Tag: Are you a bookworm + Happy Valentine's Day!

Hellooo!

Inainte de toate vreau sa va urez un Valentine's Day minunat alaturi de jumatatile voastre. Sper sa va simtiti cat mai bine si sa primiti cadouri minunate! Iar daca sunteti single, go out and have fun with the girls! E la fel de distractiv!:*:*:* I hope u guys will make the best of this day!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Si acum, sa ne ocupam de tag-ul "Are you a bookworm?" primit de la Denisa, Lauren & Karmen.  Thank you girls!

1. Ce carti ai citit anul trecut?
Am fost mai lenesa si nu am citit atat de multe, dar anul acesta cu siguranta voi recupera.
- De ce iubim femeile - Mircea Cărtărescu;

- Sarpe & Cercel  - Hitomi Kanehara (great book);

- Amurg - Stephenie Meyer (DA, m-a prins si pe mine!:)) )

- Luna Noua - Stephenie Meyer;

- Eclipsa - Stephenie Meyer;

- Zori de zi - Stephenie Meyer;

- National Georgraphic Traveler - Argentina;
+ vreo 3 incepute, pe care inca nu le-am terminat. De multe ori nu imi mai ramane timp si sa citesc pentru ca ma uit la prea multe seriale. Acum m-am apucat de Private Practice and I am so in love with it, dar o sa imi fac timp si pentru citit.

2. Ce carte/carti citesti in acest moment?
Dupa cum ziceam, am vreo 3 in stand-by si anume: 
- Fata cu portocale - Jostein Gaarder;

- Anna Karenina - Lev Tolstoi;

- National Geographic Traveler - Peru;
Pe acestea imi place sa le citesc cu laptop-ul langa mine, uitandu-ma intre timp pe Google Earth la tara respectiva. Cum citesc de o regiune, cum o caut pe Google, ma uit la imagini, etc. :)

3. Ce carti vei citi in acest an?
Am trei carti in biblioteca pe care nu vreau sa le las necitite:
- Urania - J.M.G Le Clezio;

- Fantana Sfintei Ana - Maeve Binchy;

-Ratacit in casa oglinzilor - John Barth;
+ cat mai multe carti din seria National Geographic Traveler (le-am cumparat pe toate).
Si apoi voi mai vedea ce mai cumpar (sau citesc online) pe parcurs.

4. Care este cartea ta preferata?
Categoric Memoriile unei Gheise - Arthur Golden. Am devorat-o de-a dreptul. E fascinanta si o recomand tuturor!
5. Care este cartea care ti s-a parut cel mai putin interesanta?
Hmmm, i don't know. Daca nu-mi place o abandonez si gata.

6. Care este melodia care iti creeaza o atmosfera relaxanta atunci cand citesti?
Nu prea citesc cu muzica, dar atunci cand o fac, nu prea am preferinte. Pun muzica pentru a neutraliza zgomotul de afara.

7. Esti pasionata de jocurile pe calculator? Daca da, care este jocul tau preferat?
Nu, nu sunt pasionata. Totusi, mi-a placut foarte mult The Sims 2(si inca imi place) si Need 4 Speed Underground 2 (doar pe asta l-am jucat...de vreo 3 ori pana la capat :)) ).

8. Care este filmul tau preferat?
Hard one! Chiar nu stiu, mi-au placut prea multe.
As tinde sa spun The Notebook, chiar m-a impresionat.

9. Ai da bani pe o carte interesanta sau pe o trusa de farduri?
Pe amandoua cu aceeasi placere.  Trebuie sa-mi hranesc pasiunile, nu? :))

Dau mai departe tag-ul catre: Iulia, Anca (All made up), Alexxa, Adina, Koko, Shopperita, Anca + oricine mai doreste sa-l faca.

Btw, care este cartea voastra preferata?
Kisses,

Share:

43 comentarii

  1. Si eu am citit "De ce iubim femeile" si mi-ar placea sa citesc "Memoriile unei gheise" caci daca filmul mi-a placut mult,cu siguranta cartea ma va da pe spate.
    Apropos de filme "The Notebook" este si pe lista mea de favorite.L-am vazut la recomandarea cuiva dar nu ma asteptam sa fie atat de frumos.L-am vazut cu iubitul si am plans amandoi.Superb!

    ReplyDelete
  2. Eu imi doresc sa citesc De ce iubim femeile!! Dar mereu ma iau cu altele si uit sa trec pe la librarie :(

    Ma bucur ca ai facut tagul, mi s-a parut chiar interesant. Citesti muuulte carti :D
    Pup!

    ReplyDelete
  3. Amurg :x. Toata seria de fapt:D. Le-am citit pe toate intr-o luna. Ultima carte nu aparuse inca la noi (daca stau bine sa ma gandesc nici a treia :))) si eu le aveam in calculator, invatam dupa amiaza, iar inainte sa plec la scoala printam vreo 2 capitole sa le citesc pe drum. Am fost super obsedata :)) si acum sunt, dar am lasat-o un pic mai moale, mai ales ca al doilea film nu m-a impresionat asa mult :-?. (don't laugh please :D fiecare cu ce ii zboara prin capusor)

    ReplyDelete
  4. Pride and prejudice de Jane Austin :):) e una dintre cele mai bune carti a literaturii engleze.
    Pot sa-ti recomand o carte, la fel de buna, tot de Jane Austin? :"> Ti-as recomanda si "Emma".

    ReplyDelete
  5. seria twilight o ador!
    numai eu cred ca nu am vazut memoriile unei gheise :)) trebuie sa ma uit zilele astea.
    a da si private practice e foarte taree:x
    l'am inceput in vara, dar nu l'am mai continuat. trebuie sa il incep de la inceput ;))

    ReplyDelete
  6. Ela - eu am citit Memoriile unei gheise inainte sa vad filmul si asa l-am inteles mult mai bine. Stiu ca multi se plangeau ca e nasol filmul, dar de fapt nu-l intelegeau cu adevarat.

    I knoow, am bocit si eu intr-una la The Notebook!:X

    ReplyDelete
  7. The Notebook-my love :X prea frumos filmul:D
    Nu am vazut Memoriile unei gheise ...trebuie s o vad :)
    Seria Twilight imi place si mie.
    Ghidurile acelea de la National Geographic le-am vazut la o colega, da din pacate eu nu am achizionat niciuna si acum imi pare rau :(
    Happy Valentine`s Day :*:*:*
    (Madalina-Bz)

    ReplyDelete
  8. Eu clar nu sunt un bookworm, sper sa nu-mi dea nimeni tagul :P

    Tot ce am citit vreodata a fost literatura scolara si cateva din cartile lui John Saul si alti colegi de gen pe care nu stiu cati ii agreeaza :D

    ReplyDelete
  9. Multumim pt idei chiar vroiam sa ma apuc din nou de citit :P!Irvin D. Yalom - "Plansul lui Nietzsche" mi s'a parut o carte foarte frumoasa si ti'as recomanda'o,cred ca ti'ar placea :))am citit si eu acum cativa ani "fata cu portocale" si imi amintesc ca mi'a placut :P
    Isabela

    ReplyDelete
  10. Thank you girlie!

    Happy v'day!! :*:*:*

    ReplyDelete
  11. Lauren - sigur o sa-ti placa cartea, e super!:)

    Si mie mi-a placut tag-ul. In privinta cititului, se poate si mai bine. :)
    Pup. :*

    ReplyDelete
  12. Oana Maria - nu rad!:) Si mie mi-a placut mult mult mult Seria Twilight. :*

    ReplyDelete
  13. Mihaela - multumesc!:* O sa le caut. pup.:*

    ReplyDelete
  14. Denisa - te sfatuiesc sa citesti cartea inainte la Memoriile unei Gheise (asta daca nu ai facut-o inca) si apoi sa te uiti la film. O sa intelegi altfel totul. :*

    ReplyDelete
  15. Madalina-Bz - ti le poti lua de la librariile Adevarul. Sigur este si la tine in oras una. Si daca nu ma insel, se vand la pretul la care au fost impreuna cu ziarul.

    ReplyDelete
  16. iela - :)) bine atunci ca nu ti l-am transmis.
    E normal sa nu ne placa la toti sa citim, don't worry.
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  17. Alina - sigur. :) Abia astept sa citesc postarea. :*

    ReplyDelete
  18. Isabela - Tnx pt. recomandare. :)
    Trebuie sa termin si eu Fata cu portocale, chiar e fainuta cartea.

    ReplyDelete
  19. Special K - cu drag!
    La fel si tie!:*:*:*

    ReplyDelete
  20. cu placere :) sper sa-ti placa si tie
    daca mai vrei iti mai pot recomanda carti din literatura engleza/americana/spaniola destul de bune :)

    Lectura placuta

    ReplyDelete
  21. Buna . Vreau sa te intreb daca stii cumva daca site-ul http://farmasi.ro/ este bun si de incredere ? Am vazut pe blog-ul tau ca parca folosesti produse flormar. :*

    ReplyDelete
  22. Nu stiam de colectia asta de la National Geographic, dar chiar mi se pare interesanta. Au aparut si altele in afara de cele 2 tari de mai sus?

    Am Memoriile unei Gheise in biblioteca de cateva luni, varianta in engleza, dar inca nu am reusit sa ma apuc de ea. E mai aiurea cand ai vazut deja filmul parca... Dar dupa cum povestesti de ea, se pare ca e musai sa ii dau o sansa (filmul mi-a placut tare mult).

    Mie mi-e greu sa ma opresc la o singura carte, dar daca ar fi sa aleg una care mi-a placut in mod deosebit, ar fi "Un veac de singuratate" a lui Garcia Marquez.

    ReplyDelete
  23. Mihaela - sigur, daca vrei imi mai poti propune. Pup.:*

    ReplyDelete
  24. Crystinutsa - pai Flormar nu e acelasi lucru cu Farmasi. :P

    Sunt bune ambele firme si e de incredere si site-ul, au mai comandat fetele pe el si a fost ok. Eu nu am comandat inca, dar cred ca o sa comand in curand cate ceva.

    ReplyDelete
  25. Americanca - sunt 26, a fost o colectie ce s-a putut cumpara cu ziarul Adevarul. Acestea sunt doar primele doua.

    Sa citesti Memoriile unei gheise, n-o sa-ti para rau. E mult mai buna cartea decat filmul. Un film nu poate sa cuprinda niciodata tot ce se intampla in carte. :*

    ReplyDelete
  26. Am devenit pur si simplu dependenta de blogul tau :) intru in fiecare zi, de mai multe ori pe zi si comentez aproape la fiecare postare.
    Ma bucur f mult k mereu scrii chestii asa interesante!
    Cat despre carti, iti recomand una, care desi nu este o lectura f usoara si asa ''de delectare'', eswte minunata : Maestrul si Margareta de Mihail Bulgakov.

    Te pup, iti doresc numai bine si sa fii in continuare tot asa dragutza :*

    mona_sax2

    ReplyDelete
  27. Mi-ai dat niste idei de carti acum, ca tot nu stiam ce sa mai citesc! :)

    :***

    ReplyDelete
  28. Vaai .. scuze .. ma gandeam la produsele farmasi si am scris flormar :)) nu stiu ce era in capul meu . mersi oricum pentru informatie :*:*

    ReplyDelete
  29. Va recomand un scriitor care mie imi place foarte mult , cred ca am citit tot ce a scris pana acum
    Este vorba de Haruki Murakami, toate cartile lui sunt deosebite : Iubita mea ,Sputnik;La sud de granita,la vest de soare; La capatul lumii si in tara aspra a minunilor ...

    ReplyDelete
  30. mona_sax2 - awww, ce sweet! Multumesc din suflet!:* Ma bucur ca nu va plictisesc, incerc sa diversific cat mai mult.
    Tnx pentru recomandarea de carte. :*
    Te pup si eu!:*

    ReplyDelete
  31. Alexandra - i'm glad i could help!:*

    ReplyDelete
  32. Crystinutsa - no problem!:)
    Cu placere. :*

    ReplyDelete
  33. Rox - tnx, nu auzisem de el. O sa investighez!:)) :*

    ReplyDelete
  34. Mersi mult pentru leapsa Anda!:* O sa incerc sa o onorez curand:*! Pup:*

    ReplyDelete
  35. Unde citesti online? pe ce site?

    ReplyDelete
  36. Silver - hm, m-am exprimat eu gresit cand am zis online. De obicei mi le downloadez de pe isohunt.com (torenti) sau mai am cateva primite din diferite parti.

    ReplyDelete
  37. aha. mersi mult>:D< Mai stii si alte site-uri?

    ReplyDelete
  38. ti-am furat si eu tag-ul.:D
    Sper ca nu te deranjeaza:*

    ReplyDelete
  39. Silver^ - nu ma deranjeaza deloc. :)
    Pup.

    ReplyDelete