Super oferta de la Yves Rocher

 Acum o săptamână am găsit o broşură Yves Rocher în revista Elle. Probabil o aveţi şi voi, a apărut în foarte multe reviste luna aceasta. 
 Am mai comandat produse Yves Rocher şi îmi plac foarte mult, poate chiar extrem de mult. Însă multe dintre produse sunt foarte scumpe, mai ales în magazin. Eu întotdeauna aleg varianta comenzilor telefonice (din broşuri), pentru că mereu produsele sunt mai ieftine, şi în plus se primesc cadouri foarte frumoase. 
 Well, în această broşură este vorba despre o ofertă pentru clienţii noi. La orice produs comandat, se primeşte parfumul So Elixir la 30 ml. 
*Andei i-au sclipit ochii şi şi-a făcut planuri diabolice când a vazut această ofertă! Şi cum era deja clientă, a facut comanda pe numele mamei! Cum sa rateze ea, obsedata de parfumuri o asemenea afacere?:)))*
In concluzie, am comandat un şampon la 300 ml (14 lei) şi am primit parfumul cadou. Totuşi, am plătit şi transportul, 12 lei, iar în total am ajuns la 26 lei, un preţ foarte convenabil din punctul meu de vedere.

 Bineînţeles, am vrut să împărtăşesc această super ofertă şi cu voi, broşura este încă disponibilă, deci încă mai puteţi face comenzi. Nu uitaţi, trebuie să fiţi client nou. Daca nu, procedaţi ca mine, faceţi comanda pe numele altcuiva din familie.
So, dacă comandaţi orice produs primiţi parfumul So Elixir la 30 ml, dar platiţi şi transportul (12 lei);
- dacă comandaţi de 50 lei primiţi parfumul So Elixir + un cadou surpriză (care de obicei este şi el unul destul de consistent), dar platiţi si transportul (12 lei);
- dacă comandaţi de 70 lei primiţi parfumul So Elixir + un cadou surpriză + transport gratuit.

Despre parfum, puteţi afla mai multe aici:
Mie chiar mi-l place, este un parfum floral-oriental foarte plăcut şi de asemenea, rezistă foarte bine (este EDP).

Max spune şi el că este o afacere foarte bună. Mama lui e fericită. :))











Vă pup, weekend plăcut,

Share:

71 comentarii

  1. daaa.. l`am primit si eeu:) iubesc parfumul asta :)

    ReplyDelete
  2. hihi,iti impartasesc sentimentele...eu fiind intr-o perioada nefasta din punct de vedere financiar, n-am rezistat tentatiei si am comandat doar o crema de maini cu arnica (care e chiar foarte buna, o stiam!) numai pentru a primi parfumul! initial m-am temut ca nu e compatibilitate intre mine si acesta din cauza unui "iz" de tabac insa, culmea, acum as mai vrea unul!:))
    sa le folosim happy, happy!:D
    (ilda76)

    ReplyDelete
  3. Ce tare ai descris :)))
    Nu-i asa ca in realitate ai facut-o pentru Max??? Daca mama nu era fericita, poate se rasfrangea si asupra copilului, si nu vrem sa fie copilul prejudiciat :))

    ReplyDelete
  4. Miuri - eu nu il stiam. Am comandat asa, doar dupa pagina aceea parfumata. :))

    ReplyDelete
  5. ilda76 - exact la fel eram si eu. Imi era frica sa nu fie prea dur. Dar este super misto, iar cand se aseaza, e si mai fain.

    Crema de maini cu arnica o am si eu si intr-adevar este foarte buna.

    Puup.:*

    ReplyDelete
  6. :)) bine ca nu iti pare rau :)

    ReplyDelete
  7. Ramona J. - exact! Ai mare dreptate!:)) Pentru Max am facut-o. :))

    :*

    ReplyDelete
  8. Miuri - nu-mi parea rau oricum. Daca nu-mi placea i-l dadeam mamei. Ca de obicei daca nu-mi place mie ii place ei si invers. :))

    ReplyDelete
  9. si eu o sa comand, m-am gandit ca merita sa comand 2-3 produse pt ca au super pret..nu am mai comandat pana acum asa...deci trebuie doar sa trimit plicul acela prin posta ....normal sau prin fancourier...sau nu conteaza... na intreb si eu :D stef :*

    ReplyDelete
  10. Stef - nu are nici un sens sa trimiti plicul, mai dai si bani in plus. Fa comanda telefonic, ai nr pe brosura. Si asa iti vine si mult mai repede pachetul.

    ReplyDelete
  11. Mersi de pont!
    Max are dreptate. :)))

    ReplyDelete
  12. Ema - :)) Asa-i? :D

    Cu placere!:*

    ReplyDelete
  13. Da, si eu vazui oferta:D ! suna bine:D:D:D!

    ReplyDelete
  14. max e urat in draci.la fel ca si mama lui

    ReplyDelete
  15. Alexxa - he he! Foarte bine suna. :))

    ReplyDelete
  16. Anonim - well, nu te obliga nimeni sa ne placi. Sau sa mai intri pe acest blog. Esti liber/a sa apesi pe acel X din coltul din dreapta de sus and never come back again.

    ReplyDelete
  17. in cat timp a venit comanda ?
    tre sa imi comand si eu cv :> si primesc parfumul :X
    (Madalina-Bz)

    ReplyDelete
  18. Madalina-Bz - aproximativ o saptamana.

    ReplyDelete
  19. Aici sigur nu e oferta asta :((

    Sa le folosesti cu placere! Pupici! :*

    ReplyDelete
  20. buna.... coletul se primeste prin posta romana sau curierat rapid? eu nu am buletin de bucuresti, si din cate stiu nu as putea sa il ridic de la posta daca adresa nu corespunde cu cea de pe buletin.

    ReplyDelete
  21. Andreea - :( Imi pare rau. Eventual poti ruga pe cineva din Romania sa-ti comande daca il vrei tare. :*

    ReplyDelete
  22. Anonim - da, prin Posta Romana. Dar poti cere sa ti-l puna post restant si mergi tu la posta dupa el, nu mai vine aviz acasa si nu mai ai treaba cu adresele.

    ReplyDelete
  23. a... super... multumesc mult .. te pup

    ReplyDelete
  24. Gata am comandat ...bineinteles ca nu m-am putut abtine si am depasit bugetul pe care mi l-am propus si am luat produse de 125 de lei ... a fost simplu prin telefon ..multumesc mult...Ma bucur ca am descoperit blogul tau, de 2 luni intru in fiecare zi sa vad ce mai postezi ...e fff util ...Esti o fata super si nu in ultimul rand frumoasa ...stef

    ReplyDelete
  25. Unde pot vedea si eu brosura :-s ?

    ReplyDelete
  26. Stef - lol!:)) Ai comandat, nu gluma! Cand vine pachetul, sa-mi spui care e cadoul surpriza, sunt tare curioasa. ;))

    Multumesc mult, te mai astept pe aici!:*

    ReplyDelete
  27. Crystinutsa - uite, am gasit-o aici:
    http://www.elle.ro/forum/viewtopic.php?t=299&postdays=0&postorder=asc&start=75

    ReplyDelete
  28. la cadoul surpriza se primeste un set de 3 genti pe portocaliu,cel putin asa au zis fetele care si au comandat.

    Anda, cum e cu post restant? stiu ca in tm oficiul postal 8 e post restant. Dar cum faci ca sa ti l trimita acolo? nici la mine nu corespund adresele si m ar interesa. am inteles ca asa nu mai primesti aviz, mergi direct sa il ridici de acolo. Dar cum te asiguri ca iti va fi trimis acolo?
    Mersi

    ReplyDelete
  29. Ashrosedust - nu stiu exact pentru ca eu n-am primit nici un colet asa. Dar am mai trimis fetelor cu post restant. Nu stiu daca la fiecare posta se poate trimite asa sau doar la oficiul 8.

    Din cate stiu scrii numele pe colet si pui POST RESTANT OP8 de ex. Atunci acolo vine coletul, il ridici de la oficiul 8.

    Dar s-ar putea sa mearga cu post restant si de la oficiul postal de care apartii cu strada pe care locuiesti.

    Tnx de info in legatura cu surpriza. Eram curioasa. :D

    ReplyDelete
  30. Multumesc pentru pont.
    Am vazut brosura pe linkul din comentarii.
    Pana cand e valabila oferta?
    Si la ce numar sun? Imi dau datele si le spun produsele pe care le doresc si atat?

    ReplyDelete
  31. Diana - asta e nr: 0212036131
    Nu stiu exact pana cand e valabila.

    Exact, le spui ce vrei si le dai adresa.

    ReplyDelete
  32. Anca, pot sa pun postul tau si pe www.amz.ro, cu link catre blogul tau desigur si sub numele tau ca autor?

    ReplyDelete
  33. roberth - sigur, in conditiile astea sunt de acord. Multumesc!

    ReplyDelete
  34. as vrea si eu sa imi comand ceva ....trebuie sa am 18 ani pt a comanda ?

    ReplyDelete
  35. se pot face comenzi si in weekend nu stii?
    ca vrea si eu:X, si as face azi ;))

    ReplyDelete
  36. Alina Mihaela - din cate stiu eu nu, dar suna si intreaba, e mai sigur asa. Pup.

    ReplyDelete
  37. LadyGlossy - se poate azi, a spus Stef mai sus ca a comandat. Deci suna linistita. :*

    ReplyDelete
  38. multumesc tare mult pt raspuns. acu' sun ;)) o zi frumoasa ! :*

    ReplyDelete
  39. te rog sa imi spui daca stii in ce alte reviste mai exista brosura yves rocher in afara de elle.mersi:**

    ReplyDelete
  40. Da si eu sunt curioasa de cadoul surpriza, o sa te anunt imediat cum primesc coletul...Pai am cam comandat :)) intial voiam sa comand de 70 de lei ca sa fie si transportul gratuit dar nu m-am putut abtine ;)) noroc ca am bursa de la fac :)) Stef

    ReplyDelete
  41. ii cer scuze lui max ca, furata de aroma parfumului, am uitat sa precizez: stie sa fie foarte expresiv cand vrea sa comunice ceva!
    si, anda, intre noi fie vorba, asta sa nu-i spui lui: e un caine grozav!:)
    (ilda76)

    ReplyDelete
  42. am comandat si eu acum..ma tot uitm pe oferta de cateva zile..si cand am vazut postul tau m-am hotarat sa comand si eu :))..initial vroiam un gel de dus dar am corupt-o si pe mama si uite asa am ajuns la aproape 80 lei :)) sunt curioasa de produsul cadou ..
    si pentru LadyGlossy : da,se face si azi pana in ora 17..eu azi am facut :P
    spor la munca asta minunata pe care o faci Anda :D:*

    ReplyDelete
  43. LadyGlossy - o zi frumoasa si tie!:*

    ReplyDelete
  44. Olareanu - a scris o fata mai sus care e cadoul, dar cine stie, poate l-au schimbat. :D

    ReplyDelete
  45. ilda76 - :))) Iti multumeste Max. :)) O sa i se urce la cap. :P

    ReplyDelete
  46. Amy - cica e setul de genti de voiaj. Te pup!:*

    ReplyDelete
  47. Si eu am primit oferta asta, dar inca nu m-am decis ce sa-mi comand :D.
    Max este tare frumusel si bun de smotocit. :X

    ReplyDelete
  48. Anonim- din cate stiu eu a mai fost si in Cosmo si in Glamour, dar sigur este in mai multe.

    ReplyDelete
  49. Iulia-multumesc.:) cred ca ti-ar placea parfumul. pup.

    ReplyDelete
  50. Anda, trebuie sa am neaparat brosura ca sa pot primi si parfumul ? adica am nevoie de vreun cod sau ceva de genul asta ? sau pot pur si simplu sa ma uit pe acel link ca sa vad brosura si sa sun la numarul afisat de tine ?
    te intreb pentru ca mi-a spus o prietena acum cateva zile despre oferta cu parfum...dar mi-a zis ca trebuie sa faci comanda minina de 100 si ceva de lei ..si trebuie sa ai un cupon sau ceva de genul ..care este in brosura ..

    ReplyDelete
  51. A. - o sa te intrebe doar care e nr ofertei. E asta: 3OYA1EP16
    Si apoi te intreaba codurile produselor dorite, alea le poti vizualiza din poze, am verificat.

    Nu trebuie sa faci comanda de peste 100 de lei si nici n-ai nevoie de nici un cupon daca faci comanda telefonic.

    Kiss!

    ReplyDelete
  52. Multumesc mult Anda ! :*

    ReplyDelete
  53. Parfumul nu e pe gustul meu, altfel ma bateam si eu pe el. Am si eu samponul. E ok. :)
    Sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
  54. Anda, scuze, mai am o intrebare. Daca faci comanda telefonic primesti produsele prin curier sau trebuie sa ma duc la posta? Multumesc!

    ReplyDelete
  55. A. - indiferent cum pui, trebuie sa mergi la posta. :)

    ReplyDelete
  56. nu va suparati ca ma bag si eu in seama ... dar la yves rocher daca iti cumperi din magazin nu trebuie sa primesti si acolo cadou? k eu am auzit ca mi-am luat de doua ori tzeapa cu cadoul si vreau sa stiu macar ... va pup :* si s[aer sa imki raspundeti si mis :*:*:*

    ReplyDelete
  57. Anonim - nu, la magazin nu sunt valabile brosurile. Beneficiezi de cadouri doar daca comanzi prin telefon sau prin posta.

    ReplyDelete
  58. buna!mi am luat si eu revista elle azi si citisem postul tau asa ca am intrat inca o data pentru detalii..te rog ai putea sa mi spui daca cumva a expirat data acestei promotii?am cautat prin brosura si din pacate nu gasesc nimic(sau nu mai vad din cauza entuziasmului).as fi recunascatoare pt un raspuns afirmativ:))..

    ReplyDelete
  59. katie_589 - n-as avea de unde sa stiu. Eu nici macar nu mai am brosura. Suna la ei si intreaba, asa este cel mai simplu. :)

    Dar de obicei tin destul de mult ofertele la ei, deci sunt mari sanse sa mai fie valabila.

    ReplyDelete
  60. Hei, Anda. Azi am primit si eu parfumul ;)) Nu e printre preferatele mele, dar e ok si cred ca persista...
    Voiam sa te intreb cum e samponul.. As vrea sa imi comand unul anti-matreata (pentru asta m-am documentat, am citit pareri pro si contra) dar voiam sa te intreb si pe tine de cel pe care ti l-ai luat, poate imi iau mai multe. Tu ai mai dat si o a doua comanda? Mi se par ademenitoare ofertele lor, mai ales daca recomanzi o prietena primeste ea genti de voiaj pentru comanda de minim 29 lei parca si tu primesti orice produs din catalog.. Acum sincer, desi e urat din partea mea :)), cred ca produsele le comand pe numele altcuiva pentru ca e mult mai atractiva oferta pentru "recomanda o prietena" :">

    ReplyDelete
  61. Hubbis - e mai ok cand se aseaza, dupa cateva ore, ai sa vezi. :)

    Nu, eu nu am mai dat comanda de atunci, astept sa vad cu ce oferte mai vin. :)
    Samponul acela e ok, imi place destul de mult, lasa parul usor si parca da si putin volum.

    Pup.

    ReplyDelete
  62. Multumesc mult de raspuns!

    ReplyDelete