Haul Avon

Yep...it's that time of the month!:)

Sper sa nu va plictisesc cu postarile astea si sa fie in continuare utile pentru voi pentru alegerea nuantelor potrivite & other stuff. Sunt tare entuziasmata de produsele de luna aceasta, majoritatea au fost primite si sunt lovely! I sooo love Avon!:))

Ma tot plangeam luna trecuta ca anul acesta nu am primit agenda Avon, asa cum ne-au obisnuit in ultimii doi ani. Well, campania aceasta am avut o surpriza si am primit in colet o agenda SUPERBA! De foarte mult timp imi doream una de genul. 
Look at this gorgeous baby:
Din pacate doar coordonatorii o primesc anul acesta (don't know why), dar am inteles ca ar putea fi cumparata la 20 lei. Nu stiu inca detalii.

Bineinteles, nu se putea sa nu-mi comand si niste cercei, nu?:)
Cercei Bertrade

Set cercei Natasha

Mi-am luat intr-un final si mult doritul & mult laudatul creion Supershock. L-am prins la oferta, a costat doar 10 lei si asa din swatch chiar cred ca o sa ne intelegem de minune. Inca nu am apucat sa il incerc.

Masca de par Planet Spa cu ulei de masline
Folosesc de foarte mult timp acest produs. Cred ca este a 4-a cutie. Chiar isi face treaba, parul imi ramane foarte matasos dupa ce o folosesc. Din aceeasi gama, va recomand si gelul de dus exfoliant. It's great!

Crema de maini cu minerale din marea moarta Planet Spa
La fel ca si masca de par, este al treilea tub pe care il am. Ador mirosul si efectul acestei creme. Intra foarte repede in piele si asta e un mare plus pentru mine. Nu suport sa imi simt mainile unsuroase. :D
In general, consider ca produsele Planet Spa sunt foarte bune, pana acum tot ce am incercat mi-a placut.

24k Gold Lip-gloss - Ruby Lustre

Love love love the color!
Btw, apare in Campania 5 in catalog.

Ruj Moisture Seduction - Tangerine

De mult mi-am dorit un rosu atat de purtabil!:X 
Nu e chiar rosu, tinde spre portocaliu, dar e perfect, ador nuanta.

24k Gold Eyeshadow Quad - Golden Splendour
Culori tare frumoase. Voi face curand un look cu el. :)
La fel ca si gloss-ul, apare tot in campania 5 in catalog.


P.S.: Am pregatit un blog sale Avon pentru duminica (cu produse noi noute, bineinteles!). Sper sa va placa.

Kisses,

Share:

69 comentarii

  1. Am o intalnire cu acel gloss. Muhahha!

    ReplyDelete
  2. agenda e super :X glossu`acela va fi al meeeu :X si cercelusii miiinunati :X abia astept produsele :* (Madalina-bz)

    ReplyDelete
  3. Anda, nu te supara, iti cer o favoare mare mare:D Crezi ca ai putea sa iti faci o poza cu cerceii in forma de inimioara? Sa vad cam cum vine in ureche, pls! :))
    Siiii..duminica pe la ce ora? :)) Sa stiu sa fiu aici :">

    ReplyDelete
  4. Cum vin in ureche* is analfabeta la ora asta, scuze :D

    ReplyDelete
  5. cerceii din ce catalog sunt ?

    ReplyDelete
  6. Anca - o sa fie prezent maine la blog sale. Am avut doua bucati. :)

    Pupici.

    ReplyDelete
  7. Madalina-bz - sper sa fie pe gustul vostru produsele. :*:*

    ReplyDelete
  8. Machiaj Ochi - i know, right? <3<3<3

    ReplyDelete
  9. Hubbis - o sa incerc in decursul zilei de maine. Daca nu in cel mai rau caz duminica. La mine weekendul e cu examene. :D

    Am programat postarea pentru ora 12.
    Pupici.

    ReplyDelete
  10. Hubbis - ah, am uitat sa specific, iti trm poza pe mail, l-am gasit la tine pe blog.
    And belive me, nici eu n-am vazut greseala la ora asta. Va raspund voua la comentarii si am fugit la somn. :))

    ReplyDelete
  11. Anonim - cei mari sunt din ofertele speciale de pe internet pentru reprezentanti, i-am comandat acum in campania 2, iar setul il gasesti tot in campania 2, la 20 lei.

    ReplyDelete
  12. ce frumoasa poate fi agenda!
    sa le folosesti cu placere! Pupici!

    ReplyDelete
  13. Ce mandra sunt ca am si eu toate aceste produse:D
    Ce parere ai de fard? Nu ti par culorile nu prea puternice? Ce parere ai de luciul de buze? EU inca nu l-am desfacut, mi se pare culoarea cam inchisa:-s. Agenda e superba, nu stiam ca o sa o primesc si cand am vazut-o am zis WOW :)) nu imi venea sa cred ca bunaciune de agenda ne dau :X....sincer imi este si mila sa o utilizez:)) dar o sa utilizez doar in cazuri majore:D:)). Te pup si sa le folosim sanatoase:D Take care of you, Anda:*

    ReplyDelete
  14. Awww rujul e superb! Si fardurile imi plac tare mult.. Abia astept sa prind si eu un catalog Avon I want that lipstick!!! :X pup!

    ReplyDelete
  15. mi'ai luat mintile cu cerceii bertrade :)) crezi c'am mai putut sa citesc cu atentie tot postul? :))
    multumim anda :d!
    isabela

    ReplyDelete
  16. Mi-am luat si eu cercelusii Bertrade doar ca i-am transformat si am facut doua perechi din ei:D

    ReplyDelete
  17. Anda, spune-mi te rog de setul de cercei Natasha, cand se poate comanda,si la ce bani? SI creionul supershok?
    Si daca as putea face comanda la tine, ca eu din pacate nu cunosc reprezentanti Avon in Arad.
    Multumeesc. Te pup

    ReplyDelete
  18. super cute cerceii bertrade si agenda e prettyyyyy :) t pup

    ReplyDelete
  19. cookie & andreea - si eu m-am indragostit de ea!

    Multumesc. :*

    ReplyDelete
  20. Oannys Oana - inseamna ca esti si tu lider, felicitari!:*

    Eu sunt innebunita dupa luciul de buze, mi se pare o culoare superba. Sa sti ca nu e prea inchis.
    Fardurile mi se par ok, dar pana nu fac un look cu ele nu o sa pot avea o parere mai exacta. Cert e ca imi plac culorile.

    Eu o sa folosesc agenda pentru blog.:D Aveam alta, care nu-mi placea si am inlocuit-o cu asta noua. :D:D
    Mie mi-ar parea rau sa n-o folosesc. ;))

    ReplyDelete
  21. Lauren - eu mai visez si la rujul Lilac Shimmer, dar mi-l iau eu in campaniile viitoare. :X

    ReplyDelete
  22. isabela - :))
    Ma bucur ca-ti plac atat de mult. Mie mi-au adus aminte intr-un fel de cerceii lui Beyonce in videoclipul "if i were a boy" si de aia i-am vrut. :))
    pup.

    ReplyDelete
  23. bondarica - mie imi plac asa foarte mult, dar e draguta si ideea ta. :)

    ReplyDelete
  24. Roxie - ti-am trimis mail, ca sunt mai multe de spus. :)
    Vb acolo, pupici!

    ReplyDelete
  25. andra - Hello, de cand nu te-am mai vazut pe aici!:)
    Multumesc. Pupiiiici!:*

    ReplyDelete
  26. Multumesc mult, Anda! Bafta la examene!

    ReplyDelete
  27. eu nu prea am folosit produse Avon dar la un mom dat am gasit o oferta f buna la masca de par si am luat-o.
    2 lucruri am de zis: iti ajunge pt mult timp si e buna!

    ReplyDelete
  28. wow, super achizitii! sa le folosesti cu placere :)

    ReplyDelete
  29. Rox - sunt total de acord cu tine. :)

    ReplyDelete
  30. Buna Anda! Ai un blog super, din care am invatat multe si tu esti o scumpa! As avea o intrebare :ce fond de ten imi recomanzi pentru ten gras,dar nu neaparat cu o putere de acoperire mare, ci doar pentru uniformizarea culorii si a impiedica luciul acela inestetic...Merci mult!

    ReplyDelete
  31. Camy - multumesc, asa o sa fac!:*

    ReplyDelete
  32. Anonim - multumesc, iar tu esti o draguta!:)

    Pai si eu am tenul gras si ti-as fi zis sa incerci Colorstay care e divin, dar daca nu vrei cu acoperire mare, eu m-am inteles foarte bine si cu Normaderm & Aerateint Fluid de la Vichy.
    De asemenea imi place super mult si Second Skin de la Max Factor. Pupici.

    ReplyDelete
  33. si eu am luciul de buze, imi place culoarea doar ca mi se par prea trasnparente culorile, acum vreo 7-8 ani parca aveau mai multa culoare si erau mai persistente pe buze.si produsele de la planet spa sunt de nota 10, le-ai incercat cele cu unt de shea? sunt adorabile.iar agenda e super, de cand am primit-o ma innebunesc prietenele sa le comand si lor.stii cumva la ce pret va fi? eu inca nu am primit detalii

    ReplyDelete
  34. Ce frumoasa este trusa de farduri !!! Eu am cele doua truse cu 8 culori de la Avon, carora le-ai facut un review mai demult. Sunt ok culorile insa fardul este putin "prafuit" si mi se pare ca se duce in cateva ore...trusele astea cu 4 culori imi par mai rezistente.
    Tu ce zici, e vreo diferenta ? Pupici :)

    ReplyDelete
  35. Cat de draguta este agendaaaa :X iar de cercei nu mai are rost sa spun :X:X

    ReplyDelete
  36. Anonim - depinde din ce gama iti iei, unele sunt mai sheer, altele sunt mai intense. Eu sunt foarte multumita de acest luciu.

    Am scris si in text despre agenda, cred ca 20 lei.

    ReplyDelete
  37. Pixxie - da, categoric este diferenta intre ele. Si eu consider ca sunt cam prafoase cele cu 8 culori, am scris si in review-uri. Quad-urile sunt mult mai calitative si nu sunt prafose.

    ReplyDelete
  38. Rotsin - aceeasi parere o am si eu!:))
    Pupici.

    ReplyDelete
  39. Cat de frumoasa e agenda! :X
    Si cerceii Bertrade sunt superbi, cei Natasha de asemenea, de fapt imi plac toate produsele. Masca de par cu masline o am si eu, si imi place, insa e pe terminate si trebuie sa imi iau alta (asta dupa ce mi se termina si masca de par cu minerale tot de la Planet Spa :D )
    Am avut si crema de maini cu minerale si namol si mi-a placut. Sunt faine produsele din gama Planet Spa :)
    Sa folosesti cu placere toate achizitiile.
    Kisses :*

    ReplyDelete
  40. Agenda e absolut superba! :X:X
    Si eu am primit cadou o masca de par exact ca a ta, dar inca nu am apucat sa o incerc. Sper sa-si faca treaba si in cazul meu :)
    Oh, si crema aia de maini e super :X Preferata mea, de departe. :)

    Abia astept sa vad de ce produse "te desparti".

    ReplyDelete
  41. Foarte draguta agenda!!! :X
    Eu mi-am luat una de la Accesorize la reduceri cu 13 lei (in loc de 43 lei) si sunt tare incantata de ea. Are fluturasi si pe paginile dinauntru si are coperti tari la fel ca a ta. :X

    ReplyDelete
  42. gabrielle boutique - in cateva zile ajung si la tine cei Bertrade!:D
    Abia astept sa incep si eu masca Planet Spa, acum am de la Kallos (pe care de asemenea o ador) si e pe terminate. :D

    Multumesc. La fel si tu, cand o sa ajunga la tine. :*

    ReplyDelete
  43. Geo. - pana acum numai cuvinte de lauda am auzit despre masca. Cred ca o sa iti placa si tie. :)

    Sunt in mare parte produse la care am dublura, dar ma gandesc ca ai vazut despre ce e vorba. Pupici.

    ReplyDelete
  44. Iulia - ce noroc ai avut s-o iei la un pret asa fain. Noi nu avem Accesorize, dar tot vazusem la Diverva si erau extrem de scumpe (intre 40 si 60 lei). De aia am fost (si inca sunt) asa extaziata de asta de la Avon. :))

    ReplyDelete
  45. tocmai mi-am comandat setul de cercei natasha,si de-abia astept sa-mi vina comanda.am zeci de cercei,dar tot nu am rezistat tentatiei...

    ReplyDelete
  46. din cauza ta mi-am comandat si eu cerceii:))par foarte draguti.si app,ms ca mi-ai raspuns la mailuri.totusi imi iau quadurile.pupici:*

    ReplyDelete
  47. MeMyself&Beauty - stiu cum e. Eu cred ca am atins suta. :))

    ReplyDelete
  48. Madlen - :)) ai ales bine, quad-urile sunt mai calitative.

    ReplyDelete
  49. ce frumosi sunt cerceii inimioare :) cred ca arata super in urechi :)pacat ca nu se vand si separat :((

    ReplyDelete
  50. Symmo - daa, intr-adevar sunt super cute. :D Mie imi plac toti.
    Pupici!

    ReplyDelete
  51. :) Da si eu am folosit masca aceea de par cu masline cativa si era foarte buna. Chiar cred ca mai am una pe undeva - bine ca mi-ai amintit de ea, trebuie sa o folosesc inainte sa expire.:)Ai niste buze superbe!:)

    ReplyDelete
  52. Alice in vintageland - multumesc. :*:*
    Intr-adevar e foarte buna masca, e unul din cele mai cautate produse de la Avon.

    ReplyDelete
  53. Michellinne - ma bucur ca am reusit oarecum sa-ti schimb parerea. Mie chiar imi plac produsele lor.

    Ar trebui, sa stii!:)) *kidding*

    ReplyDelete
  54. Buna, am si eu o intrebare. Agenda este de mate sau romana?

    ReplyDelete
  55. Onyx - pai e cu punctulete, deci nu e nici de mate nici de romana. :))
    Totusi, punctuletele sunt puse in asa fel incat sa formeze patratele.

    ReplyDelete
  56. Stiu ca in revista nu mai e disponibil de mult parfumul Surrender..nu ai idee daca se mai poate cumpara cumva de undeva?:( inca tin minte ce superb era si as face o mare bucurie cuiva daca l-as face cadou..
    merci :*

    ReplyDelete
  57. Amy - din pacate nu te pot ajuta...nu stiu unde ai putea sa-l gasesti, ca e scos de mult timp din catalog. :(

    ReplyDelete
  58. sper sa faci un look cu acel quad cat mai repede..sunt curioasa cum arata culorile pe pleoape(in special auriul:D)...pupici

    ReplyDelete
  59. Miss D - pai am facut deja. :)
    Intra pe eticheta "make-up avon".

    ReplyDelete
  60. presupun ca ar fi prea funny sa mai spun ca il vazusem deja:">...tocmai imi faceam planuri pentru urmatoarea comanda si uitasem ca ai facut deja lookul..sorry...oricum arata super bine...abia astept sa imi iau si eu quadul:)

    ReplyDelete
  61. Miss D - eram sigura ca-l stii, ca e recent!:)

    Pup.

    ReplyDelete
  62. Buna Anda,
    Am şi eu o rugăminte la tine...
    Sunt lider in pregatire Avon, am un blog avonpentrutine.blogspot.com si as avea nevoie de fotografiile cu luciul de buze 24k, as putea sa le imprumut de pe blogul tau? păstrand semnatura, desigur:). si daca esti de acord, mi-ar placea sa facem si schimb de linkuri :)

    ReplyDelete
  63. Oana - ok, insa doar daca pastrezi semnatura. :)
    Te voi trece in lista. Pupici!

    ReplyDelete
  64. Multumesc mult! am pus pozele aici http://avonpentrutine.blogspot.com/p/sale.html si linkul tau la blogroll. Pupici si felicitari pentru machiaje, imi plac foarte mult!

    ReplyDelete