de 6 ani (nici nu mi-am dat seama cand a trecut timpul) si coordonatoare de 2 ani.
3. Ador mirosul de vanilie, desi nu ma omor dupa dulciuri, inghetata & other stuff cu aroma de vanilie;
4. Nu beau cafea decat fooooarte rar. Insa cappuccino, ciocolata calda, frappe si alte prostii imi plac.
5. Nu fumez. Niciodata. Sper ca lucrul acesta sa ramana asa all my life.
6. Niciodata nu am destule parfumuri. :))
7. Perioada mea preferata din an este primavara, imi da o stare de bine. M-as plimba tot timpul. :X

---------------------------------------------------------------------------------------------------

P.S.: Stiu ca v-a placut mult agenda din ultimul meu haul Avon. Acum este disponibila la vanzare la pretul de 20 lei. 
Daca sunteti interesate, let me know, in seara asta pun comanda. O pot trimite prin posta, la fel ca la blog sale-uri.



Hugs & Kisses,

Share:

45 comentarii

  1. Trepied cu 39 lei? Wow...i need it!! Sper sa il gasesc si eu! Thanks!!
    Pantofiorii sunt foarte draguti! Sa ii porti sanatoasa!

    ReplyDelete
  2. Sa faci video mai repede, abia astept. Daca filmezi cu camera ar fi bine sa faci asta in dreptul monitorului, eu de ex am biroul in fata geamului si, daca as vrea sa fac asta (nu vreau sigur:)) ) ar fi locul perfect.

    Pup

    ReplyDelete
  3. totul e dragut.trepiedul te va ajuta cu siguranta ,iar balerini sunt super draguti .noi toti ne pregatim de primavara , fustite , rochite ,pantofiori...te pup.

    ReplyDelete
  4. Abia astept tutoriale video cu machiajele tale.
    Sa-l stapanesti sanatoasa:*

    ReplyDelete
  5. :D Abia asteptam sa vedem tutoriale filmate! :D
    Sa il folosesti cu placere! :*

    ReplyDelete
  6. Buna Anda! Voiam sa te intreb daca ai primit comanda de la Farmasi. Eu sunt din Bucuresti si pe aici nu sunt magazine de-ale lor...era unul in Cocor dar am fost aseara si l-au desfiintat..pup:*

    ReplyDelete
  7. Shopperita - daaa!:X
    Iar cel din Altex era 50 lei, dar era mult mai mic.

    Multumesc, ma bucur ca-ti plac. Kisses!:*

    ReplyDelete
  8. Adina - la mine e putin mai dificil, nu prea am locuri unde sa am lumina buna. De obicei ma machiez la geam, dar in nici un caz nu pot pune trepied-ul acolo, nu are loc. Trebuie sa gasesc o modalitate buna cumva. :)
    Pup.

    ReplyDelete
  9. modniza - acum mai ramane doar sa vina caldura si zilele insorite!<3

    ReplyDelete
  10. Amalia - multumesc. Sper sa reusesc sa fac curand. :*

    ReplyDelete
  11. tare dulce e agenda Avon!
    eu am trepied cred ca de vreo 2 ani dar nu l-am folosit prea mult. :)
    Imi plac mult balerinii!

    Pupici!

    ReplyDelete
  12. Anonim - sa te mai interesezi, sigur mai sunt.
    Nu a venit inca si cred ca o sa mai dureze. Saptamana trecuta mi-au confirmat comanda si mi-au zis ca revin saptamana asta cu inca un e-mail. Dar inca nu l-am primit...
    Din cate am inteles dureaza vreo 3 saptamani pana vine. :))
    Dar eu nu ma grabesc, e ok.

    ReplyDelete
  13. Multumesc mult Anda! :*

    ReplyDelete
  14. Monica - Pisica albastra21 February 2011 at 18:00

    cat de draguti sunt balerinii!!!! sa-i porti cu drag (si eu tot rosii mi-as fi luat) :)
    si trepiedul sa-l folosesti cu spor si sa te ajute! intr-adevar, ai prins o oferta buna.

    iar cat priveste raspunsurile de la award, am sesizat o curiozitate: eu prefer toate dulciurile, cremele, inghetatele, torturile cu vanilie, in schimb nu suport mirosul de vanilie in parfumuri :) exact invers fata de tine.

    ReplyDelete
  15. si eu mi-am luat rochie si 2 tricouri ;)) azi voiam sa imi iau un maieu :)) abia astept sa vina primavaraaa:X la multe din lucrurile pe care le-ai scris la blog award ne potrivim :d pup
    (Madalina-bz)

    ReplyDelete
  16. Anda e bun fondul de ten d la Maybelline-Affinitone? k e doar 20 in Dm ?

    ReplyDelete
  17. superbi ciupiceii..sau mai bine zis balerinii:D..
    eu una m-as simti ca Alice in tara minunilor incaltata cu ei:X..
    sa-i porti sanatoasa...

    ReplyDelete
  18. Ce ador cel mai mult la Auchan e ca atunci cand te astepti mai putin...PAC! apare promotia....

    ReplyDelete
  19. buna anda!
    sa-i porti cu drag balerinii, am si eu acest modelul pe alb :D
    abia astept sa vad tutoriale tale filmate :X:X
    pupici

    ReplyDelete
  20. sa le folosesti cu placere, astept sa vad filmulete :)
    si eu ma pregatesc deja de primavara/vara: mi-am luat balerini, pantofi, colanti 3/4 :))

    ReplyDelete
  21. si eu balerini asa numai ca ai mei sunt pe culoarea roz sa-i porti sanatoasa :P

    ReplyDelete
  22. ai putea sa-mi dai o idee unde as putea gasi moate de par dinacelea din burete cu sarma...in Arad...in ce fel de magazine? ms:*

    ReplyDelete
  23. wow, nici nu ma asteptam la o asemenea oferta la trepied!! ai facut o investitie foarte buna si avantajoasa! Sa il folosesti cu multa placere, la fel si balerinii! Sa vina primavara mai repede!

    :*

    ReplyDelete
  24. Andreea - sper ca eu sa-l folosesc. Mi l-am dorit de ceva timp.
    Pupici!

    ReplyDelete
  25. Monica - Pisica albastra - multumeeesc!:)
    Eu cred ca as fi preferat bleumarin pentru ca i-as fi potrivit mai usor, dar e bine si asa. :)

    :)))) Eu as turna parfumuri cu miros de vanilie pe mine. :))
    Cel de la The Body Shop il ador, trebuie sa-l am.

    ReplyDelete
  26. Madalina-bz - ma bucur. :P

    Vai abia astept si eu sa vina caldura, chiar nu mai am rabdare. Visez la zile insorite. :X

    ReplyDelete
  27. Anonim - eu il incercasem doar pe cel cu minerale si nu mi-a placut deloc. Dar asta e diferit, s-ar putea sa fie ok si e si pretul bun.

    ReplyDelete
  28. bondarica - multumesc. Eu ii vad ca de Dorothy (Wizard of Oz). :))

    ReplyDelete
  29. Andra Malin - true!:))
    Au preturi bune in general.

    ReplyDelete
  30. adelynush87 - ma bucur ca ai gasit si tu!:)

    Sper sa ma descurc cu tutorialele filmate. :*

    ReplyDelete
  31. Camy - si eu vreau sa-mi iau o gramada...:X
    Banii sa curga!:))))))

    ReplyDelete
  32. beauty-s - pe roz eu nu vazusem la Auchan. Sa-i porti si tu cu drag. :)

    ReplyDelete
  33. Carmen - eu am vazut in Timisoara la magazine gen chinezesti, dinastea ieftine. In Arad n-as sti sa-ti spun, nu cunosc orasul.

    ReplyDelete
  34. EllaSuchardine - multumesc, asa este. Am avut noroc sa-l gasesc.

    Sa vinaaaaa!:))

    ReplyDelete
  35. Betty Reviews - am pus deja comanda din pacate. :(
    M-ai anuntat prea tarziu, iar eu trebuia sa pun comanda pana la ora 12.
    Dar ti-o pun in campania viitoare daca vrei. Let me know. :)

    Am un JVC. Sa stii ca o sa-ti trm un mail, o sa incerc sa-i dau de cap, inca nu am butonat-o. L-am pus doar pe prietenul meu si mi-a zis ca imi da eroare la cardul de memorie. :(

    ReplyDelete
  36. @Anonim - incearca la plafar sa cauti Farmasi..serios(chiar azi de la plafarul de langa mine mi-am luat 3 rujuri si 2 oje :D)

    ReplyDelete
  37. Dumnezeule, cum sa nu-ti placa muraturile?!?! :))) Sunt socata, stai sa-mi revin :))

    Sa folosesti cu placere trepiedul :* Greu tare cu camerele astea low-quality, I know...8-| pup:*

    ReplyDelete
  38. da! char in magazine de genul am gasit! ms:*

    ReplyDelete
  39. Special K - n-ai mai auzit de "cazuri" dinastea?:)) Sunt crazy, stiu.

    Mda, ar fi bun un DSLR. *dreaming*

    ReplyDelete
  40. Carmen - ma bucur ca ai gasit!:)

    ReplyDelete
  41. Betty Reviews - ok, te anunt in legatura cu agenda. Mersi, o sa-ti trm mail. :*

    ReplyDelete
  42. am acelasi trepied, doar ca am dat vreo 90 de lei pe el, acum 3 ani. Inca mai functioneaza :)

    PS: Am primit lipstain-urile de la Oriflame dupa vreo 2 zile. Love them :) Merci!!

    ReplyDelete
  43. Maria - inseamna ca intr-adevar era la reducere (nu eram sigura, pentru ca nu scria niciunde, dar am dedus eu).

    Ma bucur ca au ajuns. M-am ingrijorat putin, ca nu mi-ai mai raspuns la e-mail. Azi au ajuns si banii. :)

    ReplyDelete