Make-up Avon: Electric Purple

Hi girls!

Nu stiu ce e cu mine, astazi sunt atat de lipsita de viata, am stat toata ziua si nu am facut nimic. Si asta ma enerveaza si mai tare, ca am stat asa si am pierdut timpul fara rost...
Dar dupa cum v-am promis, astazi revin cu un nou look in rubrica de make-up cu produse Avon. Nu am avut inspiratie nici in cazul titlului, asa ca am luat denumirea de la una din trusele de farduri, movul fiind culoarea predominanta in look-ul asta.
Dupa ce l-am facut am observat ca seamana cu un look mai vechi de al meu (Colorful Cut Crease), doar ca acesta este muuult mai purtabil si mai usor de facut.

Acesta este rezultatul final:








Produse folosite pentru ochi:

  • Fard de pleoape lichid Glazewear Diamonds - gold foil - aplicat ca baza;
  • Quad Electric Purple;
  • Quad Aquadelic;
  • Fard mono Color Trend - Leaf;
  • Eyeliner cu doua capete (silver & white) - Color Trend;
  • Eyeliner Anew - Black;
  • Mascara Super Curlacious;





Produse folosite pentru fata:

  • Fond de ten Smooth Minerals - Nude;
  • Corector Color Trend - Light;
  • Blush Light and Luminous - Cool Shimmers.

Produse folosite pentru buze:

  • Anew Lipstick - Modest Mauve
  • My lip miracle lipstick (cred) - Champagne Shimmer

Sper sa va placa!

As mai vrea sa va spun ca ma bate un gand de ceva timp sa imi schimb "fata" blogului. 
Vreau sa stiu si parerea voastra, va place aceasta tema? Ar trebui sa o schimb?

Pe mine ma deranjeaza foarte tare, pentru ca nu prea pot sa personalizez nimic, de exemplu nu ma lasa sa schimb fonturile la o postare, nu pot sa pun scriu mai mare sau mai mic, pentru ca oricum nimic nu se schimba cand postez, sunt cateva chestii marunte care ma enerveaza foarte tare...
Mi-e groaza de cat o sa am de lucru si nici nu ma prea pricep, dar cumva cumva voi reusi.
Totusi, poate mai aman, dar tot imi voi lua inima in dinti intr-o zi si o voi schimba.

Pentru pareri & cereri & propuneri va astept si pe adresa mea de e-mail : andazelenca_blog@yahoo.com

Xoxo, 
Anda.

Share:

32 comentarii

  1. arata foarte bine atat culorile cat si makeup-ul :)

    ReplyDelete
  2. Waaaaaaaa ce misto esti! I like!!!

    ReplyDelete
  3. Arriana & Iguanitza - va multumesc fetelor! :-*

    ReplyDelete
  4. Imi place.Sunt chiar ok fardurile astea,nu ma asteptam. Cat despre template,ai putea sa-l schimbi. Asta are foarte multe erori..:(

    ReplyDelete
  5. Arată super cute :X
    În legătură cu faptul că te simți lipsită de viață, să știi că e de la căldură! Și mie mi se mai întâmplă. Bine, acum nu știu dacă acolo la tine sunt 50 de grade ca la noi, dar...presupun că e cât de cât cald. Dacă nu e, habar n-ai ce pierzi :D:D
    Să știi că mie personal îmi place f. mult fața blogului tău, dar dacă te deranjează ceva la ea, o poți schimba oricând...sunt sigură că vei face o treabă bună! Pup! :*

    ReplyDelete
  6. foarte dragut ^_^
    imi place cum ai combinat doua quad-uri :)

    ReplyDelete
  7. @Deedee - ti s-a intamplat sa iti dea erori? daca da, pls spune-mi la ce, sa stiu de ce sa ma ocup.
    pupici.

    ReplyDelete
  8. Michelline - da, cu siguranta e si de la caldura. si la noi e la fel de cald, suntem tot la campie, temperaturile sunt cam aceleasi :( chiar ca ai impresia ca sunt 50 de grade!
    eu de obicei n-am treaba cu caldura, chiar imi place, dar acum parca e prea mult!
    Si mie imi place per total fata asta, dar eu ma plictisesc cam repede, plus ca as vrea sa o personalizez si mai mult...vreau muuulte chesti sa fac, dar parca niciodata n-am timp...sau chef :))

    ReplyDelete
  9. ce privire sexy ai domnisoara :> :)) i love the look :>

    legat de erori, si mi e imi apare "block script" cand intru la tn...nu stiu de ce :-??

    ReplyDelete
  10. Cristina - iti multumesc! :)
    o sa incerc pe viitor sa fac cate un look si folosind doar cate un quad, este mai practic, ca nu toata lumea le are pe amandoua :)

    ReplyDelete
  11. Super look-ul :x:x

    Si eu patesc ce a zis Koko... iar cand intru de pe laptop se blocheaza :(

    ReplyDelete
  12. Special K - uuuu, mersi! :))
    hiii, unde apare block script ala? la vreun widget sau? asa urasc setarile blogspotului uneori. e tare intortochiat...tb sa ma apuc neaparat in cazul asta...sper sa nu stric tot...deci anunt oficial, va fi santier pe blog o perioada! :)))))

    ReplyDelete
  13. Adina - multumesc! :-*
    Pls pls, daca poti, intra pe mess, sa imi zici mai detaliat ce se intampla...ca mie nu mi se blocheaza si nu stiu ce ar putea sa aiba...

    ReplyDelete
  14. imi place foarte mult aces machiaj sunt reprezenatnt avon si am on groaza de produse insa nu am stiut ca fardurile sunt atat de de pigmentate aveam senzatia ca nu isi fac treaba prea bine , u ce zici , sunt asa fiindca ai folosit primmer sau sunt si ele de la natura puternice?

    ReplyDelete
  15. Make-up by Dina - eu cu ce am pana acum ma descurc f bine, doar mono-urile m-au dezamagit.
    Folosesc primer mereu, la orice fard, dar sunt sigura ca ar functiona la fel de bine si fara. Doar ca n-ar rezista la fel de mult fara un primer.

    ReplyDelete
  16. Ai simtul culorilor, nu gluma:). arata fff bine! cand faci un review & swatch la paleta avon cu neutrals (cea cu 8 sau 10)? pup

    ReplyDelete
  17. Camelcutza - multumesc mult! :)
    Campania asta mi-o comand si pe cealalta si voi face review&swatch la amandoua. Pe la inceputul lui septembrie imi va veni comanda.
    pupici.

    ReplyDelete
  18. Anda, super! Iata ca pana la urma urmei si produsele Avon sunt bune de ceva :)

    ReplyDelete
  19. Chatte - mersi :)
    eu tot timpul am avut o parere buna despre produsele avon, in proportie de 80%.
    pupici.

    ReplyDelete
  20. Nu credeam k se poate un machiaj asa de frumos cu produse Avon :)) Felicitari!:)

    ReplyDelete
  21. micky m. - iata ca se poate! :P:D
    ma bucur ca iti place!:-*

    ReplyDelete
  22. Ce bine arata quad-urile tale :x. Mi-am comndat si eu unul, Smokey Eyes ( 2 griuri, un roz si alb) si nu e deloc pigmentat :(((. Cand incepe scoala, o sa mai incerc o data, sper sa am mai mult noroc :-<.

    ReplyDelete
  23. Ara - am auzit si eu ca quad-ul smokey eyes nu ar fi asa stralucit, mai ales rozul din el. restul am inteles ca ar fi cat de cat ok...
    pup.

    ReplyDelete
  24. ai un premiu pe blogul meu :*

    ReplyDelete
  25. @Irina - iti multumesc mult!esti o draguta! :*

    ReplyDelete
  26. Si eu am designul asta la blog dar caut si de cand caut...sa pun la blog archive,numele postarilor asa cum ai tu. Imi poti spune de unde sa schimb si ce sa bifez?
    Machiajul imi place tare mult, culorile si fardurile sunt foarte soft..

    ReplyDelete
  27. Katyna - m-am uitat pe blogul tau la arhiva si vad ca si tie iti apar denumirile postarilor...nu inteleg ce vrei sa zici... :)

    multumesc!:*

    ReplyDelete
  28. Am gasit pana la urma, dar nu m-as fi gandit ca pentru ce voiam eu ...trebuia sa selectez frecventa arhivarii...lunar!!!mersic

    ReplyDelete
  29. Katyna - nu ai pentru ce! ma bucur ca ai reusit! :*

    ReplyDelete
  30. E superb make-up-ul asta!

    imi plac mult quadurile astea!

    ReplyDelete
  31. Alexandra - mersi!:)
    Eu nu am avut quad-urile noi pana la astea doua. Am ramas impresionata si eu. :)

    ReplyDelete