Review: Elf Zit Zapper + Elf Concealer Pencil & Brush

Hello!

 De mult timp vreau să vă vorbesc despre două produse de la Elf, însă am preferat să aştept, ca să pot vedea rezultate concrete. Este vorba, după cum probabil v-aţi dat seama şi din titlu, despre Zit Zapper şi despre corectorul creion, cu pensulă în capăt.

Primul produs căruia îi voi face review este:

Tratament pentru acne Zit Zapper
 Nu am avut mari aşteptări de la el, însă se pare că este un produs destul de bun. L-am folosit pană unde se vede în poză (am tras linuţă) şi pot să spun că am abuzat de el să ajung la asemenea "performanţa", chiar se consumă foarte greu acest produs, ceea ce este un mare plus din partea mea.
Un şi mai mare plus ar mai fi faptul că are în compoziţie acid salicilic şi ulei de arbore de ceai. Cu toate ştim că aceste două ingrediente sunt foarte bune pentru vindecarea acneei.
Nu pot să spun ca face minuni în privinţa coşurilor, dar cert este că ajută. Reduce inflamarea şi le ajută să se usuce mai repede. Cu siguranţă voi mai cumpara acest produs, este foarte ieftin (8 lei) şi îşi face treaba.
Îl puteţi găsi aici.

INGREDIENTE: Salicylic Acid 1%, Water, Witch Hazel (Hamamelis virginiana) Distillate, Alcohol, Melaleuca Alternifolia (Tea Tree) Leaf Oil, Polyacrylamide, C13-14 Isoparaffin, Laureth-7, Cinnamomum Camphora (Camphor) Bark Oil.


Pensulă & creion corector

 Probabil unele dintre voi vă aminiţi că v-am întrebat pe Facebook despre un concealer cu adevărat bun. Chiar aveam nevoie de unul în perioada aceea şi nu ştiam ce sa aleg. Well, am decis să-i dau o sansa acestuia şi nu-mi pare rău. Este de departe cel mai bun concealer pe care l-am avut, dar totuşi nu este concealer-ul visurilor mele. 
Se spune că ajută la tratarea coşurilor, lucru pe care nu l-am prea observat, dar este bine că are ingrediente care să nu le facă şi mai rău.
- nu poate fi folosit pentru cearcăne, este mult prea tacky pentru aşa ceva, rezultatul final ar fi unul prea încarcat. Pentru cearcăne recomand un concealer lichid sau crema.
- pentru coşuri & urme & stuff like that este ideal, acoperă foaaarte bine, iar pensula este minunată, blenduieşte perfect concealer-ul. Cred că după ce voi termina creionul corector am să pastrez pensula pentru a o folosi la machiajul ochilor. :)

INGREDIENTE: Salicylic Acid 2%, Synthetic Beeswax, Microcrystalline Wax, Euphorbia Cerifera (Candelilla) Wax, Hydrogenated Castor Oil, Ethylhexyl Palmitate, Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, Isopropyl Myristate,, Petrolatum, Mica, Melaleuca Altenifolia (Tea Tree) Leaf Oil BHT, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Iron Oxides (CI 77491 CI 77492 CI 77499), Titanium Dioxide (CI 77891).

Close-up pensulă

Close-up concealer
Creionul vine impreună şi cu o ascutitoare, aşa cum ne-au obişnuit cei de la Elf. Am încercat-o o dată, dar mie personal nu îmi place să folosesc aceste ascuţitoare numai în cazuri de urgentă pentru ca rămâne capacul murdar.

All and all, este un produs BUN, merita sa-i daţi o şansă. Costă 18 lei şi îl gasiţi aici. Al meu este nuanta Light.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
+
Nails of the month :)
Pentru ca aşa le voi avea timp de o lună, deşi probabil am să fac modele pentru voi peste acest french. Nu le-am avut de mult timp aşa, chiar îmi era dor de un french clasic şi de cate ori revin la modelul acesta, îmi dau seama că asa îmi plac cel mai mult.



Vă pup, ne "vedem" mâine!

Share:

35 comentarii

  1. interesant acel zit zapper..mie totusi imi e frica sa nu usuce prea rau pielea din jurul cosului..
    si mie imi place manechiura stil french:x..da un aer curat si ingrijit unghiilor

    ReplyDelete
  2. La Zit Zaper m-am tot uitat si eu dar stateam in cumpana. Acum cred ca o sa il iau si eu..Cand o sa reinoiasca stocul de produse ca mai vreau si alte chestii.

    Unghiutele sunt superbe, french-ul e un prieten de nadejde, desi recunosc ca eu nu prea mai pot sta fara "culori" pe gherute:))

    ReplyDelete
  3. asa prefer si eu unghiile :X:X

    ReplyDelete
  4. vai ce unghii superbe ai:x:x

    ReplyDelete
  5. am si eu zip zapper'ul de vreo sapt, deocamdata e ok...inca mai testez:d
    pupici

    ReplyDelete
  6. Eu o crema pentru uscarea cosurilor Clearasil si mi se pare destul de eficienta! Ma gandeam sa-mi cumpar ulei din arbore de ceai, dar mi-e teama sa nu fie prea puternic :)

    Love your polka dots background! :*:*

    ReplyDelete
  7. cate nuante au din concealer-ul? eu am ten foaaaarte dechis si nu stiu daca au nuanta potrivita pt mine..

    ReplyDelete
  8. am vazut ca al tau e nuanta light.. ai fonduri de ten de la avon? ce nuanta ti se potriveste la avon? eu-s IVORY..

    ReplyDelete
  9. bondarica - mie nu imi usuca. Acum depinde ce fel de ten ai tu.

    Daaa, exact aceeasi parere o am si eu. :D
    :*

    ReplyDelete
  10. Deena - si eu astept sa vad ce mai aduc. :D

    Eh, nici eu nu rezist, nu-mi pot face luna de luna french alb, dar acum chiar mi-am dorit. :D

    ReplyDelete
  11. happy accesories :) - french-ul nu o sa moara niciodata. Merge la orice si da un aer curat, asa cum spunea si Bondarica. :D

    ReplyDelete
  12. Iulia - sper sa iti priasca si tie!:*

    ReplyDelete
  13. Andreea - si eu m-am gandit sa iau uleiul ala de la Oriflame cu arbore de ceai.

    :)))) Si mie imi place, e capacul de la cutiuta in care imi tin lacurile de unghii. :D

    ReplyDelete
  14. katjes - daca ai tenul foarte deschis clar nu ti-e buna nici o nuanta la corector. Light e putin inchis pt mine, dar impreuna cu fondul de ten merg perfect.

    Eu am Nude la Avon.

    ReplyDelete
  15. mi-am luat de la elf corectorul nuanta fair. cred ca asta e cea mai deschisa....dar nu se potriveste cu tenul meu. am pielea deschisa la culoare si pt mine fair e cam portocaliu. nu stiu cat de bun e pt cosuri, deoarece eu nu pot sa il folosesc. asa ca fetelor, daca aveti tenul deschis la culoare, nu va recomand corectorul de la elf

    ReplyDelete
  16. Aww imi plac unghiile la nebunie, daca ar putea si ale mele sa arate asa pfff :))

    La Zit Zapper aveam in gand si eu sa fac un review saptamana asta :D

    :*:*

    ReplyDelete
  17. anaioana_ciceoi - Light e cea mai deschisa nuanta. Fair e mai inchisa.

    ReplyDelete
  18. Lauren - tnx!
    Abia astept sa vad si review-ul tau!

    ReplyDelete
  19. retin ideea cu acest tratament zit zapper pentru cand voi face urmatoarea comanda ELF!
    multumesc, anda!
    french-ul clasic...nu vad cine si ce i-ar putea reprosa, doesn't it? :)si-i atat de versatil!
    kisses!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  20. imi place mult blogul tau,te urmaresc de ceva vreme. as vrea sa te intreb daca french-ul e facut cu benzile alea speciale.

    ReplyDelete
  21. ilda76 - daca il incerci sa-mi zici ce parerea ai despre el.

    So true, sunt de acord cu tine.

    ReplyDelete
  22. diana - multumesc. :*:*
    Unghiile sunt cu gel. Si french-ul e tot cu gel, il fac cu pensula, nu e la fel ca la oje. Cu ojele nu ma descurc nici eu atat de bine.:))

    ReplyDelete
  23. sI eu am concealerul si sunt de acord cu tn:P pup!:*

    ReplyDelete
  24. Arata just perfect manichiura ta!Interesant acel zit zapper! Pup :*

    ReplyDelete
  25. KATJES in legatura cu nuanta fondurilor de ten avon.au folosesc doar avon si am tenul f deschis.cele din gama ideal shade tind sa fie putin cam inchise pt mine,iar diferenta dintre fata si gat e destul de sesizabila.In schimb de la avon,fondul de ten cu efect calmant,si cel color trend mi se potrivesc f bine nuantei tenului meu.

    ReplyDelete
  26. M-a surprins placut tratamentul pentru acnee,nu ma asteptam sa fie bun. Acelasi lucru il spun si despre corector ,pacat ca este asa mic,as fi preferat sa fie un pic mai mare :D

    Iti ador unghiile :X French-ul are un loc special in inima mea ;))

    ReplyDelete
  27. Superbe unghiile!
    Mi-as lua si eu zit zapper, pentru acele "incapatanate" ale lunii :P

    :***

    ReplyDelete
  28. Special K - doar de la tine am aflat de el. :X Tnx again!
    Puuup.

    ReplyDelete
  29. Rotsin - daaa, ar fi fost super sa fie macar mai lung.

    Multumesc. :*

    ReplyDelete
  30. Alexandra - tnx!
    Pai n-ai ce pierde, la urma urmei e doar 8 lei. Kiss u!

    ReplyDelete
  31. eu mereu ma intorc la french. nu stiu de ce, dar ma simt cel mai bine cu unghiutele asa.

    ReplyDelete
  32. ft frumoase unghiutele!!french clasic mi se pare cea mai finuta manichiura :X:X

    ReplyDelete
  33. Avon Products - multumesc. Si eu sunt de aceeasi parere. :*

    ReplyDelete