Cum sa ne demachiem corect?

Salut fetelor!

  Toate stim ca demachierea este cel mai important ritual de beauty si ca daca ne place sa ne machiem, trebuie sa ne si demachiem corespunzator pentru a nu ne afecta tenul.
Indepartarea machiajului in fiecare seara este absolut obligatorie, dar din pacate mi-a fost dat sa aud multe povesti care contesta acest lucru.
  Acest articol nu se vrea a fi unul in care sa va trag de urechi, ci din contra, va voi prezenta pasii pe care eu ii urmaresc in fiecare seara pentru demachierea tenului. 
  Poate pentru unele dintre voi nu va fi nimic nou si asta m-ar bucura enorm, dar stiu ca acest articol va fi util, mai ales pentru fetele mai incepatoare in ceea ce priveste machiajul si ingrijirea tenului. Stiu ca nici eu nu abordam acest stil pana acum aproximativ un an de zile, si astfel procesul meu de demachiere dura foarte mult si se termina aproape tot timpul cu ochii mei iritati (fiind foarte sensibili la majoritatea demachiantelor).

In momentul de fata folosesc:
- lapte demachiant 2 in 1 pentru ochi si buze - Ivatherm;
 - lotiune micelara Ivatherm;
- Lotiune tonica pentru ten gras - Pure Porefection - Avon

Pasul 1 - Demachierea ochilor si a sprancenelor
Pentru demachierea ochilor folosesc laptele demachiant din prima poza. Intotdeauna incep cu zonele machiate mai intens, cum sunt ochii. Astfel, aplic pe pleoapa cantitatea de demachiant care se vede in imagine si incep sa masez usor aproximativ 30 de secunde.

Prin aceasta modalitate demachiantul actioneaza mai bine si "topeste" machiajul, in special rimelul. Abia apoi incep sa indepartez machiajul cu discuri de vata, folosind cate am nevoie pana imi curat complet ochii. Sprancenele le demachiez cu miscari in sensul cresterii firelor de par.

Pasul 2 - Demachierea buzelor
- folosesc acelasi demachiant pe care il folosesc si pentru demachierea ochilor.
- aplic demachiantul pe o discheta de vata si indepartez machiajul cu miscari orizontale, din exterior spre interior. Ulterior aplic si un balsam de buze. 

Pasul 3 - Demachierea fetei si a gatului
In cazul fetei, folosesc solutia micelara de la Ivatherm, aceasta fiind mai potrivita tenului meu mixt cu tendinte acneice. Cand nu am lotiune micelara folosesc demachiant pentru ten mixt sau gras.
  • atunci cand folosesc lapte demachiant, procedez ca in cazul ochilor. Astfel aplic cu degetele o cantitate cam cat o lingurita si astept sa actioneze un minut, apoi incep sa masez. Abia apoi incep sa curat si cu dischete de vata, cu miscari de jos in sus.
  • cand folosesc lotiunea micelara pur si simplu o aplic direct pe discheta, iar apoi curat cu aceleasi miscari de sus in jos.

Pasul 4 - Tonifiere
- aplic lotiunea tonica pe un disc de vata, si masez pe toata fata, evitand zona ochiilor. Lotiunea tonica este utilizata pentru a indeparta demachiantul de pe fata, care este mai gras si poate provoca tenul sa produca mai mult sebum daca ramane pe fata. Astefel prin aplicarea unui tonic, indepartam si resturile de demachiant cat si enentualele urme de machiaj ce ar putea sa mai ramana. 

Pasul 5 - Hidratare
- aplic o crema hidratanta pe toata fata si pe gat, pentru a evita uscarea tenului si a senzatiei de "strangere" din cauza lotiunii tonice.


Alte sfaturi utile:

  1. Este foarte important sa nu va culcati niciodata nedemachiate, deoarece fata va fi mult mai predispusa la acnee si ceea ce este cel mai important, la riduri. Si noi nu vrem asta, nu?
  2. Demachiati-va seara, chiar daca nu v-ati machiat in ziua respectiva. Poate suna ciudat, dar astfel indepartati impuritatile de pe fata adunate peste zi.
  3. Demachierea de dimineata este si ea importanta deoarece se poate sa observati ca au mai ramas unele urme de machiaj de peste noapte pe fata. De asemena machiajul va rezista si va arata mai bine pe o fata curata.
Stiu ca am facut un post kilometric, dar sper sa aveti rabdare sa il cititi, pentru ca sunt pasi importanti pentru frumusetea noastra.
Si toate vrem sa fim frumoase si cu tenul fin si fara riduri, nu-i asa? :P


Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail : andazelenca_blog@yahoo.com

Va pup,
Anda.

Share:

28 comentarii

  1. Ai facut bine ca ai facut acest post pentru ca vei ajuta multe fete. Si eu aplic tone de demachiant pe fata :D numai ca pentru ochi eu am renuntat la laptele demachiant pentru ca ma irita rau si mi se umfla si inrosesc ochii (asta de curand, inainte nu pateam) :((. E foarte important procedeul de demachiere desi sunt sg ca multe fete ori sar peste ori n-au chef in unele seri sa se demachieze calumea.

    ReplyDelete
  2. Chiar este util articolul pentru fete incepatoare dar si un stimulent pentru cele care mai sar peste acest ritual.
    Am observat ca multe din fetele mai tinere chiar nu se preocupa de acest pas gandindu-se ca sunt tinere iar ridule asteapta sa apara pe ten peste o mie de ani.
    Anii trec repede si daca tenul nu este ingrijit cu atentie la tinerete, la batranete nu se mai poate face mare lucru.

    ReplyDelete
  3. Eu mereu imi indepartez rimelul cu apa si doar ating genele, si apoi folosesc demachiant de ochi si indepartez si fardul. Imi place sa folosesc un demachiant care e bun si pentru ochi si pentru fata si apoi ma clatesc cu apa tonica pe fata, dupa care aplic crema de ochi si crema de fata

    ReplyDelete
  4. Adina - poate e de la demachiantul pe care il ai acum, poate nu ai la toate reactia asta... :-??
    Intr-adevar demachierea este foarte importanta si cunosc si eu multe fete/femei care sar peste acest "micut" amanunt.

    ReplyDelete
  5. Shopperita - ma bucur ca apreciezi initiativa mea :)
    Ai mare mare dreptate!

    ReplyDelete
  6. Asa procedez si eu cu demachiatul. Iar dupa ma spal cu un sapun natural si ma dau cu o crema :D Si din cand in cand cu lotiune tonica.

    Ceea ce vreau sa te intreb este: care e diferenta intre lotiunea micelara si un demachiant normal? nu am auzit termenu pana acu.

    ReplyDelete
  7. SplendorA - nu iti e mai greu sa te demachiezi cu apa? eu m-as chinui asa...probabil tu te-ai obisnuit si acum iti e usor. :)

    ReplyDelete
  8. Anca - lotiunea micelara este o solutie ce este recomandata tenului mixt de obicei. Aceasta tine loc si de demachiant si de tonic (cand ma dau cu ea de obicei nu mai aplic si lotiune tonica).
    Mie imi place foarte mult, este foarte practica.
    O sa imi mai cumpar, probabil de la Bioderma, sa vad cum e si aia pt ca am auzit ca e foarte laudata.
    Eu pe aceasta am primit-o cadou de la o revista, ceea ce mi s-a parut un lucru minunat, ca in farmacii costa aprox 45 lei.
    Ar fi fain sa fie tot asa cadouri utile la reviste. :)

    ReplyDelete
  9. Folosesc apa doar ca sa indepartez rimelul deci nu "lucrez" decat cu genele si apoi folosesc demachiant. Inainte foloseam lapte demachiant ca asa ma invatase mama :p

    ReplyDelete
  10. Deedee - ma bucur ca iti place, dar nu e nici pe departe gata. Trebuie sa ii fac header si probabil o sa schimb si background-ul. Dar layoutul ramane asa ca imi place. E mai aerisit. :)

    ReplyDelete
  11. Ah, am uitat sa-ti zic ca vecea tema avea erori, se bloca sau imi crapa mozilla cand intram la tine.:S
    Cateva zile nu am putut intra deloc:(
    Ti-as spune mai multe dar nu sunt un as la CSS si html asa ca mai bine vb cu cineva care se pricepe bine.
    Acum vad ca e ok, cred ca ai facut tu ceva modificari..
    Te poopic:*

    ReplyDelete
  12. lol, nici nu mai scriu corect la ora asta...
    Ma corectez: vechea* tema.

    ReplyDelete
  13. Deedee - cred ca era de la faptul ca am pus smiley-uri pe blog. si mie mi se bloca, dar doar pentru 5 secunde maxim si apoi isi revenea. Eu folosesc Chrome, ca Mozilla ma enerveaza, e prea lent. :P
    O sa incerc sa gasesc o alta modalitate de a pune smiley-uri pe blog.
    Am facut multe modificari si mai am atatea planuri, sper sa reusesc. :P

    ReplyDelete
  14. aqua_shell a introdus un nou comentariu privind postarea dvs. "Cum sa ne demachiem corect?":

    foarte tare noua fata a blogului. demachierea este intradevar importanta deci postarea ta le va ajuta pe multe fete. eu una am invatat sa ma demachiez corect dintr-o carte de make up castigata :)

    ReplyDelete
  15. Aqua_shell - am sters comentariul tau din greseala, sorry.

    - ma bucur ca iti place blogul si asa, dar e in constructie inca, sper sa-l suportati in perioada astav :))
    - uuu ce frumos, eu n-am avut inca carti de make-up, dar imi doresc si eu, vreau sa invat mai multa teorie.

    ReplyDelete
  16. Buna :) Ai un award la mine pe blog :):):)

    ReplyDelete
  17. Foarte util articolul, tot asa ma demachiez si eu, mai putin cu lotiunea micelara. Habar n-aveam ce e, dar am citit in comentariul tau explicatia.
    Arata destul de bine noul layout, sa-l stapanesti sanatoasa :) Si cum iti faci header-ul? Adica ce pasi urmezi? Si eu as vrea sa-mi fac, numai ca sunt cam blonda in domeniul asta.

    ReplyDelete
  18. Alexandra - ma bucur ca iti place!:D
    Layout-ul nu va ramane asa, e ceva provizoriu, pana gasesc ceva sa ma reprezinte cu adevarat.
    Crede-ma, inca nu stiu nici eu nimic, in photoshop se face, o sa ma uit la tutoriale pe net si o sa incerc sa invat sa mi-l fac.
    pupici.

    ReplyDelete
  19. Eu cel putin am avut rabdare si mi s a parut foarte interesant, dar am 2 intrebari:

    Ce este o lotiune micelara -este un termen destul de nou pt mine, banuiesc ca e tot un fel de demachiant dar mai lichid?:-??

    M ar tenta si pe mine demachiantul de la ivatherm, dar cam ce pret are?:)) Sperie-ma:D

    ReplyDelete
  20. Alexxa H. - ma bucur ca ai avut rabdare sa citesti tot. :)
    Da, lotiunea micelara este perfecta pentru demachiat, totusi mi se pare ca nu face fata la ochi. Dar pentru fata e numai buna.
    Demachiantul ivatherm l-am luat deja de 2 ori de la reviste cu aprox 10 lei. Asa, in farmacii, nu stiu exact cat costa.
    Daca te mai chinui, poate ai sanse sa-l mai gasesti impreuna cu revista Bolero pe luna octombrie. Desi nu garantez. :(

    ReplyDelete
  21. Waw, super afacere, m am uitat pe sensiblu si e 51 de lei, damn!!!
    Da, am sa caut:D

    ReplyDelete
  22. Alexxa H - chiar sper sa-l mai gasesti! Bafta! Sa te grabesti ca deja trebuie sa apara nr de noiembrie.

    ReplyDelete
  23. Anda, ce oje ai folosit pentru frenchul din poza ? :) Arata foarte, foarte bine.

    ReplyDelete