LOTD: Simple Romantic Look (Valentine's Day Series)

Hello!

 A trecut atat de mult timp de cand n-am mai facut un look...un tutorial...un make-up inspired...
Stiu ca ma tot plang, dar o sa incerc sa recuperez, promit!
Lucrul acesta se reflecta si in postarea de astazi, in ultimul timp m-am rezumat la look-uri foarte simple, dar totusi am pus accent pe buze. Imi place foarte mult si varianta asta a machiajului mai light pentru ochi, deoarece imi plac si rujurile in culori puternice. 
Pentru machiajul ce urmeaza sa vi-l prezint am folosit in mare parte rozuri (desi nu-mi prea sta in caracter), dar in final mi-a placut foarte mult rezultatul, a iesit un look fresh si romantic. :)
Este un machiaj pe care toata lumea il poate face, aveti nevoie doar de 3 culori, iar plasamentul acestora este de asemenea, foarte simplu. Tot accentul cade pe buze. :) Sper sa va placa!








Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile pe pleoape:



- pentru inceput am aplicat ca baza (dupa primerul Radiant) Nyx Jumbo - Milk;
- apoi am aplicat culorile: eyeshadow duo FABB & Playboy eyeshadow duo - After Hours;
- codita am facut-o cu creionul cu doua capete de la Oriflame (Visions), folosind maroul;
- pe pleoapa inferioara am folosit eyeliner cu sclipici Elf - Blissful Blush;
- am folosit mascara Maybelline Volum' Express Lift-up.

Produse folosite pentru fata:
- Revlon Colorstay Foundation - 180 Sand Beige;
- Face powder & Bronzer Palette - Yves Rocher

Produse folosite pentru buze:
- Elf Lipstick - Gypsy.

Sper ca va placut acest look si ca nu a fost prea banal, dar consider ca este important sa va mai prezint si astfel de look-uri, mai basic, pentru ca nu toata lumea este initiata in domeniul acesta. This is a perfect beginers make-up.

-----------------------------------------------------

Si pentru ca s-a tot vorbit atat despre produsele Flormar in ultima perioada, va arat cele trei lacuri de unghii pe care le am eu de la aceasta firma.
Le iubesc! Va spun cu mana pe inima ca sunt cele mai rezistente lacuri pe care detin.

Flormar True Color: 038
Flormar Supermatte: M109
Flormar Super Neon Colors: N002

Si manichiura mea, facuta cu lacul din mijloc + un lac cu sclipici de la Color Trend - Avon:
P.S.: Asa arata dupa 4 saptamani de cand mi-am pus gelul.

L.E.: Pentru ca ati spus ca acest look ar fi potrivit pentru Valentine's Day, am schimbat putin titlul. Oricum aveam de gand sa fac doua-trei look-uri potrivite pentru aceasta ocazie, so...i guess this is the first one. :)


Va pup,

Share:

51 comentarii

  1. me gusta:) pe tine te prinde orice culoare de ruj. pe bune!! :) :*

    ReplyDelete
  2. imi place cum ti-a iesit la ochi,dar per total pari cam palida,parca n-ai avea blush:)

    cred ca sunt singura care nu are macar o oja Flormar?!kiss*

    ReplyDelete
  3. ce relaxant si placut e look ul! arata tare bine si unghiutele tale :* Pupici!

    ReplyDelete
  4. Miuri - :)) Te asigur ca nu e asa. :*

    ReplyDelete
  5. Magical Make-up - pai nici nu am, am aplicat doar bronzer, care de asemenea e foarte finut.
    Nu tin neaparat sa aplic blush intotdeauna...

    ReplyDelete
  6. Andreea - multumesc!:*:* Si eiu m-am simtit bine cu el.

    ReplyDelete
  7. Cand am vazut prima poza, m-am gandit cu ce culoare as putea eu sa reproduc acest machiaj, pentru ca e f dragut.si singurul fard roz pe care il am e cel de la FABB, cadou la o revista. Si cand dau mai jos...ce sa vezi, tu chiar pe ala il foloseai :)))). deci chiar pot sa fac si eu ca tine :))).
    Ca intotdeauna, foarte frumos machiaj si imi place f mult cum aplici creionul/tusul pe pleoapa.

    ReplyDelete
  8. esti o frumoasa si iti sta bine cu orice!!!!!pup

    ReplyDelete
  9. nu sunt adepta machiajelor cu roz, dar trebuie sa recunosc ca propunerea ta imi place, iar colorarea cu alb a zonei de waterline da foarte bine!
    te pup!

    ReplyDelete
  10. si eu sunt adepta make up -ului care pune accent pe buze :x superrr imi place

    ReplyDelete
  11. am si eu fardul de la FABB si chiar l-am folosit recent, voiam ceva mai rozzz :). ma enerveaza totusi ca nu sunt asa pigmentate culorile, in cutiutza par muuult mai intense...dar asta e, pana la urma a fost cadou :)) ! eu l-am completat cu o nuanta asemanatoare de la TF, dar vad ca arata bine si de unul singur !

    ReplyDelete
  12. multumesc Anda pentru acest tutorial, aveam nevoie de unul care nu implica un grad mare de dificultate...
    @Magical MakeUp: nu esti singura care nu are lac de unghii de la Flormar :D
    pupici :*:*

    ReplyDelete
  13. look-ul asta e unul dintre preferatele mele <3
    imi place foarte mult si manichiura ta !

    ReplyDelete
  14. Ioana - hehehe!:))
    Recunosc ca e prima oara cand l-am folosit si eu. Nu e cel mai pigmentat fard, dar e ok, imi place.

    Multumesc frumos!:*

    ReplyDelete
  15. modniza - iar tu esti o draguta, as usual!:*

    ReplyDelete
  16. world of leea - nici eu, dar din cand in cand mai folosesc si roz, este perfect pentru un look delicat si romantic. :)

    ReplyDelete
  17. Elena Bby - ma bucur ca iti place!:) Te pup!:*

    ReplyDelete
  18. Imi place foarte mult nuanta rujului. Nu stiu de ce, dar nu mi s-au parut tentante rujurile de la ELF.. Imi par fragile si destul de nepotrivite nuantele de pe site cu realitatea.. Dar o data cu postarea ta, aproape ca m-ai convins sa incerc si eu :)
    Te astept pe blogul meu!
    http://boondynails.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. E superb look-ul,atat de fresh si de delicat..il ador!! :D
    Parul tau radiaza..se vede ca il ingrijesti! Cu ce sampon te speli ? Mai folosesti si balsam sau altceva? :)

    Ups...inca o intrebare :D
    Unde gasesc si eu baza de machiaj Radiant..in ce magazin ? :)
    tnx! :*

    ReplyDelete
  20. Monica - Pisica albastra3 February 2011 at 21:40

    imi place foarte mult! e atat de romantic, iar Gipsy pe buze mi s-a parut de fiecare data cand l-ai purtat ca-ti da un aer provocator-obraznic...
    chiar trebuie sa-l porti cu atitudine, iar tu ai din plin.

    si: hurray pentru machiajul cu accent pe buze! ...pe asta pot sa-l fac si eu si nu ma mai oftic :))
    poate incerc si eu maine, dar eu cred ca o sa pun blush pe pleoape, ca alte rozuri n-am :))

    ReplyDelete
  21. Foarte dragut look-ul,cred ca o sa incerc si eu un machiaj cu roz sau unul care sa contina si roz,pentru ca nu am mai folosit de mult culoarea asta. Trebuie sa verific daca am prin trusele de machiaj :D
    Si mie imi place sa pun accent pe buze, chiar imi place cum ti-a iesit. Un look simplu, foarte potrivit pentru ziua indragostitilor (si nu numai), iti da un aer romantic.
    Kisses :*

    ReplyDelete
  22. foarte frumos lookul:X
    imi place mult machiajul:*

    ReplyDelete
  23. Hmmm imi era dor de un machiaj in genul asta, nu am mai incercat de mult timp rozul.
    Iti sta super,imi place si codita eu ma chinui pana imi iese asa :X

    ReplyDelete
  24. bine k ai mentiont ca sunt cu gel unghiutzele pt k as fi spus ca sunt ale tale naturale si ma minunam de cat de bine aratau...
    Machiajul este foarte cald:X...as putea sa zic ca il vad ca pe un machiaj potrivit de Sf Valentines:X

    ReplyDelete
  25. anda, e frumos, delicat si versatil machiajul acesta! parca-parca as indrazni sa spun ca mi-ar reusi si mie ceva asemanator (depunand ceva stradanie, e adevarat!) dar important e ca-mi dai curaj...:)
    oja flormar imi doresc si eu, sa vad cand ajung in constanta sau bucuresti pentru a gasi stand in vreun hipermarket!
    fur ideea pisicii albastre de a folosi blush in loc de fard, caci nu-mi amintesc sa fie ceva roz in trusele mele!:))
    pupici! (ilda76)

    ReplyDelete
  26. claudia - intr-adevar nu sunt extrem de pigmentate, dar merg, sunt ok. :)

    ReplyDelete
  27. adelynush87 - stiam eu o ca o sa fie util!:D
    Pupiiiici!:*

    ReplyDelete
  28. Ally - ioooi, nu ma asteptam la asta. :D

    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  29. boonDY - intr-adevar nu coincid nuantele de pe site cu realitatea. Pe mine asta m-a atras din prima clipa si as mai vrea Classy.
    Mie imi plac extrem de mult, am vazut ca fetele de pe Youtube ziceau ca sunt fragile, ca ating de ambalaj sau ca se rup. Well, al meu nu e deloc asa, mi se pare super stabil...
    Si in plus ador ca e foaaarte rezistent.

    ReplyDelete
  30. shopaholica - multumesc frumos, ma bucur ca va placut look-ul, ca eu eram putin reticenta, mi se parea prea simplu pentru a fi postat. :))

    Ma spal cu sampon si balsam Syoss, iar o data pe saptamana aplic masca de la Kallos cu lapte. Cand nu aplic masca imi dau cu ulei cu cristale lichide pe varfuri sau cu tratamentul cu lotus shield de la Avon. :)

    ReplyDelete
  31. Monica - Pisica albastra - e foarte buna ideea cu blush-urile. :)

    Asa e, e putin mai outrageous Gypsy, dar il ador!:X

    ReplyDelete
  32. gabrielle boutique - asa e! E romantic si e perfect pt ziua indragostitilor. :D

    ReplyDelete
  33. Rotsin - lasa ca-ti iese si tie foarte bine, am vazut eu!:*

    ReplyDelete
  34. bondarica - voi mi-ati dat idei, o sa schimb titlul, chiar e potrivit pt Valentines. :D

    Daaa, sunt cu gel si sunt super crescute deja. Pt mine acum sunt extrem de lungi, nu prea le las atat, nu sunt obisnuita. :))

    ReplyDelete
  35. ilda76 - sunt sigura ca o sa iti iasa superb si tie!:)

    Nici noi nu prea avem acces la Flormar in Timisoara. Lacurile mele sunt toate de la Bucuresti. :D

    ReplyDelete
  36. Ce-mi place rujul :X

    Si look-ul e perfect pentru Valentine's ;;) great job!:*:*:*

    ReplyDelete
  37. foarte finut machiajul :) pup

    ReplyDelete
  38. Good job girl!! e superb:X
    pupici:*

    ReplyDelete
  39. Te urmaresc de putin timp e drept, deci nu-ti stiu chiar toata activitatea, insa look-ul asta iti vine bine si mai mult cred ca mi s-ar potrivi si mie :D.
    Super

    ReplyDelete
  40. Simplu si frumos! love it! :***

    ReplyDelete
  41. e foarte dragut machiajul si te prinde foarte bine!

    ReplyDelete
  42. Special K - glad u like it!:D
    Sigur ti s-ar potrivi si tie rujul.:*

    ReplyDelete
  43. Deea's Beauty - multumesc! Kisses!:*

    ReplyDelete
  44. maria madalina - multumesc. Sigur ti-ar veni super si tie. Cred ca merge pentru oricine. *

    ReplyDelete
  45. I loooove it :D This post !!

    ReplyDelete
  46. Trebuie sa incerc lookul acesta - mi se pare suficient de natural incat sa arate ok si pe fata mea - sper numai sa-mi iasa!:)

    ReplyDelete
  47. Alice in vintageland - sigur iti va sta minunat!:*

    ReplyDelete