Spring wishlist 2011

 Sincer habar n-aveam ce sa postez astazi deoarece am fost lenesa si nu am pregatit nimic si in plus astazi am fost tot pe drumuri si n-am avut timp sa ma ocup deloc de blog...:(
Astazi voi face o postare pentru sufletul meu, un fel de wishlist cu tot ce imi doresc neaparat anul acesta, lucruri pe care le vreau de mult timp, dar pe care dintr-un motiv sau altul nu le-am achizitionat inca.
Si avand postarea asta, voi sti exact ce imi doresc si voi incerca sa nu ma las furata asa usor de alte ispite.
Am renuntat la ideea de a-mi mai lua UGG-uri, desi mi se pusese pata rau de tot pe ele. Dar pentru ca in curand vine primavara, chiar nu mai are rost sa-mi iau, imi voi indrepta atentia spre lucruri mai de sezon. :) Dar la tomana sigur imi voi lua, trebuie sa-mi satisfac dorinta. :))

So, here it is:

First of all: Nude Pumps. Sunt pe primul loc in sufletul meu, nici nu va imaginati cat imi doresc asa ceva. Si daca stau sa ma gandesc vreau si sandale nude. :))
 Oricum ar fi, lungesc piciorul, and that's good for me.

2. Dupa cum mai spuneam eu intr-o postare anterioara: boyfriend blazer. Cred ca avantajeaza pe toata lumea, e lungut, e cambrat, se poate purta in "n" combinatii, ce mai putem sa cerem? :)

3. Trench - preferabil camel - ca tot e in trend.

4. Sandale, muuulte sandale. Ador sandalele!:)) 

5. Brose - am realizat ca stau foarte prost la acest capitol. Cred ca am doua...:-?? 
O sa-mi cumpar si o sa incerc sa-mi fac si eu cateva.



6. Owl Necklace - de cand tot zic ca-mi iau...

7. Si acum, din categoria parfumuri:
Escada - Magnetism
Versace - Red Jeans
Sunt doua parfumuri pe care le-am avut si le-am iubit enorm. Magnetism parca ma defineste, nu stiu daca am gasit un parfum care sa-mi placa mai mult, iar Red Jeans imi aduce aminte de perioada liceului, e un parfum dulce & tineresc si in plus, super accesibil: aproximativ 100 lei pentru 75 ml.

8. O trusa de farduri Urban Decay sau Too Faced, I don't care which one. Sunt atat de frumoaaase!


9. Si niste carti pe care am impresia ca le-a citit toata lumea in afara de mine:


10.O ultima dorinta, pentru care as renunta la toate cele de mai sus daca ar fi nevoie: sa vizitez din nou Croatia!!! It's like the dreamland for me. <3
 I've been here!

 And here!

Sursa tuturor pozelor: http://www.google.ro/imghp?hl=ro&tab=wi'


Cam ăsta ar fi wishlist-ul meu, sau cel putin asta imi doresc acum. :)
Voi ce va doriti primavara aceasta?


P.S.: M-am intalnit azstazi pentru prima oara cu Choco, care mi-a facut un cadou adorabiiiiil!
Multumesc Choco! Sunt superbi!:X
Ii voi purta cu mare drag!



Pupici,

Share:

49 comentarii

  1. Trench-ul camel il vor aduce in martie la H&M :X. Abia astept!
    La Meli Melo au adus brose foarte dragute si destule modele. Cand ajung in tara musai imi iau si eu cateva.

    ReplyDelete
  2. love it all! sunt un fel de 'basic' :))
    pupici:*

    ReplyDelete
  3. Foarte frumoase lucruri, asa este Croatia este minunata...iar lantisor cu bufnita si eu imi doresc :((. Kisses

    ReplyDelete
  4. Nice list :P
    In legatura cu cartile The vampire diaries ti le pot trimite in format pdf daca vrei pe primele 5

    ReplyDelete
  5. Oh, da, boyfriend blazer! Anul trecut am ratat ocazia sa-mi cumpar unul de la targ si mi-am blestemat zilele de ciuda cand am vrut sa imi iau, pentru ca toate erau ori prea scumpe ori prea urate :))
    Si eu am avut obsesia cu owl necklace, mi-am comandat cel mai ieftin care l-am gasit pe ebay, l-am pierdut, pe urma am primit cadou unul de sfantul Ion, deci a fost soarta :x

    ReplyDelete
  6. blazer am , escada magnetism am avut , in croatia iaca nu am fosttt.......e bine sa visam, sa ne dorim, ca nu sa stie de unde apare.pupici.

    ReplyDelete
  7. Iti urez sa ti se indeplineasca dorintele.

    ReplyDelete
  8. Vreau si eu incaltari nude, trench, Magnetism, boyfriend blazer...ultimul mi-e chiar vital! :) Nu am jacheta draguta, ar fi perfect unul navy pt fusta alba daruita de Choco. Il faci si elegant, si casual, e piese de baza.
    pup, si bafta la implinit dorintele

    ReplyDelete
  9. Am fost si eu acolooooo! Nu mi-au placut insa plajele lor din piatra, I'm a sand kind of girl :))

    Cat despre carti: Eat Pray Love o gasesti si la noi, in romana, inca n-am apucat sa o citesc, desi i-am facut-o cadou mamei de Craciun. Iar seria TVD :X Love love love, dar mai ales daca iti plac povestile super fantastice, sunt puuuutin diferite de serial :D

    Love those pumps!!!!!!!!!

    Pup!

    ReplyDelete
  10. si eu am o lista luuuuuuuuuuuuuuuuuunga rau de tot:)) imi doresc si eu nude pumps , boyfriend blazer si owl necklace, dar le rezolv eu saptamana viitoare.mi-am luat liber de miercuri, cand este ziua mea, pentru ca nu imi doresc altceva decat sa ma aranjez cum imi place si sa am cateva zile, sa colind prind magazine si sa imi cumpar cate una si alta.

    ReplyDelete
  11. Nude pumps vreau si eu de vara trecuta...mi-am luat o pereche de pe un site si pareau nude...din pacate sunt mai mult gri in realitate :((. Dar cei din poza ta arata atat de yummm ...

    ReplyDelete
  12. Daca tot ai mai fost in Croatia, incearca Muntenegru ;) O tara mica cat Dobrogea noastra, dar pentru care nu mi-au ajuns 2 saptamani sa o vizitez. Este absolut superba. Cauta imagini si o sa-mi dai dreptate ;)
    Cat despre lantul cu bufnita, deja are toata lumea, la fel si din-alea cu ceasuri :) Poate te orientezi spre altceva ;)
    Cerceii de la Choco sunt tare furmusei, sa te bucuri de ei ;)

    ReplyDelete
  13. Wishlist-ul tau seama foarte mult cu al meu :D. Magnetism-ul e preferatul meu, nu m-am despartit de el de vreo 3-4 ani, il am in permanenta. De Croatia nu pot sa zic multe ca n-am fost, in schimb am fost in Muntenegru si e foarte asemanator, e de vis. *daydreaming*

    ReplyDelete
  14. Da, si eu imi doresc nude pumps, oul necklace si inca o trusa de la Urban Decay! Pur si simplu ador firma asta!!!

    xoxo

    ReplyDelete
  15. Chiar ieri am scos si eu un boyfriend blazer de la "naftalina" ca era putin soare dar pana sa apuc sa ies din casa, mai spre seara a inceput sa ninga:(...asa ca am amanat momentul.
    Am vazut un owl necklace foarte fain la Stradivarius si mi-a ramas si mie gandul la el:D

    ReplyDelete
  16. Vreau si eu tot ce vrei tuuuu :X In afara de carti, ca eu le-am citit si sunt foarte faine, merita. Sper ca la sfarsitul lui 2011 sa ne anunti ca ti-ai bifat toate dorintele :P

    ReplyDelete
  17. sper sa ti se indeplineasca dorintele:*

    ReplyDelete
  18. Iulia - mda, H&M...va urasc pe voi bucurestencelor. :)) Glumesc. :P
    Sper sa gasesc pe altundeva.

    Daaa, am fost si eu ieri la Meli Melo si am vazut multe frumoase. Totusi, vreau sa ma invat cu ebay, sunt multe chestii super ieftine. :D

    ReplyDelete
  19. Iulia - asa e, mai ales nude pumps-urile si blazer-ul. :X
    Pup.

    ReplyDelete
  20. simi_for - daaa, ma uit mereu la pozele din Croatia si visez cu ochii deschisi. :D
    Eu o sa incerc sa-mi iau de pe ebay lantisorul.
    Pup.

    ReplyDelete
  21. just_me_liana - daaa, vreau vreau!
    Trimite-le pe mail plz daca poti, as fi super recunoscatoare. Sunt pe romaneste sau pe engleza?
    Either way it's fine by me.
    Dar cate sunt? Cum primele 5? Sunt mai multe?:))
    Nici nu stiam.:))

    ReplyDelete
  22. Joice - si eu sper sa gasesc pe undeva si frumos si la pret bun. :))

    Ohhh, owl necklace!:X
    Sper sa reusesc sa ma obisnuiesc si eu cu ebay-ul asta.

    ReplyDelete
  23. modniza - asa e, sunt lucruri mici care ne fac fericite.

    TREBUIE sa vizitezi Croatia. E de vis!:X

    ReplyDelete
  24. Machiaj Ochi - multumesc. La fel si tie!:*

    ReplyDelete
  25. Ramona J - daa, nici eu nu prea am jachete de primavara si de mult imi doresc un trench asa. :X

    Multumesc, la fel si tie iti doresc!:*:*:*

    ReplyDelete
  26. Lauren - sunt si cu nisip, putine, dar sunt.:)
    Cand am fost in 2009 in Croatia, am fost langa statiunea Omis (la 1 km), acolo au plaja cu nisip. :)

    Am citit ca sunt diferite cartile, dar nu conteaza. :D Imi plac povestiile cu vampiri. :))
    Stiu de Eat Pray Love in limba romana, trebuie sa mi-o cumpar. :X
    A mai aparut una de la Elizabeth Gilbert, cred ca e faina si aia.

    ReplyDelete
  27. Deci listele noastre clar se suprapun. NUDE PUMPS!! Owl Necklace! SACOU NEGRU!!!
    Of..
    Apropo de farduri ia-ti Urban Decay nu Too Faced.

    ReplyDelete
  28. Irini - sper sa gasesti tot ce iti doresti. Sa le postezi pe blog. :*

    ReplyDelete
  29. claudia - eu am pus poza informativ, nu as vrea chiar asa, as vrea sa aiba si putina platforma in fata, 50 mm, sau ceva de genul, sa fie mai comode.

    ReplyDelete
  30. Nimphetamin - am fost deja in Muntenegru, inainte sa merg in Croatia. Imi place si acolo, e foaarte frumos. La urma urmei seamana, si Croatia si Muntenegru sunt pe coasta Adriaticii. :)

    ReplyDelete
  31. Just_Me - da, seamana mult, dar Croatia parca are al aer, i don't know how to say it!:) Oricum, superbe tari.

    Nu, TREBUIE sa am un lant cu bufnita, cand mi se pune pata mi se pune. :))

    Pupici!

    ReplyDelete
  32. Alexandra - si eu ador UD, desi nu am nimic, numai asa din poze m-am indragostit. :X

    ReplyDelete
  33. Amalia - trec maine pe la Stradivarius atunci. :D
    Pupici!

    ReplyDelete
  34. irina - hehehe! O sa fac tot posibilul sa le bifez, tnx! puuup!:*

    ReplyDelete
  35. Not Beautiful Enough - :))))

    Da, si eu as prefera UD, dar daca as gasi Too Faced la reducere mi-as lua.
    Pup.:*

    ReplyDelete
  36. Anda, la ce ai asorta pantofii nude din prima poza?:)
    How about boyfriend blazer?

    Mersi :*:*

    mona_sax2

    ReplyDelete
  37. mona - nude pumps merg practic cu orice pentru ca sunt...nude. :D
    Boyfriend blazer la fel merge purtat intr-o gramada de combinatii.
    Ex: cu o rochita si cu colanti, cu blugi si un maieu frumos, etc.

    Pup.

    ReplyDelete
  38. si eu iubesc pantofii aia nude...stau asa bine pe picior....prin magazine nu am vazut asha...dar astept sa vina primavara/vara ....cred ca dupa cateva saptamani vei intalni la orice magazin genul asta de pantofi pt ca,cand apare ceva care se poarta gasesti peste tot....si sacoul ala il ador...si eu vreau unul...mi-ar placea sal port cu maneca indoita..pana la cot:X:X:X

    ReplyDelete
  39. Pe lista mea sunt momentan cat mai multe inele! :))):D :X

    Lovely stuff:*

    ReplyDelete
  40. Gata le-am trimis pe mail sper ca te intelegi bine cu transfer.ro , daca nu ma anunti si le pun pe mail direct
    Sunt 6 aparute urmeaza o a7a anul asta.
    Ce ti-am trimis sunt in engleza nu cred k se gasesc in romana asa pe net ...
    Eu mi le-am printat pe primele 4 , nu sunt foarte groase cartile ... o sa vezi.
    Si eu am in plan sa le citesc :P

    ReplyDelete
  41. Ce frumos e boyfriend blazer!
    Iar cerceii de la Choco sunt adorabili! Pupici :*

    ReplyDelete
  42. Michellinne - :))) chiar mi-as dori sa vin in Bucuresti. :*:*:*

    P.S.: Ma bucur sa te "vad" pe aici. :*

    ReplyDelete
  43. bi.anca23 - si eu cred ca anul acesta vor fi mai usor de gasit nude pumps. <3
    Abia astept sa detin o pereche.

    Si eu la fel vreau sa port sacoul, dar vreau sa se poata face si lungi manecile. :D

    Pupici. :*

    ReplyDelete
  44. Special K - inele nici eu nu prea am...:-??
    Dar adevarul e ca nici nu prea port, ma enerveaza pe degete, imi place sa le am libere...desi ador inelele :))
    Puuuup!:*

    ReplyDelete
  45. Liana - multumesc din suflet. Sincer mi le-as printa si eu pentru ca ma cam dor ochii cand citesc la computer. Pupici.

    ReplyDelete
  46. Andreea - daaa, i really really need one!:D

    Asa e, sunt superbi, imi place mai ales culoarea. :X

    ReplyDelete