Surpriza!


Sunt roscata!:D

Motivul pentru care va spun lucrul asta este pentru ca sunt foarte entuziasmata si pentru ca imi place la nebunie (sper sa va placa si voua), dar si pentru a va arata ce am folosit pentru a ajunge la aceasta culoare superba.
In caz ca sunt printre voi persoane carora nu le place noul meu look, don't worry, dupa 8-10 spalari voi reveni la culoarea mea naturala.
Am folosit sampon nuantator de la Loncolor (Trendy Colors), nuanta R5 - Soul Red.
Ieri ma plimbam printr-o alimentara de la mine din zona si am vazut acest produs pe raft. Mi-a placut culoarea si cum de mult imi doream sa vad cum mi-ar sta roscata, am zis sa-ncerc. La urma urmei nu aveam nimic de pierdut, culoarea iese. Nu ma asteptam in nici un caz sa iasa un rosu atat de frumos si intens ci mai degraba o mica tenta de roscat, dar am ramas surprinsa. I love it, love it, love it!
Sincer, acum ma tenteaza sa ma fac cu vopsea fara amoniac roscata (tot asa, sau ceva putin mai cuminte). Sper sa gasesc o nuanta asemanatoare. Voi ce spuneti? Ma prinde?
Va mai las in compania catorva poze:




Va prezint si machiajul de astazi, desi nu este atat de sofisticat:




Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:



- Elf eyelid primer;
- Nyx Single Eyeshadow - Highlight;
- Nyx For Your Eyes Only Palette - Brown Eyes;
- Eyeliner verde Farmasi - 414;
- Duo-eyeliner Oriflame Visions;
- Astor liquid eyeliner - Eye Artist - brown;
- Max Factor - 2000 Calorie Mascara.

Produse folosite pentru fata:
- Clarins (mostra) - Haute Tenue - Everlasting foundation (vreau sa spun ca sunt incantata de acest fond de ten, are acoperire destul de mare, miroase divin, lasa piele fina, nu are aspect de masca, este extraordinar. Chiar trebuie sa ma interesez cat costa unul pe internet).
- Elf Complexion Perfection Powder;
- Blush no name.

Produse folosite pentru buze:
- Nyx Round Lipstick - Femme;
- Ga-de Lip Gloss - 159.

 Si acum tag-uletul :D

Day #4 - Your favorite foundation :
Sunt doua deocamdata:

Vichy Norma Teint
Revlon - Colorstay

That's all for today!
Va pup, weekend placut!

Share:

135 comentarii

  1. uau, te prinde chiar foarte bine culoarea!
    aceea vopsea am incercat-o si eu, numai ca pe alta nuanta :)

    ReplyDelete
  2. Doamne! te prinde foarte foarte bine culoarea! o alegerea grozava!

    ReplyDelete
  3. foarte bine te prinde!
    imi place mult!

    ReplyDelete
  4. Iti sta foarte bine Anda!
    Si imi place nuanta de rosu, ti se potriveste perfect :)

    ReplyDelete
  5. Iti sta extrem de bine! :X:X:X
    Indraznesc sa spun ca imi place mai mult cum iti sta roscata.
    You are gorgeoussssss! :X:X:X

    ReplyDelete
  6. iti sta foarte bine,mie imi place mult mult!

    ReplyDelete
  7. superb iti sta! :x

    ReplyDelete
  8. ce culoare frumoasa:D iti sta super bine;))

    ReplyDelete
  9. wow! ce schimbare!~! te prinde excelent!

    ReplyDelete
  10. Buna alegere, te prinde culoarea :D

    ReplyDelete
  11. iti sta foarte bine dar nu te vopsi permanent, rosu iese destul de greu...daca, sa zicem, te plictisesti.... parerea mea :)

    ReplyDelete
  12. Iti sta foarte bine roscata! Am o nedumerire insa, cam care e diferenta dintre un sampon nuantator si o vopsea semipermanenta? Ma gandeam sa incerc L'Oréal Casting Crème Gloss. Stie cineva daca e bun produsul?

    ReplyDelete
  13. Wow!!! Chiar imi place.
    Iti sta super. Daca nu te plictisesti repede de o nuanta de par vopseste-te roscat, daca te plictisesti fugi de el ca iese cam greu din par.
    E fascinanta nuanta si te prinde :*

    ReplyDelete
  14. Iti vine EXCELENT! Eu zic sa recreezi nuanta cu ceva permanent. Si nu mai cuminte, ci fix aceasta!

    ReplyDelete
  15. iti sta bine!;) ma asteptam sa te vad cu un ciocolatiu:P eu am ceva cu roscatul..imi place la altii, desi a inceput sa-mi placa cum imi statea si mie, dupa ce l-am obtinut printr-o eroare(nici macar nu recunosteam ca sunt roscata), bine ca am scapat de el:)) acum parca imi place cand ma uit la poze, dar nu cred ca m-as face roscata:P
    cred ca tot satena te prefer:"> tie sa-ti placa, asta e cel mai important:*

    ReplyDelete
  16. iti sta mult mai bine asa :) imi place la nebunie!

    ReplyDelete
  17. Iti sta ssssuper roscata! Te face sexi pentru ca ai si parul lung, cel putin asa te vad eu in poze. :P Machiajul iarasi il ador, nu stiu cum faci da arata mereu bine. Iti mai trebuie o rochie neagra putin mulata si esti buna de petrecere. :)) In viziunea mea asa pica bine. :*

    ReplyDelete
  18. foarte frumos. eu am incercat palette negru si n-a iesit absolut nimic (par natural) tu aveai parul 100% natural cand ai folosit samponul asta? Ca asa 8 spalari as vrea si eu sa fiu neagra in cap...

    NU recomand casting... ies greu de tot ultimele tente de culoare, parul arata foarte ciudat (am folosit de 2 ori negru si ultima data a fost chiar cacaniu o perioada lunga de timp) si oricum ataca parul, adica se vedea unde crescuse la radacini

    ReplyDelete
  19. Iti sta tare bine roscata! si se vede din poze ca iti place! esti asa...happy happy joy joy! :)
    @anonim. Am folosit Casting Creme Gloss si mi-a placut. Daca iti iei sa stii ca este mai mult vopsea nuantatoare. Deci daca esti bruneta si vrei sa devii blonda, nu prea ai sanse. :)Legat de nuante, ies mai inchis decat arata pe cutie.

    ReplyDelete
  20. Am uitat sa zic, cred ca o sa incerc si eu samponul asta nuantator, imi doream de ceva timp sa imi dau o alta culoare parului, dar mama nu prea vrea sa ma lase sa-mi stric parul si cred ca un nuantator nu e periculos. Imi place nuanta aleasa de tine si nu-mi fac probleme ca la mine va arata prea diferit. :P
    Cat a costat?

    ReplyDelete
  21. iti sta super asa,categoric ti-ar sta bine si daca te-ai vopsi cu vopsea permanenta dar nuanta asta,nu una mai deschisa.

    ReplyDelete
  22. beautybazar - multumesc frumos!:D si cat te-a tinut pe tine?

    ReplyDelete
  23. Mie imi place! Eu foloseam nuantatorul asta (acceasi nuanta) incontinuu acum aprox 3 ani. Nu am vrut sa ma vopsesc asa dar imi placea enorm de mult cum imi statea. Chiar sunt curioasa cat te tine pe tine, la mine dupa 4 spalari nu se mai vedea nimic....

    ReplyDelete
  24. ade, maryya, A.M. - multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  25. MyaBeauty- mersi! Adevarul e ca nici eu nu ma asteptam sa fie asa de frumoasa!:))

    ReplyDelete
  26. Little Princess - multumesc, esti o draguta!

    ReplyDelete
  27. Am folosit si eu nuantatorul asta si mi-a placut :X De 2 ori chiar... si inca mai am niste reflexe prin par dupa vreo 2 ani :)) Nu se duce deloc repede :x I love it... Doar ca parul si-a cam pierdut stralucirea dupa ce l-am folosit...

    ReplyDelete
  28. Ti-am zis deja ca ador culoarea :X Iti sta super bine :X Eu zic sa te vopsesti asa :D

    puup:*

    ReplyDelete
  29. Am folosit si eu nuantatorul asta si mi-a placut :X De 2 ori chiar... si inca mai am niste reflexe prin par dupa vreo 2 ani :)) Nu se duce deloc repede :x I love it... Doar ca parul si-a cam pierdut stralucirea dupa ce l-am folosit...

    ReplyDelete
  30. Andreea's Blog - vaaai, rosesc!:D Nici eu nu ma asteptam sa ma prinda asa ok. Eram tare curioasa cum o sa fie nuanta.
    :*

    ReplyDelete
  31. omg , iti sta atat de bine. Chiar astazi ma uitam pe net la nunatele de vopsea de la loncolor ( si eu vreau sa fiu roscata ;;))

    Imi poti spune cat costa ? E la pliculet , nu?

    ReplyDelete
  32. Buna Anda, iti sta foarte bine!
    M-am facut si eu acum multi ani cu sampon nuantator, tot roscat, de la Palette, aveam parul blond natural si s-a prins extrem de bine dar nu am scapat de el in 10 spalari, m-a tinut mult mai mult iar pe suvitele de la suprafata care erau mai decolorate de soare am rams cu tenta de roscat multe luni( eram clasa a 8-a si am avut si probleme la scoala:)) m-am facut in vacanta de iarna si am zis ca la sfarsitul vacantei se va duce si roscatul meu dar nu a fost deloc asa:)

    Chiar sunt curioasa sa ne spui cat te tine si cum se va "curata", daca vor ramane suvite.

    Te pup!

    ReplyDelete
  33. Si eu ti-am zis cat de mult ador culoarea :X O sa umblu dupa acest nuantator sap viitoare, hope i will find it!

    ReplyDelete
  34. arati superb :X te schimba foarte mult sooo chic! btw avem aceleasi nuante de fdt cred :)) la revlon sigur :X te puuup si un machiaj soo cute <3

    ReplyDelete
  35. wowww, aaandaaa!!!you're gorgeous !!!
    arati senzational, te prinde foarte bine!!! e adevarat ca ceea ce adopti pentru culoarea parului iti determina o anumita atitudine, un tonus special! asta se intampla la tine cu nuanta asta de roscat!se vede ca te simti verryy sexy!
    un mare "DA" pentru surpriza asta!
    (ilda76)

    ReplyDelete
  36. bioana, mariii, extramicuta - tnx girls!:*

    ReplyDelete
  37. Ella Suchardine - tu m-ai inspirat cu vopselele astea fara amoniac si nuantatoarele. :)) :*

    ReplyDelete
  38. Te contureaza si condimenteaza, blondul era prea temperat, ori nuanta asta te face sa "arzi" pur si simplu, e plina de viata, dinamica, si senzuala...din perspectiva mea, much better noul look si te-as prefera asa.
    Am incercat si eu acum cativa ani negru, voiam sa vopsesc radacinile ce cresc saten deschis si am zis sa nu mai bag vopsea...nu mi-a prins, a iesit ceva movuliu cam ca atunci cand ti se deschide brunetul si incepe sa arate aubergine/mahon.La tine arata impecabil,ca o vopsea nu ca un nuantator.Poate te obisnuiesti si te gandesti sa mentii culoarea.

    ReplyDelete
  39. Pe cand un review la colorstay?mi am luat si eu recent la ghici 180 sand beige dar inca nu mi a ajuns coletul pentru ca l am comandat din romania,aici nu se gaseste :(
    deci am sa intru in posesia lui fix de ziua mea :D
    sper sa imi vina ok nuanta,tu pari f deschisa la ten... eu sunt o idee mai inchisa.Pupici!

    ReplyDelete
  40. Am uitat sa iti zic ca iti sta minunta roscata! Parca iti subliniaza mai mult trasaturile chipului.Pupici! :*

    ReplyDelete
  41. buna, :p
    imi place cum iti sta asa...parca mi-ar placea un pic mai rosiatic....sau te-as mai vedea cu ceva reflexe movulii :D
    aa si parca te face mai matura culoarea asta..

    In ceea ce priveste vopseaua permanenta... foloseste-o doar daca ai de gand sa stai o perioada culoarea asta...dar daca nu vrei sa o tii prea mult nu te face...pentru ca e foarte greu sa faci dupa o nuanta fara reflexe rosiatice (ma refer la blonduri)

    ReplyDelete
  42. DOAMNE,Anda ! Ce bine iti sta roscataaa ! Te prinde culoarea ! Ce-mi place !
    Si machiajul tau e superbbb. <3

    ReplyDelete
  43. Deci n-am cuvinte ,ultima poza cu tine e absolut superbaaaaaaaaaa!! Te prinde super super bine nuanta !! Nu ma asteptam sa-ti stea asa de bine , de obicei rosul nu prinde pe oricine .
    Acum fix un an m-am facut si eu roscata , insa nu acest rosu , un rosu spre portocaliu deschis si nu vreau sa te sperii dar foarte foarte greu l-am dat jos :| mi-a luat 2 luni de spalari la 2 zile in ultima luna fiindca s-a prins atat de bine incat parea a fi vopsit .Dezavantajul meu a fost ca nuanta nu ma avantaja deloc , imi facea tenul sa para foarte alb si palid.

    ReplyDelete
  44. Eu m-am facut exact acum un an cu acel sampon/vopsea.
    La mine nu a fost mare lucru, deoarece mi-am ales o nuanata gresita.
    Am luat un roscat mai inchis parca, insa eu sunt deja bruenta, asa ca mare lucru nu s-a vazut, in afara de reflexiile rosii care se observau la lumina.
    Anul asta as vrea sa imi iau negru, care sigur se va ”prinde” de parul meu. Numai ca am impresia ca ma va imbatrani prea tare culoarea..

    ReplyDelete
  45. OMG! I love love love it!! Și eu mă uitam la pliculețele astea dar eram sceptică , dar ui ce fain ți-a ieșit! E superb.

    ReplyDelete
  46. Iti sta foarteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee bine!!!!Mie imi place foarte mult,e o schimbare!
    Btw,o intrebare:vreau sa-mi comand o pensula de la elf din gama studio,pt fond de ten,insa nu stiu pe care s-o aleg..pe cea pt fond de ten sau varianta pe care o ai si tu?Pls,help!
    Pupici,
    Lala.

    ReplyDelete
  47. Esti superba! Te prinde foarte bine culoarea!
    Felicitari pentru surpriza aceasta atat de minunata! >:D<

    ReplyDelete
  48. Vaaaaaai..esti superba!!...felicitari! te prinde f bine si te face focoasa:)

    ReplyDelete
  49. iti sta foarte, foarte bine :)... categoric ar trebui sa te vopsesti asa :D.

    ReplyDelete
  50. anda iti sta super,mai devreme citisem la cineva pe blog(nu am retinut unde:()ca o bloggerita s-a facut roscata dar nu ne spune cine ca nici ea nu ne-a aratat inca..iata ca tu erai:d si eu as zice sa te vopsesti asa!:ximi place tare,iti da un aer fresh.si pe mine ma bate gandul de cateva luni dar trebuie vopsea,cu asta cu care te-ai facut tu cred ca mi-ar iesi un morcoviu:p mai ales in timp ce iese.

    ReplyDelete
  51. iti sta demential :) absolut!

    ReplyDelete
  52. Wow!Iti sta absolut superb!Te schimba mult culoarea asta si la fel zic si eu sa te vopsesti asa ori sa folosesti in continuare nuantatorul acesta ca sa scapi mai usor de roscat cand vrei altceva.Cred ca am sa incerc si eu,am parul natural,saten sigur imi prinde.

    ReplyDelete
  53. wow...supeer:X...esti f schimbata, parca iti incadreaza altfel fata culoarea asta...chiar ca Surpriza!!!pup:*

    ReplyDelete
  54. iti sta maxim de bine!
    si eu am facut acelasi experiment cu nuantatorul de la loncolor, la fel..mi'a sarit in ochi de pe raft..si tin sa spun ca mi a placut atat de mult incat mi am cumparat vopsea permanenta..nu ma mai satur de roscat!:D din pacate, culoarea o sa ti iasa mai devreme de 8-10 spalari, cel putin eu asa am patit..

    ReplyDelete
  55. Pana nu indaznesti nu ai de unde sa stii cum iti sta :D Imi place rezultatul, iar in privinta nuantei asa am patit si eu, mi-a iesit mai inchisa decat cum arata cutia,dar e bine ca la mine s-a dus :D

    ReplyDelete
  56. iti sta ff bine asa!:) pup:*

    ReplyDelete
  57. Arati demential roscata!!!!! very hot! ;)

    ReplyDelete
  58. foarte bine iti sta!!!! mi se pare ca ai slabit, am dreptate?arati mai trasa la fata..

    ReplyDelete
  59. daca postai pe blog ca urmeaza sa te faci roscata as fi zis ca ai innebunit :)))) dar iti sta mai mult decat foarte bine asa :d! ai putea chiar sa te vopsesti, te prinde foarte bine :d!
    Iza

    ReplyDelete
  60. Iti sta bine iar fondul de ten arata impecabil.

    ReplyDelete
  61. Da iti sta foarte bine!eu iti propun sa te faci cu hena(au in farmacii) si au si la lush una care arata ca o ciocolata-e un amestec de hena,plante si unt de shea sau cacao nu mai stiu(pe mine aia ma tenteaza ca vreau si eu sa ma fac roscata).Hena nu arde parul,din contra il trateaza,dar am inteles ca iese mai greu din par decat vopseaua obisnuita!Esti foarte sexy asa!

    ReplyDelete
  62. WOw..te prinde foarte bine culoarea asta si iti scoate in evidenta trasaturile dragute ale fetei .:D. Deci acest post al tau vine ca o "salvare" pentru mine...pentru ca ma bate gandul si pe mine sa ma vopsesc roscata. Am incercat pe taaz un experiment si am fost surprinsa de efect.Sper sa ma prinda si pe mine culoarea!
    :*:*<3

    ReplyDelete
  63. Suri - de asta mi-e frica si mie, ca nu ma voi mai putea intoarce la culoarea mea daca ma vopsesc...

    ReplyDelete
  64. helloooo...
    cat de bine te prinde culoarea asta de paaar.
    superb, iar in combinatie cu machiajul, incantator, pe bune.
    si ar fi frumos sa te vopsesti asa :X:X:X:*:*:*

    ReplyDelete
  65. Anonim - am auzit ca e bun L'Oréal Casting Crème Gloss. Il foloseste mama unei prietene mereu.
    Diferenta intre un sampon nuantator si o vopsea semi-permanenta (fara amoniac) e ca samponul tine mult mai putin in par si doar coloreaza, ci nu intra culoarea in firul de par. Vopseaua semi-permanenta se duce si ea in timp, dar din cate am inteles tot mai ramane o tenta. Nu sunt experta, nu m-am vopsit niciodata, am avut doar suvite, dar am citit in colo si in coace. :)

    ReplyDelete
  66. Elluttzza - exact de asta mi-e frica si mie. As vrea sa pot reveni la culoarea mea naturala cand imi doresc asta... trebuie sa ma gandesc bine pana sa fac un pas. Deocamdata raman pe sampon si o sa ma fac de cate ori ma "apuca". Cred ca o sa incerc chiar mai multe culori.:))
    Deocamdata mi-am mai luat un plic cu aceeasi culoare, sa am pt cand se duce asta din par.

    ReplyDelete
  67. Merat - daca o sa am curaj!:)) Inca nu sunt hotarata!:D

    ReplyDelete
  68. AlexantzA - asa cum nu recunosteam eu ca sunt blonda cand aveam suvite!:))
    Inca mai am o cutie de Garnier fara amoniac ciocolatiu, trebuie sa vad ce-o sa fac cu ea. :D
    Deocamdata o sa ma joc o perioada cu sampon. :))

    ReplyDelete
  69. Beibiii' love - i'm glad u like it!:D:*

    ReplyDelete
  70. Dia - vaaai, da, si in viziunea mea asa arata bine roscatele. Imbracate in negru si cu ruj rosu.:D Parca o vad pe Natalia Oreiro, mereu am admirat-o pentru cat de bine ii sta roscata. :X
    Multumesc din suflet!:*

    ReplyDelete
  71. albastrikmik - inca o chestie de care mi-e frica daca ma vopsesc. Sa gasesc nuanta asta, alta nu vreau nici eu. M-am indragostit de ea.

    ReplyDelete
  72. Adina - ce tare, n-am stiut!:D Si eu sunt curioasa cat o sa tina. Maine dimineata ma voi spala pe par, sunt curioasa cat din culoare o sa iasa.
    Probabil asa o sa fac si eu, ma tot dau cu sampon pana ma plictisesc. Si daca ma vopsesc ma fac cu dinaia fara amoniac, dar nu sunt convinsa ca vreau sa fie roscat. E destul de greu de asortat.
    E greeeeu cu nuantele astea!:)) Sunt confuza!:))

    ReplyDelete
  73. irina - e bine sa aflu mai pareri in privinta acestui nuantator. Adina zice ca ei i-a iesit de tot. Sunt curioasa cat o sa tina in cazul meu.

    ReplyDelete
  74. Special K - multumeeeesc!:D Si mie imi place mult, dar nu stiu daca am curaj sa ma vopsesc inca...

    ReplyDelete
  75. Anonim - pe primul pliculet am dat 10 lei, de la alimentara. Aseara mi-am mai luat unul din Real (de fapt sunt 2 lipite) si a costat 9.50 lei.

    ReplyDelete
  76. Madalina - hmmmm, Palette...n-am stiut ca au si ei. Trebuie sa investighez. :D Poate e mai bun ca asta de la Loncolor. Sunt si eu tare curioasa cat tine. Mi-am luat rezerva inca un plic oricum. Vreau sa fiu roscata o perioada.

    ReplyDelete
  77. Anca - abia astept sa te vad. Sa pui poze pe blog dupa ce te faci!:D

    ReplyDelete
  78. ladybug - esti tu prea draguta! Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  79. Superficial Doll - multumesc mult! :D
    Da, da, am observat si eu ca avem amandoua 180 Sand Beige.:D
    Mie mi se potriveste ca o manusa nuanta acum iarna. :)

    ReplyDelete
  80. ilda76 - tu ma faci sa rosesc de fiecare data! Esti mereu atat de draguta!:*
    Iti dai seama ca e ceva nou pentru mine, cum n-am mai fost niciodata vopsita. Sunt incantata!:)))))
    pup.:*:*

    ReplyDelete
  81. Ramona J - nici eu nu ma asteptam sa prinda atat de bine, chiar arata ca o vopsea. Numai ca nu e perfect uniform in tot capul. Imi place si mie mult culoarea, e o schimbare bine venita pentru mine, chiar simteam nevoia. :D
    Poate o sa ma mai joc si mai incerc si alte nuante.
    Inca nu sunt hotarata in legatura cu vopsitul. Cum spui si tu, sa vad cum ma obisnuiesc.
    pupici multi!:*

    ReplyDelete
  82. Andreea - nu stiu daca mai are rost sa-i fac si eu review, deja atatea fete i-au facut. :)
    Mie imi vine perfect acum 180-ul, dar la vara sigur nu o sa mi se mai potriveasca,pentru ca ma bronzez foarte usor.
    pup.

    ReplyDelete
  83. BoboHairMakeup - nu vreau sa fiu blonda oricum, dar de asta mi-e frica si mie daca ma vopsesc, vreau sa ma pot reintoarce la culoarea mea.
    Movuliu e prea mult, nu stiu daca as vrea.
    Rosu mai puternic mi-ar placea, dar e greu de intretinut.
    Mersi de sfaturi.

    ReplyDelete
  84. Ally - multumesc din suflet, you're too kind!:*:*

    ReplyDelete
  85. Make-up by Dina - asa e, nu prinde pe oricine.De asta mi-a fost frica si mie. Dar am zis ca daca folosesc sampon nu e atat de mare riscul, pentru ca se duce. :)

    ReplyDelete
  86. beautybazar - scrie pe plic ca nu prind nuantele mai deschise decat parul tau. De aceea nu ti-o fi iesit mare lucru. :)
    pupici.

    ReplyDelete
  87. iguanitza - lasa cu tu ai o culoare superba acuma!:D:D Sa nu o strici!
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  88. Lala - de asta sunt si eu asa incantata, e o schimbare radicala pentru mine!:))
    Cea flat top, categoric, nici nu incape indoiala! E super-duper!:D

    ReplyDelete
  89. Alice - multumesc mult! Ma bucur ca am reusit sa va surprind!:D

    ReplyDelete
  90. Alice, Madyandra - thank you ladies!:D

    ReplyDelete
  91. Miss Ellie Sugar - da...eu eram!:)) La Anca ai vazut (Make-up your mind). Sunt curioasa cum ti-ar sta si tie roscata. :*

    ReplyDelete
  92. Alexa - multumesc frumos!:D Daa, prinde perfect pe saten.:D

    ReplyDelete
  93. Xella - multumesc mult!:D Intr-adevar e ceva diferit acum.:D

    ReplyDelete
  94. vand_pijamale - maxim am spus!:) :P (kiddin').
    Thaaaank you!:*
    - da, si eu ma astept sa iasa mai repede din pacate. :(
    pupici.

    ReplyDelete
  95. Rotsin - pot sa te intreb cu ce te-ai facut? Tot cu nuantator?

    ReplyDelete
  96. Anca Buzea - multumeeeeeesc!:D
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  97. Anonim - hmmm, nu cred...probabil asa pare in poze.

    ReplyDelete
  98. Iza - :))))))) n-as fi avut cum sa va anunt, a fost o idee de moment. M-a lovit brusc!:))

    ReplyDelete
  99. Different me - mersi! E suuuuper fondul de ten!:X

    ReplyDelete
  100. Ale - mersiii!:D
    Eu vreau sa tina putin, daca hena tine mai mult decar o vopsea, n-am curaj. :))

    ReplyDelete
  101. Alexandra - thank you sweetie!:*

    ReplyDelete
  102. Gabriella - multumesc mult! Cu Taaz incercasem si eu intial.:D

    ReplyDelete
  103. CandyMax - multumesc, esti o draguta!:D
    Sa vdm daca o sa am curaj cu vopsitul. :))

    ReplyDelete
  104. Nu am folosit sampon nuantator ci vopsea fara amoniac (de la Garnier) si culoarea a iesit mai inchisa decat ma asteptam.
    In conceptia mea ,vedeam nuantatorul ca fiind acelasi lucru ca si vopseaua fara amoniac, dar am aflat ca singura diferenta dintre cele doua este ca vopseaua fara amoniac tine un pic mai mult decat nuantatorul.
    Anyway la mine vopseaua s-a dus foarte repede, cam dupa 5 spalari. As incerca si eu o nuanta de saten ,mi s-a facut dor de culoarea mea naturala :D

    ReplyDelete
  105. Imi place tare mult cum iti sta! Machiajul, de asemenea, este foarte frumos!

    ReplyDelete
  106. mm, iti sta foarte bine, dar mie mi-ar fi placut ceva mai intens... indraznesti si ceva mai roscat? :) foarte dulcica te face...ma rog, asa esti :P

    ReplyDelete
  107. Rotsin - si eu am suvite facute cu Garnier fara amoniac si intr-adevar se estompeaza repede. Asta e un lucru bun din punctul meu de vedere.

    ReplyDelete
  108. siginutz - nu, e prea mult pentru mine daca e si mai intens!:)))))
    Multumesc, esti o draguta!:*

    ReplyDelete
  109. Wow, foarte frumoasa culoare si potrivita pentru tenul tau, ce-i drept si machiajul pentru care ai optat intregeste look-ul. Rujul este foarte frumos si da foarte bine in combinatie cu parul la fel si maroul+verdele folosite pentru un machiaj discret al ochilor. Foarte frumos, combinatiile alese sunt excelente: ochi+buze+par!

    ReplyDelete
  110. Anonim - multumesc!:D Am profitat iti dai seama. De mica ador combinatia par rosu-ruj rosu. :D

    ReplyDelete
  111. Hmmm... eu n-am prea admirat-o pe Natalia Oreiro, in schimb imi place parul tau lung si mai ales ca este roscat parca iti da un aer misterios. :*

    ReplyDelete
  112. Dia - mie mi se pare o femeie foaaarte frumoasa!:)
    Mersi!:*

    ReplyDelete
  113. Te prinde foarte bine culoarea! ca sa nu mai spun ca esti frumoasa foc!

    ReplyDelete
  114. Oana - multumesc mult! *blushing*

    ReplyDelete
  115. iti sta super! ramai asa :D

    ReplyDelete
  116. Culoarea asta iti sta superb, dar trebuie sa te avertizez ceva, nu se duce asa bine la spalat, ca m=am facut si eu cu acest produs si am citit ca se duce cam dupa 8 spalari si am socotit ca la cum ma spal eu de 2 ori pe saptamana se duce in 2 luni dar nu s-a dus de tot a ramas o culoare morcovie asa la par :( si a trebuit sa ma fac din nou. Sper sa nu ti se intample asa si tie dar oricum iti sta super roscata :X

    ReplyDelete
  117. angelinabv2004 - oricum planuiesc sa ma vopsesc cumva dupa ce se duce, numai ca nu m-am hotarat la nuanta. Deci si dk ramane morcoviu, o sa pun vopsea peste si cred ca nu o sa se mai vada. :)
    M-am spalat deja o data si s-a mai dus, dar nu f mult.
    pupici.

    ReplyDelete
  118. Am folosit si eu acceasi nuanta dar sunt destul de dezamagita :( nu se vede foarte tare, desi am folosit ambele plicuri pe parul meu mediu..am gresit cu ceva? :|
    Mi-as dori sa imi iasa ca si tie. Te prinde foarte bine si iti sta la fel de bine :*

    ReplyDelete
  119. Anonim - poate nu l-ai aplicat corect. Eu l-am aplicat ca si cand m-as fi vopsit, cu perie speciala (nu m-am spalat pur si simplu cu el pe cap). Apoi am stat cu el in cap 45 min. si dupa aceea am dat inlaturat totul doar cu apa.
    kiss.

    ReplyDelete
  120. iti sta superb scumpo ! ;x

    ReplyDelete
  121. i finally found it! ma poti ajuta un pic? :o3 nu m-am mai "vopsit" in viata mea. ud parul mai intai sau il aplic pe parul uscat? si o fac cu o perie de vopsit sau cu degetele? slap it on xD

    ReplyDelete
  122. Anca - ma bucur ca l-ai gasit. :)
    Eu intai m-am spalat pe cap cu sampon normal si apoi pe parul ud am aplicat nuantatorul ca o vopsea, cu perie speciala. Am stat 45 de minute si am acoperit parul cu staniol (ca un prosop).apoi am clatit bine, doar cu apa.
    Sa-mi spui cum iese. :*

    ReplyDelete
  123. Multuumesc mult mult de tot *hugs* Daca imi iese pictura, o sa fac un happy dance. Si o sa va imbratisez pe tine si pe Adina. Novicele va multumeste ^^

    ReplyDelete
  124. Cu mult drag, Anca! Abia astept sa vad cum iese. :*:*:*

    ReplyDelete
  125. Huh, in prima poza parca aduci a Blair Waldorf (niceeee).

    ReplyDelete
  126. Sandra - hehe, mersi! O ador pe Blair.

    ReplyDelete