Make-up Avon: Golden Splendour


 Numele provine de la trusa pe care am folosit-o (asa cum imi place mie sa procedez daca imi suna bine denumirea *hi hi*) si este vorba despre quad-ul primit de la Avon, prezentat in ultimul haul. V-am promis ca voi face un look cu trusa and here it is. Mie imi plac la nebunie culorile si imi place foarte mult cum se potrivesc ochilor mei! Hope you guys will like it too. :)











Fata mea nu e tare photo friendly in ultima perioada, sorry! Si parca nici aparatul nu-mi face pe plac deloc, mai ales cand fac pozele seara, fara lumina naturala (cum am facut la ultimele trei look-uri). Trebuie sa ma invat cu functiile manuale pe care le are, ar fi pacat sa nu le folosesc, daca tot sunt acolo.

Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:



- Duo white& silver eyeliner - Color Trend - l-am folosit ca baza;
- True Color Quad 24k Gold - Golden Splendour;
- 8 in 1 eye palette - Neutral Tones;
- eyeliner "In a blink" - Bronze Smoke - notat cu "a";
- Super Extend Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Perfect Wear Foundation - Nude;
- Color Trend Concealer - Light;
- Ideal Shade Loose Powder - Light Medium;
- Jilian Dempsey Blush - Celestial;

Produse folosite pentru buze:
- Moisture Seduction Lipstick - Lilac Shimmer.

Sper sa va placa!

P.S.: Nu stiti cum as putea sa scap de "rama" pozelor? Nu imi place deloc, as vrea sa pot pune singura rama, asa cum vreau eu. Trebuie sa schimb neaparat template-ul pentru asta?


Pupici,

Share:

67 comentarii

  1. F frumos, imi place. Si nuanta rujului e draguta ;)

    ReplyDelete
  2. Foarte dragutz...si mie imi place mult trusa asta, si culorile si faptul ca pot fi combinate in multe moduri...acum am vazut si nuanta Lilac Shimmer, e super, in catalog nu pare asa....te pup:*

    ReplyDelete
  3. Ce machiaj dragut, imi place mult.
    Esti foarte talentata Anda.

    ReplyDelete
  4. ce nuante frumoase si intradevar ti se potrivesc de minune :X

    ReplyDelete
  5. imi place mult cum ai "asortat" machiajul ochilor cu cel al buzelor..
    si eu sunt oarecum "fan" Avon...unele produse chiar sunt ok si merita achizitionate...
    aa..si PS nu mi se pare ca nu esti prea fotogenica in poze..ba din contra..esti foarte frumoasa:x

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoase culorile :)Un machiaj superb. Vroiam sa te intreb si daca True Color Quad 24k Gold - Golden Splendour o sa apara de vanzare in catalogul Avon si daca ai idee cand?

    ReplyDelete
  7. Vai, Anda, ma faci sa imi sparg banii din nou pe Avon :)). Inainte eram o clienta fidela insa am avut cateva experiente usor neplacute cu quad-urile si le-am lasat undeva intr-un colt, uitate de lume, dar cand vad la tine machiaje asa superbe mai ca-mi vine sa dau iama :)).

    Cat despre rama, da, e de la template. Fiecare template are cod pentru orice chichitza, asadar are si pentru rama... Daca stii pe cineva care poate sa iti umble in template, e bine, daca nu... Eu stiu chestiile astea teoretic, practic ma omoara :D.

    Pup!

    ReplyDelete
  8. foarte frumosss!!!
    imi place machiajul asta enorm....si ti se potriveste cu culoarea ochilor ''ca o manusa''

    ReplyDelete
  9. Inca un machiaj pe gustul meu! Iti vine foarte bine!

    ReplyDelete
  10. ce dragut si simplu, imi place:*:*

    ReplyDelete
  11. Ce machiaj mai nude asa,absolut delicios! Superb,superb!

    ReplyDelete
  12. foarte dragut si iti vine bine:)

    ReplyDelete
  13. Foarte finut machiajul iar rozul ala din quad este absolut superb :X:X:X

    ReplyDelete
  14. Ft frumos anda!!! Multumim! Si eu am trusa si nu ma gandeam ca poate iesi un look atat de frumos cu ea... iti sta bine! am sa incerc si eu cand am timp! kiss u

    ReplyDelete
  15. arati ca o papusica,so lovely!!!pupici.

    ReplyDelete
  16. quadul asta e minunattt !
    salivez de fiecare data cand il vad ! :))
    cat despre machiajul tau, ca de obicei, superb ! <3

    ReplyDelete
  17. cat de bine arata :X de multa vreme incercam sa imi fac unul asemanator, insa nu gaseam nuantele potrivite ;)) ba prea roz, ba prea mult maro... cu asta m-ai convins: comandaaaa avon veniiiim :))

    ReplyDelete
  18. Anda... ce parere ai de rimelul de la Avon super magnify? nu am incercat nicun rimel de la avon inca si nu stiu care, cum ar fi. O recomandare?:D

    ReplyDelete
  19. Nimphetamin - multumesc!
    Si eu ador rujul, e foarte purtabil. :)

    ReplyDelete
  20. Oannys Oana - asa e, culorile sunt bune pentru machiajul de zi si pentru impatimitele de neutral. :)

    Intr-adevar, in catalog pare mai rozaliu si mai intens.

    ReplyDelete
  21. Machiaj Ochi - multumesc frumos!:D Kisses!

    ReplyDelete
  22. A.M. - multumesc! Merg de minune cu ochii caprui. :)

    ReplyDelete
  23. bondarica - esti sweet, dar eu nu suport cum ies in poze lately. :))

    Si mie imi plac produsele Avon, sunt reprezentant de atata timp, nu cred ca rezistam daca nu imi placeau. :D
    Chiar I will take it to the next level, o sa va anunt eu in aproximativ o luna. :D

    ReplyDelete
  24. Anonim - da, o sa apara in campania 5. :)

    ReplyDelete
  25. Monica - Pisica albastra23 February 2011 at 00:05

    ce culori frumoase are trusa! si machiajul e tare reusit! accentueaza ochii foarte subtil, dar in mod clar ii scoate in evidenta. i-ai conturat asa frumos!
    mie imi plac toate quad-uri astea de la Avon...n-as stii pe care sa o aleg. asa ca am instaurat o regula pentru binele meu si pentru a pastra numarul de obsesii "manageble": ori le iau pe toate, ori nu iau niciuna! :)))
    ...dar cat e de frumoasa! :)

    ReplyDelete
  26. Chatte's Makeup - :))))) Eu din fericire am avut numai experiente placute, doamne ajuta!

    Mda, sper sa reusesc s-o scot, ca n-am rabdare sa schimb template-ul, desi e de la blogger. Asta imi place cel mai mult.

    ReplyDelete
  27. adelynush87 - multumeeesc! De asta mi-a placut si mie super mult. :D

    ReplyDelete
  28. Shopperita - ma bucur ca iti place, multumesc!:)

    ReplyDelete
  29. @ Denisa
    @ Andreea
    @ Diana
    @ Libertat

    Va multumesc fetelor!:* Apreciez!

    ReplyDelete
  30. Avon Products - ma bucur ca te-am inspirat!:)
    Sigur o sa iti iasa superb.
    Pupici!

    ReplyDelete
  31. Ally - n-ai incotro, trebuie sa ti-l iei!:)) (glumesc).

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  32. Stefi - :)))) Ma bucur ca ti-am fost de ajutor! Pupici!:*

    ReplyDelete
  33. Stefi - e super bun pentru alungire, dar volum nu da aproape deloc. Cel putin asa se comporta pe genele mele. :)

    ReplyDelete
  34. Monica - Pisica albastra - hahaha, you're funny!:))

    Multumesc, ma bucur ca-ti place look-ul. :*

    ReplyDelete
  35. Anda, daca e de la blogger, vezi ca e undeva in sectiunea de Design la Avansate, pe-acolo pe undeva, nu mai stiu exact unde.
    Pup!

    ReplyDelete
  36. Salut,Anda! Am descoperit nu de mult timp blog-ul tau si mi se pare foarte interesant mai ales ca si eu sunt reprezentant Avon de vreo trei ani. Ma ajuta foarte mult postarile tale si pentru asta iti multumesc.
    Intr-adevar fardurile astea Quad(cele in formatul asta) sunt super,tin foarte mult si se combina foarte bine. Si eu am trusa asta si imi place f mult,numai ca eu am combinat culorile cu rujul Moisture seduction red kiss.(am o pasiune pt rujurile rosii :D

    O zi frumoasa, Anda,si o sa iti mai scriu!

    P.S. Nu m-am putut abtine sa nu comand agenda. Am vazut-o la tine si mi s-a parut foarte interesanta. Am zis ca tb sa o am;)).

    ReplyDelete
  37. Anda ce textura ai fardurile 24k gold? mi-au facut cu ochiul dar nu le-am comandat

    ti se potriveste de minune aceste culori:x

    ReplyDelete
  38. ti se potrivesc* (ce dimineata..) :))

    ReplyDelete
  39. câteodată mi-e asa ciuda pe talentul tau 8-| (e de bine)
    Doamne cat de bine arata! nu pot decât sa te felicit încă și încă odată
    p.s. dacă afli cum se scot ramele alea enervante ma anunți și pe mine pretty please?;;)

    ReplyDelete
  40. Chatte - in principiu ar trebui sa mearga si de acolo, am vazut pe Google, doar ca mie nu imi apar codurile respective. O sa mai incerc oricum. Multumesc de info. :*

    ReplyDelete
  41. Foarte reusitul machiajul! Mi se pare ca iti pune in evidenta trasaturile.
    Iar pe langa asta, ador nuanta rujului!

    Pupici

    ReplyDelete
  42. great look:X...hmm, am si eu acel ruj dar nu mi se vede asa dragut...e cam sters:(...ai pus mai intai fond de ten pe buze?..pups:*

    ReplyDelete
  43. mersi mult. O sa-l incerc oricum.. un rimel in plus nu strica :))

    ReplyDelete
  44. Uh..you're so sweet ! :X

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    ReplyDelete
  45. mi se pare mie sau nuantele de maro si gri sunt identice cu cele din quad-ul pink sands? oricum, te prinde foarte bine rozul!

    ReplyDelete
  46. Ana-Maria - ma bucur ca ai decis sa "iesi din umbra" si ma bucur ca iti sunt de ajutor postarile mele!:)

    Si mie imi plac rujurile rosii foarte mult, dar nu mi-am luat Red Kiss pentru ca am deja multe nuante de rosu...so, am optat pentru Tangerine, care de asemenea e suuper!

    Astept parerile tale la urmatoarele postari atunci! :)
    Pupicei!

    ReplyDelete
  47. EllaSuchardine - e aceeasi textura ca si la celelalte quad-uri. :)

    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  48. aqua_shell - :)))) Nu ai de ce, sunt sigura ca si tu poti sa ajungi la rezultatele astea. :* Multumesc din suflet!

    Vai, m-am chinuit azi toata ziua sa le scot, dar nu am reusit inca. :(

    ReplyDelete
  49. LittleD - senchiu!:) Nu stiu de ce, dar parca marourile imi stau cel mai bine, se potrivesc cu ochii!:)

    ReplyDelete
  50. Xella - da, aveam putin fdt. Dar cred ca si de la blitz a iesit putin mai intens.

    ReplyDelete
  51. Honeÿ Bunny - right back at you!:*

    ReplyDelete
  52. Bloo Smile - n-as stii sa-ti spun, pentru ca nu quad-ul Pink Sands. :(
    Dar asa, vazandu-l in catalog, intr-adevar seamana.

    Tnx!

    ReplyDelete
  53. Ochii tai mi-amintesc cat de mult te iubeam ...

    ReplyDelete
  54. Invizibilul - esti funny tu asa...:)) :P

    ReplyDelete
  55. Lovely! Foarte dragut machiajul!
    Ai un tag de la mine : http://myblueberrynights-andreea.blogspot.com/2011/02/tag-get-to-know-me.html

    ReplyDelete
  56. iti vine foarte bine si nuantele sunt frumoase

    ReplyDelete
  57. Andreea - multumesc frumos!:*

    O sa fac tag-ul soonish!:)

    ReplyDelete
  58. Buna, Anda! In primul rand, vreau sa-ti spun ca sunt un ''el'', dar imi place blogul tau foarte mult! Sunt foarte, foarte pasionat de tot ce tine de machiaj, folosesc chiar si eu fond de ten, ruj natural si rimel, cateodata. :) Abia astept sa fac cursul de machiaj, ca sa pot sa lucrez in domeniul acesta.
    Apropo, imi plac foarte mult nuantele acestei ''casete'' de farduri, ca sa zic asa, tocmai de aia am comandat si eu pentru mama, dar cred ca am folosesc si eu nuanta aceea minunata de rozaliu. In incheiere, te pup dulce si multa bafta cu blogul! Iti doresc o zi minunata!

    ReplyDelete