Make-up Avon: Neutral Eyes

Hello girls!

Astazi inauguram rubrica de make-up cu produsele Avon. Datorita sondajului realizat am vazut ca ati fi interesate si de chestia asta si sincer si mie imi surade ideea pentru ca am atat de multe produse si sunt chiar curioasa ce va iesi de fiecare data, folosindu-le exclusiv. Asa ca voi face cu drag aceste look-uri pentru voi.

N-am stiut cum sa-i zic acestei rubrici(in titlu) si am denumit-o simplu Make-up Avon...va astept cu propuneri, mi-ati fi de mare ajutor. Primul look, normal, este unul neutru asa cum sunt sigura ca va place voua, purtabil in orice moment al zilei si deloc greu de realizat. Eu bineinteles ca m-am luptat iar cu aparatul sa scot ceva bun, dar totusi cred ca se observa ce am facut eu pe acolo ;))


Here is the look:






Produsele Avon folosite:

Pentru fata:
- MagiX Cashmere Finish Foundation - Natural Beige
- Loose Powder - Light Medium
- Blush Cool Collection - Seeing Stripes
- corector Color Trend - Light

Pentru buze:
- Ruj Anew - Flash

Pentru ochi:
- Fard lichid Anew - Mocha ( l-am aplicat dupa primer, ca baza pentru farduri)
- quad Sueded Nudes (pentru sprancene) ( varianta noua este Mocha Latte)
- Trusa 8 in 1 - Neutral Tones
- Eyeliner negru Anew
- Eyeliner cu doua capete (alb&silver), Color Trend, de unde am folosit doar albul
- Eyeliner lichid cu sclipici argintiu - Color Trend (l-am aplicat peste eyeliner-ul negru)
- Mascara SuperMagnify & Mascara Supershock


Cum sunt dispuse culorile pe pleoapa:



P.S.: Am sterpelit iar aparatul bun...urmeaza look-uri cu poze frumoase :))

Va pup,
Anda.                                        

Share:

29 comentarii

  1. dragut look-ul ^_^
    probabil make-up-urile cu produse Avon sunt mai solicitate fiindca si produsele sunt ceva mai accesibile :-? (rasfoiesti catalogul si..'pac-pac' ai comandat :)) aa, si daca stai intr-un orasel mai mititel [like me] n-ai la indemana produse Sephora sau mai stiu eu :)) )

    eagerly waiting for more tutorials :)

    ReplyDelete
  2. Cristina - mersi!:*
    ai mare dreptate. de asta am venit cu aceasta idee de a face machiaje cu produse avon. le gasesti oriunde. ma bucur ca a fost bine primita :)

    nu trebuie sa stai intr-un oras mic ca sa n-ai sephora.
    eu stau in Timisoara si nici noi n-avem...penibil, stiu (si foaaarte enervant). :))

    ReplyDelete
  3. vaaaai ce misto e blushu ala! maine dau o fuga pana la mag. avon :D
    nici eu nu sunt multumita de aparatul meu, dar 'ajustez' pozele cu Picassa! E cel mai tare:) Ar trebui sa incerci, it`s free and it`s from Google:)
    *kiss*

    ReplyDelete
  4. iguanitza - sa sti ca si pe mine m-a uimit blush-ul. mi-a fost frica sa nu fie prea strident dar e chiar ok. si e mare iar tu poti sa iei din culorile mai deschise cu pensula. + bonus, are oglinda pe spate :D
    - voi aveti magazin Avon? la noi in Tm nu este asa ceva...;))
    - si eu le ajustez. fara ajustare ar fi un dezastru :P

    ReplyDelete
  5. o sa ma duc sa vad ce mai e nou :) mi`as lua si arabian glow ala multifunctional.
    Daaaaaa avem magazin Avon la Sibiu! Si Oriflame, de fapt e 2 in 1 :))
    Cu Picassa poti sa te joci, are o gramada de functii super tari. :)

    ReplyDelete
  6. Iguanitza - ne-a innebunit Koko cu creionul ala multifunctional :))
    si cand ma gandesc ca l-am avut si l-am dat. da mi-l iau eu iar :P

    o sa incerc si picassa. eu modific luminozitatea si toate cele din photoshop. mi se pare cel mai profi :P

    ReplyDelete
  7. Imi place tare mult machiajul. Stii cumva daca blush-ul este disponibil si in nuante de bronz?

    ReplyDelete
  8. Tot eu sunt. :)) Am uitat sa te intreb: trusa de 8 farduri este disponibila si in Romania? Eu nu am mai vazut-o pana acum. E superba!

    ReplyDelete
  9. Shopperita - mersi!:*
    din pacate in romania asta pe roz e singurul care a aparut. :(

    ReplyDelete
  10. Shopperita - da, e din Romania :P
    chiar in campania 12 va fi la oferta, la 25 lei.
    e disponibila in doua variante: smokey eyes(am de gand s-o iau si pe aia, are nuante superbe) si neutral tones.
    te pup.

    ReplyDelete
  11. Iti multumesc. Chiar ma voi interesa sa o comand! :*

    ReplyDelete
  12. Shopperita - ma bucur ca am putut sa te ajut :) *

    ReplyDelete
  13. Adevarul e ca il folosesc non-stop =)))) daca ar avea si pe alte culori, mi le-as lua pe toate :D ca am incercat sa fac comanda la nyx, da niciodata n au ce vreau pe stoc :-??

    Anyway, very cute make-up! simple & chic :*

    "the Avon away"
    "let's give Avon a chance"
    "Using Avon "

    cam atatea imi vin pe loc :)) iti mai zic daca mai am . pup:*

    ReplyDelete
  14. Special K - erau 3 nuante la creionul ala arabian glow...acum vad ca l-au scos de tot, nu l-am mai vaz prin catalog.

    te referi la creioanele jumbo de la nyx nu? alea sunt pe stoc acum, doar milk nu e (la care visez de 1000 de ani, ala chiar ca n-a fost niciodata pe stoc)

    Poate Using Avon ar fi ok, as vrea ceva sa inlocuiesc in titlu "make-up avon", ca va fi o rubrica cu machiaje in care voi folosi doar produse avon. si ar trebui sa fie scurt, sa nu fac un titlu kilometric
    daca chiar nu gasesc las asa si gata.
    pupici :*

    ReplyDelete
  15. sa stii Anda ca de la Special Koko mi`a venit inspiratia cu creionul ala :)) Cum de ai ghicit? :))
    Nu ma incanta deloc ce zici tu ca l`au scos de tot. Poate am noroc si il mai gasesc la magazin :*

    ReplyDelete
  16. iguanitza - i'm psychic! :))
    pai stiu ca eu am avut o revelatie cand l-am avut la ea. ca a stat atat in dulap si nu-l foloseam la nimic pana l-am dat, iar acum regret.
    nu stiu daca l-au scos de tot, poate il mai baga, dar acum nu e in cataloage(sau n-am obs eu)...

    ReplyDelete
  17. Anda imi place cum te prinde look-ul, te prind bine look-urile neutre, cu marouri, poate pentru ca nu esti alba ca mine :))
    si eu am Arabian Glow :D si l-a comandat mama si cand a vazut ca tot eu il folosesc mi l-a "cadorisit", oricum ea nu se prea fardeaza;)) si tot Koko mi-a facut pofta sa-l folosesc, ca zacea prin portfard :))

    ReplyDelete
  18. E foarte frumos look-ul si iti sta foarte bine cu machiaje nude :x

    Iguanitza cauta alt program pentru editat poze cum ar fi Photoscape pentru ca Picasa e un dezastru! Mai rau le strica... n-am auzit pana acum pe nimeni sa fie multumit de Picasa.

    ReplyDelete
  19. Foarte dragut si simplu.Imi place foarte mult.Studiam produsele pe care le-ai folosit si asa am mai primit o confirmare ca gama Anew nu e exclusiv pentru femeile care au riduri...da,cred ca stiu ce gandesti acum :)).....ideea e ca le voi testa si eu.Inca o data felicitari! :)

    ReplyDelete
  20. AlexantzA - cred ca oricui ii poate sta bine cu culori neutre. sigur iti sta bine si tie, chiar daca esti mai alba :P
    mie probabil imi sta bine (si recunosc ca si mie imi place) pentru ca am si ochii caprui si parul saten deschis si poate cumva se completeaza :P
    si la mine statea in portfard,nu imi placea cum arata nici pe buze nici pe ochi nici pe obraji. dar nu ma gandisem la el ca baza...silly me!:P

    ReplyDelete
  21. Adina - mersi mult :*
    o sa iau si eu photoscape ala. sunt curioasa ce face si care e diferenta intre el si photoshop :P

    ReplyDelete
  22. Annya - mersi :*
    produsele de machiaj din gama Anew sunt foarte de calitate. Recunosc, inca nu am folosit fond de ten sau pudra din gama si probabil nu m-ar atrage fiind produse age-defying. Dar rujurile, fardurile, creioanele, rimelul, etc., sunt miiiinunate!!!:)

    ReplyDelete
  23. So, corectorul de la Color Trend functioneaza????:o:o:o:o Draguts make-up:*

    ReplyDelete
  24. Danussik - bine ai venit pe blog!:*
    este ok corectorul,isi face treaba, nu exceleaza, dar nici eu n-am probleme mari cu cearcanele deci nu ma pot plange :P

    ReplyDelete
  25. @ Adina eu sunt multumita de Picassa, adica imi place cum le editeaza si functiile ce le are. Le face asa colorful. Voi incerca Photoscape sa vad cum e :) Thanks for the tip *wink*

    ReplyDelete
  26. Te prinde machiajul asta neutru si mi se pare foarte bine realizat si wow ai folosit 7 nuante de fard :O

    ReplyDelete
  27. Alexandra - multumesc :D da, uneori ma sperie si pe mine cate nuante pot sa amestec :) dar sa sti ca urmeaza sa postez un tutorial f simplu de facut, cu doar un dermatograf si o culoare de fard, optional 2. you will see. te pup

    ReplyDelete
  28. Se poate sa faci si un mini review cu swatchuri la paleta aia neutral Avon? arata foarte bine, eu sunt moarta dupa farduri neutral, doar ca nu stiu daca rezista etc...

    ReplyDelete
  29. Camelcutza - bineinteles, o sa fac :)
    daca mai astepti un pic o sa fac la ambele, in campania urmatoare o voi comanda si pe cealalta si o sa fac un post cu amandoua :)

    ReplyDelete