Blog Award - Part 2




Am primit acest award de la Annya si de la Adina, carora le multumesc ca s-au gandit la mine & ma bucur ca le place blogul meu!
Ofer acest premiu catre toata lista mea, pentru ca va citesc pe toate/toti cu mare drag, de fiecare data cand postati ceva.

Totusi, tin sa o mentionez pe:

Nookie - are cel mai frumos blog de fashion de pe la noi! :)


De asemenea am mai primit inca o data acest award de la Candy MaxSim si Ramona J.. Va multumesc fetelor! :*:*
Le mai mentionez inca o data si pe Deedee, Shopperita, Adina, Lady's Blush, Anca, Irina si Arriana, pentru ca si ele mi-au acordat acest premiu dupa ce eu l-am postat.  :*

Va invit sa le vizitati pe toate aceste fete enumerate mai sus, fac o treaba minunata!


In final, va las si cu o melodie ce imi place muuuuult de cand a aparut!
Nu-mi place Eminem, dar de data asta fac o exceptie, atat clipul cat si piesa, sunt :X:X:X:X!


Pupici,
Anda.


Share:

10 comentarii

  1. Nici mie nu-mi place Eminem dar in piesa asta chiar suna bine. Videoclipul este superb!!

    ReplyDelete
  2. Mie imi plac actorii din videoclip :D tipul e foarte expresiv, iar Megan e superba.

    ReplyDelete
  3. Sim - si mie imi place in special datorita actorilor! :X:X:X

    ReplyDelete
  4. Ti-am descoperit si eu blogul acum, se pare ca sunt persoana cu nr.100. Nice!
    Lucky me!

    ReplyDelete
  5. Dorina - eu te-am descoperit ieri! :)) imi place blogul tau!
    pupici!

    ReplyDelete
  6. Eu ti-am acordat si al doilea premiu :D

    ReplyDelete
  7. Scuze Adina, am pierdut sirul, nu a fost cu intentie!
    Rectific acuma!:*:*:*
    Sper ca n-am mai uitat pe nimeni. Daca da,plz let me know, nu am facut-o intentionat.

    ReplyDelete
  8. Multumesc Anda!
    Si mie imi place mult piesa. :*

    ReplyDelete
  9. Deedee - n-ai de ce!:*
    piesa e <3

    ReplyDelete