LOTN: Dramatic Valentine's Day Look (120 palette)

 Daca primul look ce l-am pregatit pentru aceasta ocazie a fost unul delicat, acesta este exact contrariul, foarte dramatic. Este potrivit pentru o ocazie mai speciala, daca iesiti undeva sau daca mergeti la un mega party de Valentine's Day. :D
Mie imi era tare dor de un machiaj dramatic si stiu ca si voua, recunoasteti!:)) 
 Am vrut sa ii fac tutorial, dar din pacate nu mi-a mai permis timpul. Promit ca la urmatorul look am sa fac si tutorial, ca am ramas in urma rau de tot.












And btw, sunt foarte suparata pe poze, machiajul pare facut cu albastru, dar de fapt este un mov cu tente albastrui. Damn!

Produse folosite:



Pentru ochi:
- Elf eyelid primer;
- Ny Jumbo Milk pencil;
- 120 eyeshadow palette;
- eyeliner Supershock Avon (NOTAT CU "a") - black;
- Maybelline Volum Express Lift-up;

Pentru fata:
- Nyx foundation - Natural Beige;
- Avon Color Trend powder - Translucent;
- Elf concealer pencil & brush - Light;
- Wet'n'Wild concealer - Light;
- Elf Cool Bronzer;

Pentru buze:
- Gerovital Plant - BalsaMed lip balm;
- Nyx Round Lip Gloss - Sorbet.


Kisses,

Share:

77 comentarii

  1. Imi place cum ti-a iesit :D e ceva de munca acolo :)))

    pup!

    ReplyDelete
  2. Imi place, iti accentueaza ochii :)
    :*

    ReplyDelete
  3. wow. iti sta foarte fain :D incercam si eu acum cateva zile sa fac un look mai smokey asa si rezultatul era o manjeala de nedescris. like always! :)) se vede putin movul in penultima poza, pe arcada ochiului stang :P poate o sa reusesc si eu intr-o zi sa achieve asa un machiaj frumos :D

    ReplyDelete
  4. Super, iti vine minunat! Si eu visez sa-mi iasa intr-o zi asa un machiaj.

    ReplyDelete
  5. girl, you've got style! e superb imi aduce aminte de cel inspirat de beyonce :X congrats! :*

    ReplyDelete
  6. superb anda!!! iti sta ft ft bine! asta e machiajul meu preferat :X:X:X

    ReplyDelete
  7. Dramatic... si iti sta atat de bine! L-as incerca si eu, cu mov. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  8. Acuma am observat ca ai folosit Avon SuperShock. Chiar este rezistent?
    Te pup!

    ReplyDelete
  9. Se vede superb fardul nr 3 in combinatie cu 1.
    Am sa le caut si eu in paleta 180 ca trebuie sa fie si acolo:D

    ReplyDelete
  10. Ce frumoasa esti! Iar machiajul este superb, pozele parca sunt din revistele pretentioase:)

    ReplyDelete
  11. wow, foarte frumos :)

    ReplyDelete
  12. superb!! iti sta foarte bine :*

    ReplyDelete
  13. Esti o diva!! :P Serios, un fel de star rock! Cam asa percep eu machiajul. Foarte misto!

    ReplyDelete
  14. Doar in primele doua poze pare mai navy, dar in rest se vede ca-i variatie de purple. Pe care o gasesc wow, e si una din putinele nuante cu care imi place cum imi sta dar e si aplicat intr-un mare fel ce mie nu mi-ar iesi in veci. Cred ca pana si un baiat l-ar observa si admira, lor de obicei li se pare ca ne machiem la fel mereu :)
    Te pup

    ReplyDelete
  15. imi place mult cum sta asa machiata.esti frumi rau de tot!

    ReplyDelete
  16. Monica - Pisica albastra11 February 2011 at 10:00

    vaaai, ce bine iti sta!
    atat de dramatic, cu personalitate...superb!

    dar pana sa vad mentiunea ta ca de fapt e mov, si eu credeam ca e albastru...si nu orice albastru, albastrul perfect! :))) nuanta pe care o caut de ani de zile...
    oricum, se pare ca "albastrul perfect" e de fapt mov! ceea ce s-ar putea sa fie adevarat oricum :))

    insa nu conteaza de-i albstru cu reflexe mov sau mov cu reflexe albastre, machiajul e absolut criminal! felicitari!

    ReplyDelete
  17. OMG! Love love love it!!! Vreau și eu ! Îmi place penultima poză super mult.

    ReplyDelete
  18. foarte frumos ...felicitari!! :*:*

    ReplyDelete
  19. E superb, chiar si cu tenta albastra! ^.^

    xoxo

    ReplyDelete
  20. Iti sta tare bine! ma duce cu gandul la machiajele lui kim kardashian! :)

    Imi place culoarea parului tau in pozele astea! ai ajuns la nuanta ta naturala sau mai e si un pic de nuantator? :*:*

    ReplyDelete
  21. de cand asteptam un astfel de machiaj. acum ma bucur si mai mult ca mi-am luat paleta de 120 de culori. Am sa il incerc si eu de Valentine's Day. foarte frumos, ai facut o treaba excelenta!

    ReplyDelete
  22. :O cat de super ti-a iesit, iti sta foarte frumooos [ceea ce nu pot garanta la mine :D].
    chiar ma gandeam azi la tine...daca mai esti roscata [:x]....mi-ar placea sa te mai vad roscata [:D], iti statea superb [:*]

    ReplyDelete
  23. Iti sta foarte frumos cu un machiaj asa mai puternic :) imi place mult. eu nu o sa stiu sa imi fac niciodata asa ceva :P te pup

    ReplyDelete
  24. ai niste ochi suuuperbi! iti vine bine cu orice culoare :X:X si machiaju asta t-i face si mai frumosi!! Foarte bine iti vin lookurile dramatice! Mai vreeeem :))

    ReplyDelete
  25. I love it!:X
    Anda...ma poti ajuta te rog cu un sfat?Am dintii destul de galbeni...ai putea sa imi zici ce nunate de rujuri as putea sa folosesc? merci:D :*

    ReplyDelete
  26. like,like,like dramatic eyes!!!

    ReplyDelete
  27. E superbbb ! Imi place la nebunie !!
    Daa, ne era dor de un machiaj dramatic ! <3

    ReplyDelete
  28. Extraordinar! :D
    P.s. am vazut ca ai folosit eyeliner-ul gel de la Avon. Si eu am auzit (defapt... vazut pe youtube) 'de bine' despre acest produs, dar chiar mi-ar placea sa aflu opinia unei blogger-ite autohtone ^_^ So... is it really THAT great?

    ReplyDelete
  29. e superbbbbbbbbbbbbbbbbb!
    esti o talentata si o frumoasa:*

    mie mi'ar lua o ora sa fac machiajul asta :)))

    ReplyDelete
  30. Lauren - putintel, din cauza ca e mult negru si trebuie blenduit bine. :D

    Mersi. :*

    ReplyDelete
  31. dramatic :x
    si cat de bine iti sta :D
    culorile astea din paleta nu sunt prea folosite de mine, asa ca a venit bine primita postarea ta ;))

    ReplyDelete
  32. gabrielle boutique - thaank you!:*

    ReplyDelete
  33. Dora - sigur o sa iti iasa. E vorba doar de exercitiu. :*

    Si eu am avut fallout, dar m-am sters cu demachiant si am curatat in jur.

    ReplyDelete
  34. YellowJade - o sa iti iasa, sunt convinsa. Pupicei!:*

    ReplyDelete
  35. aqua_shell - thank you! *blushing*
    E diferit totusi, asta e mult mai dark si sunt alte culori. Dar inteleg ce vrei sa zici. Te pup.:*

    ReplyDelete
  36. Avon Products - hehehe, ma bucur! Multumesc!:*

    ReplyDelete
  37. Dia - multumesc. :)
    Offf, ma oftic, si al meu e cu moooov!:))))
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  38. Dia - abia l-am cumparat si e prima oara cand l-am folosit. L-am aplicat smudge-uit si oricum era mult negru pe acolo, deci n-as sti sa-ti spun acum exact cat e de revistent. Totusi, imi place la nebunie, e atat de usor de aplicat.

    ReplyDelete
  39. Amalia - da, s-au potrivit frumos. :D

    Sigur sunt si acolo nuantele astea. :*

    ReplyDelete
  40. Zuzele - iooi, multumesc frumos!;)) Esti o scumpa!:*

    ReplyDelete
  41. @ Muffin
    @ A.M.

    - multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  42. Shopperita - multumesc. :))
    Intr-adevar e mai rock machiajul and i love that!:X

    ReplyDelete
  43. Ramona J. - sunt chiar curioasa daca i-ar placea unui baiat, ca ei zic mereu ca le place sa fim naturale. :))
    Desi le place de Kim Kardashian, care e mereu machiata in genul asta. :))

    Pupici!

    ReplyDelete
  44. @ Irini
    @ Ioanna's Blog

    - tnx girls!:*

    ReplyDelete
  45. Monica - Pisica albastra - multumesc din suflet, ma bucur tare ca iti place!:D

    Eu am avut un şoc cand am pus pozele pe laptop si am vazut numai albastru in fata ochilor!:))

    Asa e, nu mai conteaza acum ce e. :))
    Tnx again!:*

    ReplyDelete
  46. iguanitza - ma bucur ca iti place. :*

    Penultima poza e si preferata mea. :D ;))

    ReplyDelete
  47. Andreea - chiar ar trebui sa fac un machiaj inspired by her.

    E culoarea mea naturala acum, dar au mai ramas mici reflexii si parca e o idee mai inchis. I love it!

    ReplyDelete
  48. Andreea - sa-mi trimiti o poza daca vrei, sa vad cum a iesit. :*:*

    E super utila trusa 120. O sa-ti fie prietena fidela pentru orice machiaj pe care vrei sa-l realizezi.

    ReplyDelete
  49. CandyMax - multumesc. Il adaptezi ochilor tai si sigut o sa arate bine. :*

    Mi-am mai luat un pliculet de nuantator, doar ca de data asta alta culoare. O sa vedeti, sper sa iasa frumos. Numai ca nu stiu cand ma fac, deocamdata imi place culoarea asta de acum.

    ReplyDelete
  50. Symmo - eu sunt sigura ca ti-ar iesi si tie, e vorba de exercitiu si simt artistic (pe care tu il ai din plin). :*:*

    ReplyDelete
  51. Stefi Blaga - multumesc, esti sweet! O sa ascult si voi mai face machiaje dramatice. :*

    Sa sti ca nu imi sta bine cu orice culoare. De exemplu nu-mi place cum imi sta doar cu nuante de gri.

    ReplyDelete
  52. Larisa - nu stiu sa-ti zic exact ce s-ar potrivi, dar pot sa-ti spun sa eviti rozul pal si portocaliul.
    Pupici.

    ReplyDelete
  53. Magical MakeUp - he he...si mie imi plac machiajele dramatice, recunosc. :D

    ReplyDelete
  54. Ally - multumesc. :*

    Stiam eu!:)):P

    ReplyDelete
  55. Cristina - in machiajul acesta este prima oara cand l-am folosit. Imi place, se aplica ataaaat de usor, e intens, isi merita renumele. :)

    ReplyDelete
  56. Denisa - aww, multumesc!:*

    Eh, pai si mie imi ia aproape o ora sa fac tot pentru ca sunt super migaloasa. :))

    ReplyDelete
  57. Madyandra - thaaanks!:*

    Eeee, stiam eu de ce le-am folosit!:))

    pup.

    ReplyDelete
  58. Machiajul este superb ca de obicei.Imi place mult mult :X

    ReplyDelete
  59. I think I hate Valentine...but I loooove this look..

    ReplyDelete
  60. Deedee - i'm not a fan, either!:)) E o sarbatoare mult prea kitsch in viziunea mea. Tot orasul se umple de pernute rosii in forma de inimioara. Câhhh!
    Dar machiaje pentru ocazie imi place sa fac. :))

    ReplyDelete
  61. Anda arati superb.
    p.s ce s-a int cuspecial k?

    ReplyDelete
  62. Anonim - multumesc!:)

    O sa revina, don't worry. Lucreaza la blog, ii schimba design-ul si asta ia ceva timp. :)

    ReplyDelete
  63. Superb! Cu siguranta acesta va fi look-ul ce-l voi folosi pt Valentine's Day :D Ce zici? As putea sa adaug putin roz? Deobicei nu folosesc look-uri asa dramatice, si cu siguranta iubitul meu va fi surprins :P dar nu strica niciodata o schimbare :P

    ReplyDelete
  64. Super ! Eu cred ca albastrul te prinde cel mai bine ! Sa-l folosesti mai des ! App .. Esti o frumoasa !

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny!

    ReplyDelete
  65. TiNkY º• º PiNkY - poti sa pui in loc de movul meu albastrui ce culoare vrei tu. :*
    Bafta si sper sa ai parte de un Valetine's Day suuuper!:*

    ReplyDelete
  66. Honeÿ Bunny - offf. mi-e ciuda, ca nu era albastru. :))
    Imi place si mie ca albastrul scoate foarte frumos ochii caprui in evidenta.

    Multumesc!:*:*

    ReplyDelete
  67. Multumesc la fel :* Esti o frumoasa! xoxo

    ReplyDelete
  68. Pe mine m-ar interesa foarte mult sa reziste si fara fard, in sensul ca sa nu se imprime pe pleoape, sa ramana liniile intacte. Am auzit multe laude la adresa lui si as vrea sa ma despart de creionul Ada intr-un final, il vreau pe SuperShock. :D
    Te pup!

    ReplyDelete
  69. TiNkY º• º PiNkY - multumesc frumos!:):*

    ReplyDelete
  70. Dia - promit ca o sa incerc si asa si o sa-ti zic. :*

    ReplyDelete