LOTD: Purple in love

 Acesta este machiajul pe care am ales sa-l fac ieri, de Valentine's Day. Am vrut sa fie ceva mai iesit din comun pentru aceasta sarbatoare (nu obisnuitele pasteluri) si am folosit o culoare mai indrazneata si mai vesela, un mov electric. Stiu ca v-am promis un tutorial pentru urmatorul look, dar sper sa ma intelegeti, nici nu planificasem sa fac un machiaj pe care sa-l pun pe blog, dar pana la urma am zis ca a iesit ceva dragut si ca ar merita sa-l pun. Sper sa va placa si voua!:)

 Imi place foarte mult cum arata acest mov singur pe pleoapa, de aceea nici nu am mai adaugat alta culoare.











Am facut toate pozele seara si n-am avut deloc lumina naturala, deci blitz-ul mi-a luat foarte mult din intensitate...dar nu ma mai plang,ca deja tind sa fac asta la fiecare postare. :))

Produse folosite:



Pentru ochi:
- Elf Eyelid primer;
- Nyx Jumbo Pencil - Milk;
- Wet'n'Wild Eye Expressions palette - Contemporary Art;
- Oriflame Visions V* Eyeshadows: Devil (movul) & Chic (maroul);
- Elf Studio - Eye Transformer palette;
- Oriflame Visions Eyeliner Duo;
- Astor Eye Artist Liquid Eyeliner - Brown;
- Mascara L'oreal Volume Milions de cils.

Pentru fata:
- Colorstay foundation - 180 Sand Beige;
- Avon Color Trend Concealer - Light;
- Wet'n'Wild Cover All Concealer - Light;
- Elf Studio - Complexion Perfection Powder;
- Elf Studio - Cool Bronzer.

Pentru buze:
- Gerovital lip balm - Balsamed;
- Oriflame Volume Lipstick - Nude.

Si acum, ceva mai neobisnuit din partea mea...
Am sa va arat putin si din outfit-ul de ieri seara. :)

 Am hotarat sa port o rochita romantica si primavaratica, potrivita pentru ocazie. Poate poate vine si primavara. :) 
Firma: no name.

 Cizme: Leonardo.

Cercei: Avon.

 Bratara: Avon.

+
Suportul pentru telefon primit de la iubitul meu:
:X


P.S.: N-am rezistat si am facut o comanda destul de consistenta pe site-ul celor de la Farmasi. :))
Abia astept sa ajunga si sa va arat produsele.


Pupicei,

Share:

76 comentarii

  1. Super machiajul :X:X love it :X .. Cred ca eu te-am inspirat cu site-ul celor de la farmasi :))

    ReplyDelete
  2. ce bine arata machiajul :X iti sta foarte bine cu el :D sa mai faci astefel de experimente :P
    iar cizmele si rochita sunt wow :D

    ReplyDelete
  3. Superb!
    Iar tusul Astor maro metalizat trebuie numaidecat sa il am
    Kisses :*

    ReplyDelete
  4. Pe mine m-a electrizat deja ! Mi-e si frica sa pun mana pe o furculita ... La naiba !

    ReplyDelete
  5. Vreau si eu sa am un pliu asa de frumos care face singur umbre :) Eu niciodata nu pot sa stau cu o singura culoare pe pleoapa, arata asa de monoton si banal fara nici un fel de umbra :(

    ReplyDelete
  6. deci imi place de mor movul ala in combinatie cu tusul astor,pe care mi-l doresc si eu acum:)love the look!kiss*

    ReplyDelete
  7. Unde ai iesit in oras,Anda? :d

    ReplyDelete
  8. ioiiiii,ce frumos.imi place mult linerul ,sau cum se numeste linia aia ,culoarea ,cum o faci,super.si mov,purple e favoritul meu.si cizmulitele ,cerceii sunt foarte frumosi.foarte girlysh!!!pupici.

    ReplyDelete
  9. Foarte frumoasa nuanta intensa de mov si merge de minune cu eyelinerul cupru ( desi nu ar fi fost prima combinatie la care m-as fi gandit). Imi place si blush-ul folosit cum se vede pe pomete. Great job Anda!

    ReplyDelete
  10. foarte frumos ti-a iesit totul :X ai fst tare frumoasa :X si am o decoratie de-asta tot cu ursuleti, dar a mea a lumanare :D dar e de anul trecut de Valentine`s Day :D
    pup:*
    (Madalina)

    ReplyDelete
  11. Un machiaj vibrant care te face si pe tine sa vibrezi. :P Foarte frumos!
    Te pup!

    ReplyDelete
  12. e foarte , foarte polished tot machiajul, imi place ! chiar voiam sa te intreb ce parere ai de Colorstay, vad ca l-ai folosit aici si in poze arata bestial tenul tau :).

    ReplyDelete
  13. So preeety :x:X u looked gorgeous!

    ReplyDelete
  14. Ce machiaj super scumpo !
    Esti foarte frumoasa si te avantajeaza tare bine movul !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    ReplyDelete
  15. ce superb e,imi place mult mai ales ca mie imi place movul:d imi plac si cerceii:x

    ReplyDelete
  16. :X Superba culoarea,superb machiajul :X

    Abia astept sa vad noile achizitii de la Farmasi :>

    ReplyDelete
  17. Ft frumos Anda, iti sta supeeeeer bine cu mov!!! imi plac mult si cerceii, imi pare rau ca nu i-am comandat si eu, dar in schimb i-am cumparat si eu cei Bertrade care i-am vazut la tine si cerceii Kemi.te pup :*:*

    ReplyDelete
  18. anda,tu sigur esti talentata si la pictura - ai un simt fantastic al culorilor!
    minunat make-up! si outfit-ul imi place, sunt sigura ca ai fost admirata de Valentine's!
    referitor la farmasi...ooppss, presimt ca voi fi instigata!!!
    kisses! (ilda76)

    ReplyDelete
  19. Crystinutsa - multumesc!:) Nuu, planuiam sa fac comanda de vreo 2 saptamani. :D

    ReplyDelete
  20. Laura Baybee - multumesc, you're too kind!:*

    ReplyDelete
  21. gabrielle boutique - stiam eu!:))

    ReplyDelete
  22. Invizibilul - :)) Ai grija atunci!:P

    ReplyDelete
  23. Joice - eh, lasa ca nici eu n-am pliul sau pleoapele perfecte. :P
    Trebuie sa lucram pe ce avem, n-avem incotro. :)

    ReplyDelete
  24. Magical MakeUp - tnx. E minunat tusul Astor. Cand le termin pe cele pe care le am, o sa imi iau si pe negru. E cel mai bun tus pe care l-m folosit vreodata.

    ReplyDelete
  25. Anonim - am fost la un restaurant cu prietenul meu.

    ReplyDelete
  26. modniza - multumesc frumos!:D Te puuup!:*

    ReplyDelete
  27. Alice - nici eu n-am gandit combinatia, am facut-o pe moment!:))
    Multumesc, te pup!:*

    ReplyDelete
  28. Madalina - multumesc!:) Eh, pai trebuie sa avem si inimioare dinastea daca tot a fost Valentine's!:))))

    ReplyDelete
  29. claudia - thank yoou!

    Ador Colorstay!:X:X Daca vrei acoperire medie/mare e perfect.

    ReplyDelete
  30. Special K - thank you sweetie!:*

    ReplyDelete
  31. Honeÿ Bunny - multumesc din suflet!

    Kiss u!:*

    ReplyDelete
  32. Miss Ellie Sugar - sa sti ca si mie imi place tot mai mult movul!:)

    10x! Pupici!

    ReplyDelete
  33. Rotsin - vaaaai si eu abia le astept!:D Mai ales rujurile.

    Thank you! Pupiiiici!

    ReplyDelete
  34. Avon Products - sigur o sa ii mai prinzi, daca nu in catalog, in oferta pt reprezentanti.
    Ma bucur ca te-am inspirat. Pupici.

    ReplyDelete
  35. ilda76 - ma mai joc asa uneori si mai pictez, dar nu e nimic serios, n-am pregatire. :)
    Abia astept sa vina Farmasi!:X

    Pup. :*

    ReplyDelete
  36. mi se pare mie sau erai putin cam suparata de ziua indragostitilor? poate doar mi se pare dar deobicei erai ceva mai energica in poze :) pup!

    ReplyDelete
  37. Daria - nup. Nu eram suparata deloc. :)
    Dar m-am grabit sa fac pozele, chiar inainte sa plec si nici n-am avut lumina buna.
    Pur si simplu asa au iesit.:P

    ReplyDelete
  38. Imi place mult, foarte frumos.Chiar arata interesant.
    Esti foarte draguta!

    ReplyDelete
  39. nu pot sa cred ca iar imi faci in ciuda cu movul ala de la oriflame:x mie mi-e o ciuda imensa ca nu l-am procurat cand am avut ocazia...
    superb lookul! e absolut superb! kisses :* >:D<

    ReplyDelete
  40. Foarte dragut iti sta si ideea e foarte buna. Eu mi-as dori sa vad mai multe machiaje mate si mai simplute, ca metalice sunt f multe.
    Sper ca v-ati simtit bine de Valentine's day! :)

    ReplyDelete
  41. Foarte frumos, imi place albastrul enorm! ^.^

    :***

    ReplyDelete
  42. Monica - Pisica albastra16 February 2011 at 11:46

    vaaai, chiar ca arata bine movul ala!!! si daca tu spui ca ai facut pozele cu blitz si s-a mai pierdut din intensitate...pot doar sa-mi imaginez cat de bine a aratat in realitate!!! geniala culoarea!
    si cizmele!!!! imi plac la nebunie cizmele!!! par atat de comode, desi sunt cu toc...le vreau! am zis! :))

    ReplyDelete
  43. WhisperOfSecret - multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  44. e sublim:X:X and you are so pretty :P
    kisses:*:*

    ReplyDelete
  45. aqua_shell - de fapt ai putea inca sa-ti iei, dar e 13 lei culoarea, m-am uitat pe site. :(
    Poate le mai baga la oferta, chiar sunt bune. :*

    ReplyDelete
  46. Gabitza - ne-am simtit foarte bine, sa stii!:X

    Pai aste e mat si e simplu, sa-l incerci. :*
    Voi tine cont de parerea ta oricum.

    ReplyDelete
  47. Alexandra - thank yoou!:) Dar e mov. :P

    ReplyDelete
  48. Monica - Pisica albastra - daaa, sunt fenomenale culorile astea de la Oriflame. Daca le mai prind la oferta imi mai iau, sunt atat de pigmentate. :X

    Cizmele au fost doar 50 lei, le-am prins la reducere la Leonardo. :D
    Dar sa stii ca nu-s chiar asa comode, au talpa cam subtire.

    ReplyDelete
  49. Deea's Beauty - and you are so sweet, thank you!:*:*

    ReplyDelete
  50. superrrb machiajul!!
    si cizele sunt asa frumoase :x

    ReplyDelete
  51. Denisa - multumesc,a bucur ca-ti plac!:*

    ReplyDelete
  52. You are so sweet! Imi place tot:machiajul, rochita si accesoriile :X si cizmele:D kiss:*
    Si eu am fardul Chic de la Oriflame si l-am folosit dor de vreo 3 ori :)) imi place, dar parca nu-mi sta bn cu el:))

    ReplyDelete
  53. yup, you look great, indeed!

    vreau si eu chestii elf!!! de unde le pot lua? daca fac comanda pe net, vin si in romania? sau nu se merita sa fac comanda pe net din cauza taxelor prea mari?

    as vrea si eu niste chestii pt machiaj de zi, mai nude... nu'sh cum sa ma exprim: niste creioane de-alea jumbo, un ruj din asta cum ai tu si alte cateva chestii...

    mi-ar placea foarte mult sa scrii niste recomandari ceva, pt machiajul de zi, ca mereu ajung sa ma duc la serviciu doar cu crema de fata si eventual, creion dermatograf... :(

    ReplyDelete
  54. Alexantza - aww, multumeeesc!:*
    Hmmm, de ce nu-ti place? Ca doar e un fel de maroniu. :D

    ReplyDelete
  55. andreea - thaaanks!:*

    www.eyeslipsface.com.ro - e site-ul din Romania, poti comanda linistita. Taxa de transport e 8 sau 9 lei, nu mai stiu exact.

    Mi-ai dat o idee exceptionala, o sa fac o serie cu machiaje de zi si cu sfaturi. kiss!:*

    ReplyDelete
  56. yey, great! daca ai timp& chef, ai putea sa bagi si niste recomandari cu oaresce produse de calitate pt machiajul de zi cu zi? din cate m-am prins eu pe blogul tau, astea ar cam fi elf.

    mersi si pt site, am vazut ca era deja adresa de la elf romania pe blogul tau, intr-un post destul de recent, dar deja dadusem send la intrebare...

    e periculos blogul tau, acum cateva minute ma dadeam pe site-ul asta http://www.lup-alb.ro/ si ma gandeam ca mi-ar placea si mie catel din asta alb, chit ca nu-i tocmai rasa pe care o detii tu... da' eu stau la bloc si n-ar fi o idee chiar asa buna:)

    ReplyDelete
  57. andreea - elf nu-s chiar produse high-end. Sunt produse low cost, deci nu e cea mai buna calitate, dar sunt produse bune si accesibile tutror.

    Eu o sa fac tutorialele cu produsele pe care le am iar voi o sa adaptati la ce aveti voi. :)

    ReplyDelete
  58. Sincer, habar n-am de ce nu-mi place. Nici folosit singur, nici in alte combinatii. Pur si simplu nu-mi place cum arata la ochi; in schimb, imi place cum arata culoarea pe mana sau pe deget:)) Ciudat,nu?:))

    ReplyDelete
  59. Felicitari Anda!
    Machiajul, bluza, cizmele, accesoriile, toate sunt ff frumoase :)
    p.s. cum ti-ai facut parul si ce cercei aveai? Mi se pare ca in unele poze ai altii dekt cei mov de la Avon.

    mona_sax2 :*

    ReplyDelete
  60. Alexantza - nu e ciudat, inteleg ce vrei sa zici. :)
    Pup.

    ReplyDelete
  61. mona_sax2 - multumesc. :)

    Parul l-am lasat natural, iar in primele poze nu eram inca imbracata, de aceea am alti cercei. :D
    Sunt de argint, ii am de mult. :D

    :*

    ReplyDelete
  62. pur si simplu speli parul si il lasi asa? :-?
    sta f bine

    ReplyDelete
  63. mona_sax2 - da, atat am facut. Mi-am dat doar cu putin fixativ, sa-i dau volum.
    Vroiam sa mi-l ondulez sau macar sa mi-l intind, dar atat m-am taraganat ca nu am mai avut timp pana la urma si a trebuit sa-l las asa. :))

    ReplyDelete
  64. well, pana n-am vazut pretul, as fi putut sa jur ca-s produse premium. nu ma prea pricep, recunosc. si da, imi dau seama ca nu doar pretul determina faptul ca un produs se incadreaza in aceasta categorie high-end. am cumparat recent un fard de pleoape de la revlon pe care am dat aproape 1 mil (4 nuante) si sunt extrem de prafoase si naspa. puteam sa-mi iau cosmetice de aceasi calitate din piata si n-as mai fi dat atatia bani. acum intelegi de ce mi-as fi dorit recomandari? sunt dispusa sa platesc mai mult, dar vreau rezultate.

    ok, nu ma urmaresc mereu ghinioanele, am avut si noroc, de ex cu un fard de pleoape mono de la seventeen (176): super, nu se strange pe pleoape, la sfarsitul zilei ma intrebau fetele daca mi-am refacut machiajul sau il am de dimineata!:) ti l-am zis pt ca vad ca si tu "te faci" cu mov si-ti sta super!

    mi-as dori o paleta generoasa de culori, (cam cum e a ta aia mare) dar poate mai mica, sa fie culorile cremoase si daca se poate, sa aiba si culoarea galben! any sugestions?:) si jumbo si rujuri, si primers si... ce-ar mai tb? :)

    ReplyDelete
  65. andreea - asa este, de multe ori poti da o gramada de bani pe ceva care sa te dezamageasca, iar alteori dai o suma modica pe un produs minunat.

    Vreau sa intelegi ca eu nu pot face recomandari la produse pe care nu le-am incercat. Atunci cand fac un machiaj cu ceva, cred ca produsul vorbeste de la sine, poti sa vezi exact cum arata pe ochi/fata. De aceea fac si review-uri si swatch-uri la produsele pe care le cumpar, ca sa va puteti face o idee. Dar nu pot face acelasi lucru cu produse pe care nu le incerc.
    Daca pe viitor voi avea produse MAC, Lancome, Estee Lauder, Benefit, sau eu stiu, voi face review si la ele, asa cum am facut pana acum la produsele pe care le am. :)

    Da, intra pe www.cosmetic-style.ro
    Acolo gasesti mai multe modele de palete, sau iti poti face paletuta ta, pentru ca au si mono-uri & palete de farduri goale, pe care le poti face dupa bunul tau plac.

    Pupici, HTH!

    ReplyDelete
  66. well, that sure helps! :) thanks. dar eu nu sunt de nivelul estee lauder!! insa sunt pe principiul: "sunt prea saraca pt a-mi lua produse ieftine!" :)) in general, imi doresc unul si bun.

    si am inteles deja din noul tau post care sunt preferintele tale (ma refer la paleta de la urban decay, care se regaseste in wishlist), asadar cred ca, avand in vedere ca eu te consider make-up guru, poate o sa mi-o iau si eu.:)

    ReplyDelete
  67. andreea - hehe, esti draguta!:)
    Multulmesc. :*
    Da, nu dai gres cu paletele alea, sunt super bune. :X
    Eu nu am acces asa usor la ele ca nu avem Sephora in Timisoara, dar o sa merg la Arad daca o sa fie nevoie. :))

    Pupici.

    ReplyDelete
  68. hei, eu tot vreau sa ma duc in sephora sa-mi cumpar pt mine, ti-as putea cumpara si pt tine o paleta, m-am interesat adineauri si prin posta romana taxa e de 2,4 lei (nu cred ca e mai mult de 1 kg). daca nu ajungi curand prin arad, da-mi de stire pe mail, te ajut cu bucurie!;)

    ReplyDelete
  69. andreea - din pacate nu e chiar pe primul loc la prioritati acum. :) Eventual daca este vreo oferta la ele sa-mi spui, daca sunt la reducere.

    Nu stiam ca esti din Arad, that's nice. :)

    ReplyDelete
  70. sunt din bucuresti. m-am interesat de taxe buc - timisoara.

    am zis daca n-ai tu drum prin arad, in ideea ca acolo ai mentionat ca te aprovizionezi tu cu produse sephora.

    apropo, am fost prin timisoara si mi-a placut f mult orasul. m-au dus intr-un loc unde se mananca niste chestii arabesti de te lingi pe degete, cu foc sub farfurii. asta acum vreo 3 ani, parca.

    anyway, daca te pot ajuta, let me know! o sa-ti zic pretul la palete soon.

    love ya!;)

    ReplyDelete
  71. andreea - da, ar trebui sa mai fie reduceri acum si atunci as fi interesata. Nu vreau sa le iau la pret standard, e pacat.
    Si daca sunt mai mici e ok. Astept sa-mi zici noutati. :D

    Taxa e 2.50 lei peste tot in tara daca trimiti fara ramburs pachetul, iar daca e cu ramburs e 6.50 lei taxa.

    Vb atunci, pupici!:*

    ReplyDelete
  72. Nu am combinat niciodata movul cu un liner aramiu de genul acela.Am sa incerc si eu.Pupici! :*

    ReplyDelete
  73. Andreea - nici eu, a fost o decizie de moment, dar mi-a placut la nebunie efectul. :D
    pup.

    ReplyDelete
  74. Michellinne - multumesc!:) Ma bucur ca iti place. :D

    ReplyDelete