Gerovital Plant - noua gama cu extracte BIO


 Acum o saptama am primit un e-mail din partea agentiei care se ocupa de PR-ului celor de la Farmec. M-au contactat pentru a-mi trimite noua lor gama de produse pentru testare. Well, astazi au ajuns in manutele mele si sunt extrem de incantata de felul in care au fost ambalate. Chiar voi folosi cosuletul de rafie pentru a depozita una alta. Un mare plus pentru Farmec din partea mea, pentru felul in care au trimis produsele. Imaginea conteaza. :)


Asadar, am primit:
- lapte vitaminizant demachiant;
- tonic hidratant;
- ser contur pentru ochi si buze;
- crema hidratanta de zi;
- crema antiimperfectiuni (pe care astept cel mai mult sa o incerc).

Voi face review fiecarui produs in parte la momentul potrivit. Imi voi rezerva suficient timp (o luna minim) pentru a le incerca cum se cuvine si pentru a-mi forma o opinie cat mai clara.

Am primit si o brosurica , in care am informatii despre fiecare produs in parte. :)
Imaginea acestei game de produse este Paula Seling.

Voi ati incercat noua gama Gerovital Plant? Ce parere aveti despre produse?


P.S. : Am reusit sa scap de rama pozelor, dar pentru asta a trebuit sa schimb template-ul. Totusi, tot raul spre bine, pentru ca imi place muuult mai mult aceasta tema si imi place si mai mult cum arata blogul acum. 
Sper sa va placa si voua!


O zi frumoasa in continuare!
Va pup,

Share:

56 comentarii

  1. Imi place foarte mult noul template. Nu te cunosc personal dar am sentimentul ca ti se potriveste perfect.

    ReplyDelete
  2. norocoaso:))

    si mie imi place noul template :*

    ReplyDelete
  3. Just_Me - si eu il ador!:X
    Era sa fac un mini infarct acum ca am crezut ca nu pot edita html-ul. Mi s-au dus toate gadget-urile ce le pusesem din html si acum trebuiesc puse iar (facebook like, lightbox photos, etc.)
    Am crezut ca tb. sa o schimb iar, dupa ce am gasit una ce-mi place cu adevarat. X(

    ReplyDelete
  4. Denisa - yes, I am!:)) Sunt super bucuroasa si eu pentru ca le-am primit pentru ca imi place Farmec in general.

    Ma buuucuuur!:D

    ReplyDelete
  5. Deci e mortal cosuletul!!!!
    Ma bucur pentru tine!
    Farmec are in spatele brandului una din cele mai de treaba echipe intalnite! :X

    ReplyDelete
  6. ce dragut ii cosuletuuuu :X eu am incercat tonicul si imi place foarte mult :D asa fina imi lasa pielea..hmm...m-ar tenta si crema aia antiimperfectiuni :)) dar astept review-ul tau :D Sa le folosesti cu placere :*

    ReplyDelete
  7. Produsele nu sunt BIO ci cu unele ingrediente bio.In rest asteptam impresiile

    ReplyDelete
  8. Buna...da eu folosesc crema de zi hidratanta de ceva timp 2 luni sa zic ... e f f f buna o recomand ...:D o sa incerc si celelalte produse dupa c faci tu review-ul ..pup

    ReplyDelete
  9. Bud of rose - multumesc. :) Abia astept sa pun cosuletul in folosinta. :D

    ReplyDelete
  10. Stefi - si eu abia astept sa incerc crema antiimperfectiuni. Promite sa vindece mai repede urmele de la cosuri, sa decoloreze petele de pe fata si sa indeparteze stratul de celule moarte. Sounds soooo good!

    ReplyDelete
  11. Stefania - crema hidratanta o sa o folosesc impreuna cu mama pentru ca eu am tenul gras si pana nu-mi revin cu problemele nu o sa o prea folosesc. Poate doar cand mi se descuameaza tenul.

    ReplyDelete
  12. Chiar as vrea sa le incerc, mai ales "serul contur pentru ochi si buze"- asa ca abia astept sa vad cum ti se par tie; cosuletul impletit este foarte dragut!:)

    ReplyDelete
  13. Daca crema anti-imperfectiuni vindeca petele vreau sa fiu prima care afla :D
    de azi incep sa folosesc apa oxigenata pe post de toner, sper sa decoloreze petele asa cum am citit:)

    Sa le folosesti sanatoasa anda! cosuletul e minunat!

    ReplyDelete
  14. hey Anda,imi place foarte mult blogul tau:*.Am observat k esti o norocoasa,tot timpu primesti cate ceva de la diferite firme si vroiam s ate intreb ce faci ca sa fi aleasa de acestea si sa fi in contact cu ei,tare sunt curioasa,te invidiez:D..te pup si mult succes in continuare

    ReplyDelete
  15. Sa le folosesti sanatoasa si frumoasa!:*
    Sa revii cu impresii, eu de abia astept sa vad ce face crema anti-imperfectiuni.
    Eu am, 3 cosulete in genul astuia, de marimi diferite si tin fardulete si alte cosmetice in ele;))
    Si m-am vopsit cu Loncolor Trendy - R&B Chestnut. Pozele n-au vrut sa iasa bn, nu se vede modificarea nuantei. Insa e destul de ok, un maroniu/castaniu cu reflexii (putintel roscate pe varfurile mele mai blondine) :))
    te pup:*

    ReplyDelete
  16. Au si reclama la tv cu Paula Seling:D
    mi-am luat si eu oja bleu din aceea frumoas cum aveai tu un intr-un NOTD
    :*
    (Madalina-Buzau)

    ReplyDelete
  17. Alice - sunt si eu curioasa de el. Din seara asta "ma pun pe treaba". :))

    ReplyDelete
  18. EllaSuchardine - si eu imi doresc tare mult sa fie asa. :X

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  19. madalina - eu nu fac nimic, firmele respective aleg. Avand un blog care este destul de citit (mai mult de 1000 de vizitatori unici pe zi) implicit sunt si un formator de opinie. Este o modalitate buna pentru ca ei sa afle o parere obiectiva despre produsele lor si sa le imbunatateasca daca este nevoie. Si de ce sa nu recunoastem, este cea mai ieftina reclama posibila. :)
    In strainatate este o adevarata industrie pe tema asta.

    ReplyDelete
  20. AlexantzA - cu siguranta voi reveni. :)

    Ai pus poze pe Fb? Sa te vad.
    Eu inca nu m-am facut, mai astept. :)

    ReplyDelete
  21. Mada-Bz - da, stiu ca au. :)
    Ma bucur ca ti-ai gasit oja respectiva.
    Pupicei!

    ReplyDelete
  22. Ce frumos e cosuletul :X love it :X

    ReplyDelete
  23. Anda,produsele se pot comanda si online?

    ReplyDelete
  24. tare dragalas cosuletul, bravo lor pentru faptul ca acorda atentie si detaliilor!
    crema hidratanta, gelul contur ochi si buze, laptele demachiant si tonicul - le-am avut si eu, mi-au placut...nu m-au facut totusi sa le raaman "fidela"! vad ca acum au o noua forma de prezentare, ma intreb daca au modificat ceva si la formule...cu mult interes astept opinia ta in legatura cu crema anti-imperfectiuni!
    mult succes in tot ceea ce intreprinzi, anda! meriti!
    kisses!(ilda76)

    ReplyDelete
  25. e frumoasa noua tema :) azi mi-a ajuns si mie, deja ma gandesc cum sa reciclez panglica in ceva zorzonea iar cosuletului i-am gasit deja intrebuintare. Acuma sa inceapa dezmatul cu produsele, hehe! :) Spor la incercat :) :*

    ReplyDelete
  26. E foarte frumos aspectul blogului pe care l-ai ales,iar produsele Farmec sunt tare indragite de mine,dar din pacate nu am o reprezentanta la mine in oras.Ai un tag de la mine,in caz ca ai placerea sa il faci : http://charmy-bunny.blogspot.com/2011/02/dragobete-sweet-day-tag-get-to-know-me.html

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    ReplyDelete
  27. ah..kte produse:X..sa le folosesti cu placere..cat despre aspectul blogului, e foarte cute.pup

    ReplyDelete
  28. ilda76 - asa e! A fost foarte frumos din partea lor.
    Din cate am inteles, da, au modificat din formule.

    Multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  29. siginutz - yeey, ma bucur ca-ti place. :)
    He he, am vazut pe blog, ai postat la 5 min diferenta de mine. :)) Si m-am amuzat ca aveam aceleasi pareri despre cosulet. :P

    Spor la incercat si tie!:)

    ReplyDelete
  30. Affaire_Rx - din cate stiu eu nu au magazin online, dar gasesti produsele in orice supermarket. Pup.

    ReplyDelete
  31. Honeÿ Bunny - glad you like it!:)

    Gasesti produsele in supermarket (Auchan, Real, etc.)

    Cred ca fac tag-ul maine, multumesc. :*

    ReplyDelete
  32. Xella - multumesc!:*

    Ma bucur ca-ti place aspectul blogului. Si mie imi place foarte mult. :X

    ReplyDelete
  33. Vai de mine! Cat de dragut e cosuletul.
    Nu am incercat noua gama si din pacate, nici nu am acces la brand prea des :(.
    Abia astept review-urile.

    Pupici!

    ReplyDelete
  34. si eu abia astept sa testez crema antiiperfectiuni! pup

    ReplyDelete
  35. Abia astept review-urile!
    Ai un tag pe blogul meu, pupici!

    ReplyDelete
  36. Foarte dragut cosuletul,chiar nu cred ca am mai vazut astfel de ambalaj pentru o gama de cosmetice.Inseamna ca cei de la Farmec stiu sa acorde atentie detaliilor.Un mare plus avand in vedere faptul ca exista foarte multe firme care nu sunt atat de axati pe prezentare.Chiar sunt curioasa ce parere iti va lasa serul contur pentru ochi si buze.Mi-am dat seama ca exceptand demachierea ochilor,nu acord prea multa atentie aceste zone si cam vreau sa schimb asta.Problema e ca nu stiu ce sa aleg pentru ca nici nu as vrea sa cheltui sute de mii pe zeci de creme si sa nu se vada nicio diferenta.

    Datorita tie am testat crema gommage de la cosmetic plant si acum suntem cele mai bune prietene:))Prin urmare astept cu nerabdare si parerea ta despre acest ser.


    Pupici si un weekend cat mai calduros!

    Si ca sa nu uit, te invit sa imi vizitezi blogul(cand il voi deschide,peste o saptamana).Stiu ca e devreme dar mai bine incep sa imprastii vestea de acum:))

    Oricum pup din nou si ca o mica precizare,chiar e dragut blogul in aceasta formula.

    ReplyDelete
  37. very very very cute!!!
    this post is fantastic!
    follow u =D
    xx

    ReplyDelete
  38. Hello :) De fiecare data cand citesc despre produsele astea ma bucur, pentru ca de obicei citesc de bine.

    Folosesc demachiantul si crema hidratanta de mai mult de 2 ani. Cand au schimbat ambalajele si formulele prin noiembrie (?) am strambat putin din nas - nu stiam cum se va impaca pielea mea sensibila la orice schimbare cu noul. Pana la urma m-am panicat degeaba, sunt la fel de bune si acum. Crema are o textura mai buna ca inainte si, spre deosebire de formula veche care "pisca" uneori, asta e mult mai ok.

    alte produse de la ei... De curand vroiam sa incerc si tratamentul pentru cosuri, crema ultra-activa cred ca este. Si folosesc de vreo doua luni spray-ul termoprotector pentru par, tare dragut si el.

    Enjoy, si astept si eu review-ul pentru crema antiimperfectiuni.

    ReplyDelete
  39. LittleD. - serios, nu inteleg de ce spuneti asta. Produsele se gasesc in aproape toate supermarket-urile, eu le-am vazut chiar si in Kaufland. :-??

    Pupici!

    ReplyDelete
  40. Andreea - da, chiar promite chestii interesante. :D

    ReplyDelete
  41. YellowJade - thank you!:* Il fac astazi!:*

    ReplyDelete
  42. LeyaCreations - intr-adevar au fost extrem de inspirati cu acel cosulet. :X
    Sincer chiar aveam nevoie de un produs de genul (ser pt ochi), eram in cautare, a venit la fix. :)
    La fel si eu, nu acordam prea multa atentie ochilor, dar anul asta fac 23 de ani si cred ca este cazul sa am grija si de partea asta a fetei, foarte predispusa la riduri.

    Ohhh, crema gommage, e my best friend too!:X

    Well, astept sa-l deschizi. :)
    Kisses!

    ReplyDelete
  43. Luana - sincer si eu ma bucur enorm ca majoritatea produselor romanesti chiar sunt bune.

    Crema ultra-activa o sa mi-o achizitionez si eu, mai mult ca sigur!:)

    Pupici.

    ReplyDelete
  44. Buna Anda!Am revenit cu un mic anunt care sper ca si prin intemediul blogului tau sa ajunga in atentia mai multor persoane si poate putem actiona cumva,in numar cat mai mare.Fara nicio obligatie,desigur.Am vazut acum cateva minute la stiri un baietel dragalas tare cu niste ochisori frumosi dar care nu pot vedea:(Si este o campanie de genul celor care au mai fost,in care oricine poate dona 2 euro prin sms.De data asta numarul e 848.Daca vrei gasesti cazul lui aici http://fundatiamereuaproape.ro/luca-dumitrache/ dar si cazurile altor copilasi.Stiu ca nu are legatura cu postul tau dar chiar m-a impresionat mult puiul acela de om.E atat de scump si inocent si desi am trimis sms parca tot am impresia ca nu am facut suficient.Scuze de n ori pentru off-topic ,sper sa nu te superi.


    Si ca sa nu uit,nu am nicio legatura cu acel copilas,n suntem inruditi sau sa fie prieteni de familie.Doar ca imi pare atat de rau de el ca e atat de micut si nu poate sa vada nimic in jurul sau.Dar din cate am inteles doar un ochi poate fi salvat,ca unul dintre ei nu mai poate fi remediat:(Pup:-*

    ReplyDelete
  45. Salut! Templat-ul este foarte frumos, feminin :) Imi plac in general produsele de la farmec, astept review-urile tale, si cel mai mult ma intereseaza daca crema anti-imperfectiuni chiar are rezultate bune:D.. o zi frumoasa sa ai. Te pup

    ReplyDelete
  46. Am incercat doar o crema pentru maini si lotiunea regereranta cu petroleum.Sunt multumita de produsele lor.Raportul calitate-pret este bun.


    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. LeyaCreations - sper din tot sufletul sa se faca bine copilasul!

    ReplyDelete
  48. Andreea - multumesc, si mie imi place mult ce a iesit. Asa il vroiam de la inceput, dar nu ma lasa vechiul template, care avea prea multe rame peste tot.

    Si mie imi plac produsele Farmec, o sa revin cu review pentru fiecare produs.

    ReplyDelete
  49. cosuletul gata, are alte responsabilitati acu :P. si produsele la fel, nu stiu insa ce sa ma fac cu crema antiimperfectiuni... ca n-am (geee, suna de parca as fi perfecta :P). Ma gandesc sa incerc cu niste pete de la soare de pe umeri, sa vad ce si cum.. have no idea. :*

    ReplyDelete
  50. siginutz - eu nu am pus nimic inca in el, ma mai gandesc ce intrebuintare sa ii dau.
    Mda, i feel u! Mie nu mi se prea potriveste crema hidratanta, dar o sa o foloseasca si mama, iar eu o voi folosi din cand in cand, pe anumite portiuni uscate de pe fata.

    Pup.

    ReplyDelete
  51. Babe, da-mi si mie un contact al celor de la Farmec pls! Pe mail, te rog, pentru ca vreau sa scriu si eu despre produsele astea, iar tipa de la Farmec pe care o stiam eu nu mai lucreaza acolo. Pls! divedecarton@yahoo.com

    ReplyDelete