Get to know me! (tag)

Hello!

 Cred ca sunt singura care nu a apucat sa faca inca acest tag, dar din pacate nu am avut deloc timp sa postez in weekend. :(

1. Are you named after anyone?
Da, dupa naşul meu din cate am inteles.

2. When was the last time you cried?
Hmmm, cred ca acum cateva zile, la un film. I always do that!:))

3. Do you have any kids?
Nu. N-as fi pregatita inca pentru asa ceva. Am doar 22 de ani, mai am timp.

4. If you were another person, would you be a friend of yourself?
Cu siguranta. :) Consider ca am un caracter frumos si ca sunt o prietena loiala. I would be friends with someone like me. :))

5. Do you use sarcasm a lot?
Cand e nevoie. :)

6. Will you ever bungee-jump?
Inca nu am avut ocazia sa fac asta, dar mi-am dorit mereu.

7. What's your favorite cereal?
Imi plac mult cerealele, dar mi-ar fi greu sa aleg unele preferate. Imi place si musli (in diferite combinatii) si Nestle Fitness si Nesquik si Cini Minies si Cookie Crisp si Cherrios, etc. :) Imi place sa diversific, ca altfel m-as plictisi repede de ele.

8. What's the first thing you notice about people?
Nu stiu sincer...nu ma uit atenta la ceva anume. Insa uit (aproape) tot timpul numele persoanelor cu care fac cunostiinta. :))

9. What is your eye color?
Caprui.

10. Scary movie or happy endings?
Ambele. Dar prefer filmele cu happy ending.

11. Favorite smells?
VANILIE, scortisoara, mosc (in parfumuri), pepene, frezii, etc.

12. Summer or winter?
Primavara. :)) Na bine, nu trisez, daca trebuie sa aleg neaparat, prefer vara.

13. Computer or television?
Bineinteles, computerul.

14. What's the farthest you've ever been from home?
In Croatia.

15. Do you have special talents?
Talente cred ca am destule, mai ales pe partea artistica...dar nu stiu daca le-as numi speciale...

16. Where were you born?
Timisoara, Romania.

17. What are your hobbies?
Make-up, fotografie (desi nu ma prea pricep eu, admir foarte tare pozele artistice), citit, moda, margelit, serialele americane. :)))) Si altele...nu-mi aduc aminte acum.

18. Do you have any pets?
Da, il am pe Maaaaax! <3

19. Favorite movie?
Nu m-am prea uitat in ultima perioada la filme, dar tind sa spun "Memoirs of a gheisa". M-a fascinat atat cartea, cat si filmul.

20. Do you have any siblings?
Da, un frate mai mare cu 2 ani.

21. What do you want to be when you grow up?
Mi-ar placea foarte tare sa lucrez in industria asta de beauty, dar inca nu stiu ce anume.

22. When was your first slow dance and the song?
I really don't remember, sorry! Probabil pe la una din petrecerile ce le faceam cand eram mici de ziua noastra. 

23. Movies you dislike.
Cele cu prea multe scene de bataie (ca cele in care joaca Steven Seagal de exemplu).

24. What 3 YouTubers/bloggers would you like to meet in person?
Youtube: Natalie from Community Channel, Marlena from Make-up Geek TV si Ray William Johnson (e cute, iar clip-urile lui imi redau mereu buna dispozitie).
Bloggers: daca trebuie sa aleg neaparat 3, atunci: Koko, Gabriela si Alexxa. I've bonded with them. :)

25. Who do you tag?
Pe toate persoanele din lista mea care nu au apucat sa faca inca tag-ul.


Pupicei,

Tags:

Share:

23 comentarii

  1. La ce film ai plaans? :)) te intreb pentru ca prin toatew partile caut un film faaain... Am vazut numai tampenii in ultimul timp.

    ReplyDelete
  2. Hubbis - era de fapt serial, dar n-am mai specificat. Private practice. :)))))

    ReplyDelete
  3. Tu scriai pe Twitter ca daca iti place Grey's Anatomy, sigur iti va placea si Private Practice? Eu am vazut primele episoade dar nu m-a atras, mi s-au parut trase de par... :-??

    ReplyDelete
  4. Hubbis - da, eu ziceam!:))
    Eu zic sa mai insisti, asa am facut si eu cu Desperate Housewives, dupa 2-3 episoade, ziceam ca ma plictiseste, dar m-am uitat mai departe si m-a prins atat de rau incat am vazut 6 sezoane in o luna si jumatate. :))

    ReplyDelete
  5. huh, eu am scapat de tag :P dap, dupa ce ca e atata violenta in lume atata ar mai lipsi sa ne placa si filmele de genu. chit ca un studiu, am citit pe undeva, arata - spre stupoarea mea - ca adolescentii vor filme cu mai multa violenta, ca nu-i destula. gizaz. cred ca americani dobi.

    pup

    ReplyDelete
  6. siginutz - te tag-uiesc eu acum in mod oficial, nu scapi asa usor. :))

    Eh, nu ma mai mira nimic in ziua de azi cu tineretul asta (vorbesc ca o baba!:)) ).

    ReplyDelete
  7. God, cat urasc filmele cu Steven Seagal! :))))

    Pup gagica!:*:*

    ReplyDelete
  8. Vad ca nimanui nu-i mai place tv-ul...
    Eu am crescut cu el, la mine merge aproape non-stop. Eh, mai e si faptul ca locuiesc singura si mi-e urat :P

    Pupu!

    ReplyDelete
  9. ehhhhh...si eu te-am taguiiiiit :(

    ReplyDelete
  10. hahaha! oare toate fetele urasc filmele cu Steven Seagal?:))nici mie nu-mi plac, e prea sec omu'
    legat de alta intrebare: in sfarsit cineva care vrea sa faca bungee! :))

    ReplyDelete
  11. Special K - ma bucur ca nu sunt singura. :))

    Puup!

    ReplyDelete
  12. iela - ce misto ca stai singura!:D
    Mie nu imi e urat nici cand sunt singura, imi place. :))
    M-am obisnuit sa nu fie pe fundal televizorul, de obicei e pe fundal cate un episod dintr-un serial tot aici, pe laptop. :))

    ReplyDelete
  13. Stefi - din pacate nu m-ai anuntat, n-aveam cum sa stiu. Eu si asa am cautat peste tot singura, sa vad cine m-a tag-uit. :))

    Modific si te trec acum in lista.

    Pup.

    ReplyDelete
  14. aqua_shell - nu cred ca exista fata la care sa-i placa filmele cu el!:)))))

    Da, chiar imi doresc. :D

    ReplyDelete
  15. Hey Anda :*
    Este mai mult decat evident ca make-up-ul este unul din hobby-urile tale, am putut observa din look-urile faine pe care le-ai facut. Ai talent, am zis!
    Sa stii ca si mie mi-ar placea foarte mult sa ne cunoastem personal, si nu doar prin ym sau blog. Dar, de fiecare data mi-a placut cand ai fost tag-uita sa spui despre tine, pentru a-mi putea construi o imagine de ansamblu. Asa ca am mai descoperit o calitate la tine: sinceritatea :)
    Iar in ce-l priveste pe Max, il adooor :x
    De fiecare data cand il vad in poze, parca se cere scarpinat pe burtica :))
    Te pup :*

    ReplyDelete
  16. ce fain ca ai un frate mai mare! si eu vreau :))

    ReplyDelete
  17. Filmele cu steven segal sau Chuck Norris sunt si "preferatele" mele :)).

    ReplyDelete
  18. gabrielle boutique - multumesc frumos!:D

    Lasa, ca o data si-o data tot ne-om vedea!:)

    Pup u!

    ReplyDelete
  19. Denisa - lasa ca tu ai o sora. Si mie mi-ar fi placut sa am si o sora. :)

    ReplyDelete
  20. Anda&Koko, btw, I dislike Steven Seagal too. Anda, daca vine oficial de la tine tagul... nu e asa de greu de facut :P I will. Pupi

    P.S. Ar trebui sa incep sa ma semnez Sigina, ca am crescut... de acu 10 ani cand am inceput sa folosesc siginutz :P

    ReplyDelete
  21. Esti o persoana deosebita :*

    si maaaax :x

    ReplyDelete
  22. siginutz - abia astept sa-l faci atunci. :D

    Trece repede timpul, asa e! Mie imi place either way. Pup.

    ReplyDelete
  23. mona_sax2 - right back at you!:*:*

    ReplyDelete