Haul Avon + o mica surpriza de martisor!

Hello!

Se pare ca nu a fost de ajuns ca a venit gerul, acum  m-am pricopsit si cu o raceala zdravana (sau poate chiar gripa)...e a treia din aceasta iarna...nu mai suport! Ma simt ingrozitor, dar totusi, sper sa reusesc sa scriu aceasta postare asa cum se cuvine...apoi ma duc sa lesin linistita in pat...:)

Ultima mea comanda Avon a reprezentat in mare parte accesorii...and i love them so much. Imi plac tot mai mult accesoriile de la Avon si parca mi-e tot mai greu sa le rezist. That's not good for my budget!

Ochisem de ceva timp geanta si portofelul Kayleigh...imi doream foarte mult ceva taupe pentru ca ador culoarea! Iar acum vreau si pumps taupe, doar trebuie sa ma asortez, nu?. :))
 La gentuta probabil voi fi nevoita sa scurtez bareta, pentru ca sunt mai micuta de statura si imi vine destul de jos geanta. Insa imi place foarte mult materialul, este moale si placut la atingere. 

Si portofelul imi place foarte mult, insa singura nemultumire pe care o am e faptul ca majoritatea portofelelor de la Avon nu au loc si pentru buletin. Va las o poza si cu interiorul. Dupa cum vedeti, deja l-am pus in folosinta.

Si bineinteles, mult asteptatul parfum Slip Into!
M-am indragostit de el inca de cand l-am mirosit pentru prima oara in catalog. Miroase a frezii, iar acesta este mirosul meu floral preferat, categoric nu am putut sa-i rezist. Este atat de delicat si placut, mai mult decat perfect pentru primavara. Love, love, love!

Lantisorul Emilia
E minunat! Atat pot sa spun. Si mai spun ca imi place aspectul sau vintage. In interior se poate atasa o poza, dar cred ca eu il voi lasa asa. Sau poate voi pune o poza cu Max. :)


Si daca tot suntem la subiectul Avon, vreau sa va mai spun ca luna aceasta este o oferta tare draguta la revista Avantaje...vine impreuna cu o agenduta Avon:

Eu am vrut-o pentru ca este datata si imi va fi foarte utila pentru programarea clientelor. Chiar aveam nevoie de asa, nu apucasem sa imi cumpar anul acesta. Si e atat de cute! :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

And in the end... the SURPRISE!!!!


Un alt fel de martisor din partea mea, care sper din tot sufletul sa va placa! Este vorba despre cerceii Far Away si rimelul Super Extend, ambele de la Avon, bineinteles.

Ce trebuie sa faceti voi?

1. Sa fiti follower al blogului ori prin Google Friend Connect, ori pe pagina oficiala de Facebook si sa imi spuneti cu ce nume.
2. Sa imi lasati un comentariu in care sa scrieti "vreau si eu" si sa-mi spuneti care a fost cel mai frumos martisor primit vreodata.
3. Nu accept anonimi! Selectati optiunea nume/adresa URL (se poate trece doar numele) si ati rezolvat problema. Este foarte simplu.


Deadline: 6 martie 2011, ora 18.00
Voi posta castigatoarele tot duminica, 6 martie cu ajutorul lui....random.org, bineinteles!:)


Hugs & kisses,

Share:

131 comentarii

  1. super vreau si eu!
    te urmaresc prin GFC cu numele de kory_nails
    celmai frumos martisor..probabil ar fi chiar florile mele preferate ca ele ma incanta cele mai mult..si anume zambilele :X:X:X:X:X
    O primavara frumoasa pupici

    ReplyDelete
  2. Vreau si eu...
    Hmm cel mai frumos martisor...De 3 ani de cand sunt impreuna cu prietenul meu primesc cate o inimioara din aur:D..aceasi inimioara in fiecare an;))...e un fel de simbol al faptului ca suntem impreuna si ca inca exista iubire intre noi:)
    Pana o sa ajung o batranica..am sa am o colectie:D

    ReplyDelete
  3. cerceii mi se par super draguti, i-am primit cadou de la o prietena care e si ea reprezentant(deci nu particip la concurs) legat de parfum, l-am luat cadou pentru cineva, sper sa ii placa :)

    ReplyDelete
  4. heyyyyy vreau si eu...:), iar cel mai frumos martisor a fost martisorul primit pe cand predam engleza la gradinita de la un baiatel pe care-l iubeam foarte mult: am avut ocazia ca de 8 martie sa merg la el acasa, si acoloo surpriza, piticania mea draga avea in jurul oglinzii din hol tinute toate bulinele rosii primite de la teacher :)nu o sa uit niciodata acel martisor unic.

    ReplyDelete
  5. ia vezi cu ceapa , lamai si usturoi ... miere cu grepfruit la raceala ...

    ReplyDelete
  6. Vreau si eu :D
    Cel mai frumos martisor il primesc in fiecare an de la tata, nu exista an sa uite sau sa ii scape vreo femeie din familie. Ne cumpara cate un buchet de flori la fiecare, de obicei frezii, dar bineinteles cel mai mare e al mamei :D I think that's lovely, nu stiu cati barbati mai tin cont de 1 Martie asa cum tine el pentru toate "fetele" :D
    Te urmaresc cu Lauren.

    Asa, am scapat de partea cu giveawayul, am ajuns la ce-mi place mieeee :D Accesoriile tale noi! Imi place geanta, eu cred ca as purta-o mai degraba pe un umar, pe diagonala :-? Sau nu stiu, depinde cum ar veni :)) Portofelul e simpatiiic pacat ca nu incape si buletinul in el. Anyway sa le folosesti cu placere!!

    Te puuup!

    ReplyDelete
  7. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele Amalia:D
    Cred ca cel mai frumos cadou de martisor mi l-am facut anul acesta si consta in setul Look of Love de la Too Faced.
    Trebuia sa-l am:))

    ReplyDelete
  8. Buna!Categoric vreau si eu:))...mi-e greu sa aleg un singur martisor,dar cel primit anul acesta de la tatal meu este deosebit:o pereche de cercei foarte micuti si draguti pe care mi-o doream enorm!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Diddy DD si pe FB cu Florescu Diana...Multa bafta participantilor!!

    ReplyDelete
  9. Vreau si eu!
    Imi place de martisor sa primesc flori,iubesc lalelele si freziile!
    Mi-am cumparat si eu revista Avantaje,mai mult pentru agenda Avon,e mica si e perfecta de pus in geanta!

    ReplyDelete
  10. adizzy - mici sanse sa nu-i placa. E un parfum delicat. Pup u!

    ReplyDelete
  11. Lauren - am pus si buletinul, dar nu are un loc special pentru el. :(

    Pai pe diagonala se si poarta gentuta, doar ca mie imi e lunga si asa. :))

    ReplyDelete
  12. Vreau si eu!!!
    cel mai frumos martisor... nu ma omor dupa sarbatorile astea... dar ma bucura cand vad oameni veseli, asa ca cel mai frumos cadou e buna dispozitia apropiatilor, nimic mai mult.
    Si cu parfumul ala care miroase a frezii, deja ma gandesc unde il gasesc ca sa'l miros;)) freziile sunt florile mele preferate, pt ca miros divin... ms de pont:D
    pupici:*

    ReplyDelete
  13. ah, nu`mi apare numele :)))
    deci:
    heei vreau si euuuu! categoric :))te urmaresc prin GFC cu numele de emo_kid_yoo.:)
    cele mai frumoase martisoare primite vreodata sunt cele de la tatal meu. in fiecare an gaseste cate un martisor mic dragut dar semnificativ pe care mi`l ofera. am o colectie, le`am pastrat mai mult pe cele de la el. nu ma indur sa le arunc sau sa le dau altcuiva pentru ca pt mn au valoare sentimentala. :)

    App, cat costa revista Avantaje?:)

    Asa. :)

    ReplyDelete
  14. Dianaaaa - a costat 8.99 lei. :)

    ReplyDelete
  15. Vreau si eu!
    Cat despre martisoare, sincer nici nu imi mai amintesc..de vreo 3 ani nu am mai primit niciunul :(. Cred ca cel mai frumos a fost o orhidee, dar de atunci nu am mai primit nici macar o floricica.
    Te urmaresc prin GFC cu numele de ana.

    ReplyDelete
  16. Primavara frumoasa, in primul rand!
    Vreau si eu, in al doilea rand. :))
    Te urmaresc pe facebook cu "Pompilia Hubbis".
    Cel mai frumos martisor... mi-ar fi greu sa aleg dintre martisoarele colegilor de gimnaziu care ne dadeau atat de rusinati martisoare si la fel de rusinati primeau pupicii nostri pe obraz... :)) Asadar, aleg ca cel mai frumos martisor o inimioara din argint primita de la bunicul meu pe care am "adaptat-o" apoi si mi-am pus-o la o bratarica... O am de cel putin 4 ani de zile...
    Random.org, love me, love me, say that you love meee.... :))

    ReplyDelete
  17. Oricine citeste blogul meu va vedea din catev postari ca I just love Avon accessories!
    VREAU SI EU!!!!
    Te urmaresc prin Google Friend Connect sub numele de Ela.
    Cel mai frumos martisor?...Zambetul mamei mele cand am ajuns acasa cu flori si martisoare anul trecut!

    ReplyDelete
  18. By the way, este trecut de miezul nosptii asa ca iti urez un LA MULTI ANI si sa ai o zi de 1 martie cu multe flori frumoase,cadouri date din inima si sa fi inconjurata de oameni sinceri si dragi!

    ReplyDelete
  19. Eu nu vreau, ca am destule, nu vreau sa le iau fetelor. Dar vreau sa spun ca nu m-am uitat de secole la Avon si am binoclat cand ai scris că mai au şi accesorii.. Ufff.. vezi? De aia nu e bine sa te uiti decat pe putine bloguri :P Eu imi doresc cam tot ce vad dragut :)) Sa le stapanesti sanatoasa (griji la cardul cela.. :P), maaaaaaaaaaaaaaaai ales pandantivul vintage. It is sooooooooo lovely, my style! A, si ziceai ca esti micuta? Ce fain de tine.. eu am 1.69 fara tocuri si culmea, imi plac platformele si toacele si de 12 cm daca se poate.. ufffffff :) Cu riscul de a ii baga pe toti sub radical port, dar mi-ar placea sa fiu smaller :P pupicei, sa ai un 1 martie frumos :D

    ReplyDelete
  20. La multi ani de Martisor!:*:*:*

    ReplyDelete
  21. Nice haul :) si frumos giveaway!
    Iarna trecuta m-am racit si eu de 3ori,si ultima data cu febra 40 si tot tacamul.Dupa ce mi-am tratat raceala am luat ceva suplimente pt imunitate, daca te intereseaza se numesc Baraka si chiar sunt bune,desi eu nu credeam in pastile de genul :)
    Multa sanatate si sa ai un inceput de primavara frumos! Pup :*

    ReplyDelete
  22. Vreau si eu:x:x
    Te urmaresc cu numele Dedeea
    Cel mai frumos martisor a fost primul pe care l-am primit:din clasa 1.
    Eram atat de timida si ma rusinam la orice eveniment de genul acesta.
    Iar in momentul in care a venit cineva si mi-a dat martisorul am simtit ca lesin:d
    Il mai am si acum,imi amintesc cu drag de acele clipe.:)

    ReplyDelete
  23. vreau si euu!!
    te urmaresc pe facebook cu numele Paula Haiura
    cel mai frumos martisor l-am primit de fapt de 8 martie in urma cu 2 ani, cand iubitul meu mi-a luat un buchet superb de 11 trandafiri galbeni (preferatii mei ;)).
    sa a iparte de un 1 martie si o primavara minunata!!

    ReplyDelete
  24. Vreau si eu! :x
    Te urmaresc prin Google Friend Connect cu numele Mariii.
    Cel mai frumos martisor l-am primit anul asta de la iubitul meu: o brosa superba si un buchet de ghiocei. :X
    Adresa e-mail : coloured.feelings@yahoo.com

    ReplyDelete
  25. Vreau si eu...
    Martisoare dragute....anul trecut am primit de la prietenul meu unul... f dulce ;)

    ReplyDelete
  26. Vreau si eu!!
    Te urmaresc cu numele Irynuk
    Cel mai frumoase martisore pentru sunt florile...cele de primavara:)tot timpul ma bucur cand le primesc!

    ReplyDelete
  27. Vreau şi eu.
    Te urmăresc cu Bibu.
    Cel mai frumos mărţişor a fost când am primit unul de la verişoara mea, unul făcut de ea.

    ReplyDelete
  28. Vreau si eu!
    First:GFC-Bonnye
    Facebook-Alina-Florentina Dumitrașcu
    Cel mai frumos cadou de martisor...cred ca intotdeauna il reprezinta buchetelele de ghiocei pentru ca atunci cand le vezi chiar poti sa spui: E primavara!(Bine, nu prea e cazul nostru astazi).
    Te pup:*

    ReplyDelete
  29. Vreau si eu!
    Cel mai frumos martisor?
    Cand eram mai mica mama nu ma lasa sa am animale din cauza parului pe care acestea il lasa, dar tatal meu a cam "calcat-o pe coada" si mi-a adus de ziua mea un bichon maltez. Cred ca am plans de fericire :)).
    Pana si mama a zis "Awwwwwwwww":D.
    [te urmaresc cu numele de "laura."

    ReplyDelete
  30. Vreau si eu!

    Iti urmaresc blogul sub numele de Geo.
    Cel mai frumos martisor pe care l-am primit a fost un lantisor din aur de la tatal meu. :)

    adresa de email: geo.remember@yahoo.com

    ReplyDelete
  31. Vreau si eu! Cele mai frumoase martisoare pe care le-am primit pana acum au fost trandafirii albi. imi plac enorm si ma bucur de fiecare data cand primesc.

    Te urmaresc cu numele de Alexandra.

    ReplyDelete
  32. Wow, that's so cute!! Vreau si eu! ^.^
    Cel mai frumos martisor? Unul in forma de fluture cu sclipici, foarte colorat, de la tata! :)

    xoxo

    ReplyDelete
  33. Vreau si eu! Martisorul meu cel mai frumos e bebelusul meu, care deocamdata e in burtica, e prima lui primavara si in acest an o sa pot sarbatori si eu "ziua mamei" :D
    Te pup si iti doresc o primavara minunata!

    ReplyDelete
  34. vreau si eu!
    GFC: schumitza
    cel mai frumos martisor primit vreodata este unul care a facut cale lunga, de la bucuresti pana la cluj, si la care nu ma asteptam. nu era el cel mai aspectuos dintre toate dar gestul a contat foarte mult! ca sa nu mai vb ca sa te sune curierul la 8 dimineata de 1 martie ca ai primit un colet...priceless. :D

    ReplyDelete
  35. Vreau si eu :))
    te urmaresc cu numele Ioanna's Blog .

    Cel mai frumos cadou de martisor .. a fost vizita prietenului meu care a stat cu mine o zi intreaga si a avut grija de mine deoarece am o pneumonie de nu stiu ce e cu mine :| :))

    ReplyDelete
  36. vreau si eu!
    cel mai frumoase martisoare sunt cele primite in fiecare an de la tatal meu,precum si de la iubitul meu.sunt entuziasmata cand ii vad emotionanti cum asteapta reactia mea :D

    ReplyDelete
  37. Vreau si eu!!!
    Te urmaresc cu numele Jurnal de raza de soare sau Miss Sunshine, nush exact, dar o sa vezi tu:P
    Cel mai frumos martisor?Prezenta unui om apropiat si o floare din suflet!
    Te pup

    ReplyDelete
  38. geanta e foarte frumoasa!o poti purta si ca clutch.o primavara superba iti doresc!

    ReplyDelete
  39. vreau si eu!

    Cat despre cel mai frumos martisor...Tocmai urmeaza sa soseasca: O vizita de la prietenul meu,care din pacate nu poate fi langa mine mereu.

    ReplyDelete
  40. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele "preciousboutique" pe GF..Cel mai frumos martisor a fost de la iubitul meu,un buchet superb cu florile mele preferate.Te pup si iti doresc o primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  41. Vreau si eu!!!!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de ada.
    Cel mai frumos martisor...nu prea imi amintesc decat de unul mai recent primit de la iubitul meu: o inimioara cu manute si picioruse pe care scria Te iubesc!. In rest poate au mai fost altele si mai frumoase de care m-am bucurat atunci pe moment...dar care nu mi-au ramas asa in sufletel;).
    O primavara frumoasa!!!! :*

    ReplyDelete
  42. o primavara minunata!!!
    vreau si eu!! :p
    te urmaresc via GFC cu adelynush87, cel mai frumos martisor primit a fost de la iubitul meu un pandativ in forma de inima:)
    XOXO

    ReplyDelete
  43. Vreau si eu.
    Te urmaresc cu affaire_rx.
    Cel mai frumos martisor primit vreodata a fost un catelus care avea la gat si la codita multe fire de martisor legate.

    ReplyDelete
  44. Vreau si eu !
    Te pup si iti doresc o primavara frumoasa !

    ReplyDelete
  45. Cel mai frumos martisor a fost o cutie de bijuterii primita de la tatal meu :) Scuze m-am grabit mai devreme :)

    ReplyDelete
  46. vreau si eu ! te urmaresc cu numele roxxy, adresa mea de email este roxxy_bogdy@yahoo.com, cel mai frumos martisor este prietenul meu care imi este alaturi de 5 ani, peste cateva zile sarbatorim 5 ani de cand suntem impreuna, nu-mi doresc nici un martisor sau un cadou material decat sa fim impreuna multi ani. te pup

    ReplyDelete
  47. Vreau si eu :>
    cel mai frumos martisor l-am primit de la mine...cand am luat examenul pentru permis de conducere, in 2007 :D
    si de la iubitul meu un martisor foarte frumos..un fluturas mare..de decor ..ador fluturii :D

    te urmaresc prin Google Friend Connect,cu numele Narcisa

    ReplyDelete
  48. Vreau si eu!:*
    Te urmaresc cu numele Denisa via GFC:)
    Cel mai frumos martisor cred ca a fost un piuree de castane! Il ador :)))

    Sa ai un inceput de vara cat mai frumos

    ReplyDelete
  49. vreau si eu!
    GFC:Darkflayer
    Facebook:Issabell Vircan
    Cel mai frumos cadou a fost anul acesta,un pandantiv cu o inima care se desparte in doua bucati pe care am impartit'o
    e-mail :yssa_dark_angel@yahoo.com
    te pup

    ReplyDelete
  50. Categoriic ca vreau si euuu:o3
    paii cel mai frumos cadou primit a fost un pandativ de la cea mai buna prietena a mea.:x
    GFC: Nellz
    email: nelly_honey2000@yahoo.com
    sa dea Domnu sa castig si eu makr o data:))
    Pupici si o primavara cat mai frumoasa>;d<:*

    ReplyDelete
  51. Vreau si eu!
    Te urmaresc cu numele maddailade prin GFC si te "like" pe facebook(Madda Ilade).
    Eu m-am nascut pe 25 februarie, iar pe 1 Martie mama m-a adus acasa cu o ata de martisor legata la mana.
    Am fost cel mai frumos martisor pe care tata l-a primit vreodata( cel putin asa zice el).

    :*:*

    ReplyDelete
  52. te urmresc sub numele de Julie
    vreau si eu ..:X
    cel mai frumos martisor :-? l-am primit anul trecut si a fost un ghiveci mare cu multe flori in el :X Bine , apoi am mutat eu florile dar arata asa de bineee:X:X
    mail yly_fng07@yahoo.com

    ReplyDelete
  53. Buna. Felicitari pentru giveaway si la multi ani pentru aceasta zi minunata!
    Vreau si eu sa particip!
    Cel mai frumos martisor pe care l-am primit a fost un inel de argint primit de la bunica mea acum 5 ani. A fost prima bijuterie de argint pe care am avut-o si tin foarte mult la ea. Bunica mi-a spus ca atat timp cat porti argint, raul nu te atinge si se pare ca a avut dreptate. De cand port inelul asta am noroc mereu si cand ma uit la el parca o vad pe bunica si zambetul ei cald.

    GFC: Alice
    e-mail: make_upaddict@yahoo.com

    Pupici!

    ReplyDelete
  54. Vreau si euuuu!!!!♥ ♥ ♥Cerceii sunt adorabili si rimelul este my favorite..tocmai mi s-a terminat!!!
    te urmaresc pe facebook:Alexandra Moise
    GFC:Lexxara
    Cel mai frumos martisor primit vredata este tocmai cel din acest an,astazi m-a invitat iubitul meu la un restaurant very niceee and romantic!!!
    uN INCEPUT DE MARRTIE SUPERB!!!!

    ReplyDelete
  55. Vreau si eu....
    gfc:andreeabacau
    fb:Yady Deea
    nu pot alege unul toate cadourile primite de martisor de la iubitul meu sunt speciale si toate au cate o inimioara

    ReplyDelete
  56. Vreau si eu
    GFC: miha.ela
    mihaela.mihordea(@) gmail(.) com

    Maritsor: o bratara f veche. (uitam raspunsul)

    Sanatate maxima si o primavara frumoasa ! :*

    ReplyDelete
  57. vreau si eu!
    cele mai frumoase martisoare le-am primit de la o buna prietena care le-a realizat cu propriile ei maini si multa imaginatie :)
    te urmaresc prin GFC cu numele de carmencita

    ReplyDelete
  58. Vreau si eu:)
    In primul rand te felicit pt blog, pentru ceea ce faci, pentru latura ta artistica.
    Cele mai frumoasa martisoare sunt razele de soare, eu una nu mai suport iarna, vreau sa plece.Iar dintre lucrurile materiale ador florile.

    ReplyDelete
  59. Vreau si eu .. Am uitat sa mentionez ca te urmaresc pe Facebook cu numele de lorena pintilie.O zi buna!

    ReplyDelete
  60. Si eu sunt racita. Am sunat sa anunt ca nu ma duc la lucru diseara, in asa hal ma simt.
    Hai sa ne insanatosim repejor ca sa ne intalnim la o cafea.
    Te pup!
    Sa ai parte de cel mai frumos martisor!

    ReplyDelete
  61. Buna Anda! Vreau si eu!:P Te urmaresc prin gfc cu numele de Petre Ioana. Cel mai frumos martisor pe care l-am primit vreodata a fost din partea prietenului meu, ne certaseram foarte ,foarte rau si de 8 martie ne-am impakt:P! Te pup>:D<:*

    ReplyDelete
  62. Buna Andaa !!
    *Vreau si eu ! :D
    *Te urmaresc pe GFC cu numele Honeÿ Bunny
    *Cel mai frumos martisor pe care l-am primit pana acum este cel care l-am primit chiar astazi,1 martie de la prietenul meu ..o brosa superba !
    O primavara superba si plina de bucurii ! :*

    (\_ _/)♥
    (='.'=)♥
    (\_ _/) ♥
    Kisses from Honeÿ Bunny

    ReplyDelete
  63. Vreau si eu!
    GFC:gadea alexandra
    Email:g.alexandra_91@yahoo.com
    De cand sunt cu prietenul meu(3 ani),am primit de fiecare data de 1 Martie o inimioara de argint,flori,ciocolata:));toate inimioarele le-am prins la o bratara,primita tot de la el,pe care nu o dau jos niciodata.

    ReplyDelete
  64. Vreau si eu! Te urmaresc cu numele Silver^
    Cel mai frumos martisor l-am primit chiar azi de la una din prietenele mele care mi-a daruit un fel de breloc care se imparte in jumatate: o parte ea o parte eu care reprezinta prietenia noastra

    ReplyDelete
  65. siginutz - ioooi, eu mi te imaginam micuta, n-as fi crezut ca ai 1.69. :)
    Eu 1.60 am.

    Daa, au accesorii tot mai superbe la Avon. :X

    Pup u!

    ReplyDelete
  66. Koko - multumesc. La multi ani si tie!:*:*:*

    ReplyDelete
  67. Roxie - si eu numai ce ma apucasem de tratamentul pentru imunitate, dar nu a apucat sa isi faca efectul. Eu iau Imunogrip. Dar mersi ca mi-ai zis de Baraka, o sa ma interesez despre ele. Pupici.

    ReplyDelete
  68. modniza - asa e. Multumesc, la fel si tie!:*

    ReplyDelete
  69. O primavara cu mult soare si cu multe bucurii! sa te faci bine repede!

    ReplyDelete
  70. In primul raand,legat de raceala...cumpara-ti propolis sau echinaceea si vei vedea rezultate uimitoare...am tinut o cura de echinaceea o luna,dupa care de propolis,inca o tin :D se vad rezultate uimitoare(parca sunt la teleshopping :-)) )..nu am racit deloooc iarna asta...doar in octombrie,cand inca nu incepusem sa iau echinaceea:)...insanatosire grabnica!! sa bei ceiut mult.
    Part 2 :-)) : vreau si euu!
    cel mai frumos martisor a fost un buchet de trandafiri albii,minunat ce mai ...dar ar fi putut sa fie si un buchetel de hiocei,tot cel mai frumos buchet mi s-ar fi parut pentru ca este de la iubitul meu ..in concluzie,orice martisor a fost cel mai frumos!!

    ReplyDelete
  71. VREAU SI EU!
    GFC:morphine
    mail:winnie_thebest at yahoo punct com
    Cel mai frumos cadou de martisor:well,la noi nu prea se tine martisorul[nici in familie,dar nici in orasul in care m-am nascut],acum ca m-am mutat intr-un oras mai mare,vad ca e "in voga" treaba cu martisorul.
    De fapt,in fiecare an mama mea imi cumpara un martisor frumusel,dragalas+dulciuri.
    Cam atat,dar le pastrez cu drag pe toate,si toate cadourile primite de la ea sunt cele mai pretioase<3!

    P.S.Ahha,mi-am luat si eu agenda avon cu avantaje,e super draguta,very girilie:)
    Si am vrut sa zic de muuult,ca-mi place ca ai oriflame si avon in sidebar,mai usor de accesat:D

    ReplyDelete
  72. imi place gentuta....sa o porti sanatoasa!! o primavara calda si frumoasa iti doresc!!!

    ReplyDelete
  73. Chocolate - si eu m-am simtit super nasol azi, am stat in pat, dar n-am putut prea mult, ca daca era dupa mine nu ma ridicam de acolo. :(

    Asa e, ne facem bine si iesim la o cafeluta. :*

    ReplyDelete
  74. Andreea - multumesc! La fel iti doresc si tie!:*

    Si eu sper sa treaca repedeee!:(

    ReplyDelete
  75. beauty-s - thank you! La fel si tie!:*

    ReplyDelete
  76. 1.Vreau si eu!
    2.GFC:Aylin
    3.Mail:gorgancristina@yahoo.com
    Cel mai frumos martisor pe care l-am primit a fost azi,de la iubitul meu.Un buchetel de zambile.Mda...stiu nu e cine stie ce,dar eu m-am bucurat extraordinar de mult pt.ca nu ma asteptam...mai ales ca azi a primit o veste urata urata urata.Imi place blogul tau!O primavara frumosa!

    ReplyDelete
  77. Hey!
    In primul rand iti urez La multi ani si o primavara superba!
    Vreau si eu sa particip!Te urmaresc prin GFC cu numele de sweety.lizy
    E-mail:sweety.lizy@yahoo.com
    Cel mai frumos cadou de martisor a fost o brosa minunata cu o pisicutza(iubesc pisicile) oferita de o prietena foarte draga. :)

    ReplyDelete
  78. Buna Anda :) 1. Vreau si eu
    2 Diana Cookie C
    3. Cel mai frumos martisor pe care l-am primit a fost azi de la iubit . O super brosa din aur si pietricele ;x Il ador ! Iti urez o primavara frumoasa ! >:D<

    ReplyDelete
  79. Vreau si eu
    te urmaresc sub numele de foxy_kory pe gfc iar pe facebook am numele de Corina MAria
    Cel mai frumos martisor l-am primit anul acesta si consta in semnarea unui contract de inchiriere pe 1an a unui spatiu ptr a putea sa imi incep propria afacere :)) -> surpriza a fost placuta ptr ca nu stiam cate sanse am eu sa castig intrucat era bataie pe acel spatiu!:D

    Sper sa fie intr-un ceas bun si toate sa mearga struna!!!!
    O primavara placuta va doresc tuturor!

    ReplyDelete
  80. Vreau si eu :D

    GFC & Facebook: Adina Helen Florescu

    Cele mai frumoase martisoare le-am primit anul acesta! Unul e din partea lui Choco: am castigat la ultimul ei giveaway o super bratara din cristale swarovski. Al doilea este fdt-ul Max Factor Xperience primit de la prietenul meu. M-a impresionat mult pt ca singur s-a chinuit sa tina minte brand-ul si nuanta :P.

    Pe langa asta, cu ocazia venirii Primaverii, ai un tag de la mine - http://littled.mug.ro/?p=732
    Sper sa iti placa!

    Pupici si sper ca ai avut parte de un 1 Martie superb!

    ReplyDelete
  81. Hey! Vreau si eu sa particip!
    GFC: Cris
    email: neith4u (@) yahoo (.) com
    Cel mai frumos martisor cred ca l-am primit de la tata cand eram mai micuta si a fost un cactus, eu fiind innebunita dupa cactusi la acea vreme :)
    La multi ani si o primavara cat mai frumoasa!

    ReplyDelete
  82. Vreau si eu!!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Miss Z
    Cel mai frumos martisor primit vreodata a fost paleta 120 pe care mi-am dorit-o muuulta vreme pana sa o primesc!:D

    ReplyDelete
  83. Vreau si eu! Cel mai frumos martisor ma astepta aseara cu snuruletul la gat...pisicutza mea. ea care nici zgarditza nu accepta, l-a lasat pe prietenul meu sa-i puna la gat simbolul primaverii :) Sa fii sanatoasa si mult succes cu blogul in continuare! Te urm prin GFC: alice.left
    O primavara frumoasa tuturor!

    ReplyDelete
  84. sa le porti sanatoasa si o primavara minunata!

    ReplyDelete
  85. Vreau si eu! Cel mai frumos martisor...mama mi-a daruit un delfin cu cateva pietricele albe. Ador delfinii :)
    Te urmaresc cu numele: Mihaela
    O primavara cat mai frumoasa si multa sanatate :)

    ReplyDelete
  86. vreau si eu!!!
    cel mai frumos martisor pentru mine este sosirea primaverii... in ultimii ani se lasa asteptata in luna martie dar stim cu totii ca mai devreme sau mai tarziu ea ca fi aici :X Un martosir frumos primit este trifoiasul primit de la iubitul meu, care imi poarta noroc in fiecare zi.
    te urmeresc cu numele andrewtza_luv

    te pup!

    ReplyDelete
  87. Vreau si eu!
    Te urmaresc prin GFC sub numele simi_for
    Cel mai frumos martisor...este fericirea de pe chipul copiilor. Eu lucrez ca educatoare, nu pot sa-ti descriu sentimentul, cand copiii imi daruiesc martisoare facute cu manutele lor.
    Kisses!

    ReplyDelete
  88. Antonia Dragna2 March 2011 at 00:31

    Hei

    Vreau si eu!
    Cel mai frumos cadou de martiosor l-am primit chiar anul acesta de la sora mea.E o brosa superba vintage pe care de-abia astept sa o port maine:)
    Te urmaresc cu Google Friend Connect sub numele de Antonia

    ReplyDelete
  89. Iti doresc o primavara insorita si calduroasa, pentru ca de iarna ne-am saturat! Felicitari pentru giveaway!
    Te urmaresc prin GFC cu numele Cristina, iar adresa mea de mail este bebe_cri18@yahoo.com.
    Cel mai frumos cadou de martisor l-am primit anul acesta cand am fost ceruta neoficial in casatorie!

    ReplyDelete
  90. AH, uitasem: vreau si eu! Pentru ca sunt o mare fana a produselor Avon, in special a bijuteriilor!
    Multi pupici!

    ReplyDelete
  91. vreau si eu... :)
    cel mai frumos martisor a fost chiar anul acesta, ieri: fiind plecata in delegatie, eram trista ca nu o sa primesc martisoare, iar aseara cand am ajuns in camera de hotel, aveam un pachet primit prin curier de la prietenul meu, in care era un martisor, un snur de legat la mana si o rama cu poza noastra. am fost super emotionata :)
    iti urez insanatosire grabnica :*
    PS: te urmaresc prin GFC cu numele de Dana P

    ReplyDelete
  92. Turtica Maria-Roxana2 March 2011 at 11:51

    Vreau si eu. Te urmaresc prin facebook> Turtica Maria-Roxana.

    Cel mai frumos martisor a fost un imens buchet de flori de la iubitul meu.

    O primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  93. Vreau si eu. Cel mai frumos martisor a fost un martisor virtual pe care l-am primit pe telefon in dimineata de 1 Martie de la iubitul meu care e plecat din TM.
    Te urmaresc prin GFC.

    ReplyDelete
  94. Sa ai o primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  95. Vreau si eu!
    Buna! :) Cel mai frumos martisor a fost de fapt un cadou anticipat de ziua mea(care e in 7) cand am facut 21 de ani si am primit un buchet de 21 de trandafiri rosii de la prietenul meu de atunci :X a fost cel mai frumos martisor si cel mai neasteptat!si cel mai surprinzator :X

    te urmarec prin gfc cu numele de Laura Baybee

    ReplyDelete
  96. Portofelul e superb! I l-am facut cadou mamei si e incantata de el. Ce sa mai spun de Slip Into, care miroase....... oau! :D

    ReplyDelete
  97. Vreau si eu!te urmaresc prin GFC cu numele El Kryss
    cel mai frumos martisor a fost chiar un martisor in forma de fluturas turcoaz superb:X

    ReplyDelete
  98. buna te urmaresc prin GFC cu numele beauty-s email:close_2_u_maddy@yahoo.com cel mai frumos martisor primit a fost de la mama o pereche de cercei :X

    ReplyDelete
  99. Buna!Te urmaresc cu numele mcuniverse prin gfc.Vreau si eu sa particip la giveaway si sa catig :D.Cel mai frumos martisor primit vreodata este cel de anul trecut : o bratara superba de la prietenul meu (n-avea nici o treaba cu martisoarul :)) dar asa s-a gandit el sa imi ofere de 1 martie altceva decat un martisor).O primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  100. vreau si eu :)
    te urmaresc prin GFC sub numele de Addicted to kryptonite
    cel mai frumos martisor l-am primit anul asta. a fost o scrisoare cu un snur in plic. scrisoarea era de la o prietena pe care mi-am facut-o pe net acum aproape doi ani. ma anunta ca vineri vine cu scoala in bucuresti si ca o sa faca tot posibilul sa ne vedem. abia astept

    ReplyDelete
  101. Te urmarescu cu numele de Georgiana .Si cel mai frumos martisor a fost primit de la iubitul meu :x ...Vreau si eu :x

    ReplyDelete
  102. Bunaa,te urmaresc cu numele de Ramoo. Vreau si eu ! Cel mai frumos martisor cred ca a fost cel de anul asta,un trandafir,nu e ceva extraordinar dar pentru mine inseamna mult :D

    ReplyDelete
  103. Ce de lucruri frumoase. Imi place mult mult lantisorul, sa il porti cu placere :)
    Si cercelusii sunt foarte draguti :X

    Vreau si eu.
    Te urmaresc pe Fb cu numele Alayna Alayna iar prin GFC cu numele Rotsin,si pentru mine martisorul a venit un pic mai devreme,daca pot spune asa, cu cel mai frumos cadou primit vreodata: paleta de 120 de culori de la Fräulein 38.

    ReplyDelete
  104. Vreau si eu! Te urmaresc prin GFC cu numele imso90s. Cel mai frumos martisor primit vreodata a fost in urma cu cativa ani cand prietenul meu de atunci a organizat o zi numai pentru noi ( cumparaturi, programare la spa si in final o cina romantica)

    ReplyDelete
  105. Vreau si eu!
    Te urmaresc pe facebook cu numele Pucca Dee.
    Cel mai frumos cadou de martisor... nu stiu sincer,dar martisorul pentru mine e o sarbatoare mai diferita.Nu e ca de ziua mea,cand ma astept la cadouri frumoase,acum cel mai mic gest ma face foarte fericita.
    De exemplu,de 1 martie dimineata,am gasit de la mama un martisor in forma de ghiocel foaaaarte frumos,il port in piept;))[ mi se pare un obicei tare frumos sa port martisorul].Apoi cand am ajuns la facultate,un baiat m-a oprit pe hol si mi-a legat o ata de martisor la mana.Gesturile astea sunt tare frumoase si ma fac fericita mai mult decat un cadou.
    Dar ca sa raspund intrun fel sau altul la intrebare,o sa iti spun care e cel mai frumos cadou pe care l-as putea primi anul asta. Una din trusele Too Faced :x. Abia s-a deschis Sephora in Bacau si sunt complet indragostita de trusele astea,atat de feminine si delicate.. le ador.
    Te pup si iti urez o primavara minunata! :*

    ReplyDelete
  106. Vreau si eu !
    Iti urmaresc blogul cu GFC cu numele Lira.:)

    De cand sunt mica, 1 Martie e una din sarbatorile mele preferate.Imi place la nebunie sa stau pe 28/29 februarie, dupa caz, sa sortez martisoare, sa ma gandesc ce martisor ii dau cui...Cel mai frumos martisor primit cred ca a fost anul acesta, de la tata, un pandantiv-martisor foaarte frumos, si un pandativ-martisor de la iubit, la fel de frumos.:d

    O primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  107. Vreau , vreau vreau si eu!
    pe facebook te urmaresc cu numele corina vancea
    te urmaresc cu acelasi nume pe google frien connect
    adresa de mail korinnad@yahoo.com
    cel mai frumos cadou de martisor a fost de fapt inelul de logodna de la sotul meu!
    sa ai o primavara frumoasa!

    ReplyDelete
  108. vreau si eu! te urmaresc cu numele de stefi :)

    Hmm... cel mai frumos cadou...cred ca a fost un buchet de frezii, stiu, nu e prea mare lucru, insa a fost de la o persoana de la care nu ma asteptam :)

    Insanatosire grabnica!
    Kissez:*

    ReplyDelete
  109. Vreau si euuuuu!

    Pe facebook te urmaresc cu numele Ana Maria-Irina, iar prin GFC cu irina. Nu am primit mare lucru niciodata de martisor, dar fiecare floare sau orice altceva primit ma bucura :) Cel mai frumos insa mi l-am facut singura anul trecut cand am luat sala pentru examenul de permis auto. \:d/

    Mail: byirinaana@yahoo.com

    ReplyDelete
  110. Irini - multumesc frumos! La fel si tie!:*

    ReplyDelete
  111. bibelou - true! Si mie imi plac amandoua enorm!:X

    ReplyDelete
  112. Buna, Anda! Te urmaresc cu numele Madalina. Cel mai frumos martisor l-am primit anul acesta de la prietenul meu: o bratara (cu rugamintea sa o port neintrerupt, macar pana pe 9 martie-ceea ce oricum as fi facut :) ) si un buchet de flori. Cum preferatele mele, lacramioarele, inca nu au aparut, mi-a daruit zambile.
    O primavara frumoasa!
    Madalina

    ReplyDelete
  113. Geanina Besliu3 March 2011 at 13:52

    Vreau si eu :D...prin GFC te urmaresc cu numele Geanina Besliu si sunt abonata la newsletter pe adresa de mail besliu_geanina@yahoo.com.
    Cel mai frumos cadou...o zi cu soare...si floricele de la iubitul meu..sot :D

    ReplyDelete
  114. vleau ti eu :)))
    Te urmaresc pe GFC cu Ancazzz.
    Cel mai frumos martisor....o super-mega-giga geanta pe care mi-o doream de ff mult timp :)
    Get well soon !
    Pupici

    mail: ancazzz2002@yahoo.com

    ReplyDelete
  115. Vreau si eu!!!!
    Cel mai frumos lucru pe care l-am primit vreo data de 1 martie a fost anu acesta de la cea mai buna prietena a mea, cadoul fiind o diploma pentru "Cea mai buna prietena din lume" in forma de martisor..a fost dragut.
    Te urmaresc prin GFC sub numele de Denisa94.
    Sa ai o zi cat mai frumoasa!

    ReplyDelete
  116. Vreau si euu !! Ador produsele Avon.
    Te urmaresc cu numele de Elena-Alina Popa, iar emailul meu este alinutza_blondina_94[at]yahoo[dot]com.
    Cele mai frumoase martisoare le-am primit de la cele mai bune prietene ale mele in anii de gimnaziu. Mereu imi faceau cate ceva de mana si scriau un mesaj foarteeeee dragut si ma emotiona. Si acum le mai pastrez si mi se par cele mai frumoase martisoare din lume. <3

    Sa ai o primavara superba, Anda ! ;D
    And keep up the AMAZING work <3

    ReplyDelete
  117. Vreau si eu :X sunt foarte frumosi cerceii :)
    Cel mai frumos martisor pe care l-am primit de 1 martie a fost un fluture rosu,cu pietricele, primit de la o prietena foarte buna. Mi-a placut foarte mult, pentru ca la vremea aceea avem o mica obsesie cu fluturi :D
    Te urmaresc pe facebook cu numele de Bianca Ioana.
    O zi buna! :)

    ReplyDelete
  118. Vreau si eu! :D
    Te urmaresc prin GFC cu numele "Madutza".
    Cel mai frumos martisor primit vreodata a fost de la prietenul meu, anul trecut - un pandantiv de argint, in forma de trifoi, care sa-mi poarte noroc :)
    Multumim, Anda! Pupici si o primavara minunata!

    ReplyDelete
  119. Vreau si eu!!:D
    Te urmaresc cu numele Little Princess
    Cel mai frumos cadou de martisor...nu am primit niciodata ceva special de 1 martie:) Poate doar multa dragoste!

    ReplyDelete
  120. Vreau si eu! :)

    Cel mai frumos martisor a fost acum un an,cand am primti un ...martisor! martisor cu o floricica de la o tipa din Belgia.
    Dat fiind faptul ca aici nu aveam de unde sa mi achizitionez martisor,si nici o sansa de a primi,m-am bucurat enorm pentru unicul martisor primit!

    Te urmaresc prin GFC cu numele de Andreea,si pe FB cu Andreea V.

    Pupici si multa sanatate!

    ReplyDelete
  121. Vreau si eu!
    Te urmaresc pe GFC cu numele "ptr_floryna" si pe facebook cu numele Florina Petre.
    Cel mai frumos martisor l-am primit de la iubitul meu un buchet mare de trandafiri albi si rosii:D

    ReplyDelete
  122. Vreau si eu!
    Te urmaresc pe facebook (anda apostol)

    Cel mai frumos martisor a fost cel de anul acesta-un bilet de avion spre Spania(plecarea luna viitoare)

    ReplyDelete
  123. Vreau si eu!Te urmaresc cu numele de Aurelia prin GFC iar cel mai frumos martisor pe care l-am primit este o zambila roza in ghiveci.

    ReplyDelete
  124. " Vreau si eu "
    Cele mai frumoase martisoare au fost cele pe care le-am primit de la persoanele importante pentru mine, mi-e greu sa aleg unul singur , deoarece toate au fost speciale :D.

    Te urmaresc prin GFC cu numele Crystinutsa , iar pe facebook cu numele Casian Cristina.

    ReplyDelete
  125. vreau si eu

    te urmaresc cu numele εїз Li Li εїз
    cel mai frumos martisor a fost un medalion(fluture)

    ReplyDelete
  126. Vreau si eu!
    Cel mai frumos cadou de martisor: un martisor ,desigur! A fost de la iubitul meu si mi-a placut enorm de mult!
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Alexa.
    Te pup:*

    ReplyDelete
  127. Vreau si eu , te urmaresc prin GFC cu numele de alina1190 , si pe facebook cu numele de Andrei Alina. Cel mai frumos martisor pe care l-am primit a fost de la iubitul meu, o inimioara din argint pe care am pus-o la bratara.
    Pupici si multumim pentru giveaway:*:*:* >:D<

    ReplyDelete
  128. Buna Anda ! Vreau si euuu :D !
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Jenyfer. Cel mai frumos martisor primit a fost o libelula(medalion) de argint super cute de la prietenul meu.
    Sa ai o primavara frumoasa ! pupici

    ReplyDelete
  129. Bau!
    Te urmaresc prin GFC cu numele "onlykiddo", iar pe facebook cu numele " OnlyKiddo Diane".
    Vreau, vreau, vreau si eu!
    Cel mai frumos martisor primit nu a fost chiar un martisor/un obiect, ci a fost prima mea catelusa, pe care am primit-o pe la 6-7 ani, de la tata, dar care din pacat s-a dus acuma 3 ani.
    O zi faina!

    ReplyDelete
  130. Vreau si eu!!!
    Cel mai frumos martisor a fost o brosa in forma de broscuta testoasa cu pietricele semipretioase mov.
    Te urmaresc prin GFC cu numele de Alina Petre.
    Te-am pupat!
    Pa!

    ReplyDelete
  131. Vreau si eu!:*
    cel mai super-mega-extra frumos martisor a fost un caiet cu mazgalelile mele de cand eram pice, primit de la bunica:D
    te urmaresc prin GFC cu numele de babyme01.
    te pup!

    ReplyDelete