Tag: My favourite eyeliners/bases


Hello!

 Am primit acest tag de la Adina, acum mai bine de o luna si imi cer scuze ca n-am avut timp sa ma ocup pana acum de el. A necesitat putina munca (editarea pozelor, and so on). Asadar, am sa va prezint astazi primerele, tusurile, creioanele si fardurile crema pe care le detin. Sper sa va fie de ajutor aceasta postare.

Let's start now!

Eye primers

Cream Eyeliners

Black Liquid Eyeliners

Random Liquid Eyeliners

Eyeshadow Base

Cream Eyeshadows (pe care le folosesc tot ca baza)

Jumbo Pencils (la fel, le folosesc ca baza)

Pencil Eyeliners
Avon


Oriflame

Ada

Elf, Delia Cosmetics, Annabelle, Marcelle & Nyx 

Imi plac si le folosesc absolut toate, altfel nu le-as mai pastra in colectia mea. Insa daca ar fi sa aleg din fiecare categorie un produs preferat acestea ar fi:

Primer: Efl Eyelid Primer;
Cream Eyeliner: Elf;
Black Liquid Eyeliner: W7;
Random Liquid Eyeliners: Astor Eye Artist;
Eyeshadow Base: evident, Radiant (fiind si singurul)! :)
Cream Eyeshadow: Anew - Mocha;
Jumbo Pencils: Nyx Jumbo Pencil - White;
Pencil eyeliners:
Avon: Supershock Eyeliner - Black
Oriflame - cele duo de la Visions (nu le mai tin minte denumirea);
Annabelle Smoothliner - Bamboo ( e genial!).


Pupicei,

Share:

48 comentarii

  1. Wow ce multe creionase ai:D De unde l-ai achitzionat pe cel de la Annabelle? Pare foarte cremos si imi place mult si culoarea:D Te pup.

    ReplyDelete
  2. Oannys Oana - mie nu mi se par chiar asa multe!:)
    L-am primit de pe un blog, din pacate nu stiu de unde pot fi achizitionate. :( Intr-adevar e super cremos, il ador.

    ReplyDelete
  3. wow..ce colectie impresionanta:D....

    ReplyDelete
  4. Ce de creioane:O Si eu am de la Avon Arabian Glow cel turcoaz doar nu`l pot aplicat decat daca apas ffff tare si oricum culoarea nu e asa pigmentata cum e la tine:D Cam ce as putea sa fac cu el?:-?? sau e bun de aruncat?:)) Te pup:*

    ReplyDelete
  5. Foarte draguta colectia ta de creioane.

    ReplyDelete
  6. imi place mult colectia ta! as vrea sa te intreb daca fardurile crema de la avon sau oriflame care le detii se usuca dupa aplicare sau raman umede si se aduna in pliuri?ma tenteaza si pe mine dar am pliul ochilor foarte ingust si nu reusesc sa gasesc ceva care sa faca fardurile sa nu se adune!
    mersi mult! te poop!

    ReplyDelete
  7. Frumoasa colectie .Tare imi face cu ochiul Primerul de la Radiant ...am inteles ca este mult
    mai bun in comparatie cu cel de la elf.

    p.s. iti urmaresc blogul de mai multa vreme ..si acum ,daca tot mi-am facut si eu unul, o sa te urmaresc prin GFC.
    pupici

    ReplyDelete
  8. ce multe ai si ce frumoase sunt toate:x

    ReplyDelete
  9. @ Bondarica:
    @ modniza:

    Multumesc fetelor. Totusi, insist, nu cred ca e chiar asa impresionanta. :))))

    ReplyDelete
  10. Byutzika - al meu este varianta veche, de aceea difera. E super cremos si moale, il ador. E in genul celor Supershock.
    Incearca cu al tau sa-l incalzesti cu bricheta inainte sa-l folosesti.

    Kisses!

    ReplyDelete
  11. Elena - depinde. Cel de la Oriflame si cel de la Avon (moonbeam) sunt singurele pe care le-am incercat sa le port asa singure si ma tineau toata ziua. Pe atunci nici nu aveam primer. :)

    Celelalte cred ca s-ar aduna in pliuri.

    ReplyDelete
  12. Miss Z - din punctul meu de vedere, primer-ul de la Elf este mai bun decat cel de la Radiant. :)

    Multumesc, ma bucur ca-ti place blogul.

    ReplyDelete
  13. Buna Anda, am vazut ca ai un eyeliner lichid albastru..crezi ca ai putea realiza un look cu el(combinat cu altceva, cum crezi)?am si eu unul de la avon colortrend, dar nu il prea folosesc ca mi se pare prea intens, si nu prea stiu cum sa il fac sa arate bine pe pleoapa ;)). tu ai sti sigur...mersiiiiiii.

    ReplyDelete
  14. Ioana - da, voi face. :)
    Mai gasesti un look cu eyeliner albastru aici:

    http://andazelenca.blogspot.com/2010/08/lotd-summer-meadow.html

    ReplyDelete
  15. ai o cloectie mare si frumoasa!!!ai culori frumoase la Pencil Eyeliners!!!

    ReplyDelete
  16. Hm,creioanele Ada au un pigment foarte frumos.Am si eu 2,pe verde si albastru,dar cum faci sa nu se intinsa sau sa curga? ca mie mereu mi se intampla.. :)

    ReplyDelete
  17. Ce multe creioane ai!Sunt foarte frumoase...
    As vrea si eu creionul Jumbo Milk de la Nyx, dar nu stiu unde sa-l gasesc, ca pe site nu mai e demult.
    Ai vreo idee?

    ReplyDelete
  18. Vai cate creioane ai, nici nu stiu care-mi plac mai mult, cred ca toate:))...trebuie sa-mi mai cumpar, deja cam stiu si ce, multumesc pentru postare, mi-ai fost de ajutor.Pupici

    ReplyDelete
  19. Toate au niste nuante foarte dragute si imi place faptul ca sunt culori asa variate.

    :*

    ReplyDelete
  20. chiar, e bun primer&sealer de la elf ? mi se parea mic in poza de pe site...

    ReplyDelete
  21. Si am meu este tot varianta veche e exact ca al tau si il am de mai mult timp. Am incercat sa`l incalzesc cu bricheta si nu s`a produs nicio schimbare. Daca il incerc pe mana e ok scrie cu greu dar pe ochi nu scrie deloc. Oare daca as scoate mina din el si l`as folosi asa ar fi ok?:D Mersi inca o data :*

    ReplyDelete
  22. Trebuie sa-l fac si eu pentru sambata.. Imi plac ale tale, ai ceva.. :X :)) puup!:*

    ReplyDelete
  23. Irynuk - multumesc. Imi place sa am cat mai diversificate. :)

    ReplyDelete
  24. Mădă - pai eu nu le prea aplic asa pur si simplu, de obicei dau si cu fard peste si rezista fara probleme.

    ReplyDelete
  25. Michellinne - vezi ca am si o postare despre asta unde explic mai multe, da-i un search acolo in box.

    Da, pur si simplu bag ala in fard, apoi il curat cu un servetel. :)

    pupicei!

    ReplyDelete
  26. dorina - da, numai ca nu e site romanesc.
    www.cherryculture.com (trimit si in Romania).

    ReplyDelete
  27. simi_for - chiar ma bucur ca ti-a fost de ajutor! pupicei!

    ReplyDelete
  28. LittleD. - daaa, imi place sa am toate culorile!:D
    Trebuie sa mai completez colectia. :))

    ReplyDelete
  29. claudia - da, e bun. Dar mai bun e primer-ul cu 8 lei. Insa nu e mic deloc, e cat un concealer stick, ceea ce mi se pare super ok.

    ReplyDelete
  30. Byutzika - da, ai putea sa incerci asa...

    ReplyDelete
  31. Special K - mersi!:) Abia astept sa-l vad si la tine. Pup.:*

    ReplyDelete
  32. Primer-ul de la Radiant il caut de vreo luna si in sfarsit, intr-un magazin mi-a zis vanzatoarea sa revin saptamana asta ca il aduce, dupa o lunga perioada in care a lipsit de pe stoc.
    Deocamdata mi-am dat comanda de primer mineral de la Elf.Sunt foarte curioasa care sunt diferentele intre el si cel la 8 lei.

    ReplyDelete
  33. Nu am mai postat un comment de cateva zile :)) am vrut doar sa te salut! Abia astept sa vad cu ce look vii la inceputul primaverii :x

    Te pup,

    Mona

    ReplyDelete
  34. Wow ce colectie, Andutzo :X Primerul de la elf imi face cu ochiul ;;)

    ReplyDelete
  35. Amalia - sper sa ti-l placa. E un primer destul de bun.
    Ioi, sa-mi zici si mie sau sa faci o postare. Si eu sunt super curioasa de cel mineral.

    puuup.

    ReplyDelete
  36. mona_sax2 - Salut si tie!:*

    Vreau sa fac intai un make-up inspired, apoi mai vedem. Poate voi face un poll, ca sa ne hotaram asupra unei vedete. :)

    ReplyDelete
  37. :) Articolul acesta chiar imi este foarte util, eu sunt mereu in cautare tusului/eyelinerului lichid sau crema perfect pt ca este unul dintre putinele produse pe care le folosesc frecvent, chiar am incercat sa-l comand pe cel crema de la elf, dar nu mai era in stoc.

    ReplyDelete
  38. Alice - ma bucur ca e util. :)
    Fardurile crema de la Elf am auzit ca nu-s stralucite, dar personal nu le-am incercat, ca sa-mi fac o parere.
    Pup.

    ReplyDelete
  39. anda, multumesc, realmente utila postarea aceasta!
    ma voi raporta la ea,cu certitudine, de multe ori, cand voi dori sa cumpar un produs de tipul celor prezentate!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  40. lda76 - ma bucur tare ca ti-am fost de ajutor!:*

    ReplyDelete
  41. Ai foarte multe:x
    Si foarte frumoase:X
    mi-ar place si mie sa am atatea:)) (nu ca as avea chiar putine, dar cu atatea creioane colorate cu siguranta poti face machiaje mai frumoase)

    ReplyDelete